Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Петр Фамилия 9 лютого 2025, 13:55
Для відновлення доступу до веббанку пропонується дзвінок з фінансового номеру, який використовується на кнопочному телефоні. Для підтвердження потрібно ввести код з СМС у автоматичному режимі. Пока у кнопочному телефоні дійдеш до меню СМС робот сприймає це невірним вводом паролю. І все почмнається знову. Оператору не розуміють що кажуть і одне повідомлення суперечить іншому. Розблокувати в банкоматі теж неможливо. Банк як був повним непотрібом, так і залишився, ніяких змін на найкраще не видно. Повна відсутність клієнтоорієнтовності та зручності. Не рекомендую цей банк, краще обходити стороною.
Из-за отключения света отделения не работают, могут ещё среди дня быть закрыты по разным причинам.Когда приходишь в 14.56 заплатить у них видетели в 15.00 закрывается программа и вы не заплатите, да уджас обслуживания…Переводите свои счета и вклады в другие банки дабы не тратить свои нервы и время!
aristagor 6 лютого 2025, 13:08
05.02.2025 намагався закрити кредитну картку у цьому недовідділенні, попередньо запитав у адміністратора чи можливо там це зробити, адже до цього в іншому відділенні цієї «контори» мені почали розповідати нісенітниці про «оновлення програмного забезпечення у банківській системі, яке почалося 2−3 тижні назад і буде тривати невідомо скільки». Коли дійшла моя черга, менеджер набрехала, що через великий кредитний ліміт не може закрити мені карту і мені треба їхати у відділення, де її відкривали. У відділенні, де її відкрили, її слова заперечили і сказали, що вона повинна була закрити карту. Не рекомендую співпрацювати із цим горебанком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cing 6 лютого 2025, 7:33
Сьогодні 06.02.2025 року. Вже близько 13 годин в мобільному банкінгу не можливо подивитися історію руху по карті. Басня про те, що ощадники вже над цим працюють вже надоїла. Це не в перший раз така фішка у них.
Невже не можливо зробити нормальне програмне забезпечення для клієнтів.
Банк 80-х років минулого століття. Ні кому не раджу з ним зв’язуватися. Одні проблеми.
kattty85 6 лютого 2025, 2:02
При відкритті зарплатної карточки запропонували відкрити кредитну, потім її активувати. В підсумку, активувавши картку у мене збільшили ліміт кредиту, хоча я цього не просила, бо не збиралась їй користуватись,і потім к кредитної карти знакли всі кошти переказом невідомо куди (банк не знає))), а тепер на мені висить кредит майже на 10000 грн. Дуже я так розумію 'якісне" обслуговування!
Cing 5 лютого 2025, 14:32
Сьогодні 05.02.2025 року. Згідно рішення приватного виконавця у мене пенсіонера МО, на даний момент діючого військовослужбовця ЗСУ та учасника бойових дій заблокована пенсійна картка на яку отримую пенсію як пенсіонер МО. Картка заблокована з 24.01.2025 року. 04. 02.2025 року згідно рішення приватного виконавця, закрита дія виконавчого провадження про заблокування мої рахунків та карток в усіх банках України, було надіслано про це і 04.02.2025 року повідомлення в усі банки про закриття виконавчого провадження стосовно мене і розблокування всіх моїх карток в усіх банках України де в мене відкриті рахунки, в зв’язку з тим, що більше питань по боргу у виконавця до мене немає 04.02.2025 року в ПриватБанку де я отримую грошове забезпечення, як військовослужбовець ЗСУ та у Сенс Банку де в мене відкритий рахунок в той же день було розблоковано всі мої картки. Виняток склав лише Ощадбанк. Там моя пенсійна- вона ж соціальна картка розблокована не була.
По даному питанню 05.02.2025 року звертаюся на гарячу лінію Ощадбанк. Спілкуюся з пані Ольгою її номер 2779. Ні однієї нормальної відповіді на мої питання не надала. Цікавився тим, чи надішла постанова про закриття виконавчого провадження в Ощадбанк та коли чекати розблокування моєї пенсійної картки.
Пані Марина нічого не знає, на моє запитання кому можливо подзвонити по даному питанню не знає теж. Єдине, що повідомила- що колись картку розблокують.
Разюча різниця між спілкуванням з оператором Ощадбанку і такими Державними банками як Приват Банк і Сенс.
Там оператори зразу відповіли на всі мої питання. Може тому, що в двох останніх банках цінять своїх клієнтів, тому і картки були розблоковані ще 04.01 2025 року.
А від спілкування з працівником Ощадбанку склалося враження що їй все рівно. Але працюють вони для людей чи ні? Не зрозуміло, за що отримують свою заробітню плату.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tankarejkalo 3 лютого 2025, 19:13
Доброго вечора, повідомляю Вас, що відгук який було надіслано 03.01.2025 на Марію Іванівну Зурак випадковий через те, що підвис телефон чи сам сайт, сама того не зрозуміла і просто ввімкнула вийти, а виявилось він зберігся! Перепрошую за даний випадок!
