Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
EvgeniA1990 21 січня 2020, 2:29
Сьогодні ноччю близько 2 години. Було взломану карту чоловіка і знято всі гроші. Чому неприходили повідомлення з підтвердженням для зняття? Заблокувати карту в додотку неможливо було а дозвонитися для заблокування взагалі катастрофа.
Що тепер робити коли зняли всі гроші? Куди звертатися?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 10:20
Доброго дня! Радимо звернутись в поліцію та ваше обслуговуючого відділення для написання заяви.
Igor Nikitin 20 січня 2020, 18:03
месяц жду перезапуск карты!!! это не банк, это мастодонт какой то, в привате за 15 минут обменяли, а тут одни проблемы, то праздники им мешаю то еще что то, просил девиц обменять карту еще в ноябре, отговорили, теперь танцы с бубнами, позорище, 21 век, европа
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 18:51
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона, проверим ситуацию.
Tetiana26 20 січня 2020, 16:52
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Соборності, 17
Оформила картку (в м. Луцьку, відділення на пр. Соборності) тільки для того, щоб оплачувати комуналку. Для того, щоб оформити картку мене змусили оформити якусь незрозумілу недолугу страховку і оплатити її. Внесла кошти на картку з запасом приблизно 100 грн., наступного разу прийшла платити а залишок 0,00 грн. Поцікавилась де ділись гроші, а вияляється, якщо декілька місяців не користуєшся карткою, то банк знімає комісію, до тих пір поки не залишится 0,00 грн. Ніхто мене про це не попереджав, якби я про це знала, то відразу послала би Вас!!! Що і треба було зробити відразу, оскільки від Вас одні неприємності і даремна трата часу. 20 грудня 2019 платила комуналку знову і Ваш термінал забрав і не віддав картку! Підійшла до працівників, сказали, що завтра будуть інкасатори, виймуть картку і віддадуть їм, після чого хтось з працівників мені передзвонить, щоб я прийшла забрала свою картку. Ніхто мені не передзвонив і по картку прийшла я сама на відділення, а мені відповіли, що інкасатори нічого не віддали і забрали всі картки на головний офіс на вул. Червого Хреста (це інший кінець міста). Розуміючи, що в цьому банку все робиться через одне місце, я не поїхала на головний офіс на вул. Червого Хреста, а зпочатку передзвонила туди — переадресували мене на службу безпеки, де, довго розбираючись, сказали, що моєї картки у них немає і що інкасатори моєї карки не забирали. Картки ніде немає! Ніхто нічого не знає! Відповідальних немає! Оформляй все знову і плати знову не то за нову картку, не то за якусь страховку!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 17:21
Доброго дня! Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.
Artem Men 20 січня 2020, 16:37
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 115
Время работы до 17 кто придумал, если большинство в это время работают? Удобно только бабушкам. Лучше бы начало работы сдвинули на пару часов.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 17:16
Добрый день! Обязательно рассмотрим ваше предложение.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0997215794 20 січня 2020, 14:45
Будут ли детские в этом месяце?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 14:53
Добрый день! По данному вопросу рекомендуем обратиться в организацию проводящую выплаты.
Проблема вирішена
Juliana635 20 січня 2020, 10:54
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 2 (прим.2)
15 січня 2020 року м. Черкаси, вул. Смілянська, 2. Я поклала грошові кошти на картку даного банку, скориставшись одним з терміналів, розташованих в приміщенні банку, з метою сплатити комунальні платежі. Кошти на рахунок поступили. Заповнивши квитанції, я натисла «Оплатити». Проте оплати не відбулося — термінал завис. Коли я прийшла в банк мене зустріло 2 менеджери по роботі з клієнтами, коли відбувся збій — обидві щезли. Довелося довго чекати. Нарешті одна підійшла, почала натискати червону кнопку на клавіатурі терміналу -«Cancer» — нічого не відбулося. І вона знову щезла. Загалом я провела у відділенні близько 50 хвилин, чекаючи на менеджера. Термінал картку так і не повернув. Друга менеджер, яка підійшла, ще й звинуватила мене в тому, що я натискала кнопки. На моє запитання, коли мені буде повернута картка, жоден менеджер чіткої відповіді не надала. З їх слів: «коли термінал буде заповнено грошима». Тобто, скільки ще клієнтів банку мають скористатися даним терміналом, що працює некоректно, покласти кошти без можливості перерахувати їх за призначенням, що б я могла отримати картку — місяць, два? Крім того, з«ясувалося, що за розблокування картки, яка залишися в терміналі (не з моєї вини, не втрачена мною), я маю спатити 30 грн? Крім того, схожа ситуація мала місце у січні 2019 року (м.Черкаси, вул. Сержанта Смирнова, 6): термінал гроші прийняв, проте персональний кабінет не працював, більше місяця не було змоги оплатити комплатежі. Складається враження, що банк зацікавлений у всих цих збоях, користуючись грошима довірливих клієнтів весь час „доки термінал заповнюється грошима“ і не працює персональний кабінет.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 12:39
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо.
