Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
belka090 12 серпня 2020, 1:24
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Магістратська, 80
Ваш «чудовий» банк ніяк не може виплатити мені залишок по пільгі УБД зсилаючись на те що був змінений паспорт, і в базі прозорого офісу старий пасторт, а у вас новий, хоча дані були оновлені ще 2018році.
Не рекомендую ощад! Кол центр не компетентні, у відділеннях різні історії чому не виплачують кошти, одним словом хаос та безвідповідальність, мав справу з різними банками, но ощад це щось…
Ощадбанк
Відповідь банку
12 серпня 2020, 12:02
Доброго дня! Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок щодо пільг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Микола Миколайович 12 серпня 2020, 0:08
Я Кисіль Микола Миколайович, вже два місяці не можу отримати залишок коштів (3850 грн) за пільгою (УБД). Гаряча лінія ні на яке питання відповісти не в змозі, на день чую декілька різних версій чому кошти не виплачені (хоча кожен раз мені підтверджують, що всі мої данні співпадають) і радять звертатися на обслуговуюче вітділення, на вітділені кажуть що доступу до цих коштів не мають і радять звертатися на гарячу лінію. Не потрібно мені розповідати про перевірки субсидіантів, оскільки моя пільга не залежить від розміру моїх доходів. Скажіть конкретну дату, коли будуть виплачені кошти. В іншому випадку я змушений буду звернутися до правоохоронних органів.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 серпня 2020, 11:50
Доброго дня! Вже надавали Вам відповідь, щодо вашого питання. Розуміємо вашу реакцію та перепрошуємо за незручності. Очікуємо на оновлення даних. Виплата має надійти на рахунок в 20х числах.
kovalenkon 11 серпня 2020, 22:28
11.08.2020 стоячи в черзі до Макарівського відлілення ощадбанку стала свідком ганебного відношення спеціаліста банку до подруждя похилого віку. В 30-ти градусну спеку чоловіку стало зле, його жінка звернулася до спіаліста, що обслуговувала клієнтів з проханням надати стілець, на що вона відповіла, що їй 30 років і вона також після інсульту і що стілець не дасть,. Спеціаліст відмовила жінці і в грубій формі відповіла: ви стільці пообпісюєте, пообкакуєте і що мені тоді робити. Прикро, що нас обслуговують не профісіонали, не виховані спеціалісти, ганьба репутації банку, а в першу чергу керуючому банку, який не проводить роз'яснювальну роботу серед своїх співробітників, та не карає за скоєне.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 серпня 2020, 11:42
Доброго дня! Від імені банку перепрошуємо за подібну ситуацію. З співробітником банку та керуючим відділенням буде проведена бесіда, щодо покращення якості обслуговування клієнтів. Дякуємо за небайдужість та зворотний зв'язок.
Aass 11 серпня 2020, 18:07
Люди не кладіть гроші на депозит в Ощадбанку, бо просто його не заберете.
Чекаю вже 2 місяці!!! Сьогодні сказали прийти та забрати, проте я провела годину і чекала в черзі, через годину сказали що $ закінчились так ще й планують віддавати по частинах
Чому ж я мала давати зразу всю суму і її швиденько забрали, а тепер маю чекати фіг зна скільки???? Звонила до них та й там москалька нахамила мені, КЛОУНИ А НЕ БАНК!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 серпня 2020, 11:11
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення адресу відділення. Ситуацію обов'язково перевіримо та надамо зворотний вз'язок.
natalka05061991 11 серпня 2020, 17:14
Прошёл почти месяц как я не могу получить свои деньги. Ситуация такая: пришла снять деньги в банкомате ощадбанк, у меня почти получилось осталась последняя операция забрать деньги и тут зависает банкомат. После этого вернул карточку и было написано банкомат не работает. Через секунд 30 пришло сообщение о том что сумма снята но на руки я так ни каких денег не получила. После этого я сразу же перезвонила на гарячую линию ощадбанк на что получила ответ операция успешно выполнена. На следующий день обратилась в отделение банка там сказали мне деньги заблокированы в связи с техническими проблемами банкомата, попросили написать заявление на возврат денег и что их вернут. Через неделю я снова обратилась по этому поводу в банк на что получила ответ ваше дело передали на Киев ждите должны вернуть. Ни кто так и не вернул. Вопрос сколько можно ждать когда уже вернут моиже деньги? Звонила снова на гарячую линию через две неделе там о этом случае даже нигде у них не показывает мол деньги я забрала!!! Скажите что мне делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2020, 17:22
Добрый день! Спорные транзакции рассматриваются банком до 45 дней. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона, ФИО и адрес отделения, в которое Вы обращались. Информацию по вашему обращению проверим и предоставим обратную связь.
