×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Всі курси банку |
Погашение кредита
Коментарі (1)
Сотрудник банка
Написати коментар
Проблемы с получением пенсии
Пришла получить по паспорту ( раньше когда карты не было получали по паспорту)
Мало того что надо теперь заявление писать!!! ПАСПОРТА МАЛО????
Так я еще должна номер карты написать!!!!!.. ВЫ САМИ НАИЗУСТЬ ЗНАЕТЕ ЕЕ???
Надо еще позвонить на горячую линию и тд!!!
Вы бы лучше обезопасили ее от воров!!!
ХОЧУ ВВОЖУ ПИН КОД!!!.. ХОЧУ НЕ ВВОЖУ!!!
Не так об клиенте заботятся!!!
Написати коментар
То ли ещё будет...
Коментарі (3)
Мошенница с картой Ощадбанка
Пользуеться картой Ощадбанка 5167 8020 0846 2084
Будьте внимательны!
Коментарі (1)
Заблокували зарплатний рахунок
Дзвінок на гарячу лінію. У відповідь чую, що рахунок заблокований, готується до закриття за моєю заявою. Це при тому, що це зарплатний рахунок, закривати який я точно не могла, до того користувалася картою 16 березня, далі була вдома на карантині, навіть не виходила. Містика прямо!
30 березня звернулася у відділення в м. Львові на Січових Стрільців 9, з проханням розблокувати рахунок. Гаразд, розблокуємо, перевіряти документи про закриття не будемо, бо немає часу. Термін розблокування, за словами економіста 1 тиждень.
Пишу в особистому кабінеті на зворотній звязок. Відповідь. Банк може заблокувати рахунок, якщо є кредитна заборгованість. Ще раз наголошую, що це зарплатний рахунок і на ньому лежить зарплата за цілий місяць, яка вже тут заборгованість.
8 квітня рахунок не розблоковано. Дзвінок на гарячу лінію.
Тепер інша версія. Рахунок заблоковано, бо він відкритий ще 2014 року, але картка активна, можна зняти гроші в банкоматі. Вперше таке чую, але пробую. Невдача, як і очікувалося.
Дзвінок у відділення, будемо розбиратися.
Тепер питання. Як можна заблокувати живий зарплатний рахунок, на який надходять кошти без жодного попередження і на свій розсуд? Чому банк дозволяє собі не дати можливості клієнту зняти свої кошти, особливо зараз, коли і так їх небагато?
Коротше питань багато.
П.с. У відділення ще раз звичайно піду, не зважаючи на заклики залишатися вдома.)
Коментарі (5)
2 рази ходила по один і той самий договір
Написати коментар
Куда звертатися!
Коментарі (3)
Жалоба
Коментарі (3)
Пришла карта с неверными данными
Коментарі (1)
Блокировка зарплатных денег!
Суд через полтара месяца. В ,, Ухвалі суда«» нету блокировки денег. Вопрос как выжить в такое время.
Коментарі (1)
Блокування зарплатних рахунків
Вони залишають сотні сімей абсолютно без доходу. І це називається державний банк, який за словами голови правління ощадбанку, дбає про свою націю? Ви дбаєте тільки за свої кишені шановний пане голова правління.
Коментарі (3)
Поверніть доларовий депозит !!! П"ЯНКА НА РОБОЧОМУ МІСЦІ!!!!
1) Неповернення $-го депозиту;
2) Нахабна брехня;
3) Провокація порушення режиму карантину, так як мені дзвонити відмовились і дали стац. ном. телеф., щоб я сам дзвонив! А стац. телефону у мене немає! І тепер мені треба до них ходити! Я сказав, що не дай Бог, якщо я із-за цього захворію на короновірус, нехай готуються до суду і оплачувати моє лікування!
Коли 30 березня мені знову сказали, що $ немає, я пішов до нач.відділення(Бурлака Віталій). Він зафіксував мої данні і сказав, що буде тримати на особистому контролі і подзвонить, як тільки $ з«являться. Не дочекавшись дзвінка, 7 квітня я знову завітав до цього діяча. Близько 13.15 я почув за його закритими дверима голосні емоційні розмови. Аж тут вийшла якась дівчина і спитала, з яким я питанням, а я, знову постукавши в двері Бурлаки, зайшов у кабінет… І тут я знову був шокований: у нього в кабінеті якась „делегація“, всі в білих сорочках, і на столі БАТАРЕЯ ЛІТРОВИХ ПЛЯШОК РОЗЛИВНОГО ПИВА!!! Всі були без масок, чим порушили вимоги Постанови КМУ від 02.04.20 №255. Я так зрозумів, що у нього обід. Я прийшов в 14.30. Постукав, але двері знову були зачинені. Через деякий час він вийшов, закривши за собою двері (весь червоний, очі блистять і з перегаром). Коли я сказав, що чекаю свої гроші і коли я зможу їх отримати, а він хамовито і агресивно відповів: „То чекайте“, це було останньою краплею.
