Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Luzufer 3 лютого 2021, 16:18
Почему игнорируете решение исполнительной службы о снятии ареста со счета? и по какому праву снимаете средства со счета если исполнительная служба не давала счёт на снятие средств, куда делись деньги никто не знает, ни на горячей линии ни в отделении банка, всё разводят руками, такого бреда нет ни в одном банке
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 17:30
Доброго дня! Зняття арешту відбувається того ж дня, коли до банку надійшла постанова від виконавця.
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та ІПН, а також адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію перевіримо детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pawtetyc30 3 лютого 2021, 9:03
МНЕ ЗАБЛОКИРОВАЛИ КАРТУ. ПРИЧИНУ НЕ ГОВОРЯТ. ХОЧУ ПО ТЕЛЕфОНУ ЗАКАЗАТЬ нову., НЕТ ГОВОРЯТ. Иди в отдЕЛЕНИЕ. А ТАМ ГОВОРЯТ ЗВОНИ ОЩад 24. ПОМОГИТЕ.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 9:42
Доброго дня.
Написали вам в особисті повідомлення, перевірте будь ласка.
Проблема вирішена
aloyna160679 2 лютого 2021, 20:43
23 января 2021 г пересылала деньги на расчётный счёт сегодня 2 февраля, а я свои деньги не получила. В наглую крутят мои деньги, каждый день на них зарабатывая, а мне не возвращают! Пишу на сайты, звоню на горячую линию, езжу в отделение-отправителя, а деньги не отдают. Я из-за этого потратила кучу денег, просрочила оплату по договору (сколько потеряю ещё). Так они мне ещё сообщают что 450 грн.(услуги банка) мне не вернут. Услуги банка я не получила какая оплата услуг? Верните мне мои деньги!
Где найти управу на ощадбанк?
Обратиться в полицию?
Сколько можно меня футболить???
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 10:25
Доброго дня.
Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Перевірте, будь ласка.
Milki 2 лютого 2021, 20:35
Хочу звернутися до розробників програми Ощад 24. Окрім критики, я думаю вам цікаво знати зауваження користувачів.На протязі двох років, коли я перейшла із Привату в Ощад., я кожного місяця стикаюся з такою ситуацією.Виявляється, при перерахуванні комуналки я кожного разу по всіх платіжках повинна звіряти номери рахунків (а раптом щось змінилося) і вручну робити зміни, так само, як вперше потрібно було вручну заносити всі номери рахунків надавачів послуг. В Приваті це робить програма і вона ж контролює всі зміни.У мене була така ситуація, три місяца одна невелика сума 15,63 йшла сторно, я знову проплачую, по квитанції борг, я не можу зрозуміти в чому справа, поки не звірила всі цифри по платіжці.А надавач послугу просто змінив банк. Сьогодні півдня розбиралася з платіжками Облгазу., а саме — у січні 2029 року перевела сусідку на Ощад 24/ 7. Заводячи вручну гори реквізитів зробила помилку в МФО, газопостачальної організації і програма ПРИЙНЯЛА! Рік платилися кошти по помилковому МФО (звичайно вони поверталися, як непроплачені).Але враховуючи, що у неї була велика переплатаі вона стара людина, не дуже приймалася квитанціями і не звертала уваги на повернення на рахунок, боргу по газу не було. СМС не інформували про повернення коштів.Я це виявила зайшовши в Історію, що кожного місяця кошти поверталися.Але ж цілий рік! А як можна буде контролювати зміну рахунків якщо постачальники електроенергії і газу вже рахунки не направляють (інформація в електронних кабінетах.).? І ще, заходячи в Історію, я змогла ввести початок періоду, а кінцевий термін не вдалося, це дуже незручно. Прошу звернути увагу на вказані недоліки в програмі.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 10:17
Доброго дня.
Дякуємо вам за детальне пояснення ситуації.
Постійно працюємо над тим, щоб покращувати роботу додатку та робити його більш зручним.
В той же час маємо зазначити, що проводячи оплату на довільні реквізити (реквізити які ви вказали вручну), банк зобов'язаний перерахувати кошти саме за тими даними, які ви вказали, і не може їх самостійно змінювати.
Також, ми продовжуємо працювати над тим, щоб все більше міст та організацій було додано до розділу сплат комунальних послуг, для додаткової зручності.
Далі буде тільки краще. Гарного дня!
19036256 2 лютого 2021, 17:22
Внимание, Web-банкинг Ощад 24 работает. Перед обращением к сотрудникам банка в написании личного сообщения банку, изменяла браузеры, очищала кэш, но проблема не изменялась. Успела оплатить коммунальные услуги.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 10:00
Доброго дня.
Дякуємо за зворотній зв'язок.
Перепрошуємо за можливі незручності. Гарного дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mh001 2 лютого 2021, 16:00
Відділення за адресою: Київ, пл. Спортивна, 1-А
При переводе денег за границу сотрудники банка рекламируют отправку денег в гривнях, делая упор на выгодную (низкую) комиссию. По факту умалчивая о том, что при этом завышен курс доллара при пересчете.
После отправки я сделал замечание, сто они откровенно врут клиентам, мне ответили, что ничего с переводом сделать не могут и отметили что я потерял всего лишь чуть более 200 гривен. Забыли отметить, что потерял не их 200 с лишним гривен.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 13:32
Доброго дня! Хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо.
Проблема вирішена
Олег Радченко 1 лютого 2021, 22:01
Повністю підтримую усі негатвні відгуки щодо Web Bankingі. Web Banking просто не працює. Постійно зависає, невідома помилка, сесію закрито через нективність. Отримати доступ через ПК до власного рахунку не можливо. Дана проблема була і у листопаді і у грудні і у січні і сьогоднізнову. Безліч разів звертався до свого банкіра — відповідь одна, виключно звонить на гарячу лінію.Неоднаразово телефонував на гарячу лінію. І тут начебто з тебе знущаться — «консультанти» розказують, що ніяких проблем з Ощад 24/7 немає. Розказують про браузери, очистку кеша і т.і. Клієнта роблять ідіотом!!! а вже ввечері кажуть так. сьогодні було безліч звернень з даного питання. Але офіційно контакт центр з іншіх відділв не повідомлений. Орієнтовного часу відновлення сервісу ніхто не знає і взагалі не знає що таке існує.Як прийняти зверненя згідно ЗУ «Про звернення громадян» не знають. Надати адресу для подання відгуку — https://minfin.com.ua не можуть, бо вперше про неї чують. Один оператор каже одно інший каже повністю протилежне. Ганьба!
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2021, 14:28
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Проблеми в роботі Ощад 24/7 дійсно можуть виникати локально і очистка кеша або зміна браузеру в такому випадку можуть допомогти. Працюємо над налагодженням роботи веб-версії. Якщо виникла така проблема, рекомендуємо скористатись мобільною версією.

