Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Holand2023 20 грудня 2023, 2:24
Хочу рассказать как воры сняли всю пенсию со счета в ощадбанке у моего отца пенсионера.Цитирую: Виноват я 100%-старый дурак, но и ощад «хорош».
В птн. в оф.чат боте ощада в телеграмм не приходили смс с кодом на симку киевстар.Отношение к этой ситуации ощада? А никакое-сидят ждут киевстар вместо того чтоб тут же организовать код посредством звонка.
Мне срочно нужны были деньги и я взял другой тел.и вместо того чтоб установить бот с офсайта ощада выбрал один из списка в поиске в телеграмм не подумав в тот момент что там же тоже. полно мошенников.

Бот внешне был похож.они Спросили по какому вопросу.написал -баланс карты.Зная что нельзя -прям помутнение-пишу финансовый тел.номер карты и пин.МГНОВЕННО приходит у вас остаток 83 грн.что я знал ранее.Я успокоился пенсию еще не начислили.На самом деле она была начислена и в этот же момент снята.
Защищенность операций в ощаде такова что не имея физически ни карточки ни телефона можно украсть десять тысяч и так называемый ощад даже звонка не сделает чтобы клиент мог подтвердить операцию на такую сумму.Кроме того с их слов они не знают ни номера карты ни названия банка ни откуда была проведена эта операция.Со счета их клиента с левых ресурсов списывают деньги и они не знают куда -только бубнят что мол переказ на картку іншого банку.А слабо отследить номер этой картки и инший банк позвонить туда и заблочить эту картку до выяснения обстоятельств? Тогда и случаев таких поменьше было.Пока же система такова-воруй не хочу мож и отдельные личности банка в этом участвуют кто может дать гарантию?
Вывод: лучше этот допотопный банк назвать «Рога и копыта"'там никто ничего не гарантирует
Меня -Д…бом.А нелюди обворовывающие пожилых людей пусть не радуются-за грехи прилетает обратка.Конец цитаты
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksanasergeewna 19 грудня 2023, 17:02
Доброго дня! Моя бабуся, 19.12.2023 року звернулась до відділення 10007/0325 м.Запоріжжя, з метою подовження терміну дії її пенсійної картки, на що співробітник банку (чоловік) мало того що нічого не зробив з її діючою карткою, так випустив їй миттєву, не іменну карту з іншим рахунком, пояснивши що її діюча карта закриється самостійно після закінчення терміну, але не сказав, що необхідно буде закрити рахунок, бо якщо ним не користуватись у подальшому з нього будуть списані кошти за користування неактивним рахунком згідно з тарифами, плюс до всього у співробітника є «тариф» (= план по страхуванню) на випуск такої картки 150 грн, мало того що він навіть не оформив поліс, бо бабусі 70 років і вона по віку не підходить, так і ще й не видав жодної квитанції про оплату, ні навіть, її примірник ДКБО не віддав, пояснивши це тим, що це заміна її картки, а не випуск нової. Чому співробітники банку, дозволяють собі, вчиняти шахрайські дії, порушувати закон й обманювати пенсіонерів, бо в них є планові показники?!
Сергей Сакун 18 грудня 2023, 13:03
коли лягали гроші на депозит валюта то до кожної купюри придивлялися, коли треба було зняти невелику, суму гроші видавали пошарпані порвані склеєні а також ще з якимись плямами бувало навіть ще 50 ті, що не йшли в ужиток.
anosovn12 15 грудня 2023, 19:33
Вітаю! я, Аносов Микола Йосипович, є клієнтом ОщадБанку, куди зараховується пенсійні виплати. вже протягом року не можу скористатися своїми коштами через те, що банк наклав обмеження. На питання в службу підтримки, які обмеження і як їх зняти, служба підтримки відповіді дає неоднозначний, заявляючи про те, що я зобов’язаний з’явитися у відділення Ощадбанку в Києві. Оскільки на території України зараз ведуться бойові дії, я не можу прийти до відділення банку. На мою вимогу провести дистанційне вирішення проблеми, а саме — відеозв'язку чи інших способів, отримав відмову, що вважаю неприйнятною та протизаконною, оскільки порушується моє право на запитання моїх особистих пенсійних накопичень. Прошу звернути увагу Мінфіну на це та провести відповідну перевірку. Прошу звернути увагу, що це єдині кошти, на які я існував, а Ощадбанк не дає мені їх отримати, що можна розцінювати як доведення до самогубства.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sasha2066 14 грудня 2023, 9:23
Немає можливості користуватися карткою. Замінив картку, так як попередня не працювала. Через добу скористався банкоматом, пише не вірний код. Зайшов у відділення ощадбанка, нічим допомогти не змогли, тому що підтримка не прислала смс. Тобто залишаюсь без грошей. Всі стосунки з банком розірву. Але як же гроші? Хтось буде нести відповідальність?
sasha2066 12 грудня 2023, 19:32
Маю пенсійну карту ощадбанка, на якій вже не один рік знаходяться гроші. На днях вирішив перевести пенсійні виплати на приват банк, так як в приват24 все просто, без танця з бубном. В банкоматі ощадбанка хотів подивитись залишок грошей на карті. А ні, Ощадбанк вже не обслуговує карту, і залишок грошей взнати не можливо, хоча користується грошима, які знаходяться на рахунку не один рік. Дуже паршивий банк. Буду закривати в ощадні всі рахунки. Непотріб.
Ninon49 11 грудня 2023, 13:18
Я користуюсь додатком ощад24 на айфон 6 моделі. Починаючи з 09.12.23р додаток не відкривається. Перезавантаження не допомагає. Виявляється що тепер додаток ощад24 на старих моделях не працює, так мене проконсультував оператор ощадбанку і порекомендував купити новий айфон. Прошу керівництво ощадбанку припинити знущання над клієнтами банку.
grafa198020 10 грудня 2023, 13:03
Маю дохід: зарплату мінімальну, та соціальну допомогу на дитину з інвалідністю (дцп).Картки відкриті тільки в ощадбанку.Водночас там в мене є кредит, на який є виконавче провадження, від 17.11 23р., по якому накладений був арешт на всі картки. 22.11 23 виконавець знімає арешт з соціальної карти, але як виявилось, банк арешт зняв, але грошима, які прийшли на дитину я користуватись не можу, тому що банк зробив обмеження на соцкарту до 1 грн на добу!!! Мало того, банк списує на кредит всі кошти!!! І виконавець про це нічого не знає, каже що так неможе бути! Виходить, що всю зарплату списують,і всі дитячі теж!!! Хоча по закону, ці гроші дітей!!! А треба ліки і памперси дитині купляти!!! Ну що мені робити??? Гаряча урядова лінія теж не допомогла.
savinyhnv 9 грудня 2023, 15:11
Коротка анамнез:
У зв’язку з виконавчим провадженням, виконавча служба наклала арешт мої рахунки, в тому числі і на рахунок в Ощадбанку.
20.11.2023 виконавче провадження було оплачене і закрите. Деякі банки відразу розблокували рахунки, деякі на наступний день, але звісно не Ощадбанк.
Я почекав тиждень, а потім почало здаватись, що потрібно уточнити на рахунок розблокування в контакт центрі.

