Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Yurij201033 8 квітня 2020, 10:28
Картка ощадбанку з строком дії 03.20 не приймається жодною з платіжних систем від Приватбанку до EasyPay. Звернувся до оператора ощадбанку з питанням де є картка, яка мала бути випущена до 1.04. Отримав відповідь — випуск картки тільки через особисте відвідування ощадбанку, і через 14 днів чи то робочих чи то календарних. Ощадбанк… можливо буде мати можливість її видати… Ви позбавили мене права використовуватися карткою. Навіть на сайті ощадбанку не можливо оплатити послуги карткою ощадбанку. Чому не можливо отримати діючу картку сьогодні на сьогодні? Як можно перевести пенсію в інший банк під час карантину ( Хоча ваш оператор впевнена що пенсії ніяк не можна перевести ні до ні після карантину.) І з тим сервісом банк може існувати далі?
shvatova 8 квітня 2020, 10:26
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 77-А
Хуже отделения нет в г. Одессе. По порядку 08.04.20 в 9-30 Кучерук Татьяна Николаевна(табличка на столе) бейджа не было работала без маски на вопрос почему -начала грубить и хамить, но надела что бы мне стало легче. Плачу ипотеку взятую в ощаде, всегда платила в отделении рядом с работой но сейчас карантин пришлось платить в этом отделении по пр. Добровольского 77-а так вот мне сказали где брали там иплатите, а это совсем другой конец города. На просьбу написать письменно отказ в приеме денег появилась вторая причина где доверенность от мужа (ипотека на него) за 3 года никто ни разу не просил доверенность, наверное это была реакция. При этом присутсвовал начальник отделения и ни одного замечания на хамство своего рдчиненного не сделал, так же руководителя не смущало отсутсвие маски на Кучерук, хотя чему удивляться перед началом работы все 7 человек курили перед отделением естественно без масок, ведь в масках должны входить только посетители.УЖАСНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergej69 8 квітня 2020, 9:03
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 36
Предлагаю лишить лицензии Ощадбанк
Постоянные проблемы со снятием наличных денежных средств в банкоматах. основная причина — нет наличных (и не только в период карантина). Доступ к банкоматам ОГРАНИЧЕН временем работы банка, в остальное время доступа НЕТ.
Обслуживание — отвратительное
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 квітня 2020, 17:39
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 10.04.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
sonuwa 8 квітня 2020, 8:03
на три моих карты наложен арест без предупреждения и без решения суда я как вдова получала мать одиночка и переселенка получала соц. прошу обратить внимание на мою ситуацию
t1234567 7 квітня 2020, 23:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Хорива, 27-А
Разблокируйте мою карту мой счет мне больше негде брать деньги кроме моей работы… Верните мои деньги… мою зарплату мне надо кормить ребенка… вы говорили что гасите кредит как можете и берете нагло забераете мою всю зарплату.. И вообще до 1го мая кредитные каникулы…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Frewd 7 квітня 2020, 22:24
Відділення за адресою: Херсон, пр-т 200-річчя Херсону, 16
Добрый вечер я воений пенсионер 2група инвалидности не роботаю. А карточку пенсеоную заблокировали из за небольшой просрочкы по кредиту, по паспорту снять пенсию тоже не дают, так як жыть шо жрать? Ложыца подыхать, или президенту пысать.
ALL0987 7 квітня 2020, 21:44
07.04.2020 не можливо ні розрахуватись ні зняти готівкові кошти! Телефони не відповідають, при знятті ліміту та сама історія «перевищено ліміт» Це не країна, це дно!!! І це державна установа, яка під час такої складної ситуації в країні першочергово повинна ДОПОМАГАТИ своїм громадянам!
