Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Anastasia14789 31 жовтня 2023, 14:14
исполнительной службой был наложен арест на все счета 15.05.2023, снятие ареста исполнительной службой и рассылкой писем о снятие ареста датируется 31.08.2023. так вот вопрос почему Ощадбанк накладывает арест на счет 27.10.2023. куда обращаться??? с тем что в отделение посылают в исполнительную, с исполнительной есть документ для банка о снятие ареста, но в отделение сказали что им «эта бумажка"(как сказала работница) не нужна. также по моей просьбе исполнительный повторно отправляет письмо в банк, но говорит что оно станет в конец очереди.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sashahlbv 30 жовтня 2023, 19:59
Ощадбанк — є самим жахливим банком (на мою думку). Наприклад, заблокував я картку, коли мені потрібно її розблокувати у програмі Ощад то пише «функціонал тимчасово не працює» або візьмуть 20 грн після успішної розблокування картки, в інших банках розблокування є безкоштовним (наприклад: ПриватБанк, Monobank). Ще, коли відкриваєш нову картку, то перша зміна пін-коду є безкоштовним, якщо в друге хочеш змінити, то вже 10 грн чи навіть більше, в інших банках це теж є безкоштовним, сьогодні ходив у відділення закривати картку та це правильне рішення для мене. З плюсів є додаток, він виглядає гарно але мало функціоналу, деякі з них взагалі не працюють, потрібно робити все через чат-бота.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 листопада 2023, 12:20
Відгук не зарахований (на 02.11.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
LHelena 30 жовтня 2023, 16:17
Відділення за адресою: Київ, вул. Хорива, 27-А
Після того, як у нас розбомбило квартиру в Ірпені. На той час мама жила з нами. Ми продали преватизовану квартиру у Житомирі, яка належала нам. І вирішили в такий спосіб щось купити, щоби десь жити. Покупець купував квартиру за програмою ЄОселя, і гроші перевели на карти людей, яким належала квартира. АЛЕ! В Ощадбанку ми не мали змоги зняти гроші за довіреністю мами. Їй 82 роки, і вона не виходить із дому за станом здоров’я. А на своїх картах у нас списували податок за зняття грошей. Це свавілля. Мафія якась. Постає питання, на якій підставі існує неможливість зняти гроші з картки Ощадбанку за дорученням? Чому я не можу зняти свої гроші? Чому ніхто не пояснює мені списання податку за зняття грошей? Хоча зазначено, що це не оподатковується? Скільки триватиме таке ставлення до українців? І отримати відповідь на свої запитання?
alina276545675 30 жовтня 2023, 13:54
На разі мене доводе до сказу той факт що Ощад заебує військових які зробили зарплатні карточки в цьому недобанку. То їм списків не дали, то Ощад сам собі гроші не перевів то ще щось,і це під час того як в військових що мають зарплатні карти інших банків вже як 3−7 днів зарплату отримали. Алло, ощадбанк, може якось пора рости в цьому плані? По друге, ну не може банк називатись національним де дійсно, якщо вірити банку, завжди затримки, навіть у переводах миттєвих. Переводить на приват /моно/ідею банк -займає 2 секунди. Але ж Ощад бачить кошти хоч би на 2й день. Якого біса?
AK1971 30 жовтня 2023, 12:11
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Одеське шосе, 7-А
Доброго дня Дуже не задоволена обслуговуванням Вашого банку. Це моя друга вже скарга. По перше Мазур Віра втручається в не свої справи, закриває рота кліентам, хамить і не спілкується державною мовою у Державному закладі. Взагі всі співробітники невічливі, це я побачила по чоловіку після важкого поранення з палицею на дверях о 8.15 якого не пустили, як і всю чергу, бо в них запускають компьютери.(А не повинні вони приходити трохи раніше для цього і до 8 години налаштувати?) А сьогодні в мене знову проблема з вашим банком і саме через персонал. Я мешкаю в селі 70 км від міста.Коштує моя дорога 300 гр в обидві сторони і я була 27.10 у банку, а зараз мушу їхати ще? Мені дали не повні реквизити по мойому кредиту і я не змогла сьоогдні закрити кредит в іншому банку, через відсутність повної інфррмації.Тепер мені знову шукати кошти на дорогу? А чия це провина? Хто мені оплате дорогу? ЗвільнитЬ весь склад! Не причиняйте людям неудобства, як що сидять не грамотні фахівці це не є показатели обслуговування!
