×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Найгірший банк, який працює поступово гірше
Коментарі (2)
Остаток субсидии
Коментарі (5)
Ошибка оборудования банкомата
Также в связи с блокировкой карты невозможны операции и в ощад24. Нет карты, нет денег, должен заплатить за новую карту. Никому не рекомендую этот банк.
Коментарі (1)
Технології і сервіс 2000-них :)
1. З макбуку зайти в клієнт банк немає технічної можливості — тільки віндовс. З віндовсу додаткова програма з проблемами зчитує електронний ключ.
2. Постійні проблеми з доступом у відділення з цілодобовим самообслугованням.
3. Платежі проводяться від 2 до 5 годин. Операційний день з 8 до 16:30. Але якщо подзвониш до пані що відкривала рахунок то проведе платіж вручну.
4. Рух коштів на поточному рахунку видно лише за два дні)))
5. Обід)) я не знаю кантор де зараз обід)) і вслухайтесь)) в клієнтбанк під час обіду теж увійти немає технічної можливості
6. Смс банкінг послуга платна, можна не підключати, але для входу в додаток потрібно отримати смс, що означає що додаток безкоштовний лише умовно. Копійки, але ж харить.
7. Вивести гроші на корпоративну картку в неопераційний час — немає технічної можливості.
8. Додаток сирий і повільний. З сайтом те саме.
9. Без електронного ключа який видали в банку — жодної операції по рахунку зробити немає технічної можливості
10. Зняти гроші з поточного рахунку через касу можна лише з чековою книжкою… з чековою книжкою :D
Пробув з банком менше місяця. Не буду рекомендувати Ощад нікому бо шансів що хтось візьметься і переробить всю структуру дуже мало.
Одне мені сподобалося — це пані Галина зі відділення на вул. Лінкольна яка відкривала мені рахунок. Дуже хороша жінка що допомогла без стресу сприйняти всі вищеперераховані недоліки)))
1. Радимо оновити вашу версію на нову, вона підтримує всі основні операційні системи (Windows, MacOS, Linux).
2. На період карантину зони 24/7 зачиняються у вечірній час з міркувань санітарної безпеки. Вони продовжать роботу у форматі 24/7 після завершення карантину.
3. Платежі проводяться в операційний час, що вказано в умовах договору.
4. Система показує рух коштів за весь період часу, починаючи з дня відкриття рахунку.
5. Обідня перерва співробітників банку жодним сином не впливає на роботу програмного забезпечення, воно працює без перерв 24/7.
6. Підтверджуємо, смс-інформування тарифікується, про це написано в тарифах банку, які є публічними. Кожен клієнт має можливість ознайомитись з тарифами ще до звернення у відділення банку.
7. Як повідомляли раніше, система працює у режимі 24/7. Виводити гроші можливо цілодобово.
8. Банк працює над вдосконаленням додатку та сайту. Намагаємось постійно оновлювати систему та додавати нові можливості для зручності клієнтів.
9. Електронний ключ — елемент безпеки. Не думаємо, що вам сподобається, якщо кожен бажаючий зможе скористатись вашим особистим кабінетом та проводити операції без вашого дозволу.
10. Дана операція була прописана в договорі. Підписавши договір, ви погоджувались з тим, що ви ознайомлені з усіма його пунктами та з ними погоджуєтесь.
Пані Галині передамо від вас вітання. З свого боку, дякуємо за позитивну оцінку співробітника.
Коментарі (1)
Невыплата остатка по субсидии
Написати коментар
Остаток субсидии
Коментарі (1)
Не зачислена зп
Написати коментар
Зняли 25 гривень з пенсійної картки
Написати коментар
Не можу отримати свої кошти!!!
Написати коментар
Сняли комиссию за карточки военной пенсии
Обращается военный пенсионер и инвалид с детства, получающие пенсии через пенсионной карточки в Ощадбанке. Сегодня, именно 01,06,2020 получил сообщение о том, что с моей пенсионной карточки, вот такой текст:
" Po kartsi 5-769* narakhovano scomisachnu komisiyu za korystuvannya kartkoyu v rozmiri 25.00 UAH zhidno z umovamy vashoho dohovoru.Perekonaytes, scho u vas dostatnyo koshtiv dlya splaty komisiyi abo popovnit` rahunok.
https://online.oschadbank.ua/ "
А также карточкам Арсенал:
Переваги, які одержує військовий пенсіонер з платіжною карткою «Арсенал Ощадного банку»
Отримання грошових коштів у зручний для клієнта час у банкоматі або відділенні банку.
