Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
AndriyKu 17 березня 2023, 10:26
01.02.2023 замовив нову картку Киянина, досі чекаю і не можуть сказати коли буде готова. послуга платна! стара картка заблокована, нової ще немає, щоби зняти кошти з кртки тре вистояти чергу у відділенні до фахівця, підписати купу папірців і тільки потім отримати гроші в касі. Постійні черги у відділеннях і втомлені чи роздратовані працівники. Це не сервіс, це якась несинітниця, а не банк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TANYATanyabigun 15 березня 2023, 23:24
Чоловік закрив зар.платну картку 2 роки назад написавши заяву, працівник ощадбанку перерізала картку і запевнила, що рахунок закрився, але ж ні, приходять смс, що рахунок відкритий.На гор.лінії нічого конкретного сказати не можуть.В нашому пгт.відділення закрили.Поїхав в ближнє місто кажуть нічим допомогти не можуть ,їдьте в свою область.Але я на 1000% впевнена, що там зараз придумають борг за смс інформування.
З останнім оновленням «славнозвісного» нового додатку «Ощад», стало неможливо увійти за допомогою смс-коду, код підтвердження надається лише через дзвінок, який неможливо отримати коли знаходишся в роумінгу рос. операторів!!!
Залишається лише користуватися старим додатком ощад, який «дбало» ніхто не оновлює, і через який неможливо зареєструватися пенсіонерам які мають картку пенсійну з фото!
«ДЯКУЮ» ВІД ВСІХ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ ЯКІ ВИМУШЕНО ЗАЛИШИЛИСЬ!!!
Customeronline 14 березня 2023, 22:11
Очень невыгодные тарифы. Например, при расчете картой монобанка в Польше в магазине курс 8.56, а у Ощада 8.82. Т.к Ощад ещё берет комиссию за конвертацию.
Yurii99A 14 березня 2023, 21:24
Доброго дня, з’явилася проблема зі міжнародним грошовим переказом. swift переказ відправив з польського банку на Ощадбанк. Пройшло більше 10-ти днів, а кошти так і не прийшли.В польськомубанку повідомили що кошти відправили більше корисної інформації не надали, на гарячі лінії Ощадбанку теж нічого вияснити не вдалося. Реквізити вказані правильно. Переказ здійснений на свій Український рахунок банку.
ifa58 14 березня 2023, 16:30
Добрий день! Допоможіть будь ласка розголосом, Ощадбанк знову порушує права мешканців ТОТ. З понеділка для реєстрації чи повторної авторизації в мобільному застосунку Ощадбанк замість СМС почав направляти вхідний дзвінок на який необхідно відповісти. Але на окупованих не працює український мобільний зв’язок, в деяких місцях є лише роумінг операторів країни-агресорки. Якщо СМС можливо отримати у роумінгу, то вхідний дзвінок — ні. При цьому Ощадбанк заблокував можливість отримати СМС повідомлення для авторизації в мобільному застосунку через Viber. Ніяких коментарів оператори не надають, їх не цікавить, що люди не можуть розпоряджатися своїми грошима через такі «нововведення». Що нам робити? Безліч пенсіонерів живуть лише на свою українську пенсію, а саме зараз окупанти активно агітують їх переходити на отримання окупантських пенсій, виглядає так, що Ощадбанк вступив в змову з країною-агресоркою щоб максимальну кількість людей просто видавити з українського правового поля скинувши їх на забезпечення країною-терористкою. Допоможіть будь ласка припинити це свавілля!
teqwiem 14 березня 2023, 13:36
Кусок банкинга, который не советую ни одному адекватному человеку. К сожалению я не мог выбрать карту на которую получать степендию, все 4 года пользования этим куском @@@@@ это просто одни сплошные мучения, блокируют деньги просто так, ставят «Заборгованості» потому что так захотели, берут ОГРОМНЫЕ комиссии за любые операции. Деньги за смс снимаются постоянно, смски не приходят вообще.