З повагою, команда Ощадбанку.
muchichka 1 лютого 2021, 20:38
Повністю підтримую відгуки щодо Web Banking, хоч вони і не враховані. Web Banking дійсно праціє жахливо. Постійно зависає, невідома помилка, сесію закрито через нективність. Здійснити жодну операцію неможливо. Тричі телефонувала на гарячу лінію. І тут найгірше — так звані «консультанти» розказують, що ніяких проблем з Ощад 24/7 немає. Розказують про браузери, очистку кеша і т.і. Клієнта роблять ідіотом!!! В цей самий час на цьому сайті банк офіційно відповідає, що «існують тимчасові труднощі». А «консультанти» — все працює, спробуйте пізніше, це у вас кеш засмічений. Для чого банку такі «консультанти»? До речі, грубіяни. Заява: «Я вам відповіла і другий раз не буду повторювати» достойна продавщиці із гастроному СРСР.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2021, 11:58
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію, що склалась. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Якість консультації обов'язково перевіримо.
Хочемо зазначити, що складнощі в роботі сервісу можуть виникати також локально. Доволі часто після очищення кешу або зміни браузеру сервіс відновлює роботу.
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 лютого 2021, 9:03
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 04.02.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
VNovosad 1 лютого 2021, 17:11
Кожен візит і спілкування з працівниками банку мав якесь позитивне приємне і емоційне забарвлення. Але на жаль мав, раніше в минулому.