Alex1129 11 серпня 2020, 12:54
Запланировала день, записалась на 11.00, но кто знал что в это время у них санитарный час!
Прождала до 11.30, все планы «поплыли». Хотя об этом нигде на сайте не писало когда выберала время, можно было хотябы убрать его из доступного времени на запись!!! Тем более это был не санитарный час, изза дверей, которые были стеклянными, не было видно чтобы они хоть что-то продезенфицировали!
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2020, 15:50
Добрый день! От имени банка приносим извинения за неудобства. Ситуацию проверим!
Проблема вирішена
colonel1980 11 серпня 2020, 11:53
Наприкінці травня звернувся до відділення банку з метою відкрити особовий рахунок для перерахування залишку коштів по безготівковій монетизації пільг. Особовий рахунок відкрили у відділені банку за адресою м. Київ, Дніпровська набережна,3. На гарячій лінії фахівці банку повідомили що перерахунок залишку коштів у сумі 6352 грн буде здійснено до 30 червня поточного року. На початку липня при черговому зверненні на гарячу лінію мені повідомили що в особистому кабінеті в обліковому записі отримувача пільги зроблена помилка у серії паспорту і запропонували звернутися до соціальної служби з метою виправлення помилки. В той же день помилка в особистому кабінеті була виправлена про що було повідомлено фахівців ощадбанку через гарячу лінію. Співробітник банку надав інформацію, що залишок коштів буде перерахований на протязі наступної доби. Після неодноразових звернень на гарячу лінію до ощадбанку ситуація щодо перерахування коштів не змінилася. Мені запропонували звернутися у відділення де був відкритий особовий рахунок. Там нічого зрозумілого мені не пояснили і звідти мене направили до соціальної служби і повідомили що перерахунок коштів не належить до компетенції ощадбанку і всі питання необхідно вирішувати в управлінні соціального захисту населення. В управлінні соціального захисту повідомили що відповідно до постанови кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року № 373 за отриманням інформації про операції здійснені за обліковим записом пільговика щодо перерахування коштів пільговики звертаються до АТ «Ощадбанк». Таким чином, після неодноразових звернень на гарячу лінію змін так і не відбулося, кошти на сьогоднішній день так і не перерахували. Кожного разу співробітники банку розповідають та видумують зовсім іншу інформацію, переключають операторів від одного до другого. Компетенції взагалі ніякої немає, пропонують знову звернутися до відділення банку де був відкритий особовий рахунок і звертатися до начальника відділення за поясненнями. Що це за «дитячий садочок»? Я ще такого відношення до клієнтів та безладу в жодному банку не бачив. Разом з тим на мобільний телефон співробітники банку телефонують і пропонують всякий непотріб, поповнення рахунку мобільного телефона, підключення якихось смс-банкінгів. Що це за робота з клієнтами банку? На мої запитання зрозумілої відповіді надати ніхто не може, розповідають про якісь транзитні рахунки і таке інше, хоча залишок коштів який зник з особистого кабінету вони всі бачать. Прошу в найкоротший термін розібратися та надати мені відповідь чому досі не перерахований залишок коштів по безготівковій монетизації пільг. У разі відсутності реагування буду вимушений звернутися до правоохоронних органів України з метою захисту своїх прав та інтересів та розгляду даної справи в судовому порядку.