Последняя из ситуаций:
Приходят мне 650 грн на карту, так как я уже давно убедился в никчемности данного банка — перевожу из на карту моно, как ни странно всё было отлично, деньги пришли. (Хоть ощад и съел 13 грн комисси, но это и так понятно)
Сегодня захожу в приложение и у меня 648 гривен долга, а те деньги которые мне пришли — заблокированы 🤷‍♂️
Katekysil 13 березня 2023, 20:10
10.03.2023 р близько 18:00 вечора я прийшла до банкомату зняти пенсію своєї бабусі, так як вона самостійно цього зробити не може. Після виконання операції банкоматом, мені видало квитанцію, кошти зняло з рахунку, але готівку я так і не отримала. Під час звернення до працівників банку, мені пояснили, що в суботу немає сенсу писати заяву на повернення коштів, так як працюю тільки чергові працівники. І взагалі, така ситуація для них норма, тому що я не перша, з ким таке трапилось.
13.03.2023 р. ми звернулися до банку, написали заяву на повернення коштів, на що поацівники банку мені пояснили, що заява опрацьовується до 2 тижнів (14 робочих днів). На моє питання, а що робити бабусі без її пенсії, мені відповіли, що нічим допомогти не можуть, в них така процедура! В мене питання, а як жити людині пенсіонеру під час війни, в якої всі кошти підвисли в повітрі!!! Моєму обуренню немає меж! Чому саме в цьому банку така процедура? Якщо в інших, коли трапляються такі ситуації, кошти повертаються на наступний день? Банк не націлений на комфорт клієнта та не зацікавлений в збереженні клієнтської бази. Своїми діями він відштовхує людей користатися послугами саме цього банку.
Якщо вона такі смішні операції роблять 14 робочих днів, то я можу уявити, що там за безлад та некомпетентне керівництво.
Абсурд!
В общем, убедился что ощад банк это банк для стариков, никогда не вздумайте торговать через ощад зарабатывая на крипте с разницы курса валют, мне блокнули счёт, просто на морозе, никто не звонил не узнавал, пока я сам туда не пошёл, далее, финмониторинг дон области, перекидывает свои обязанности на сотрудниц отделения банка, которые ни как не могут помочь в разблокировке, сначала меня обвиняли в мошенничестве в устной форме (якобы на меня 2 заявления было в полицию, я ходил узнавал там ничего нет на меня), вводили в дезинформацию сотрудниц банка, далее когда я запросил письменный ответ причины блокировки, сказали вы превысили лимиты оборота, больше 1 млн, но когда человек в сутки продаёт 65 т грн, а потом их же и закупает, а система банка считает это как оборот, а по сути одна и та же сумма выводится с %. В общем пришли к чему, месяц ожиданий, запросили через сотнудницу скрины что я торговал криптовалютой на бирже, далее отправили через отделение в фин мониторинг скрины, далее они там чёто рассматривали не понятно что, далее они якобы должны отправить их в Киев, у меня сложилось такое впечатление что ОЩАД банк состоит как минимум из 3х государств внутри, которые ни как не связаны с друг другом, это треш какой то, блокировка счёта по лимитам на моно банке решалась через онлайн чат скинув скриншоты, а тут потратили 1100 грн на распечатку листов, чтобы их потом отсканировать и отправить, ну это савок из савков:) В общем я рекомендую ощад банк только для зарплаты и пенсий) пока он еще не дорос до рынка криптовалют)сотрудники оооочень медленные в фин мониторинге как будто бандиты, ни разу не позвонили мне чтобы узнать причину и принять скриншоты напрямую на свою почту или через мессенжер, в общем треш с хождением в отделение и созвонами с этими теневыми сотрудниками через сотрудниц отделения ощад банка:)
Vitaliy2234 11 березня 2023, 11:34
8 березня зробив перерахування власних коштів, з карти Монобанку на карту Ощад. Кошти надійшли та були зняті в банкоматі Ощад. 11 березня прийшло смс з банку, про заборгованість на суму денного переводу. Я звернувся на гарячу лінію Ощад банку. Мені пояснили «що Монобанк не підтвердили цю транзакцію» але в мене є електронні виписки, що транзакція здійсненна. Яку я можу надати. Фахівці Монобанку сказали «що з їхньої сторони всі запити відправлено» В свою чергу Ощад банк не підтверджують надходження коштів. По результатам таких дій, я тепер повинен погасити заборгованість своїх коштів в сумі 1500 грн. І сплати відсотків за їх використанням.
