×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 43.9 | 44.9 |
Всі курси банку |
Отделение 74 попова 2в
Коментарі (1)
Ужаснейшая техподдержка и работа банка в целом.
Написати коментар
Колл-центр
Написати коментар
Ненадійний банк, неграмотні співробітники!
Вже більше року працюю в торгівлі, робоча картка — приват банку, але бували періоди, коли доводилося давати реквізити ощаду (бо, наприклад, з монобанку на приват переказ не зробити). І от одного разу поставник вислав товар клієнту, але пошта десь загубила посилку, клієнт нічого не сказавши поскаржився ощадбанку і той, в свою чергу поставив всі можливі і не можливі ліміти на мої картки.
На гарячій лінії всі «бе і ме» відповідали, відсилаючи мене у відділення.
Без проблем, прочекавши 2 години в черзі я звернулася до спеціаліста… який ще годину чи більше не знала, що робити і що говорити, казала, дзвонити знову на гарячу лінію і з круглими очима дивилася на мене, коли на гарячій лінії мене знову ж таки послали у відділення банку, бо саме там були встановлені ліміти.
Сиділи ми ще довго, поки дівчинка надумала комусь подзвонити і там сказали, що на карту була скарга про невисланий товар і щоб знову її активувати треба принести чек, який буде засвідчувати повернення коштів клієнту.
Не проблема, ми знайшли клієнта, зв‘язалися з поштою, пояснили ситуацію і повернули кошти, все чудово — чек на руках.
Прийшовши знову я прочекала більше години черги і підійшлвши до спеціаліста — знову круглі очі і ніхто не знає, що робити, в мене забрали чек і сказали зачекати декілька днів і ліміти відключать.
Пройшло 3 місяці, я була у відділенні банку 5 раз! Ніхто нічого не знає, всі розволять руками…
Я всім рекомендую не користуватися Ощадбанком. На моїх картках залишилися кошти, нехай вони будуть вашим співробітникам на навчання, більше і ноги моєї не буде на порозі відділення, набридло! Маєте правила — це добре, але якщо клієнт слідує вашим інструкціям, то і ви відповідно, повинні виконувати свої обов‘язки, а не обкрадати клієнтів!
Коментарі (1)
КАк вернуть банковскую каточку из банкомата ?
P.S. на горячей линии, категорично заявляют звоните в Волноваху.
Коментарі (2)
Не выпущена и не доставлена в указанные сроки банковская карта
Коментарі (1)
Кошмар, а не БАНК!
Коментарі (2)
Перевипуск електронного пенсійного посвідчення
Написати коментар
Хуже банка нет на свете !
Написати коментар
Банкомат сожрал карту!!!
Мне были выдали кредитку.
Я пользовался ложил/снимал деньги.
А потом карта просто куда то делась ну я забыл сходить в банк, так она и забылась.
Прошло время я нашёл карту и решил проверить её в банкомате и банкомат возял и проглотил.
Пошёл я в отделение банка, а мне говорят, что не дадут и не отдадут карту. Т.к. там задолженность.
Я понимаю что есть задолженность, но перевод могу делать только на карту.
Как мне возвращать долг без карты?
Теперь жду с дня на день должны коллекторы звонить.
Что делать?
Забить и ждать конца света)))?
Зачем вводить людей в долги таким образом?
Я хочу разрешить данную ситуацию, что бы всем было хорошо
Написати коментар
На найвищому рівні!
Та і по самій роботі системи, все на найвищому рівні. Я задоволений! Дякую!
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (3)
Очень медленно работают
Коментарі (1)
Хамство, навязывание услуг
Коментарі (2)
Я в шоке!!!!!! Как можно так работать?????
Коментарі (6)
Незаконно поставили мои карты в овердрафт (минус)
Коментарі (2)
перерахунок коштів на пенсійну картку(монетизація) управління соціального захисту населення
Написати коментар
Некомпетентність та порушення законів
Коментарі (1)
Відмова заміни заробітної картки
Написати коментар
Заблокировали карту
Коментарі (1)
Выдают денежные переводы с обязательным оформлением страховки
26.02.2020 зашёл в отделение Ощадбанка 10003/0550, что в Кривом Роге на проспекте Металлургов, чтобы получить денежный перевод Вестерн Юнион. Кассир сообщила, что доллары есть, но перевод мне не выдадут, пока я не оформлю страховку жизни на 30 грн.
После привлечения зама директора отделения, перевод выдал другой кассир, т.к. первый ушел на обед.
Коментарі (1)