Далі хронологія НЕ вирішення питання:
20.11 виконавче провадження закрито.
28.11 перший дзвінок у контакт центр. На питання чому рахунок досі заблокований оператор сказав, що рахунок заблокований, т.к. начебто виконавець не подав\не надіслав відповідне звернення, порекомендував звернутись до виконавця.
06.12 повторне звернення в контакт центр, відповідь та сама, направляють до виконавця, питання не вирішене.
06.12 відповідне звернення до виконавця, де він мені підтвердив, що звернення з електронним підписом було передане через АСВП з електронним підписом виконавця. Також виконавець висловив мені свої співчуття на рахунок того, що у мене рахунок у цьому банку.
06.12 ще раз телефоную в контакт-центр, кажу що виконавець підтвердив те, що передав необхідне звернення в банк. Оператор пропонує залишити заявку для перегляду блокування. Через, приблизно, дві години у 16:18 у Вайбер приходить сповіщення, що рахунок розблокований.
07.12 на касі в магазині відчуваю здивування від того, що при спробі розрахуватись карткою бачу, що угода відхилена банком. Знову телефоную в контакт-центр, чую все те саме, що чув і раніше, але тепер вони можуть констатувати факт, що рахунок був відразу заблокований після розблокування. Знову залишаю звернення.
08.12 оператор контакт-центру видає мені нову інформацію, на рахунок того, що я маю тепер добиватись від виконавця, щоб той у свою чергу надсилав банку якісь запити, щоб уточнити статус розблокування рахунку.
08.12 інший оператор контакт-центру пропонує ще раз залишити заявку. Відповідно залишаю.
09.12 у ще іншого оператор контакт-центру я дізнаюсь, що термін розгляду цієї заявки — 30 днів. Не уточнив — робочих чи календарних.

Отже резюме: Ощадбанк 06.12, через 17 днів після закриття провадження, спромігся розблокувати рахунок, потім, в той же день, безпідставно заблокував його знову.
Оператори контакт центру нічого не знають, не можуть надати ніякої суттєвої інформації.
На питання — на якій підставі була повторно заблокована картка, відповідей не дають.
На питання — на якому етапі заходятся попередні заявки на перегляд блокування, відповідей не дають.
На прохання переключити на когось більш компетентного, або з ширшими можливостями — відмовляють, бо така опція не передбачена.
На прохання дати контакти відділу, або уповноваженої особи, яка має якесь відношення до процесу розблокування карток чи рахунків — відмовляють, бо комунікації з ними не передбачені.
В мобільного додатку ніяк не можливо з’ясувати статус рахунку, а при спробі переказу коштів — пише, що сталась помилка на сервері. А по факту то не помилка, а заблокований рахунок.

Абсолютно не рекомендую зв’язуватись з Ощадбанком, не міг собі уявити, яке це дно.
roman731 8 грудня 2023, 18:05
Взымать 100 грн за то, что у тебя есть какой-то остаток на карте, но в сложившейся ситуации ты картой не пользуешься — это вообще нормальное отновшение со стороны государственного банка?

