×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Мошенники
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та ІПН, а також адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію перевіримо детальніше.
Написати коментар
КАРТА ПЕРЕВЫПУСК
Написали вам в особисті повідомлення, перевірте будь ласка.
Написати коментар
ВЕРНИТЕ ДЕНЬГИ!
Где найти управу на ощадбанк?
Обратиться в полицию?
Сколько можно меня футболить???
Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Перевірте, будь ласка.
Написати коментар
Про роботу банкінгу
Дякуємо вам за детальне пояснення ситуації.
Постійно працюємо над тим, щоб покращувати роботу додатку та робити його більш зручним.
В той же час маємо зазначити, що проводячи оплату на довільні реквізити (реквізити які ви вказали вручну), банк зобов'язаний перерахувати кошти саме за тими даними, які ви вказали, і не може їх самостійно змінювати.
Також, ми продовжуємо працювати над тим, щоб все більше міст та організацій було додано до розділу сплат комунальних послуг, для додаткової зручності.
Далі буде тільки краще. Гарного дня!
Коментарі (3)
WEB-банкинг наконец-то ЗАРАБОТАЛ
Дякуємо за зворотній зв'язок.
Перепрошуємо за можливі незручності. Гарного дня!
Написати коментар
Безмятежная ложь
После отправки я сделал замечание, сто они откровенно врут клиентам, мне ответили, что ничего с переводом сделать не могут и отметили что я потерял всего лишь чуть более 200 гривен. Забыли отметить, что потерял не их 200 с лишним гривен.
Написати коментар
Web Banking як знущання з клієнтів
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (1)
Web Banking не працює 2 тижні
Хочемо зазначити, що складнощі в роботі сервісу можуть виникати також локально. Доволі часто після очищення кешу або зміни браузеру сервіс відновлює роботу.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Техніка і обслуговування.
18 січня 2021 при знятті готівки в банкоматі в м. Рожище після введення паролю і суми готівка прийшла sms
18.01.21 15:13
Card:5−230*
Sum:-2 000.00 UAH BRANCH 10002−000
Dostupna suma=11 363.61 UAH
oschadbank.ua/chat
після проявлення інформації Заберіть картку, картка вийшла на одну третину, а далі не йшла, спробував рукою витягнути, картка далі не йшла, через кілька секунд банкомат забрав картку назад і на екрані появилась інформація що тимчасова не справність. Картка назад не появилась. Після цього звернувся у «Відділення Ощадбанку: Рожище, вул. Грушевського, 17-А» працівники відділення запитали який банкомат але причину сказати не змогли. Сказали, що банкомати обслуговує Волинське обласне управління АТ «Ощадбанк». На питання чи може картка через якийсь час вийти? Працівники Ощадбанку відповіді не дали. Прийшли до спільної думки картку заблокувати. Дзвінком на «Гарячу лінію» картка була заблокована і замовлена нова. Відповідно 24/7 не працює але і термін отримання нової не відомий. З цією неприємністю поділився зі своїми знайомими м. Львова і Калуша. В них таких випадків не було. Був подібний випадок в знайомої, коли відключили в тому районі міста електроенергію. Але це зовсім інше. Знайомі вирішили перед отриманням готівка в банкоматі, подивитись чи є черга в касі Ощадбанку. Якщо нема, то гроші отримувати в касі. Це все-таки як виявилось більш гарантовано. І цікавить причина несправності банкомату, Причина у Волинському обласному управління АТ «Ощадбанк» звичайно відома і зафіксована, це лише на фірмах «Рога и копыта» нічого не фіксують і не контролюють, а куди крива виведе то і добре буде.
І коли зможу отримати нову, чи забрану банкоматом картку.
З надією на порозуміння
вкладник ощадного банку 6319/0045
Головний інженер заводу «Поліетилен» .1993−2001 років. м. Калуш
Івано-Франківської обл.
Володимир Новосад
Лютий 2021р.
Написати коментар
ВИП клиент — это лишь название
Являюсь держателей платиновой карты и ВИП клиентом данного банка… По крайней мере, я так думал.