28121965L 3 лютого 2025, 18:47
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. Івасюка, 11
Чудове фахове обслуговування, особливо менеджер Світлана, терпіння, розуміння до всіх, особливо до людей старшого віку. Дякую за гарне враження. Успіхів у роботі
Aleks261274 3 лютого 2025, 16:47
В цьому недобанку я відкривав валютний депозит років 8 назад і до нього була видана валютна карта. Депозит я забрав через декілька місяців, срок дії валютної карти давно вийшов. Яким же було моє здивування, коли через 8 чи 9 років мені прийшло повідомлення, що в мене борг в 0.7 Дол і я повинен терміново його сплатити, а мені потрібно приїхати в Україну (не не живу вже 5 років), щоб заблокувати валютну карту, срок дії якої давно вийшов))). Ви там взагалі загубили адекватність, в Ощаду???
nadiafedorchuk 31 січня 2025, 14:23
Маю у банку кредит, потрібно було оплатити місячний платіж для уникнення прострочки. У додатку ощаду взагалі не відображає інформації щодо кредиту. Звернулась і у чат і на КЦ, це просто допотопія якась. Почали говорити що маю назвати назву кредиту щоб вони надали інформацію, бо просто грошовий кредит їм не підходить. А я що працівник банку яка має знати ваші назви -море, кеш море? Цирк просто. Потім кажуть, а який у вас кредит готівка чи готівка на карту, добрий день, працівник банку не знає як переглянути і надати інформацію і це питає у клієнта? Це була не розмова, а просто дурдом якийсь, так і не надали реквізитів, через що виникла прострочка і мінус в кредитні історії, через неадекватне обслуговування працівників банку. В кінці найдурнішої і беззмістовної розмови задала працівнику запитання, «ви надасте те реквізити для оплати кредиту» на що отримала відповідь ні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vrlm Mrsl 31 січня 2025, 12:13
Вже не одноразово працівники Ощадбанку (до того ж різних відділень) при відкриті зарплатного рахунку змушують відкривати кредитний, на відмову клієнта у відповідь кажуть «це обовʼязкова процедура». І лише після того, як я показала статтю 55 ЗУ «Про банки та банківську діяльність» з незадоволеним обличчям говорять «ми вас зрозуміли».
Прохання в цілому до керівництва банку, а також до Міністерства фінансів України звернути увагу та провести навчання з надання сервісних послуг для персоналу відділень банку в Рахівському районі, Закарпатської області.
Вам знать Зачем 30 січня 2025, 11:20
Однажды утром я проснулся и ни с того ни с сего на Вайбер получил 4 сообщения:
Ми помітили незвичну активність за вашою карткою 4−283* і, щоб убезпечити вас, тимчасово обмежили онлайн-платежі. Будь ласка, зверніться до відділення: oschadbank.ua/map"
По каждой из карт.
Я то знаю, что на протяжении всего времени использовал ощад для пополнения БК, переводы на несколько постоянных карт и иногда оплата в магазине.

Обратившись на горячую линию услышал какие то новые банковские термины, причина блокировки «дуже багато операцій» меня смутила если честно, на мою просьбу разъяснить детальней о такой причине и назвать суточный/недельный/месячный/годовой лимиты на количество операций — оператор непрофессионально увильнул и сбросил трубку. Разговор с моей стороны записан. Оператор 5541 Александра
JUGANEZ 29 січня 2025, 12:43
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
Повірив рекламуванню і обіцянкам. Пішов в Ощадбанк в Луцьку по вул.Богдана Хмельницького 3А. Взяв свою картку та дружини.Щомісячно отримуємо тут пенсію. Дружина в мене хвора, не ходить, про що і взяв довідку з лікарні, що вона НЕ ХОДЯЧА.З початку січня ходив з ранку на 9.00 як на роботу.Пред«явив паспорти, картки, пенсійні посвідчення. Кажу, видайте мені та дружині «тисячу Зеленського», а краще я тут же сплачу сам і за дружину 2 тисячі гривен. Марно ходив. Дай думаю поїду на Червоного Хреста, там є Волинське обласне відділеня Ощадбанку. Офіційно написав письмову заяву, що хочу отримати тисячу Зеленського та сплатити комунальні послуги 2 тис.грн. ДАРМА!!! Мені вже 77 років, дружина 74 років, хвора, не ходить, документи всі на руках…Відмовили…Відповіді на написану заяву немає. То навіщо ви всюди пишете та говорите про «тисячу Зеленського» якщо ви БЕЗПОРАДНІ в організації цієї акції ??? Немає грошей — поясніть людям, що ми НЕ СПРОМОЖНІ…Зробіть відповідну заяву в ЗМІ.Розробіть графік отримання цієї «злощасної тисячі по районах міста. А на це розуму немає, а звідчи і ваша повага до людей, до громади міста і України в цілому. ГАНЬБА!!! Ростислав Миколайович Кравцов, Ветеран праці, пенсіонер…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DatsenkoO 28 січня 2025, 10:57
Приємний персонал, клієнтоорієнтовані, ввічливі, гарно розбираються в усіх питаннях. Дякую! Ощадбанк перевершує очікування!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lgkobank 23 січня 2025, 22:03
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 92/1
Щиро вдячна за професійне та доброзичливе обслуговування мене співробітницею банка Подать Вікторією Олександрівною. Терпеливо і спокійно вона допомогала мені вирішити мої проблеми. Окремо відмічу співробітницю відділення Людмилу Петрівну, що допомогала нам старим пенсіонерам (86 років) в оформленні картки банка. Дякую!