В 14.50 я зателефонував на гар.лінію (оператор Чернишенко Ірина) і виклав ситуацію.
Клієнтом Ощадбанку я є давно. Крім депозитних і кредитної карток у мене є і пенсійна. Але такого нахабства і вседозволеності я ще не спостерігав.
ПРОШУ:
1)Терміново повернути мій доларовий депозит;
2)Від вищевказаних посадових осіб чекаю пояснення і вибачення.
Якщо цього не відбудеться, буду змушений звертатись у вищі органи за підпорядкованістю.
Коментарі (10)
Позаблокували всі картки під час карантину
Як рішити питання, щоб розблокувати зарплатну і соціальну картку?
Реструктуризацию в банку не хотят робити, говоряь потрібна вся сумадля погашеня кредиту.Де її взяти коли карантин!!!
Дайте чітку відповідь і що робити?
Як можна зараз кинути людей в такий час коли всі в дома і без грошей?
І непосилайте на гарячу лінію і у відділення.Гаряча лінія невідповідає а відділенн посилається на Київ.Напишь що можна зробити! Повідаємо ми Ваші кошти.Тільки карантин кінчиться всі повиходятьна роботу.Дивіться щоб Ваші клієнти непопереходили в інші банки.В даний час ви кинули людей виживати.Зараз для всіх тяжкий час.майте совість якщо у вас вонає.Але її у Вас немає!!!
Коментарі (2)
Ощадбанк блокирует пенсионные счета
Коментарі (4)
Самий ГНИЛИЙ банк!
Сьогодні після 19 год. в м. Івано-Франківськ по вул. Івасюка вирішив зняти пенсію, щоб купити додому продуктів. Вставив картку (Арсенальна) набрав пінкод один раз і мою картку було вилучено. На екрані встиг прочитати повідомлення «Картку вилучено за вимогою банку». На телефон жодних СМС з поясненнями про картку не надходило.
І що тепер у цей складний для держави час, коли автобуси у нас по місту не їздять, мені доведеться витрачати час та здоров’я щоб дістатись до центрального офісу щоб написати заяву для повернення картки?
Що це за рекет?
Коментарі (2)
Поставив б оцінку -5 але нажаль так не можливо
Коментарі (1)
абсолютная не компетентность и нежелание решать вопросы клдиентов банка.
Но прошло полгода и никакого решения не последовало, карточку как зажовывало раньше так зажовывает и сейчас, решил позвонить свнова на горячую линию, где выснил что ни мое обращение не было зарегистрированно так как они не смогли найти текст обращения. ни зарегестрированных решений по моему вопросу,
другими словами горячая линию тупо проигнорила мое обращение по факту, хотя заверила что будут приняты меры. На вопрос почему так у них это происходит тупо повесели трубку.
Коментарі (2)
Нарушение Закона Украины об общеобязательном государственном пенсионном страховании. Статья 50: Удержание излишне выплаченных сумм пенсий. Отчисления из пенсий. Пункт 2
Своими действиями ошадбанк нарушил Закон Украины об общеобязательном государственном пенсионном страховании. Статья 50: Удержание излишне выплаченных сумм пенсий. Отчисления из пенсий. Пункт 2: «Из пенсии может быть отчислено не более 50 процентов ее размера: на содержание членов семьи (алименты), на возмещение убытков от разворовывания имущества предприятий и организаций и т.д… Из всех других видов взысканий может быть отчислено не более 20 процентов пенсии.» То есть высчитывать средста с пенсионных денег банк может лишь после суда и только не более 20%. Блокирование счета клиента в одностороннем порядке без решения суда — незаконно. Блокирование и списание предусмотрено в договоре кредитования, получается банк изначально составлял нарушающий закон Украины договор.
Коментарі (1)
Проблемы с выдачей депозита
Оказалось что при открытии депозита в другом отделении (проспект Науки, 18/9, Харьков) мне не оформили карту, которая должна быть использована для моей идентификации (как-будто мало паспорта) и в связи с этим нужно ее выпустить. Для этого нужен был идентификационный код, которого у меня с собой не было.
По итогу — несколько потраченных впустую часов; несколько лишних пройденных километров; ненужная мне карта, которую отказались закрыть сразу же и прийдется еще раз идти закрывать ее, т.к. при отсутствии денежных переводов с нее начнут снимать деньги и она уйдет в минус…
PS Масочный режим в отделении соблюдается 50/50. Есть сотрудники которые спокойно сидят и работают без масок.
Коментарі (1)