×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Обслуживание на ноле!!!
Коментарі (3)
Делают карточку более 4 месяцев.
Еще 3 недели назад девочка оператор сказала что она уже готовая и где то в отделении на артема. На предложение сьездить туда и забрать — ответили не надо, в итоге вот уже больше 3 недель карточка «идет» между отделениями.
Если у вас есть выбор — никогда не связывайтесь с этим банком.
Коментарі (2)
Непрофесійно і невиховано
Приносимо вибачення стосовно поведінки працівника. Вкажіть Ваш контактний телефон в особисті повідомлення. Розмову буде прослухано та з працівником буде проведена робота.
Замовити валюту Ви можете в відділенні банку, де бажаєте отримати.
Написати коментар
Ми підключили вам смс-банкинг по картці...
29.11 Вашу катку доставлено до Вашого відділення
10.12 Знову Ми підключили Вам СМС-банкінг по картці «ІНШИЙ номер картки» і мій номер телефону
Я НЕ заключав договору з ощадбанком, про який СМС банкінг мова?
Коментарі (8)
Мошенничество
Коментарі (2)
Ємільчинське відділення Ощадбанку
Приносимо вибачення за ситуацію.
Просимо вказати адресу відділення в особисті повідомлення.
З співробітниками відділення буде проведено роботу щодо роботи та обслуговування клієнтів.
В свою чергу рекомендуємо Вам скористатися альтернативними каналами обслуговування, Ощад 24/7, ІПТ. Де Ви зможете проводити більшість операцій без відвідування банку.
Користувач не надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
За погану роботу програмного забезпечення розплачується кілєнт
Приносимо вибачення за створену ситуацію.
Просимо написати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та контактний телефон.
Проаналізуємо в чому виникла проблема.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
пополнение мобильного телефона
За СМС-информирование Вы платите раз в месяц, одну сумму, не зависимости от количества смс-уведомлений.
С этой проблемой рекомендуем обратится к Вашему оператору.
Написати коментар
О продаже монет, заказанных по он лайн, в отделении Ощадбанка в г.Херсон
Приняли во внимание Ваше предложение. Проанализируем ситуацию.
Передадим Ваше обращение в ответственный отдел.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Повернення депозиту
Коментарі (12)
Проблема с получением долларов по Western Union
Коментарі (1)
термінал.
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Просимо надати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та номер телефону, приблизний час та дату проведення операції через термінал. Будемо раді допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Не рекомендую Ощадбанк
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Неужели у вас нет финансов на НОРМАЛЬНЫЕ программы?!
Прочитала здесь отзывы, люди жалуются, а вы о сотрудниках побеспокоились? Клиенты всегда найдут причину обидеться… Обеспечьте свои отделения в конце-то концов достойной операционной системой и клиент будет обслужен за две минуты, а не за десять, соответственно и очереди будут поменьше, клиенты будут довольны, деньги не будут «теряться»!
Уважайте и клиентов и сотрудников и сам Банк!
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Терминалы Ощадбанка
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
заблокировали социальную карту для виплат на детей
Написати коментар
Нічого не змінюється
На заяву повернути гроші, а точніше перевести гроші в інший банк (звернулись вже 2 місяці тому), не реагують. У них НЕМА ГРОШЕЙ, щоб це зробити. А взяли з людей ще й комісію за ці операції.
При здійсненню платежу клієнт сам вказує реквізити рахунку-отримувача. Безпосередньо під час здійснення операції неможливо визначити, що рахунок, вказаний у квитанції закрито. Просимо деталізувати в особисті повідомлення.
Розберемося в ситуації.
Коментарі (4)
Обслуживание в Онуфриевском отделении №1. Адрес: ул. Центральная, 7. просто хамское !!!
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Это банк для тех, кто мудр!
Очень мило объясняют!
Суперпрофи оформляют!
И надежно размещают!
Серьезно соблюдают!
Точно выполняют!
И весь срок вклада
Так приятно сопровождают!
И все это – мой дорогой Ощад,
Помощник, путеводитель,
Моя опора и спаситель!
Юрий, Днепр.
Очень приятно читать такие отзывы.
Работаем для Вас. Надеемся на дальнейшее сотрудничество.
Коментарі (4)
впечатление
К плюсам можно отнести то что много отделений.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)