×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Всі курси банку |
УБД
Не рекомендую ощад! Кол центр не компетентні, у відділеннях різні історії чому не виплачують кошти, одним словом хаос та безвідповідальність, мав справу з різними банками, но ощад це щось…
Коментарі (1)
Найгірший банк.
Написати коментар
Ганебне відношення спеціалістами банку до людей похилого віку
Написати коментар
Не віддають депозит
Чекаю вже 2 місяці!!! Сьогодні сказали прийти та забрати, проте я провела годину і чекала в черзі, через годину сказали що $ закінчились так ще й планують віддавати по частинах
Чому ж я мала давати зразу всю суму і її швиденько забрали, а тепер маю чекати фіг зна скільки???? Звонила до них та й там москалька нахамила мені, КЛОУНИ А НЕ БАНК!!!
Коментарі (1)
Не возвращают мои деньги
Коментарі (1)
Запись онлайн
Прождала до 11.30, все планы «поплыли». Хотя об этом нигде на сайте не писало когда выберала время, можно было хотябы убрать его из доступного времени на запись!!! Тем более это был не санитарный час, изза дверей, которые были стеклянными, не было видно чтобы они хоть что-то продезенфицировали!
Написати коментар
Гіршого банку немає! Одні брехуни!!!
Р.S. Розповідати про Вашу команду, приносити свої вибачення за завданні незручності та повідомляти про те, що банк здійснює перевірку інформації по кожному субсидіанту, якому не був перерахований залишок коштів не потрібно. Всі представники банку з якими неодноразово спілкувався на протязі двох місяців не компетентні та не володіють станом справ з зазначеного питання та кожного разу розповідають зовсім іншу інформацію. Таким чином можна зробити висновок, що представниками АТ «Ощадбанк» вживаються всі заходи для обману своїх клієнтів та участі у корупційних схемах. Гіршого за Ваш банк в нашій країні немає.
Написати коментар
Клиеты банка мошенники карта 5167802012742562
Мошенники звонили с номера 0500879473 и карта банка 5167802012742562.
Просьба банку обратить внимание!
Коментарі (1)
Немає претензій
Написати коментар
Жалоба на работу банка
Самый ж***банк в стране
Написати коментар
Отврвтительно
Написати коментар
Организация работы отделения
Написати коментар
Хамское отношение сотрудников
-значит деньги я не дам! Далее начала говорить, якобы у меня с начальством какие то договоры, что без начальства денег я не получу до понедельника. Тогда я спросила:
-разве страховка это не добровольное дело, и Вы не выдадите из-за этого мои деньги мне?
Кассир ещё больше начала возмущаться и хамить мне. После чего я обратилась на горячую линию, где ко мне отнеслись профессионально и уважительно и девушке-кассиру объяснили, что при наличии суммы они не могут отказать в снятии и страховка это добровольное решение и никак не относится к снятию валюты и она ведёт себя не правильно. Кассир, показывая, что горячая линия для неё не авторитет стала звонить начальнику Валентине. Валентина попросила меня к телефону и сказала мне, то, что и на горячей линии и, что я могу снять свои деньги. После этого девушке-кассиру наконец-то дошло, что я имею право получить свои деньги и она их и мне выдала. В итоге, кроме сорванной покупки, настроение ещё больше ухудшилось, от такого хамства и некомпетентности. Такое неуважение я уже давно не встречала в банковской сфере, так это я сотрудник, а если бы была простым клиентом, просто не приятно вообще туда заходить, после такого. Впечатление было, что я лично у неё деньги просила и ее деньги. К тому же этот инцидент происходил на глазах у всех!
Коментарі (2)
Это ужасно!
Коментарі (1)
Неможливо отримати субсидію
Найближче відідлення знаходитьс у місті Скадовськ, що за 30 кілометрів від мого місця проживання. Я вже тричі їздив у відділення, витрачаючи свій час та кошти, а результату — нуль
Прохання розібратися та надати відповідь, чому належна мені субсидія так і не виплачена
Написати коментар
Нет слов
Коментарі (1)
Ощад! Хватит пожирать мои карты!
Написати коментар
Нові клієнти Ощадбанку не потрібні
Фейсбук заліпила реклама, красивий дизайн, вигідні умови, ніби все має бути просто. Принаймні так красивими фразами написано на веб-сторінці продукту. Не те, щоб я дуже горів бажанням міняти банк, але чому б не спробувати щось нове. Ощад декларує, що він змінюється. Най буде, поїхали.
Картку можна оформити онлайн. 13.07.2020 заходжу в бот у Telegram, ніби як відправляю заявку, роблю все згідно з інструкціями. Фото українського паспорта в розворотах, фото довідки про ідентифікаційний код, закордонний паспорт чомусь просить кожну сторінку окремо з подорожами за останній рік. Все відправив. Заявку прийнято
Наступного дня з якогось міського номера (044 щось) телефонує співробітник Ощаду. Ідентифікаційний код треба відправити ще раз, закордонний паспорт потрібно переробити не кожну сторінку окремо, а в розворотах. Питаю, чому в боті каже кожну сторінку окремо. У відповідь — то в боті, а в нас свої вимоги.
Ну ок. Йду в бот у Telegram. Відкриваю заявку, бот пропонує додати документи, але не додає. Спробував бот в Messenger — те саме. Безліч спроб по тому дзвоню на гарячу лінію Ощаду. Відповідь колл-центру: ми не можемо нічим допомогти, оскільки ви не є клієнтом банку. Кажу, я ж хочу ним стати, все заповнив, але тут щось не працює. Колл-центр: бот окремо, ми окремо, в нас у системі цієї інформації немає. Спробуйте звернутися до співробітника банку, який вам телефонував.
Намагаюся набрати номер, з якого мені телефонували — безуспішно.
Спробував зайти у бот пізніше, фото підвантажити не дає, але раптом з’явилася кнопка щось на кшталт «відправити заявку». Я її і натиснув.
З тих пір, тобто з 14.07.2020, повна тиша. Бот радісно рапортує:
Статус заявки: На опрацювання даних потрібен час. Ми повідомимо не пізніше, ніж через 24 години після заповнення анкети.
Сьогодні 06.08.2020, досі не опрацювали. Та й бот сьогодні не працює взагалі.
Колл-центр нічим допомогти не зміг і повторно. Ви не клієнт банку, вас немає в системі.
Здається, це все, що треба знати про клієнтоорієнтованість Ощаду. Ринок банківських послуг досить конкурентний, і бодай елементарно відповідальне обслуговування має бути, а не підхід як у радянському паспортному столі, тобі треба — ти й бігай.
Шкода витраченого часу. І банку шкода. Мінус 1 клієнт так точно.
Написати коментар
жалоба
В сообщении от банка говорится об открытии карты, но ни как об открытии счета.
Я консультировалась с юристом, он мне объяснил, что карта подразумевает счет, что это взаимосвязано и практически одно и тоже.
На основании выше изложенного прошу дать мне письменный ответ об отказе открывать карту в вашем банке по изложенным выше обстоятельствам.
Я хочу оспаривать ваше решение в законном порядке. методы я буду использовать только законные.
Нанимать нотариуса за 1500, чтобы прописать якобы недостающие слова, чтобы получить 500 грн. согласитесь смешно.
Моя мать лежачий человек после 2-ух инсультов и трепать ей нервы вашим отказом- жестоко. Это можно рассматривать как дискриминацию к пожилым и обездоленным людям которые живут на жалкую пенсию.
И не надо ссылаться на букву закона. в доверенности все красиво написано.
Написати коментар
Закрытие кредитной карты
Коментарі (1)