Stanislav30 19 січня 2020, 21:34
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 115
13.12.19 Предоставил ксерокопии документов и заявление из полиции по адресу пр-т Героїв, 13-Л для оформления заявки по факту мошенничества. Сотрудница сказала что, перешлет их в Областное Управление Ощадбанка по адресу пр-т Гагаріна, 115 и со мной свяжутся. Спустя месяц никакого ответа я не получил. Общаясь с оператором горячей линии, также выяснить ничего не удалось. Обратился к сотруднице которая принимала документы 11.01.20, сказала, что напишет им на электронную почту и как получит ответ, то перезвонит. По состоянию на 19.01.20 никто из сотрудников Ощадбанка ни разу на связь так и не вышел.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 12:30
Добрый день! Проверим ситуацию.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ledebur 18 січня 2020, 20:39
Не вивчав тарифи обслуговування соціальної картки, взнав на практиці.
За все в Ощадбанку треба платити:
-хочеш взнати в банкоматі (не ощадбанку) баланс на карті плати;
-хочеш зняти гроші — плати,
-хочеш інтернетбанкінг та SMS про надходження коштів — плати.
Після користування карткою Приватбанку це жах.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 12:28
Доброго дня! Хочемо зазначити, що кожен клієнт має право ознайомитись з тарифами банку та умовами при обслуговуванні ще до оформлення послуги.
ledebur 18 січня 2020, 20:24
Знущання над людьми. Уже закінчуєтся 18 січня, а данні про оплату невідомі. SMS на смартфон не приходить. А оплатити треба до 20 числа. І так з жовтня. Та іще 0,7% виплат по пільзі знімають.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 12:24
Доброго дня! 20.01 гроші будуть розподілені на рахунки.
cadovlik 18 січня 2020, 6:05
Мне лично понравилась безготивкова монитизация через ощадбанк. Кабинет открывается без проблем. Понятно за что оплатили. Сколько денег осталось на счету. Четко знаем, сколько должны платить без льгот. Голова не заморочивается за что надо платить, так как льгота почти покрывает все услуги. Теперь экономим свет, воду и отопление. А тем, у кого заоблачные счета за отопление советую поставить счетчики и утеплить трубы в подвале – будете платить в два, а то и в три раза меньше.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 12:19
Добрый день! Благодарим вас за позитивный отзыв. Ваша команда Ощадбанка.
Avetyuk1 17 січня 2020, 20:26
Снимал деньги за адресом семинарская, 5 банкомат деньги не выдал. Написал заявление в отделении, несколько раз звонил на горячую линию, «внятных» ответов не получил, в отделении ощадбанка (проспект Шевченка,11А) получил ответ — «Відсутність надлишків з таким статусом. Відповідальний спеціаліс Зінченко Р.Е.».
Я так понимаю ситуация не единичная, банк замешан как минимум в мошенничестве!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 12:16
Добрый день! После написания заявления, банк должен предоставить вам официальный ответ.Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона.