Прошу розібратися з даною ситуацією.
Marina Bilan 9 березня 2023, 13:21
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 325
08.02.2023 у відділенні банку поклала через термінал на свою кредитну картку 1000 грн. однією купюрою. Термінал спрацював нормально і кошти прийняв. (Квитианцію я не роздрукувала). Кошти не зарахувалися. Зателефонувала на гарячу лінію, там сказали, що на картку зараховано 1 копійку та порадили звернутися до відділення.
13.02.2023 звернулася у відділення, де мені сказали, що взагалі ніяких операцій по картці в цей час не було, навіть тієї 1 копійки вони не бачать. Я написала відповідну заявку з вказанням точної дати та часу здійснення операції. Мені сказали, що протягом 2 тижнів питання вирішиться.
Рівно через 2 тижні мені подзвонив представник банку та сказав, що при здійсненні інкасаторської перевірки коштів не виявлено, потім зібрали комісію в складі 3-х осіб і за його присутності розібрали металеву частину терміналу — коштів теж не виявили. Потім сказав, що 2,5 місяці вже грошоприймач у терміналі не працює, і я не могла фізично покласти ці кошти. На моє запитання, чому тоді термінал не відключений, або чому немає на ньому повідомлення, що кошти він не приймає, він мені відповів, що інкасатори приїхали через моє звернення. Я попросила переглянути відео. Він пообіцяв зателефонувати пізніше.
03.03.2023 я зателефонувала сама цьому представнику, так, як зберегла його номер. Він спочатку сказав, що забув і добре, що я йому нагадала. Потім виправився і сказав, що телефонував у відділ безепеки, проте вони не взяли трубки. Пообіцяв записати мій номер телефону і особисто проконтролювати. Проте, так і не зателефонував.
На мої дзвінки 08.03.2023 та 09.03.2023 він просто не відповідає.
У підсумку що я маю: з моїх мінус 354 грн. за цей місяць сума боргу збільшилася до мінус 1193 грн. Тобто за цей місяць окрім боргу по кредиту мені нарахували ще й борг за прострочення платежу.
Хотілося б знати, коли банк вирішить моє питання, і наскільки за цей час виросте сума по просторочених платежах, які стали такими з вини банку?
Можливо варто в такій ситуації написати звернення у поліцію?
195k 8 березня 2023, 15:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Льва Толстого, 23
16 січня в Ощадбанку замовив карту Киянина. До сьогодні її немає!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
280515maha 6 березня 2023, 22:09
У меня сегодня с карточки сняли на карту другого банка деньги, без моего ведома,.операторы банка я звонила раз 5 никто мне не могут помочь!!! Даже ни смс с подтверждением не пришол!!! Сказали деньги сняли и всё! Только банк заблокировал карточку! На которой не осталось ни рубля!!! Не принимают заявку на мошенничество, типа звоните замки в кибер полицию, и т. д. ни выписки списания денег ничего не говорят.как можно этому банку доверять!!! Я переселенцев собираю деньги, а за мошенничество никто из банка не могут предоставить информацию!!!