Звернулася до Ощадбанку з приводу оплати держмита. Світлана Миколаївна зустрічала клієнтів при вході питанням про потребу та відразу орієнтувала по віконцях, хоча була зайнята оформленням документів. Клієнтів було вдосталь та всім приділяли певну увагу.
Мені тактовно запропонували інші продукти банку і я відкрила рахунок та застрахувалася від нещасного випадку. Була приємно здивована уважному відношенню, мені було приділено стільки часу, що не залишилося жодного питання.
Висловлюю щиру подяку співробітникам відділення √10004/0219, зокрема Коваленко Світлані Миколаївні, за сумлінне виконання службових обов’язків, ввічливе обслуговування та високий професіоналізм у своїй справі! Бажаю успіхів у роботі та високого рівня заробітної плати!
Бувайте здорові, сміливі та вільні!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alexey55 27 жовтня 2023, 21:28
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 38
Хочу выразить искренние слова благодарности коллективу отделения № 11 (г.Киев, ул. Васильковская, 38) и отдельно Главному экономисту Соболевой Ольге Леонтьевне!
Я, Гугуев А. А., пользуюсь услугами Ощадбанка много лет. Неоднократно в операциях мне помогала Соболева Ольга Леонтьевна и считаю, что такими работниками можно гордиться и брать с них пример в работе и культуре общения с клиентами Вашего банка.
Во-первых, большая умница, настоящий профессионал.
Во-вторых, доброжелательная, добросовестная, вежливая, терпеливая. Каждый раз, когда у меня возникают проблемы, я обращаюсь к Соболевой Ольге Леонтьевне. Потому, что в обращении к ней с вопросами я ни разу не сомневался в её компетенции. Главное, никогда не слышал раздражительного тона. А ведь все мы очень нуждаемся в этой доброте!
Сколько раз она тратила, по крайней мере, на меня своё обеденное время — и нисколько ни сожаления, ни досады я не замечал. Спасибо ей огромное.

Желаю здоровья, успехов, всех благ и терпения. Она хороший пример честности и добропорядочности, в чём у меня, и надеюсь у других Ваших клиентов, были реальные случаи убедиться и сказать ей большое спасибо за это!

Желаю доброго здоровья, благополучия и дальнейших успехов в сложной, но так необходимой нам Вашей работе!
Qaz123wsx 25 жовтня 2023, 14:47
с. зимна вода
Пустомитіаський р-н
UkkaSanna 23 жовтня 2023, 22:40
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 320
Хожу по відділенням ТОВ ОЩАДБАНК — не можу закрити рахунок і розірвати з цим недобанком договір. Вцепилися за картку, як кліщами і впираються усіма кінцівками, як на смертному одрі у судоргах, — за кожного клієнта тримаються із останіх сил, мабудь що діло їхнє дуже плачевне. Понабирали працівників-дармоїдів, яким треба платити. У залі сиділо штук 10 осіб персоналу, а вони обслуговували лише одну людину, а дві сиділи в черзі. Усі начебто зайняті, проте коли я звернулась з питанням, а чим це вони усі так зайняті, то почалося як у курятнику: гвалт і кудахтання, і усі одразу стали не зайнятими.
Не рекомендую цю компанію від слова зовсім. Тримайте свої кошти налом у гаманцях, щоб не мати проблем з такими горепрацівниками.
olegdonn 23 жовтня 2023, 21:09
У мене є доларовий картковий рахунок. Сьогодні виявив, що з серпня у мене чарівним чином зняли 9 доларів по 3 дол щомісяця. Глянув у мережі, що Ощадбанк так заробляє щомісяця по 100 грн. на неактивних рахунках. Що найцікавіше, що в історії по рахунку в мобільному додатку такої операції немає. А гроші знято! Ощадбанк як злодюжка вкрав і нічого не показує у витраті. Ганьба! Що таке? Соромно та бракує на чорну ікру з лобстерами?