yarag 17 січня 2020, 18:17
Купила автомобиль в кредит на три года под программу Ощад банка. Что бы взять кредит, мне навязали карточку Элит Ворд, сказали что на 1 год, пришлось ее купить. Страховку на автомобиль оформила в автосалоне, тоже навязал банк под завышенные тарифы, так как банк прибавляет свои 3% к стоимости страховки. То что в первый год кредита идет переплата за все, я знала, но планировала на второй год оформить страховку в своей страховой, с которой сотрудничала много лет по нормальным тарифам. Прошел год, у меня закончилась карточка Элит, которая стоит 10000 грн, я решила что она мне пока не нужна, сообщила это банку, на что банк мне сказал что в кредитном договоре у меня прописано обязательное оформление этой дорогой карты на весь срок кредита! хотя когда я читала предварительный договор кредита, этого пункта не было! я подняла договор, а там есть этот пункт, и явно что изначально там его не было, именно этот пункт написан другим шрифтом! понятно что мало кто по несколько раз прочитывают весь договор от начала до конца, и пользуясь этим они подсунули мне этот исправленный договор на подписании док! Пришлось оформить эту карточку кот мне была не нужна! Дальше пришел вопрос оформления страховки… Я обратилась в свою страховую, которая акредитована в ощадбанке, попросила их просчитать полную каско, мне посчитали совершенно нормальный тариф кот меня устраивает. Но как только страховая узнала что у меня кредит в Ощад банке, то прибавила сразу 3%!!! так как если банк узнает что мне оформили по тарифам страховой, то она может заставить страховую разорвать со мной договор!!! Что это вообще такое!!! какое отношение к страховой имеет банк?? почему они лезут в мой карман??? Но это еще не все… Я согласилась оформить страховку с % банка в своей доверенной страховой, но попросила разбивку поквартально, это совершенно нормальная практика. Банк сказал ОК, но нужно провести процедуру через кредитный комитет. С моей страховой банк все согласовал, ждали чисто формально кредитный комитет. КРЕДИТНЫЙ комитет сказал, ОК, оформляйте поквартально, но только не в моей страховой, а в страховой автосалона!!! КАКОГО ХРЕНА????? Пользуясь случаем, Страховая автосалона мне сразу прислала тариф выше тарифа моей страховой… это самый гнилой банк…
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 12:13
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО, контактный номер телефона и в каком отделении банка вы обслуживаетесь.
Проблема вирішена
27apulem 17 січня 2020, 15:59
Здравствуйте. Я мать одиночка. Открыла карту в ОЩАДБАНК, для выплат детских пособий. Пол года все шло нормально. За исключением того, что за границей этой картой нельзя было оплачивать некоторые покупки (выборочно), и нельзя снять деньги с банкомата. Находилась, там по обстоятельствам. Но, это в пршлрм.Да и ладно с эти.
На данный момент ситуация просто УЖАСНАЯ с вашим банком. В начале декабря 2019 года, с моей карты, без моего ведома и воли, мошенники пытались снять деньги. Я сразу же, позвонив на горячую линию, соотвецтвенно заблокировала карту, при условии перевыпуска новой. Заблокировали быстро и сразу. Но, чтоб подать заявление на перевыпуск новой, мне нужно обратимся в отделение банка. Ну ок. Мне не сложно. Пришла в отделение ОЩАДБАНКА, 2 часа не компетентный сотрудник, мне «нямлила», что это не их БАНК должен делать, а именно, то отделение, где я открывала карту и расчётный счёт.Позвонив на горячую линию, мне сказали, что могу и в другом регионе написать на перевыпуск, но нужно ждать 2 недели… Ну ок. Попросила сотрудницу, чтоб она все таки попробовала написать заявление на перевыпуск карты. Согласилась. Якобы отправила. Спустя 2 недели, я пришла снова в это же отделение. На вопрос почему моя карта даже не начала перевыпускатся (Я ВСЕ ЭТО ВРЕМЯ ЗВОНИЛА НА ГОРЯЧЮЮ ЛИНИЮ И УТОЧНЯЛА СТАТУС МОЕЙ НОВОЙ КАРТЫ), сотрудница ответила — Ну незнаю я не могу ЭТО делать. Я обратилась в другое отделение банка. Там эдентичная ситуация, только в нем сразу сотрудник ответил, что не компетентный в этом вопросе. Я В ШОКЕ… Нашла, ещё одно отделение, где выстояв очередь, дождавшись пока включат свет (ПО ТЕХНИЧЕСКИМ ПРИЧИНАМ), попала к сотруднику, который все таки смог написать заявление на перевыпуск карты… Это было 16.12.2019 года. Пообещали, что через 2-3 недели, я заберу свою карту. К слову… Я за это время 2 недели пролежала со свои годовалым ребёнком в больнице с пневмонией. На лекарство деньги, я не могла снять из-за ваших тупых сотрудников. Слава Богу вылечила ребёнка. Дальше… Проходит 3 недели. Начисления пособий идёт на мой расчётный счёт, но я так и не получаю новую карту… Из-за того, что нет пластика в отделении, где перевыпускается моя карта.