18 січня 2021 при знятті готівки в банкоматі в м. Рожище після введення паролю і суми готівка прийшла sms
18.01.21 15:13
Card:5−230*
Sum:-2 000.00 UAH BRANCH 10002−000
Dostupna suma=11 363.61 UAH
oschadbank.ua/chat

після проявлення інформації Заберіть картку, картка вийшла на одну третину, а далі не йшла, спробував рукою витягнути, картка далі не йшла, через кілька секунд банкомат забрав картку назад і на екрані появилась інформація що тимчасова не справність. Картка назад не появилась. Після цього звернувся у «Відділення Ощадбанку: Рожище, вул. Грушевського, 17-А» працівники відділення запитали який банкомат але причину сказати не змогли. Сказали, що банкомати обслуговує Волинське обласне управління АТ «Ощадбанк». На питання чи може картка через якийсь час вийти? Працівники Ощадбанку відповіді не дали. Прийшли до спільної думки картку заблокувати. Дзвінком на «Гарячу лінію» картка була заблокована і замовлена нова. Відповідно 24/7 не працює але і термін отримання нової не відомий. З цією неприємністю поділився зі своїми знайомими м. Львова і Калуша. В них таких випадків не було. Був подібний випадок в знайомої, коли відключили в тому районі міста електроенергію. Але це зовсім інше. Знайомі вирішили перед отриманням готівка в банкоматі, подивитись чи є черга в касі Ощадбанку. Якщо нема, то гроші отримувати в касі. Це все-таки як виявилось більш гарантовано. І цікавить причина несправності банкомату, Причина у Волинському обласному управління АТ «Ощадбанк» звичайно відома і зафіксована, це лише на фірмах «Рога и копыта» нічого не фіксують і не контролюють, а куди крива виведе то і добре буде.
І коли зможу отримати нову, чи забрану банкоматом картку.
З надією на порозуміння
вкладник ощадного банку 6319/0045
Головний інженер заводу «Поліетилен» .1993−2001 років. м. Калуш
Івано-Франківської обл.
Володимир Новосад
Лютий 2021р.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2021, 12:08
Доброго дня! Шкода, що склалась така ситуація. Технічні збої в роботі банкомату трапляються вкрай рідко, проте, на жаль, існують. Перепрошуємо за незручності. В контакт-центрі банку ви можете перевірити, чи доставлено нову картку до відділення. Контактний номер телефону: 0-800-210-800.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GringoCCSA 1 лютого 2021, 11:42
Відділення за адресою: Херсон, вул. Суворова, 26
г. Херсон, ул. Суворова, Центральное отделение Ощадбанка.

Являюсь держателей платиновой карты и ВИП клиентом данного банка… По крайней мере, я так думал.

Сегодня утром заехал чтобы закинуть на карту деньги. В общей кассе была небольшая очередь, поэтому я прошел в закрытую кассу, думая что статус позволяет.

Но кассирша меня выставила в общую очередь, несмотря на мой статус — видимо, они об этом вспоминают только тогда, когда им нужны мои деньги.

Звонить ВИП-менеджеру каждый раз, когда нужно пополнить карту — не вижу смысла, это дело занимает 5 минут. Но в основном отделении не в состоянии провести эту простую операцию в закрытой кассе, потому что кассиру лень работать и плевать она хотела на ВИП клиента.

Тогда зачем я плачу $10 в месяц за то, чего в итоге не получаю?!

Вывод: карту продлевать не буду, закрою, когда придёт время — позакрываю все свои депозиты и счета и выберу другой банк.

