×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
почему арест счета произошел через два месяца после снятия этого самого ареста
Написати коментар
Ощадбанк | Самий жахливий банк (на мою думку)
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Держава в державі
Коментарі (2)
Самий тугий банк
Коментарі (5)
ОБслуговування
Коментарі (1)
Приклад для наслідування.
Мені тактовно запропонували інші продукти банку і я відкрила рахунок та застрахувалася від нещасного випадку. Була приємно здивована уважному відношенню, мені було приділено стільки часу, що не залишилося жодного питання.
Висловлюю щиру подяку співробітникам відділення √10004/0219, зокрема Коваленко Світлані Миколаївні, за сумлінне виконання службових обов’язків, ввічливе обслуговування та високий професіоналізм у своїй справі! Бажаю успіхів у роботі та високого рівня заробітної плати!
Бувайте здорові, сміливі та вільні!
Коментарі (3)
О работе Главного экономиста Отделения Ощадбанка № 11 Соболевой Ольги Леонтьевны
Я, Гугуев А. А., пользуюсь услугами Ощадбанка много лет. Неоднократно в операциях мне помогала Соболева Ольга Леонтьевна и считаю, что такими работниками можно гордиться и брать с них пример в работе и культуре общения с клиентами Вашего банка.
Во-первых, большая умница, настоящий профессионал.
Во-вторых, доброжелательная, добросовестная, вежливая, терпеливая. Каждый раз, когда у меня возникают проблемы, я обращаюсь к Соболевой Ольге Леонтьевне. Потому, что в обращении к ней с вопросами я ни разу не сомневался в её компетенции. Главное, никогда не слышал раздражительного тона. А ведь все мы очень нуждаемся в этой доброте!
Сколько раз она тратила, по крайней мере, на меня своё обеденное время — и нисколько ни сожаления, ни досады я не замечал. Спасибо ей огромное.
Желаю здоровья, успехов, всех благ и терпения. Она хороший пример честности и добропорядочности, в чём у меня, и надеюсь у других Ваших клиентов, были реальные случаи убедиться и сказать ей большое спасибо за это!
Желаю доброго здоровья, благополучия и дальнейших успехов в сложной, но так необходимой нам Вашей работе!
Написати коментар
Не вказано на сайті про обідню перерву
Пустомитіаський р-н
Коментарі (5)
Не закривають рахунок з червня місяця
Не рекомендую цю компанію від слова зовсім. Тримайте свої кошти налом у гаманцях, щоб не мати проблем з такими горепрацівниками.
Коментарі (2)
Хоч вовни жмут…
Коментарі (9)
Вкрали гроші з рахунку
Коментарі (4)
Неповага до своїх клієнтів
Коментарі (3)
«служба підтримки» — електронний кабінет
Сидять школярки-пенсіонерки не здатні адекватно реагувати на проблеми з їхнім же так званим «сервісом». Систематичні глюки офсайту при оплаті комунальних через персон. кабінет. Проходиш п’ять рівнів ідентифікації тільки щоб вказати їм на їхні ж косяки і після всіх питань — відповідей якась «клава» «Юля"(так назвалась) відповідає: «ваш № телефону не є фінансовим!» Серйозно??? Вказаний № телефону (з нього і дзвоню) зазначений у договорі при відкритті рахунку у вашому «супер банку»!!! Намагаюся «ткнути носом» у некомпетентність «Юлю», кидає трубку під приводом «обмежений час на спілкування з одним клієнтом» !?
Коментарі (5)
шахрайство
Коментарі (2)
Відмова в обміні пошкодженої банкноти номіналом 500 грн
Банкнота була декілька разів випрана та з надривами. Зберіглося більше 60% банкноти, її серійний номер та захисна стрічка
У відділенні відмовили в обміні, мотивуючи тим, що у низ відсутні технічні можливості перевірки купюри на справжність, хоча за законом банківські установи зобов‘язани проводити обмін пошкоджених банкнот гривні чи взяти таку банкноту на експертизу.