Вікторія Тюріна 23 жовтня 2023, 19:21
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 64
Зареєструвала карту у цьому банку, для отримання соціальних виплат (ВПО), виплата від держави прийшла о 12 годині ночі і через 15 хвилин була переведена на якусь іншу карту.Коли зранку прокинулась і побачила цю картину, відразу зателефонувала на гарячу лінію і мені порадили заблокувати карту, але конкретної допомоги не надали.При відвідуванні відділення, оператор сказав що карту ні в якому разі блокувати не треба було, бо тепер неможливо перевірити кому був виконаний переказ.Тепер навіть і заяву в поліцію неможливо написати, бо немає інформації по рахунку.Ця допомога в розмірі 10к гривень була дуже потрібна для оренди житла, так як своє зруйновано.
Alyona7 21 жовтня 2023, 23:27
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Добролюбова, 15
Я не користувалася довго карткою і у мене зараз ліміт на зняття грошей (1000 грн на день). Півтора місяці тому я написала заяву у цьому відділенні для зняття ліміту. Леміш Ірина Костянтинівна сказала, що вона відправила її на Київ і протягом двох днів ліміт буде знято (вона навіть не сканувала мої документи, тільки взяла заяву — це вже було дивним, але я подумала, що їй краще знати). Пройшов тиждень, вона сказала почекати ще тиждень, адже якісь терміни змінилися, але мені обов’язково вона зателефонує (звичайно ніхто не телефонував). Пройшло 1.5 місяці, я так зрозуміла, що вона навіть і не відправляла мою заяву, а просто бреше. Дуже цікаво, чому такі співробітники, які навіть не знають, що потрібно хоча б взяти документи для заяви, досі працюють?
marmyul 20 жовтня 2023, 14:09
Так звана «служба підтримки» — треш.
Сидять школярки-пенсіонерки не здатні адекватно реагувати на проблеми з їхнім же так званим «сервісом». Систематичні глюки офсайту при оплаті комунальних через персон. кабінет. Проходиш п’ять рівнів ідентифікації тільки щоб вказати їм на їхні ж косяки і після всіх питань — відповідей якась «клава» «Юля"(так назвалась) відповідає: «ваш № телефону не є фінансовим!» Серйозно??? Вказаний № телефону (з нього і дзвоню) зазначений у договорі при відкритті рахунку у вашому «супер банку»!!! Намагаюся «ткнути носом» у некомпетентність «Юлю», кидає трубку під приводом «обмежений час на спілкування з одним клієнтом» !?
OlhaO 18 жовтня 2023, 23:30
Вікрила картку для соціальних виплат у відділенні по вул. Генерала Азмазова (колишня Кутузова), 9. Ніякі платежі не здійснювала, гроші не знімала. Проте через 15 днів з’ясувалося, що гроші з картки списані, ще й у валюті. Але окрім мене та співробітника банку, картку ніхто не бачив і в руках не тримав. Досить дивною була реакція кол-центру: не захотіли передавати звернення до безпекового підрозділу банку. Порадили звернутися до поліції, що я і зроблю. Також цікаво, що органи соціального захисту наполягали на відкритті рахунку саме у цьому банку.
NickUA1983 18 жовтня 2023, 21:31
Відділення за адресою: Київ, вул. Ентузіастів, 39
18.10.2023 до відділення Ощадбанку, яке знаходиться за адресою м. Київ, вул. Ентузіастів, 39 звернулися з питанням обміну пошкодженою банкноти номіналом 500 грн
Банкнота була декілька разів випрана та з надривами. Зберіглося більше 60% банкноти, її серійний номер та захисна стрічка
У відділенні відмовили в обміні, мотивуючи тим, що у низ відсутні технічні можливості перевірки купюри на справжність, хоча за законом банківські установи зобов‘язани проводити обмін пошкоджених банкнот гривні чи взяти таку банкноту на експертизу.
Також зазначу, що до відділення зверталася особа похилого віку, якій фізично важно ходити по іншим відділенням. Операціоніст сказала, що потрібно звертатися до центрального відділення Дніпровського району м. Києва.