(Так мне отвечают по сей день на горячей линии) По расчетному счету я снять деньги не могу, т. к. нахожусь в другом регионе. Выехаааать за, уже, двумя начисленными пособиями в свой регион я не могу. Во первых ребенок годовалый, во вторых после больницы. И в третьих это огромные растраты и время.Поехать снять со счета деньги мне обойдётся в 1500 гр. Смс банкинг заблокировали тоже. И Ощад 24/7 заблокирован. На сегодняшний день я жду карту в целом около 2х месяцев. Официально после (нормальной) подачи заявления ровно месяц. Ваш банк лишил моего ребёнка своевременных пособий (уже 2х), из-за чего мы проходим ад… К сожалению это была единственная карта, и единственный банк, которым я пользовалась. Даже переводы от родственников, я получаю, в кассах, выждав огромную очередь, с ребёнком на руках. Может вам все равно… (ДА ТАК ОНО И ЕСТЬ). Но это письмо я пишу не просто от негатива, за плохую работу банка в целом, а и от того, что ваш ОЩАДБАНК сильно повлиял на мою жизненную ситуацию, и к сожаление не в лучшую сторону. Сегодня 17.01.2020 год.Карта до сих пор не изготовлена. «Спасибо» отделению ОЩАДБАНКА Г. Новоайдар. (Что не найдёте кусок пластмассы для, того чтоб напечатать цыфры, которые вы уже присвоили). И «Спасибо» не компетентным сотрудникам ОЩАДБАНКА Г. Мариуполь.(за то, что я потеряла очень много времени, сил, и денег). Я поняла, что у вас вся ваша сестема запущена на столько, что уже нужно делать полную проверку и замену систем и сотрудников. Чего вам искренне желаю. А пока, я буду дальше ждать долбанную карту, чтоб снять деньги, которые предназначены не мне, а моему маленькому ребёнку. Я надеюсь, что хотя-бы тут ваши сотрудники обратят внимание, на мои слезы и просьбу вернуть, мне то, что пренадлежит мне и моему детю по праву.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 16:43
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Ситуацию проверим и с вами свяжемся.
Проблема вирішена
Allabashtova 17 січня 2020, 14:56
Доброго дня, сьогодні 17.01.2020 з 10:00 до 11:00, вносила кошти через термінал і погасло світло, коли ввімкнули світло, то операція скасована, а 4500 грн, написала заяву, але ніхто не знає, коли комісія розгляне, це кошти мої на закриття кредиту до 20.01.2020, питання, якщо не повернуть хто проценти буде платити, клієнтом банку являють уже 10 років, як бути…
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 16:39
Доброго дня! Вам необхідно написати заяву на повернення коштів у відділенні банку. Ситуацію перевіримо та у разі підтвердження ситуацію повернемо гроші на вашу картку.
Natalia1313 17 січня 2020, 2:29
Сьогодні прийшло смс що моя картка заблокована. Хоть термін її дії ще не закінчився. Після чого мені зателефонував чоловік який назвався «працівником ОщадБанку»… сказав що картка заблокована, терміново потрібно їхати в відділення ОБ і відновити її...і щоб я не зробив помилки, бо в іншому разі мені прийдеться їхати до Київ розбиратись. Їхати мені було до банку 30 хв. Коли я приїхав в банк той самий чоловік перездвонив і сказав підійти до каси отримати картку. Від каси мене направили до працівника банку, яка вже видала мені готову іменну картку, яка була активована і на яку вже були перенесені кошти з моєї карти… Сказала що вона мені раніше здвонила що катру замінили… Але ніяких дзвінків від банку не було. Але вона наполягала на своєму що вона дзвонила… Але ж смс про заблокування карти прийшло тільки сьогодні… Приїхавши додому мені знов прийшло смс що треба настроїти Ощад24/7 та смс сповіщення про надходження коштів на нову карту. Знову подзвонив той нібито «працівник банку» щоб то все настроїти протрібно сказати йому дані картки… в поспіху не розібравшись, я назвав те що йому було потрібно і всі гроші з карти «полетіли» в невідомому напрямку…
Таку сплановану і швидку схему обдурювання людей можливо провернути тільки зі співпрацею працівника ОщадБанку та шахраями… Тим більше (як я пізніше дізнався) рініше теж були замічені шахрайські наміри за тим ж працівником банку (яка видала мені катрку) по телефону намагалась дізнатись всі дані катрки… та ще якісь махінації з кредитами на іншу людину.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 11:01
Доброго дня! Хочемо зазначити, що банк постійно попереджає про те, що клієнти мають дотримуватись політики безпеки та не розголошувати власні персональні данні, що працівники банку не дзвонять до клієнтів і не запитують їх персональних даних. Напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ, контактний номер телефону, яке відділення ви відвідували та ім'я співробітника який вас обслуговував.