0677900770 7 квітня 2020, 21:36
Нужно всем у кого заблокировали Карты и счета, бить во все колокола, обращаться в сми, в через соцсети, максимально высветиться даную ситуацию, об этом беспределе, в такое время, когда поголовно люди без работы, и вынуждены сидеть дома, и надеялись на зарплату, и выплаты социальные за март, чтоб продержаться этот вынужденный карантин, в итоге банк решил что так будет правильно, самое время отжимать задолженности по кредитам, причём списывают все что есть на карте!!! Пофиг что у кого, дети, старики, лекарства нужно покупать. Это беспредел!!! Только по решению суда, и через исполнительную службу могут накладывать арест, и ограничивать доступ к личным средствам и счётам.
VitL 7 квітня 2020, 20:09
Бачу, що саме в період пандемії державний банк «допомагати» українцям вижити масовим блокуванням карток.
Ситуація така ж як і в решти коментуючих. Було заборгованість. Впродовж двох років користуюсь карткою, отримую заробітну платню. І жодного разу, виявляється гроші не списувались в рахунок погашення боргу чи хоча б за відсотки. А саме в цьому місяці, коли зарплата і так майже в двічі менша через карантин, коли півтора тижні маю сухий кашель і чекаю зарплати, щоб мати з чим піти в лікарню, а потім в аптеку, банк блокує картку і забирає усі!!! кошти. На гарячій лінії пояснють, що банк вирішив скористатись своїм правом заблокувати картку та стягнути заборгованість! І в мене логічне питання: чому два роки не знімались кошти, а зараз забрали усе?!
Svsr 7 квітня 2020, 18:48
Телефонна лінія «державного Ощадбанку» 0800210800 не відповідає. Інші телефоні в київських відділеннях або не відповідають або дають зайнятість. Інформації які відділення закриті а які працюють на сайті Ощадбанку нема. Відділення позакривали з 06.04. 2020р напередодні видачі пенсії. Багато людей отримують пенсії безпосередньо у відділеннях Ощадбанку через касу або банкомат що у приміщенні відділення (надійніше і безпечніше). Шукати інші відділення по місту пенсіонери не можуть — в транспорт не пускають і пішки ходити не дозволяють. Дякуємо Ощадбанку за зневагу до пенсіонерів Київ, Святошинський район
График работы отделений сделан я так понимаю для того что бы меньше людей ходило в отделения. В будние дни с 8 до 17, как раз тогда когда большая часть людей и сама работает. Заказывал перевыпуск карты: не уведомили никак что карта уже в отделении, из-за графика работы отделений туда попробуй еще попади, а в кол центре один ответ: «идите в отделение». Банально не могу и карту забрать и не дают пользоватся счетом через ощад 24 пока не заберу сам карту в отделении и вручную не активирую. В итоге нет никакого доступа к личным средствам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nattalia 7 квітня 2020, 15:09
Когда разблокируете счет социально карты? 06.04.2020 к вам пришло 3 письма от исполнительной службы №4002105716122, 4002105715835, 4002105715894. Вы ранее писали, что как только придут письма, то в этот же день разблокируют счет.
При оплате за коммунальные услуги через карточку Банка постоянно возникают не понятные ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!! К этому за каждую оплату по коммунальным услугам берут свыше 3-6 грн. например за оплату ТОВ «ЛАДИС» надо заплатить 318 грн. 39 к. требуют еще оплатить 3-6 грн. свыше хотя я через Банк получаю пенсию! Как это можно понять????
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
elenavelichkot 7 квітня 2020, 14:22
Почему берут комиссию при оплате картой через терминал? При том, что получаю пенсию в этом банке? Горячая линия ответила, что. В каске не берут комиссию. Надо стоять в очереди когда карантин? Это обязательно? Почему?
Mansurowa85 7 квітня 2020, 14:01
Пришло смс от коллектора, что 7 лет назад брали кредит и не погасили.Теперь нужно отдать всю сумму, только после этого мама сможет получить свою пенсию! Вы серьезно???
Почему не было предупреждения за все эти годы? На горячей линии сказали только погашение всей суммы, никакой реструктуризации, а как ей жить? Тем более в такой период.Все деньги уходят на лекарства, так как у нее серьезное заболевание сердца.