Sveta2008 6 березня 2023, 14:29
Дитина назбирала гроші в копілку, по10гривен, монетами. Сьогодні хотіли їх обміняти на бумажні кошти. Ну це просто жах 30% із суми. Тобто 3000 гривен дитина назбирала і 1200 треба просто так віддати національному банку. Це що за пограбування? Слів немає. 5 % ,10% — ще можно змеритися, но 30% …
380996350484 4 березня 2023, 12:15
Обслуговування банку просто жахливе, сервіс працює відстійно, нічого не продумано, оператори в чатах відповідають по 20 хвилин на прості питання, списуються гроші за інформування, але смс не приходять, карту закрити неможливо без звернення до банку, просто заробляють на людях просто так, комісії нереальні, найжахливіший банк у світі, не розумію як за заблокованою картою, якою не користуються, можуть знімати 7 грн за інформування якого немає
Klaus85 4 березня 2023, 10:42
Десь у 2018 році закінчився депозит, потім свої гроші в цьому банку забирала з височенною комісією, з таким успіхом могла й під подушкою ті гроші потримати. Звісно ж, з банком попрощалась назавжди, але помилкою було те, що робила це по телефону, і насправді рахунок мені не закрили, а просто заблокували. І от сьогодні приходить смс «вашим зверненням послугу інформування відключено». Хоч я нікуди не зверталась і давно за цей банк забула. Знаю з відгуків знайомих, що банк вкрай ненадійних і вішають на людей всілякі вигадані борги, вирішила перевірити і не марно. По дебетовій (!) карті борг за смс інформування, це як взагалі? Я мовчу про те, що банк за всі ці роки жодного разу про цей «борг» не повідомив, навіть смскою, які не присилає, але вправно списує гроші. З цим банком треба бути дуже, дуже обережним. А краще не зв’язуватись взагалі, бо потім ще думати як розгрібати те все. Найгірший банк взагалі з усіх, що мала
Mykolasalyha 4 березня 2023, 8:37
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Озерна, 11
2 березня звернувся до відділення банку в м. Миколаїв на вулиці Озерній для відкриття картки для отримання допомоги для ВПО. Співробітник банку Ганна мені повідомила, що є два варіанти — або оформити безкоштовно платіжну картку і очікувати її 2 тижні, або оформити миттєву картку та заплатити за неї 80 гривень. В ході розмови коли я почав питати про тарифи та все інше, вона повідомила мені, що 80 гривень це страховий платіж. Мені було зовсім не зрозуміло як страховий платіж пов’язаний з оформленням картки. В кінці мені все-таки оформили миттєву картку безкоштовно. Але це обурливо, як можна так обманювати людей та примушувати купувати страховки для виконання своїх планів. Важко навіть уявити скільки людей так ввели в оману. Я так розумію, що ця дівчина не сама це придумала, а це її керівництво відділення примусило так зробити. Прошу розглянути мою скаргу та притягнути до відповідальності винних осіб.
Володимир Павлюченко 3 березня 2023, 16:17
03.03.2023 мене обслуговувала головний економіст ЗАГОРУЙКО Світлана Анатоліївна. Я терміново від'їжджав з міста і вона, незважаючи на перебої програмного забезпечення, дуже кваліфіковано вирішила мою проблему. Прошу керівництво відділення мотивувати співробітника і дякую за роботу!!! Моє прізвище Володимир Павлюченко.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pozzz 3 березня 2023, 12:36
23.02.2023 звернувся до відділення з приводу переказу коштів з одного рахунка на іншний по довіреності, заповнив та підписав всі необхідні документи, далі сказали чекати погодження документів головним банком.
Йде восьмий день погодження, відповіді досі нема, в вас там равлики працюють? чи співробітники пішли для цього отримувати вищу освіту та повернуться за 5 років? Це просто якийсь треш, організація процесів навідь не на нулі, вона від'ємна.
До працівників відділення претензій не маю, все оформили швидко (чим приємно здивували).
AndriiMd 3 березня 2023, 10:55
Доброго дня,

На днях оформив в Ощадбанку карту «Моя Карта» в USD.

Інформація на сайті, працівники у відділенні, гаряча лінія, усі мене запевняли що немає жодних комісій щодо поповнення чи зарахування коштів на цю карту.

Мені надсилають кошти в розмірі 300 USD і комісія знімається — 11 USD :) Знову мільйон дзвінків на гарячу лінію, просто переключають з оператора на оператора і ніхто не може допомогти.

На наступний день йду у відділення і разом з працівником банку дзвонимо на гарячу лінію. 30 ХВИЛИН переключань і очікування і дізнаємося інформацію що по цій картці Є КОМІСІЯ та ПОДВІЙНА КОНВЕРТАЦІЯ, хоча ніде в тарифах, договорі такої інформації НЕ ВКАЗАНО!

По факту USD переводять в EUR, потім знову в USD, знімають 1% за конвертацію та ще 1% за можливий овердрафт.

Питання до банку — чому ця інформація ніде не вказана? На сайті чітко вказано що:
«Зарахування на рахунок безготівкових коштів у валюті рахуну: не тарифікується»
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