zebraca 17 січня 2020, 0:26
04.01.2020 моє електронне пенсійне посвідчення, що дійсне до 02.2020 року було заблоковане без попередження, внаслідок чого я,інвалід 2 групи, мати двох малолітніх дітей, залишилася без засобів до існування. Працівники гарячої лінії ОБ мені повідомили, що нове ЕПП ВЖЕ ВИПУЩЕНЕ, АЛЕ ЩЕ НЕ ДОСТАВЛЕНЕ У ВІДПОВІДНЕ ВІДДІЛЕННЯ, ТОМУ ОТРИМАТИ ЙОГО НЕ МОЖНА! Скажіть будь ласка, а якого було його блокувати?!!! В жодному з банків України не блокуються діючі картки, поки клієнт не отримує нової картки! Це що геноцид щодо ВПО на державному рівні?!!08.01.2020р я відвідала відповідне відділення ОБ у м. Борисполі, по вул Нижній Вал 2, аби перевести гроші з нового ЕПП на іншу картку.Там я була неприємно здивована «роботою з клієнтами» Зленко Юлії Юріївни, котра у грубій формі відмовилася надавати мені послуги в межах її компетенції, через те, що я своїм зверненням заважала їй навчати стажера.Деякі послуги мені погодилася надати працівниця рецепшена, дуже їй вдячна, але при цьому багато сторонніх осіб дуже легко могли почути секретну інформацію та скористатися нею з метою шахрайства. Підсумок: провівши у відділенні банку дві години я, особа з фізичними обмеженням, змогла тільки отримати гроші готівкою, що було мені зовсім не зручно.
Тому, шановні співвітчизники, якщо у Вас є можливість користуватися послугами інших банків, ОБХОДЬТЕ ОЩАДБАНК СТОРОНОЮ! Бо там сервіс радянських часів рулить
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 10:45
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ, контактний номер телефону.
Проблема вирішена
Vykladach 16 січня 2020, 21:07
Обслуживалась и в других банках (Приват, Аваль, Укргазбанк, Укрсиббанк, Укрпромбанк) ни в одном из них не было столько проблем с перевыпуском зарплатной карты, как в Ощаде. Долго, неудобно, проблемно.
Срок действия старой карты закончился в декабре 2020.
2.01 обратилась в банк и была удивлена, что перевыпуск карты происходит не в автоматическом порядке, а только после обращения в банк. Хотя перед этим был телефонный звонок из банка и был назначен визит. Как выяснилось позже, на несостоявшейся встрече мы должны были обсудить вопросы кредитования...???)))
Числа 5-6.01 выснила, что не могу зайти в систему Веб-банкинг (Ощад24). 10.01обратилась на гарячую линию Ощадбанка. Подтвердили, что при закрытии карты БЛОКИРУЕТСЯ ДОСТУП В ОЩАД24. При этом сообщили, что карта выпущена. Ориентировочно числа 14-15.01 смогу ее получить.
15.01 пришло сообщение, что по моей карте отключено «СМС сповіщення» (тобишь смску о том, что карта пришла в отделение я не получу? ходите и сами узнавайте?)
16.01 при повторном обращении в банк карту не получила…
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 10:26
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Ситуацию проверим и с вами свяжемся.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vladchopua 16 січня 2020, 19:37
Делаю перевод на карту ощада с другой карты, и ощад снимает комиссию!!! Вообще охренели.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 10:22
Добрый день! За не целевое зачисление средств в банке предусмотрена комиссия в размере 1% от суммы зачисления. Вся информация находится в тарифах банка: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Тетяна Причепа 16 січня 2020, 19:27
Працюючи з Web Banking неможливо провести операцій. А саме, пише перевищено ліміт суми операцій, заходила декілька разів на день і декілька днів підряд змін ніяких не спостерігала. Пробувала з іншої картки провести операції та змін ніяких не побачила. Розв'яжіть цю проблему, будь ласка.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 10:20
Доброго дня! Для детальної перевірки ситуації по вашому рахунку, вам необхідно звернутись до контакт-центру банку: 0800-210-800.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anatoliy1955 16 січня 2020, 18:38
Відділення за адресою: Чернівці, вул. В. Александрі, 2-В
В банку кажуть що гроші є на рахунку але вони заблоковані і відправляють телефонувати на гарячу лінію. Безготівкова монетизація зависла в повітрі, комунальні служби почали погрожувати відключенням а від банку нічого не добитись!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 10:19
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та ІПН, перевіримо ситуацію.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