Сегодня утром заехал чтобы закинуть на карту деньги. В общей кассе была небольшая очередь, поэтому я прошел в закрытую кассу, думая что статус позволяет.
Но кассирша меня выставила в общую очередь, несмотря на мой статус — видимо, они об этом вспоминают только тогда, когда им нужны мои деньги.
Звонить ВИП-менеджеру каждый раз, когда нужно пополнить карту — не вижу смысла, это дело занимает 5 минут. Но в основном отделении не в состоянии провести эту простую операцию в закрытой кассе, потому что кассиру лень работать и плевать она хотела на ВИП клиента.
Тогда зачем я плачу $10 в месяц за то, чего в итоге не получаю?!
Вывод: карту продлевать не буду, закрою, когда придёт время — позакрываю все свои депозиты и счета и выберу другой банк.
Это был полезный опыт.
Написати коментар
Снимают деньги даже с льготного населения страны.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Три месяца не могу поменять финансовый номер после утраты телефона. Банк абсолютно не заинтересован в безопасности клиента. Банк
Очень надеюсь на решение этого вопроса!
Написати коментар
Викрадено кошти із зарплатної картки
Коментарі (2)
Ужас, а не банк
Коментарі (2)
Худший веб — банкинг
Плата за користування Ощад 24/7 відсутня, але плата може стягуватися за послугу смс-інформування, що обов'язково підключається до карти, за якою виконується реєстрація в Ощад24/7 (відповідно до договору комплексного банківського обслуговування). Виходячи з цього, якщо тарифами карткового рахунку передбачена плата за СМС інформування (7грн. / міс.), необхідно її сплачувати, якщо ж не передбачена — не потрібно. Детальніше з тарифами вашого рахунку можна ознайомитися за посиланням:
https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Коментарі (1)
Клиентоориентированность отсутствует
Сервис ниже плинтуса!
У меня карта действительна была до 01.21. Вдруг, в середине месяца января я узнаю что она заблокированна автоматически потому что в отделении уже пришла новая карта. я в другом городе и паспорта нет с собой.
И все — ни денег, ни карты — НИЧЕГО!
Ни предупреждения о том что что-то будет заблокировано, ни возможности востановления, ни возможности снять деньги без паспорта, ни возможности оплаты онлайн чере гореприложение ощад24.
Ощущение что меня просто кинули.
Больше ни копейки не буду хранить в этом недобанке!
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Невідома помилка. Спробуйте пізніше
Коментарі (1)
неплохой банк
Удобное мобильное приложения, достаточно часто пользуюсь!
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Ощад 24/7 — испытание клиента на живучесть
Иногда это может длиться часами: сайт не грузится, сообщение об ошибке выдает либо сразу после ввода логина-пароля, либо после ввода кода из СМС.
Это не онлайн-банкинг, а издевательство.
Сама система достаточно адекватна, но ее работоспособность не выдерживает критики.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (4)
Ощад нарушает законы! Мошенники! Безосновательно удерживают социальные деньги!!! (Вопрос решен, 17.02.2021)
Вы не имеете право блокировать счет без постановления суда! Просто на основании какой-то бездоказательной жалобы физического лица, который даже клиентом вашего банка не является!!!
Оснований для блокировки никаких нет и не было никогда!
Это полное беззаконие, я не могу получить средства, которые мне выделяет государство!
Мошенничество на 100%!
Я обращалась в отделение, где был открыт счет, а также в службу безпеки Ощада, где мне сказали, что я ничего не смогу сделать, если не верну деньги покупателю (который, внимание, уже несколько месяцев как получил мой товар и пользовался им!!!), а потом они, может быть (!!!) будут что-то решать. Если человек тот будет не против!
Я в шоке, Ощад, вам законы не писаны??? На каких полномочиях вы вмешиваетесь в процесс между покупателем и продавцом?!
В обязательном порядке буду обращаться в суд, прокуратуру и жаловаться в Национальный Банк Украины!
Коментарі (2)