×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Мошенничество клиента
Коментарі (4)
З картки ощад було вкрадено всі кошти
Коментарі (17)
Ощадбанк
Залишок:
+2088
В т.ч. кредитний ліміт:
+2000
Власні кошти 2088 чи 88 грн?
Коментарі (4)
Ощад
Коментарі (1)
Шахрайство Ощадбанком
28.06. 2023 з депозитного рахунку без мого відома було знято за шахрайською схемою депозит. 1 серпня 2023 року без мого відома за шахрайською схемою були зняті кошти з пенсійного рахунку. Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів чи повідомлення про переказ не надходило.
6 серпня при користуванні додатком Ощадбанка побачила, що всі кошти зняті. Я одразу звернулась по телефону до представників банку (на гарячу лінію) де мені повідомили, що було несанкціоноване списання коштів шахраями на картку іншого банку, після чого оператор заблокував мої картки, оскільки шахраї якимось чином заволоділи моїми даними входу в особистий кабінет банку.
7 серпня перебуваючи в Хмельницьку і звернувшись за допомогою до Ощадбанку по вул Шевченко 11, мені відправили вирішувати проблеми до відділення, де був укладен договір депозиту. 9 серпня приїхала до Одеси в відділення Ощадбанку по вул Небесної Сотні 10, де Дунь Н. А. керівник ТВБВ 1001510590 відділення надав виписку з рухом коштів по моєму рахунку. В виписці не було вказано жодної інформації щодо отримувача і призначення. Керівник банку не зацікавлен в вирішенні цієї проблеми, відправила до головного відділу і не прийняла заяву для внутрішнього розслідування Службою Безпеки Банку. Наразі заповнюю заяву на сайті кіберполіції.
Зауважу, свої персональні дані, логін і пароль особистого кабінету та дані картки нікуди не вказувала і третім особам не надавала.
Сума, викрадена у мене, є великою. Чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ коштів на невідомий і, напевне, сумнівний рахунок. В результаті шахрайських дій я залишилась без засобів до існування.
Допоможіть.
Коментарі (3)
Некомпетентна робота служби безпеки «Ощадбанку» щодо захисту персональних даних клієнта та викрадення коштів.
Наступного дня я звернувся до відділення банку для отримання виписки з рухом коштів по моєму рахунку. У наданій довідці не було вказано жодної інформації щодо отримувача та призначення платежу. Також в банку повідомили про те, що ними був направлений запит до обласного банку для отримання інформації про рух коштів на моєму рахунку, але до цього дня довідки я не отримав. 8 серпня 2023 року я, не діждавшись довідки від банку, подав заяву про шахрайські дії до поліції.
Звертаю увагу, що свої персональні дані, логін і пароль свого особистого кабінету та дані картки нікуди не вказував і третім особам не надавав.
Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів чи повідомлення про вже зняті кошти мені не надходило. Сума, викрадена у мене, є великою, і я не розумію чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ коштів на невідомий і, напевне, сумнівний рахунок. В результаті шахрайських дій я залишився без засобів до існування. Мені немає чим сплатити комунальні послуги та придбати життєво необхідні ліки (маю хворобу цукровий діабет ІІ ст.). Виникає відчуття, що банк зацікавлений в подібних шахрайських схемах за для свого збагачення.
Хотілося щоб Банк більш уважно ставився до захисту персональних даних клієнтів та забезпечив неможливість списання коштів з рахунку Клієнта без його підтвердження здійснення переказу, а також розібратись в ситуації, що склалась.
Коментарі (4)
Обмін валют
Коментарі (1)
Не снимают арест с карты
Коментарі (1)
Ощадбанк — банк відсталих у розвитку
1) чому через 2 роки після прийняття постанови про прирівнювання е-документів в «Дії» до паперових я до сих пір не можу зробити АБСОЛЮТНО НІЯКУ фінансову операцію на касі відділення банку?
2) чому я, як військовослужбовець, у якого немає свободи руху, повинен їхати із однієї області в іншу, щоб просто змінити фінансовий номер?
3) чому фінансовий номер на зарплатну картку та картку ВПО РІЗНІ??? чи не повинен номер підв'язуватися під всі наявні рахунки?
4) чому Ощадбанк виконує послуги так, ніби різні області — це взагалі інші держави, а не одна країна, бо зробити щось з рахунком, котрий був відкритий в іншій області НЕМОЖЛИВО? Ви підтримуєте днр і лнр?
Передаю великий привіт персональному менеджеру і управлінню відділення, що не проводять роз’яснювальну роботу зі своїми співробітниками щодо СУЧАСНИХ ДІЙСНИХ постанов.
Коментарі (9)
Не хотят решать мою ситуацию
Коментарі (4)
Автокредит у відділенні на Харківське Шосе 21/6
Керувала процесом фронтофіса менеджер Тетяна.
Відповіла на всі питання та допомогла як найшвидше завершити процесс.
Дуже приємні враження залишилися.
Дякую.
Написати коментар
Пекельні муки від ощадбанку або закриття карткового рахунку.
Коментарі (4)
Банк тягне час і не розблоковує суму 13400 грн.
Коментарі (1)
Дно Преміального банківського сектору
Написати коментар
Дуже пагане обслуговування
Коментарі (2)
Зняття арешту з рахунку
Коментарі (2)
Проблеми з оформленням спадщини
Прикро, що старійший український державний банк за програмним забезпеченням та рівнем комунікацій перебуває наче в минулому столітті.
Бажання бути клієнтом цього банку не виникає.
В іншому банку все оформили за півгодини, кожен окремо, де і коли було зручно, і через годину отримали гроші. Є з чим порівнювати.
Написати коментар
Зняття арешту з рахунків
23.06.2023р. виконавча служба підписала постанову про зняття арешту з усіх рахунків. Відповідно ця інформація була внесена до системи АСВП.
10.07.23р. виконавча служба продублювала цю постанову і відправила її на адресу Ощадбанка рекомендованим листом.
17.07.23р. Ощадбанк отримав лист з постановою.
Терміни виконання Постанови виконавчої служби банками від одного до трьох днів (максимум). Хоча по правилам, арешт з рахунку знімається того ж дня, коли постанова від виконавчої служби надходить до банка.
Чому Ощадбанк досі не розблокував рахунки (а мова йде про зарплатний рахунок)?
Чим Ощадбанк відрізняється від інших банків України, які миттєво виконують Постанови ВДВС?
Коментарі (1)
Скарга
Коментарі (5)
Запит від нотаріуса
Вже пройшло 1.5 місяця коли вам відправили запит від нотаріуса і писали скарги, чому таке відношення до людей???
Коли буде відповідь на запит???
Коли вас почнуть наказувати за ваші дії??
Написати коментар