Р.S. Розповідати про Вашу команду, приносити свої вибачення за завданні незручності та повідомляти про те, що банк здійснює перевірку інформації по кожному субсидіанту, якому не був перерахований залишок коштів не потрібно. Всі представники банку з якими неодноразово спілкувався на протязі двох місяців не компетентні та не володіють станом справ з зазначеного питання та кожного разу розповідають зовсім іншу інформацію. Таким чином можна зробити висновок, що представниками АТ «Ощадбанк» вживаються всі заходи для обману своїх клієнтів та участі у корупційних схемах. Гіршого за Ваш банк в нашій країні немає.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2020, 15:35
Доброго дня! Розуміємо вашу реакцію щодо ситуації. Перепрошуємо від імені банку. Кошти мають бути перераховані в 20х числах цього місяця.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Homen2020 11 серпня 2020, 10:30
07.08.2020 г. попал на мошенничество со стороны Ваших клиентов банка. Сделал заказ через интернет, заверили что вышлют наложенным платежом, только надо оплатить 250 грн. за доставку, я оплатил, они даже скинули типа скрин накладной. Затем перезванивают и говорят что необходимо доплатить еще сумму типа если больше 5000 грн. отправка налоговая у них не пропусть ну всякую другую чушь или мы вернем вам деньги, сказал возвращайте деньги — пропали.
Мошенники звонили с номера 0500879473 и карта банка 5167802012742562.
Просьба банку обратить внимание!
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2020, 10:51
Добрый день! Очень жаль, что Вы столкнулись с подобной ситуацией. Рекомендуем обратиться в полицию для написания соответствующего заявления. Так же Вы можете позвонить в контакт-центр банка: 0800-210-800 и оставить жалобу, касательно мошеннических действий. С Ув. Команда Ощадбанка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марта Ігорівна 10 серпня 2020, 22:08
Все влаштовує, ніяких проблем
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2020, 10:14
Доброго дня! Дякуємо за відгук! З повагою команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Igor99999 10 серпня 2020, 16:42
Ощадбанк это не банк, а ошибка. Правды нет не в чем, ответов прямых нет, горячая линия не на какой вопрос ответить не может, в отделениях порядка нет, персонал не компетентен не в одном вопросе. У меня один вопрос — зачем такой банк нужен.
Самый ж***банк в стране
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2020, 17:50
Добрый день! Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщение детальную информацию, касательно Вашей жалобы. Где именно Вы не получили ответ? Про какое отделение идет речь? Дату и время звонка в контакт-центр, когда сотрудник не смог предоставить Вам ответ. Всю информацию проверим. С Ув. команда Ощадбанка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Микола Миколайович 10 серпня 2020, 16:06
Я ніяк не можу отримати кінцевий залишок по пільзі за опалювальний сезон(3854 грн.).Гаряча лінія радить іти на обслуговуюче вітділення, співробітники якого розводять руками і кажуть що вони не мають доступу до цих коштів і рекомендують звертатися на гарячу лінію. Єдине що вдалося з‘ясувати це те що зараз триває перевірка субсидіантів, скажіть мені будь-ласка яка в мому випадку може бути перевірка, якщо моя пільга (учасник бойових дій) не прив‘язана до моїх доходів???????
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2020, 17:47
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, ваш контактний номер телефона та ПІБ нам в особисті повідомленні. Інформацію перевіримо.
Лика Иванова 10 серпня 2020, 13:53
Відділення за адресою: Одеса, вул. Святослава Ріхтера, 131
Работа в отделении. банка, находящегося по адресу Одесса, ул.Св.Рихтера, 131- это катастрофа всей банковской системы… а всего-то, делов — получить перевод Вестерн Юнион. Номер телефона никогда в жизни не отвечает- хотя набрав его в отделении, он звонит, но никто его не отвечает. Гореконсультант на входе может только проконсультировать бабушек как пользоваться терминалом, хотя я сказала, что мне нужно заказать сумму в эвро, чтобы ее завтра получить. Дама в окошке объявила- оплатите страховку 150 грн и получите. На вопрос- чем предусмотрена страховка- у меня так работает программа. А я то знаю, что она добровольная… и месяц назад получаю большую сумму в другом отделении она составляла 50 грн. Пригласите мне управляющего отделением- ждите ее, я не знаю как она работает. После активных дебатов- дайте номер телефона, вам завтра позвонят, можете не платить страховку… Аллллёё, вы че? Банк купили себе или он все таки государственный… что за «ассы» в отделении работают?.. Если оказываете платные услуги- объясните это своим операторам, а не программа работает… Позорище системы… и уберите со входа этого ценного сотрудника, либо проведите с ним тренинг…
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2020, 14:25
Добрый день! От имени банка приносим извинения за подобную ситуацию. С сотрудниками данного отделения проведем работу, касательно качества обслуживания клиентов. Приобретение страховки, совершается, исключительно, по желанию клиента. С Ув. Команда Ощадбанка.