Також зазначу, що до відділення зверталася особа похилого віку, якій фізично важно ходити по іншим відділенням. Операціоніст сказала, що потрібно звертатися до центрального відділення Дніпровського району м. Києва.
Певно, співробітники Ощадбанку нічого не знають про клієнтоорієнтовний підхід до клієнтів та не мають навіть людської імпатіі, що б допомогти пенсіонеру обміняти пошкоджену банкноту.
Написана скарга в контакт-центр Ощадбанку, очікую пояснення, на якій підставі операціоніст відмовив в обміні пошкодженої банкноти
Коментарі (6)
Мій короткий та сумний досвід клієнта Ощадбанку.
Все життя була клієнтом іншого банку. Але на роботі почали вимагати перейти на Ощадбанк.
На початку липня 2023р я стала клієнтом А Т Ощадбанк. Вже через тиждень мені почали надходити дзвінки з різних телефонів про стан мого рахунку: заблокований рахунок, хтось намагається зняти кошти з карти тощо.
06.09.2023 р. я помітила, що на моєму кредитному рахунку 03.09.2023 були здійснені транзакції невідомою мені особою на суму вісім тисяч дев’ятсот гривень. Ці транзакції виглядали сумнівно та не були пов’язані з моїми фінансовими діяльностями.
Про факт шахрайства мною негайно було повідомлено банк. На гарячій лінії банку мені повідомили, що шахраї обійшли систему та зайшли в Ощад24, де зняли кредитні кошти.
Також я звернулася до органів поліції, на даний момент відкрите кримінальне впровадження за ст. 190 ч.1 КК України від 06.09.2023р, де я є потерпілою.
Крім того, я звернулась до АТ «Ощадбанк» з приводу проведення розслідування стосовно шахрайських транзакцій з моєї кредитної карти на рахунок руху коштів по моєму банківському рахунку за 06.09.2023, наданням мені конкретної інформації щодо особи, яка здійснила зняття коштів. Однак на даний момент розслідування не проводиться, про його рух мені не повідомлено. Хоча на сайті банку написано що Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання — ті, які не потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх надходження. Наразі вже 18.10.23р.
Незважаючи на це, Ощадбанк продовжує вимагати від мене сплату кредиту та процентів, пов’язаних з цим кредитом.
Склалося враження, що Ощадбанк навмисно зробив спрощену систему безпеки та співробітники зливають клієнтів або самі займаються шахрайством. Клієнтом банка я була 2 місяці. Нікому не рекомендую цей банк.
Коментарі (2)
Неможливо закрити рахунок
Коментарі (6)
Ощадбанк не выдает валюту
Коментарі (1)
не обслуговування ,а знущання над клієнтами ощадбанку
Коментарі (3)
Банк відмовився повернути гроші із несправного банкомата
2. В чому проблема передивитись камеру банкомату, яка підтвердить, що зняття не було?
3. Чому я маю звертатись до банку-емітенту карти, якщо всі докази того, що я не отримала гроші знаходяться в Ощадбанку і можна швидко перевірити достовірність цієї інформації.
4. Скільки днів зберігається відео з банкоматів?
30.09.2023 року в 12.50 я намагалась зняти гроші в банкоматі Ощадбанку, який знаходиться за адресою: Київська обл., Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Лесі Українки, 19, але в момент видачі коштів банкомат відключився і видав помилку. Гроші я не отримала, але з картки Монобанку вони були списані. Сума 15 000 грн. В той же момент звернулась на гарячу лінію Ощадбанку і написала листа до контакт-центру, в якому описала ситуацію і надала скрін поломки банкомату. Через декілька днів мені прислали листа, в якому порекомендували звертатись до банку-емітенту картки. Чому я маю звертатись до свого банку, якщо гроші не були видані з вашого банкомату і це було легко перевірити? На сьогодні гроші не повернуті.
Коментарі (29)