Как решить этот вопрос?
Andrew3 7 квітня 2020, 12:34
Банк заплутував мої всі карти під час епідемії, звертавшись до відділення сказали реєструктизація неможлива, тільки при повній оплаті заборгованості, це повний абсурд, у мене зараз роботодавець припинив роботу підприємства у зв‘язку з карантином і коштів навіть на елементарне немає, останні гроші… це так банк дбає про своїх клієнтів? А ще й державний…
Ощадбанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 16:54
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ, контактний номер телефону та до якого відділення ви звертались. Ситуацію перевіримо.
Lisa12378 7 квітня 2020, 12:16
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 63
Куда можно позвонить что бы узнать сделана ли пенсионная карта, потому что начали делать уже давно, номер на который должно прийти смс был утерян. Звонили на горячую линию никто трубку не берет
atymoha 7 квітня 2020, 11:26
Банк заблокировал карту для выплат заработной платы и снял с нее все начисленные деньги — 9000. При обращении в банк сказали заплатить всю сумму — только тогда блокировка снимется. Вся сумма 58 тысяч. На просьбу оформить частичное списание или реструктуризацию банк отказывается. В контакт центре консультанты абсолютно ничем не могут помочь по этому вопросу, подтверждают информацию, что все карты заблокированы до полного погашения кредита, т.е. все заработанные мною средства, которые будут приходить на зарплатную карту, банк будет полностью сразу же снимать, пока не снимет все 58 тысяч, где брать деньги на проживание все это время?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 17:13
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения в какое отделение банка вы обращались для оформления реструктуризации, ваше ФИО и контактный номер телефона. Ситуацию проверим.
marimarimari 7 квітня 2020, 10:49
Відділення за адресою: Львів, вул. Січових Стрільців, 9
Було звернення мого адвоката до керівництва АТ Ощадбанк з приводу розблокування мого зарплатного рахунку, котрий був заблокований незаконно приватним виконавцем, на котрий я отримую зарплату. Котрий по законодавству України не підлягає блокуванню(точно так само як і рахунок для соціальних виплат). Звернення було направлено ще минулого тижня але ніяких дій зі сторони АТ Ощадбанк вжито не було, що призвело до зняття з мого рахунку коштів і залишило мене та мою неповнолітню дитину без засобів для існування. Питання тепер як мені з дитиною жити і харчуватись, коли всю мою зарплату переведено невідомо кому і за що. Бачу, що керівництво банку АТ Ощадбанк ніяких дій приймати не думає, тому буду звертатись у всі можливі органи влади та гарячі лінії, щоб домогтись справедливості. Так як зі сторони АТ Ощадбанку її отримати не виходить, не розібравшись в проблемі зразу вчинили дії і унеможливили людину від засобу на існування.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 14:06
Доброго дня! Згідно закону «Про звернення громадян», а саме ст 20, банк надає відповідь на письмове звернення громадян на протязі 30 календарних днів. Додатково зазначаємо, що процедура по розблокуванню рахунку буде проведена після отримання банком відповідного листа від виконавчої служби.
RuslanRoman 7 квітня 2020, 9:13
Працівники ощадбанку обманом заволоділи моїми коштами. Заяву в поліцію не прийняли, так як вважають дані відносини цивільно правовими, тому порадили звертатися з цивільним позовом до суду. А я переконаний що це шахрайство і тому у даному випадку доречно керуватися ККУ. Пенсіонеру судитися із юристами ощадбанку задача фінансово непідйомна і це в ощадбанку прекрасно розуміють. Допоможіть. Куди звертатися, кому скаржитися на пройдисвітів із АТ Ощадбанк? Дякую за будь-яку пораду чи допомогу.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 9:35
Доброго дня! Будь ласка, опишіть ситуацію нам до особистих повідомлень, перевіримо.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 квітня 2020, 11:06
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 07.04.2020).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