Возникла неприятная ситуация при снятии депозита. 6 августа 2020 года, я пошла в отделение Ощадбанка г. Дергачи Харьковской области, для того, чтобы заказать валюту для снятия депозита. Меня направили к женщине по имени Валентина, она сказала, что закажет валюту, но попросила добровольно приобрести у них страховку за 150 грн, вообщем войти в их положение, так как я тоже сотрудник Ощадбанка (в декрете) и их заставляют выполнять планы и впаривать страховки, я согласилась выручить коллег. Валентина мне сказала, что деньги они закажут на 07.08.2020, я уточнила, когда это будет точно, она ответила: -после 16.00, мы Вам позвоним и ещё спросили далеко ли я живу. Вообщем пообещали точно выдать после 16:00 07.08.20. В указанное время и день я ждала звонка, мне перезвонили в 16.30 и сказали, что не смогут выдать деньги, как обещали, что выдадут теперь на следующий день 08.08 аргументируя тем, что они не работают с валютой после 16.00. Я, была уже уверена, что получу депозит и меня ждал продавец (я сделала покупку). Мне деньги нужны были срочно, естественно сделка моя сорвалась. Когда я пришла 08.08.20 снимать депозит, кассир взяла паспорт и карточку и нагло сказала: « И ещё 150 грн! ».После того как сорвалась сделка, я была не в настроении, чтобы безответственных сотрудников выручать с этой страховкой. Тем более вместо извинений за несвоевременную выдачу денег (моих), я услышала наглый тон. Поэтому я спокойно (хотя внутри негодовала) объяснила кассиру, что из-за такого отношения я страховку брать не буду. На что кассир по-хамски швырнула мне мою карточку и паспорт и сказала:
-значит деньги я не дам! Далее начала говорить, якобы у меня с начальством какие то договоры, что без начальства денег я не получу до понедельника. Тогда я спросила:
-разве страховка это не добровольное дело, и Вы не выдадите из-за этого мои деньги мне?
Кассир ещё больше начала возмущаться и хамить мне. После чего я обратилась на горячую линию, где ко мне отнеслись профессионально и уважительно и девушке-кассиру объяснили, что при наличии суммы они не могут отказать в снятии и страховка это добровольное решение и никак не относится к снятию валюты и она ведёт себя не правильно. Кассир, показывая, что горячая линия для неё не авторитет стала звонить начальнику Валентине. Валентина попросила меня к телефону и сказала мне, то, что и на горячей линии и, что я могу снять свои деньги. После этого девушке-кассиру наконец-то дошло, что я имею право получить свои деньги и она их и мне выдала. В итоге, кроме сорванной покупки, настроение ещё больше ухудшилось, от такого хамства и некомпетентности. Такое неуважение я уже давно не встречала в банковской сфере, так это я сотрудник, а если бы была простым клиентом, просто не приятно вообще туда заходить, после такого. Впечатление было, что я лично у неё деньги просила и ее деньги. К тому же этот инцидент происходил на глазах у всех!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2020, 9:35
Добрый день! От имени банка приносим извинения. Данная ситуация недопустима и с сотрудником банка будет проведена беседа, касательно качества обслуживания клиентов.
Alyacg 8 серпня 2020, 11:54
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 64
Когда бы я не пришла в банк ничего не работает, программы висят. Терминал «съел 500 грн» я даже заявление не могу написать на следующий день — опять висит программа!!! Это в банке такого масштаба????
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2020, 9:31
Добрый день! Приносим извинения от имени банка за неудобства. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО. Ситуацию выясним и предоставим обратную связь.