Тетяна Лагута 22 січня 2025, 14:16
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 149
Мені подобається Ощадбанк по вул. Соборна,149 у м. Запоріжжя.Керуючему відділення Малярчук Оксані Анатоліївні велике дякую за допомогу у рішенні моїх питань, у тому числі за швидке та професійне рішення проблем по комунікації з банком.Дякую менеджера Вікторію Іванівну Євменцеву за професійне обслуговування в банку.Бажаю Вам стабільності та процвітання.
SerhiiR 22 січня 2025, 13:02
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 92/1
Жахливий банк, один з найгірших в Україні. Відкрив карткові рахунки (віртуальні) в їх онлайн банкінгу (з реєстрацією через Дію). Все наче зручно більш-менш онлайн на перший погляд, доки справа не доходить до касових операцій. Онлайн купив на власний рахунок валюти на 50 000 грн Це моя приватна власність відповідно до закону, банк лиш обслуговує рахунок. Але зняти мої валютні кошти виявилось неможливим в касі відділень Ощадбанку. Звертався до 5 різних віддлень Ощадбанку: валютна готівка в касі є, але видавати касири відмовляються доки не оформиш кредит в Ощаді, бо віртуальної картки недостатньо їм (закон України про банківську діяльність, про рівнозначність віртуальних фінансових інструментів та фізичних їм взагалі не указ). Персонал діє зневажливо до клієнтів і до законів, і вимагає лиш їм відомих додаткових інструкцій, або візьми кредит і все вирішимо… Звернувся в онлайн підтримку Ощаду: 10+ питань до мене і жодного бажання допомогти, але добився від них конкретизації — готівкову валюту мені повинні видати в касі відділення банку. Та відповідь офіційної служби Ощаду, працівникам відділень не указ, і служба підтримки теж «не може вплинути на дії працівників банку». Тобто замкнене коло, а результат один — позбавлення мене вільного доступу до моїх приватних активів. Отримати валюту так і не зміг: продав онлайн, і вже гривню перевів на картку в іншому банку (з комісіями, втратами, але хоч так). Окремо варто зазначити, що ризик втрати власних активів це не єдина відчутна проблема, а ще рівень сервісу у відділеннях. В одному з відділень єдина каса не працювала, бо касир загородившись довго спілкувалась по телефону з загальною темою «Як включити комп’ютер», в іншому відділенні каса не працювала бо касир на перекурі а потім дружні розмови з іншими працівниками (не обідній час) — вільний робочий графік. А коли касири працюють, то свої дії аргументують не законами чи постановами НБУ, а криком, привставанням з-за столу з поглядом народного комісара і т.д. Вони звикли працювати лиш з клієнтами що від них критично залежать і які не заперечать протизаконним діям: пенсіонери і «обслуга» бюджету. Будь-яка дія у відділенні — це необхідно вручну написати заяву. Замовлеення готівки в касу — черга, і тоді вручну заяву; замовити картку — чеерга, і повністю вручну писати заяву… Не дайте ввести себе в оману — це СОВКОВА Ощадкаса з ЄВРОРМОНТОМ.
Alenka67 17 січня 2025, 17:31
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 21/6
Пару днів тому звернулася на відділення за адресою Харківське шосе 21/6 для відкриття рахунку, мене зустріла дуже привітна дівчина Олена-адміністратор, виявила мою потребу та попросила зачекати. Поки я очікувала до мене підійшла якась жінка в куртці та сигаретним пристроєм та почала питати чи мною вже займаються, я спочатку не зрозуміла що відбувається так як мою потребу вже виявили та я очікую, потім як я дізналася це була керуюча (імʼя не знаю) але хочу попросити звернути на це увагу так як це несе не професіоналізм з її сторони, а тільки погіршує стан цього відділення
Ostrovskii 17 січня 2025, 11:03
Меня не захотели обслужить, начали печетать даже документы, и прервали обслуживание и отправили на другое отделение где у меня открыта карта, что это такое, невозможно даже обновить даннын, гоняют.
Васіль Балог 16 січня 2025, 22:08
Відділення за адресою: Харків, вул. Біблика, 20/8-А-4
Я заметил где-то неделю назад что у меня вместо 2980 гр пришло всего лишь половина 1490гр. кто снял не знаю и не могу зарегистрироваться в ошаде

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.5 50.1
PLN 11.1 11.9
USD 42.2 42.65
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.5 50.1
PLN 11.1 11.9
USD 42.2 42.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