Певно, співробітники Ощадбанку нічого не знають про клієнтоорієнтовний підхід до клієнтів та не мають навіть людської імпатіі, що б допомогти пенсіонеру обміняти пошкоджену банкноту.
Написана скарга в контакт-центр Ощадбанку, очікую пояснення, на якій підставі операціоніст відмовив в обміні пошкодженої банкноти
vikavik198 18 жовтня 2023, 13:56
Ніколи не було проблем з банками, але зіткнулась з Ощадбанком. Прочитала відгуки та зрозуміла, що це система, на яку Ощадбанк ніяк не реагує. Хочу розповісти і про свій досвід співпраці з цим «банком».
Все життя була клієнтом іншого банку. Але на роботі почали вимагати перейти на Ощадбанк.
На початку липня 2023р я стала клієнтом А Т Ощадбанк. Вже через тиждень мені почали надходити дзвінки з різних телефонів про стан мого рахунку: заблокований рахунок, хтось намагається зняти кошти з карти тощо.
06.09.2023 р. я помітила, що на моєму кредитному рахунку 03.09.2023 були здійснені транзакції невідомою мені особою на суму вісім тисяч дев’ятсот гривень. Ці транзакції виглядали сумнівно та не були пов’язані з моїми фінансовими діяльностями.
Про факт шахрайства мною негайно було повідомлено банк. На гарячій лінії банку мені повідомили, що шахраї обійшли систему та зайшли в Ощад24, де зняли кредитні кошти.
Також я звернулася до органів поліції, на даний момент відкрите кримінальне впровадження за ст. 190 ч.1 КК України від 06.09.2023р, де я є потерпілою.
Крім того, я звернулась до АТ «Ощадбанк» з приводу проведення розслідування стосовно шахрайських транзакцій з моєї кредитної карти на рахунок руху коштів по моєму банківському рахунку за 06.09.2023, наданням мені конкретної інформації щодо особи, яка здійснила зняття коштів. Однак на даний момент розслідування не проводиться, про його рух мені не повідомлено. Хоча на сайті банку написано що Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання — ті, які не потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх надходження. Наразі вже 18.10.23р.
Незважаючи на це, Ощадбанк продовжує вимагати від мене сплату кредиту та процентів, пов’язаних з цим кредитом.
Склалося враження, що Ощадбанк навмисно зробив спрощену систему безпеки та співробітники зливають клієнтів або самі займаються шахрайством. Клієнтом банка я була 2 місяці. Нікому не рекомендую цей банк.
mmaxaon201 18 жовтня 2023, 13:10
м.Київ, проспект Алішера Навої, 69. Жахливе обслуговування. Некомпетентні працівники установи. Мене обслуговувала менеджер Крутінь Ольга Михайлівна. Щоб просто закрити кредитну картку їй знадобилося більше години часу. На картці був борг 0.15коп. Ольга Михайлівна запропонувала погасити 0.15коп через додаток іншого банку (при цьому комісія складала б 0.75коп). Через 30хвилин менеджер Крутінь видала квитанцію на оплату 20коп у касі установи. Після сплати Ольга Михайлівна всеодно відмовлялася закрити рахунок (не оновлюючи даних) сказала, що кошти ще не зайшли, чекайте від 2х годин, до 5діб! а квитанція про сплату не аргумент. Довелося зв’язуватися з гарячою лінією де менеджеру рекомендували оновити дані, що ніякого боргу в 15коп вже немає і рахунок можна закривати. Але Ольга Михайлівна не здавалась і сказала, що тепер в мене зайві 5коп і вона не може закрити рахунок. Після ще 30хвилин з мене взяли заяву, що я передаю 5коп банку. І обіцяли закрити рахунок, про що мене повідомлять СМС. Чекаю! Можливо Крутінь Ользі Михайлівні необхідні курси підвищення кваліфікації. Чомусь така ж сама послуга в інших банках триває не більше 10хвилин, незалежно від балансу картки (все вирішується миттєво). А в Ощадбанку виходить ні з часом, ні з грошима (рекомендація сплатити кошти через інший банк, де комісія в рази більша боргу) не рахуються. Нав’язування якихось страховок, карток, додаткових послуг (.