ML2020 7 серпня 2020, 22:30
Я, пенсіонер, отримую зимову субсидію. Справно сплачую всі рахунки за комунальні послуги. 23.07 отримав повідомлення від Ощадбанку, що можу отримати залишок субсидії в сумі 4623,2 у найближчому відділенні Ощадбанку, з паспортом та кодом, за наявності активної карти. Я звернувся у відділення у місті Скадовськ. Моя картка була неактивна, з боргом за обслуговування 14 гривень. Для її активації, а отже і отримання субсидії я поповнив карту на 20 грн. Працівник соц служб підтвердив, що заборгованості за оплату комунальних послуг нема, а субсидія перерахована на мій рахунок. Але при зверненні у відділення Ощадбанку(04.08.2020) мені відмовили у видачі грошей, з причиною, що на моєму рахунку такої суми нема і не було. На гарячій лінії банку підтвердили, що сума до видачі субсидії є(що логічно, адже я отримував повідомлення про баланс). Між собою працівники Ощадбанку не змогли домовитися: у відділенні стверджували, що коштів нема, а на гарячій лінії — що кошти є.
Найближче відідлення знаходитьс у місті Скадовськ, що за 30 кілометрів від мого місця проживання. Я вже тричі їздив у відділення, витрачаючи свій час та кошти, а результату — нуль
Прохання розібратися та надати відповідь, чому належна мені субсидія так і не виплачена
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2020, 9:26
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
Kate1312 7 серпня 2020, 18:34
Бот в телеграмме не работает. С оператором не могу связаться больше трех часов. Столько музыки наслушалась. Хочу погасить кретитную линию. Не могу. Такого ещё не было.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2020, 9:11
Добрый день! Приносим извинения от имени банка за сложившуюся ситуацию. В данном случае, рекомендуем обратиться либо в отделение банка, либо воспользоваться обратным звонком от банка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback. Хотим отметить, что Вы можете самостоятельно в приложении Ощад 24/7 перевести деньги на кредитную карту для погашения задолженности, либо воспользоваться услугами терминала для пополнения карты.
Антон Ревякин 6 серпня 2020, 17:48
За месяц банкомат сожрал зарплатную карту ощадовскую и сегодня карту монобанка сожрал. Хорошо, что в монобанке моно быстро решить проблему и выпустить быстро новую карту)
Ощадбанк
Відповідь банку
7 серпня 2020, 9:16
Добрый день! Приносим извинения от имени банка. Подскажите, по какому адресу расположен банкомат? Ситуацию проверим.
kenzukko 6 серпня 2020, 17:36
Вирішив скористатися пропозицією Ощаду і замовити кредитну картку More.
Фейсбук заліпила реклама, красивий дизайн, вигідні умови, ніби все має бути просто. Принаймні так красивими фразами написано на веб-сторінці продукту. Не те, щоб я дуже горів бажанням міняти банк, але чому б не спробувати щось нове. Ощад декларує, що він змінюється. Най буде, поїхали.
Картку можна оформити онлайн. 13.07.2020 заходжу в бот у Telegram, ніби як відправляю заявку, роблю все згідно з інструкціями. Фото українського паспорта в розворотах, фото довідки про ідентифікаційний код, закордонний паспорт чомусь просить кожну сторінку окремо з подорожами за останній рік. Все відправив. Заявку прийнято
Наступного дня з якогось міського номера (044 щось) телефонує співробітник Ощаду. Ідентифікаційний код треба відправити ще раз, закордонний паспорт потрібно переробити не кожну сторінку окремо, а в розворотах. Питаю, чому в боті каже кожну сторінку окремо. У відповідь — то в боті, а в нас свої вимоги.
Ну ок. Йду в бот у Telegram. Відкриваю заявку, бот пропонує додати документи, але не додає. Спробував бот в Messenger — те саме. Безліч спроб по тому дзвоню на гарячу лінію Ощаду. Відповідь колл-центру: ми не можемо нічим допомогти, оскільки ви не є клієнтом банку. Кажу, я ж хочу ним стати, все заповнив, але тут щось не працює. Колл-центр: бот окремо, ми окремо, в нас у системі цієї інформації немає. Спробуйте звернутися до співробітника банку, який вам телефонував.
Намагаюся набрати номер, з якого мені телефонували — безуспішно.
Спробував зайти у бот пізніше, фото підвантажити не дає, але раптом з’явилася кнопка щось на кшталт «відправити заявку». Я її і натиснув.
З тих пір, тобто з 14.07.2020, повна тиша. Бот радісно рапортує:
Статус заявки: На опрацювання даних потрібен час. Ми повідомимо не пізніше, ніж через 24 години після заповнення анкети.