Безготівкові розрахунки за покупки та послуги в торговельній мережі (супермаркетах, аптеках тощо) без сплати додаткових комісій.
При знятті грошей через банкомат Ощадбанку пенсіонер не втрачає жодної копійки. Іншими словами, банк не стягує зі своїх клієнтів-пенсіонерів комісію за таку операцію.
Безкоштовне обслуговування картки та рахунку.
Безкоштовний щорічний перевипуск картки.
За бажанням — широкий вибір депозитних вкладів.
На каком основании, если я военный пенсионер и инвалид получаю пенсии и пособие, согласно законодательству снимают комиссии, «ежемесячной» за использование карточки! ПЕРВЫЙ РАЗ ВИЖУ ТАКОЕ!!! Если такое повториться буду обращаться в вышестоящие органы и в Министерство Обороны Украины!!!
Написати коментар
Не дают доступ к пенсионному счету
Написати коментар
Остаток монетизации льгот НЕ выплачен!
Коментарі (4)
Монетизация льгот в ощадбанке - всеукраинский лохотрон
Коментарі (2)
Невозможность получения пенсионной карты во время карантина клиенту без возможности передвижения
Написати коментар
НЕ выплата финального остатка безналичной монетизации льгот
Коментарі (7)
8 месяцев Ощадбанк не выплачивает полученный в наследство вклад
https://minfin.com.ua/company/oschadbank/review/133374/
Если раньше в отделении(10015/0568) ссылались на тех. трудности — односторонняя связь с центральным офисом, подпись не там стоит на копии и т.п., то сейчас(со слов операциониста) концепция изменилась: банк вообще отказывается расторгать договор(вопрос с кем?) вне даты его окончания(пролонгации). Но поскольку компетентность, а главное, желание заниматься моим вопросом операционистки Андрийчук вызывает сомнения, то хотелось бы уточнить, расторгнут ли все же договор и если нет, то почему.
Кстати, 4го февраля банк прислал Минфину, а Минфин мне уведомление, что проблема решена. Не решена.
Написати коментар
Не выплачивают остаток безналичной субсидии
Написати коментар
некачественная работа / наплевательское отношение к проблеме
Неожиданно всплыла ситуация по закрытому в 2015 году кредиту.
На недвижимое имущество банком был наложен арест. После полного погашения обязательств перед банком, арест был снят частично, что выяснилось только при вступления в права наследования имущества уже в 2020 году.
1 июня 2020 года я обратился в отделение банка с просьбой предоставить мне письмо для предоставления в исполнительную службу об отсутствии претензий банка и содействовать в разрешении вопроса, но столкнулся с абсолютным равнодушием сотрудников банка, «отфутболиванием» из отдела в отдел… После почти часа общения в холле отделения банка по внутреннему телефону, мне удалось написать заявление и передать его сотруднику банка, который вызвался помочь. Копии сопутствующих документов востребованы не были, входящий номер регистрации заявления мне сообщен так же не был, хотя в заявлении был указан контактный номер телефона. Через неделю после подачи заявления мне так никто не перезвонил, я попытался связаться с банком самостоятельно и узнать, как решается мой вопрос, на что получил ответ, что заявление не рассматривается так как не могут найти мое дело (!) и банку необходимы копии ИНН и копии паспорта. Т.е., если бы я не позвонил в банк, то заявление так и лежало бы без движения? Необходимые копии мной были предоставлены незамедлительно и в тот же день, 9 июня 2020 г.
Прошу сообщить, каким образом можно попасть на прием к начальнику отделения, каким образом можно написать заявление в условиях карантина и как добиться разрешения ситуации в которой нет моей вины, а определенно есть непрофесионализм сотрудников банка снимавших арест с имущества клиента банка? Неужели получение такого письма от банка занимает столько времени?
Коментарі (3)
Невозможно дозвониться в банк!!!
Написати коментар
Ужас !!!!!
Написати коментар