Кроме как-то, что граждане — это «ресурс», как-то ещё государство людей рассматривает?

> Сплачено 100.00 грн за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.
Виктор Кизилов 8 грудня 2023, 17:58
Пока не началась война я не умел пользоваться интернетом мне 73 года меня банк кинул на пенсию ежемесячно теперь он получает вместо меня деньги. Если до войны и ещё 2 месяца я мог обналичить то они поняли что им это не выгодно как я понимаю и просто заблокировали мою карту сначала говорили что третье лицо от моего имени заблокировали теперь что якобы третье лицо пользовались моей картой. Что бы все понимали у меня пенсия восемь с копейками и два месяца я не могу снять и перевыпустить так как я в оккупации у меня паспорт книжка. Не в дию зайти не в пенсионный. Вообщем люди держитесь подальше от банка мошеника
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natalijbrazh 8 грудня 2023, 15:47
Чому я не можу відновити пароль у додатку Ощад 24???
genassigmailcom 7 грудня 2023, 16:24
31.12.2023 закінчення строку продовження банківських карток, які закінчили дію під час війни. Продовжувати не збирається. Тобто тисячі людей залишиться без можливості користуватися своїми грошима, — онлайн чи по телефону неможливо перезамовити картки. Тобто тисячам людей, які зараз не можуть прибути до Банку буде відмовлено в користуванні їхніми збереженнями, соцвиплатами та іншим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Evestonina 7 грудня 2023, 14:05
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 46
Доброго дня! До мене дійшла інформація що один працівник з Ощад банку перевіряв мої рахунки за допомогою номеру телефону та моєї дати народження, без моєї згоди, на це та відомості на скільки це можливо і може бути правдою? Про це розповів родич цого ж працівника, що вона таке робить!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AniAniAni 7 грудня 2023, 13:41
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Потьомкінська, 118
Добрый день.С отделением можно вообще связаться? Указано 2 номер, но ни один не отвечает.
OlhaSh 7 грудня 2023, 9:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Бальзака Оноре, 42/20
Мала потребу у відкритті картки даного банку.
Звернулась у відділення по вул Оноре де Бальзака 42/20.

Ввчіливві, привітні, компетентні працівники, швидке обслуговування, чітко пояснили різницю між картками, показали як користуватися мобільним додатком.

Була приємно вражена якістю обслуговування та високим рівнем обізнаності працівників.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NadiiaKharkiv 6 грудня 2023, 2:39
Відділення за адресою: Харків, вул. Дерев'янко, 38
Підкажіть будь ласка, чи це правда що у пенсіонерів, у яких закінчився термін дії картки, виплату пенсій буде припинено? Питання як бути пенсіонерам, які через війну поїхали з України і не можуть повернутися до України зараз, щоб замовити нову банківську картку. Наскільки знаю дію пенсійних карток продовжили всі банки крім Ощадбанку, чи це так? Я дуже хотіла б заспокоїти пенсіонерів, які отримавши повідомлення про те, що термін картки закінчується, вони бояться залишитися без засобів існування за кордоном. Нерви розхитані війною, і Ощадбанк лякає. Чи так це? Чи може бути можливість отримувати українську пенсію, перебуваючи під час війни в іншій країні? Буду вдячна за відповідь.
Oleksandr7887 6 грудня 2023, 1:49
Вже майже рік судова тяганина з цим НедоБанком. У мене 05.08.2022 року у Полтаві з валютної картки вкрали усі гроші. 739 євро конвертували у гривню й сняли 27300 грн…Виграв один суд, але Ощад не бажає повертати вкрадене. Їхній адвокат на суді бреше та припирається. Попереду ще один суд. Всі, у кого там картки!!! Закривайте рахунки, забирайте свої «кровні» та біжіть звідти, покі і вас не обібрали.Дані клієнтів вільно використовують шахраї. Випадків вже сотні по Україні!
Olga212121 5 грудня 2023, 16:06
Було зняття готівки у відділенні банку. Згодом вже вдома виявилось, що одна з купюр 500 грн була фальшива. В банку відправили її на перевірку але сказали що самі винні, що треба кожну купюру (на ощуп) як сказала касир, перевіряти.Жах, якщо в банку дають фальшивку то вже не знаю
fedin 1 грудня 2023, 20:00
На работа заставили открыть карту в ощаде. И понеслось.
1. В отделении сказали, что карты только именные, ждать месяц. Но за оформление страховки за 150 грн ПОЯВЛЯЮТСЯ карты, которые можно выдать за 15 минут.
2. Плата за уведомления по операциям — без комментариев.
3. Комиссия на переводы — конская.
4. Что бы вы не знали, что комиссия конская — в приложении при переводе средств сумма комиссии НИГДЕ НЕ ОТОБРАЖАЕТСЯ, написана сноска с процентом — сиди сам считай.
5. Вишенка на торте — теперь появилась комиссия при снятии налички на ощадовском же банкомате!
И это я максимально поверхностно сталкивался с работой банка. Представляю что там с другими услугами.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