Сьогодні 06.08.2020, досі не опрацювали. Та й бот сьогодні не працює взагалі.
Колл-центр нічим допомогти не зміг і повторно. Ви не клієнт банку, вас немає в системі.
Здається, це все, що треба знати про клієнтоорієнтованість Ощаду. Ринок банківських послуг досить конкурентний, і бодай елементарно відповідальне обслуговування має бути, а не підхід як у радянському паспортному столі, тобі треба — ти й бігай.
Шкода витраченого часу. І банку шкода. Мінус 1 клієнт так точно.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 серпня 2020, 18:01
Доброго дня! Нам дуже шкода, що склалася подібна ситуація, ми працюємо над поліпшенням роботи нашого додатка.
madammadam 6 серпня 2020, 13:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Прохорівська, 40
я, Жосан Наталья Евгеньевна, 04.08.2020г. обратилась в отделение на Прохоровской 40, с просьбой открыть карту в гривне для получения остатка средств по льготе матери Тереховой Азы Яковлевны. мне сотрудник банка отказал в этом, мотивируя тем, что в доверенности которую я предоставила нет слов « имеет право на открытие счета и дополнительной карты». можно посмотреть мою доверенность она у вас сохранилась. и там есть такие слова, с« правом оформления банковских карт».
В сообщении от банка говорится об открытии карты, но ни как об открытии счета.
Я консультировалась с юристом, он мне объяснил, что карта подразумевает счет, что это взаимосвязано и практически одно и тоже.
На основании выше изложенного прошу дать мне письменный ответ об отказе открывать карту в вашем банке по изложенным выше обстоятельствам.
Я хочу оспаривать ваше решение в законном порядке. методы я буду использовать только законные.
Нанимать нотариуса за 1500, чтобы прописать якобы недостающие слова, чтобы получить 500 грн. согласитесь смешно.
Моя мать лежачий человек после 2-ух инсультов и трепать ей нервы вашим отказом- жестоко. Это можно рассматривать как дискриминацию к пожилым и обездоленным людям которые живут на жалкую пенсию.
И не надо ссылаться на букву закона. в доверенности все красиво написано.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 серпня 2020, 17:08
Добрый день! Для получения письменного ответа, рекомендуем Вам написать официальное письмо банку, на которое Вы получите ответ с разъяснением. С Ув. Команда Ощадбанка.
Проблема вирішена
AndriiSto 6 серпня 2020, 12:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Бальзака Оноре, 66
Добрый день! Ловите мой отзыв: Пришел в отделение сегодня закрыть свою кредитную карту, на что получил ответ от девушки (стояла у двери в отделении банка и периодически выходила на улицу, чтобы впускать людей по очереди в отделение банка), что мне не обязательно ее закрывать. На что я ответил — хорошо, но я бы хотел закрыть. Она ответила — ок ждите очереди. Через некоторое время, не впустив меня в отделении, вышла ко мне и говорит, что к сожалению кредитные карты закрываются с 1 по 5 числа. Ок я вышел. Пришел домой. Открыл договор — нигде не увидел, что я должен в этих числах приходить для закрытия карты. Для меня это важно, чтобы закрыть карту в этом месяце. Там, где я общаюсь в другом отделении на Маяковского и открываю там постоянно разные продукты, так там все супер. И ко мне нач. отделения звонит и просит набирать его в случае возникновения вопросов, проблем, связанных с моими картами, продуктами. Приходил к ним в отделение на Маяковского — супер отношение, идут на встречу, консультации любые, помогают ( этот положительный отзыв напишу отдельно для отделения на Маяковском ). Здесь же угораздило меня открыть эту карту в этом отделении. Знал бы, что на Маяковского сделали такой ремонт и много специалистов работает и люди позитивные — общался бы только с ними. Всем удачи!!! Когда-то, думаю, закрою эту карту. И, конечно же, в следующем отзыве напишу положительный отклик о другом отделении этого же банка. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 серпня 2020, 17:14
Добрый день! Спасибо за отзыв. С сотрудниками данного отделения проведем работу, касательно качества обслуживания клиентов. Вы можете закрыть карту, в удобное для Вас время.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