jonnywalker 17 жовтня 2023, 15:55
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Ладозька, 8
Отделение в г. Запорожье не выдает валюту USD ссылаясь на не одобрение их заявки офисом в Киеве. Говорят что могут выдать только 1000 грн в день. Это чистое издевательство, потому что они так же делали в прошлый раз, но тогда помогли только разборки через звонок какому-то сотруднику банка (уже не помню), к сожалению сейчас уже не помню кому звонили.
aaaabbbbb 17 жовтня 2023, 0:00
5 жовтня, мала необережність подзвонити 0800210800 до ощадбанку і все тому, що, на жаль, я маю картку Киянина в ощадбанку, як і мільйони киян, о 10,04, і 10,21- відповів спочатку № 4793 олексій, який випитав все !, забрав час і не відповів нічого. Передзвонила і знову № 4736 Анастасія, яка не захотіла приймати скаргу і перевела мене на! № 3748 поліна, яка прийме скаргу- розмову закінчилась далеко після 11-ї години. О, це знущання було витончене, спокійне, виважене гаяння часу мого і банку, аби я кинула трубку і не завершила розмову! Як вони знущались витончено! і № 4793, і 3748. Мені не грубіянили, і не відповідали, а просто мовчали і тримали на трубці № 3748 поліна, якщо не збрехала свого номеру. Бо не здивуюсь, якщо збрехала, зі словами «зачекайте», «загружається» і знову те саме, і так нескінченна кількість разів. А я хотіла подати скаргу і очікувала на номер скарги, а поліна № 3748, її вона так і не зареєструвала., хотіла щоб я просто кинула трубку і не чекала, тому так. Якби ми могли перейти в другий, а може ми не знаємо, що можемо !? Закликаю всіх Киян, і не тільки, давайте організовуватись і протидіяти ощадбанку, бо всі знають, яке обслуговування в ощадбанку, щоб картку Киянина можна було брати тільки в тих банках, яким довіряєм. А головне, що мені треба було дізнатись- яку заборгованність мені потрібно заплатити, щоб не йшли проценти і не треба було обслуговувати картку. І все. У мене заборгованність приблизно 25 грн. Набридло мовчати, звалюєте все на війну, і робите все, для того, щоб люди були не задоволені! І виникає впевненність, що це не просто знущання над клієнтами, вимушеними співпрацювати з ощадбанком, а це така внутрішня домовленність в ощадбанку для службового задоволення. І не смішіть: які «сильні» сторони є в ощадбанку! нема! Може і є порядні люди в ощадбанку, але думаю, що там їх всіх потроху видавлюють! Моє прізвище Рогова Світлана Дмитрівна. Шкода, що я інвалід на візку і не можу прийти в ощадбанк і все це сказати вам. Але думаю, не допомогло б, бо ощадбанк — це діагноз!
irinkarr 14 жовтня 2023, 19:32
Вітаю. Спочатку питання:1. Якщо банкомат не видав гроші, тому що вийшов з ладу, в чому проблема при найближчій інкасації, при наявному надлишку (має бути складений акт надлишку), не перерахувати їх людині, яка звернулась з проблемою не видачі грошей?
2. В чому проблема передивитись камеру банкомату, яка підтвердить, що зняття не було?
3. Чому я маю звертатись до банку-емітенту карти, якщо всі докази того, що я не отримала гроші знаходяться в Ощадбанку і можна швидко перевірити достовірність цієї інформації.
4. Скільки днів зберігається відео з банкоматів?
30.09.2023 року в 12.50 я намагалась зняти гроші в банкоматі Ощадбанку, який знаходиться за адресою: Київська обл., Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Лесі Українки, 19, але в момент видачі коштів банкомат відключився і видав помилку. Гроші я не отримала, але з картки Монобанку вони були списані. Сума 15 000 грн. В той же момент звернулась на гарячу лінію Ощадбанку і написала листа до контакт-центру, в якому описала ситуацію і надала скрін поломки банкомату. Через декілька днів мені прислали листа, в якому порекомендували звертатись до банку-емітенту картки. Чому я маю звертатись до свого банку, якщо гроші не були видані з вашого банкомату і це було легко перевірити? На сьогодні гроші не повернуті.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