Это был полезный опыт.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 15:27
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію, що склалась. Дозвольте, будь ласка, розбіратися, чому не змогли оперативно вирішити ваше питання у відділенні банку. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Обов'язково перевіримо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дима Статкевич 31 січня 2021, 19:19
Здравсивуйте, самый бестыдний банк и хоть он счетаеться госуларственным. Я участник АТО и мне надо удалить ощад24 для того что бы у меня не было (-)по карте. Нет удобств нет сервиса, что они хотят с людей, дурят всех (лохотрон)
Ощадбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 15:02
Доброго дня! Підключення смс-інформування дійсно здійснюється по карті, по якій створено реєстрацію в Ощад 24/7. При цьому ви можете зареєструватися по будь-якій карті, в тому числі карті з безкоштовним смс-інформуванням. Оформлення картки також безкоштовне. Детальніше: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/my-card
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 лютого 2021, 16:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Orhids 31 січня 2021, 14:14
Відділення за адресою: Тернопіль, майд. Волі, 1
Это не просто отзыв это крик души! Третий месяц круги ада в Ощаде, может хоть здесь найдется компетентный сотрудник и проблема решиться. Ситуация следующая, моему папе 90 лет он клиент банка и обслуживался в отделении 041 г. Старобельск, Луганской обл и является переселенцем из зоны АТО. В ноябре по состоянию здоровья мы перевезли его в г. Тернополь и обратились в центральное отделение Ощад номер 10019 так как действие социальной карты заканчивалось в декабре и написали заявление на получение новой карты, а так же с просьбой сменить финансовый номер телефона на котором был установлен Ощад 24и который был утерян при переезде. Мы предоставили копии всех документов в отделение новый телефон и новый действующий номер телефона. В отделении сказали что после получения новой карты, будет зарегистрирован новый номер и клиент сможет пользоваться всеми услугами банка. После получения новой карты мы не смогли подключить смс банкинг, мы не смогли установить и зайти в Ощад 24, так как пароль все равно отправляется на старый номер телефона, который между прочем все ещё активный, мы проборвали звонить на старый номер Тесть человек который владеет телефоном имеет полный доступ к картам клиента. После девяти обращений непосредственно в отделение и многочисленных звонков на горячую линию мы так и ничего не смогли добиться, финансовый номер не изменён. Банк предлагает единственное решение клиенту это поехать в отделение за 900 км и лично обратиться в отделение г. Старобельск где обслуживался клиент ранее, если взять во внимание что папе 90лет и он пользуется слуховым аппаратом и сам не может совершить такое путешествие, то требования банка просто абсурдны. 18.01.2021 я подала заявление на имя управляющего отделения 10019 В г. Тернополь с просьбой направить официальный запрос в отделение г. Старобельск о изменении финансового номера. Официальный письменный ответ мы не получили, но 25.01позвонила операционист которая принимала заявление и которая на протяжении этих месяцев занималась нашим вопросом и ответила что на уровне центрального отделения 10019 г. Тернополь они решить этот вопрос не могут. У меня вопрос это что издевательство над людьми? Старый человек девять раз лично обращался в отделение, в наличии все документы и банк в пределах одной страны не может обеспечить безопасность клиенту и изменить финансовый номер, для того что бы клиен мог пользоваться всеми сервисами банка и связи с утратой телефона с установлнным Приват 24 обеспечить неприкосновенность денежных средств.

Очень надеюсь на решение этого вопроса!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 14:55
Доброго дня! Змінити номер телефону можливо у відділенні банку, де відкрито рахунок, власником рахунку або довіреною особою. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону даного клієнта. Ситуацію перевіримо детальніше.
Проблема вирішена
Dimalespaul 31 січня 2021, 13:36
05 березня 2020 року (в день мого народження) о 07:27 ранку мене розбудило смс-повідомлення, де було написано що тільки що з моєї заробітної картки знято кошти в розмірі 4400грн. Я дзвоню на гарячу лінію в Ощадбанк, де мені запропонували звернутись в правоохоронні органи, а також заблокували картку та перевипускають нову, яка коштує 100грн. Мій день народження я провів до самого вечора в поліції та у відділені Ощадбанку, зробив все що треба, в банку мені сказали що кошти повернуть в разі виявлення шахрайських дій, оформили заяву на повернення коштів але на руки мені її не дали. Тоді ж СБ банку вияснили що кошти були зняти в місті Київ в банкоматі відділення Ощадбанку, поки я спав в Білій Церкві і поруч мій гаманець в якому лежить моя зарплатна картка. Пройшов вже майже рік від того «подарунку на день народження» від Ощадбанку, але кошти мені не повернули й досі. Нажаль відмовитись від послуг банку я не можу, так як підприємство, на якому я працюю, співпрацює тільки з цим банком. Тепер після отримання зарплати біжу до банкомата щоб встигнути зняти свої зароблені кошти, поки Ощадбанк їх в мене не вкрав. Одне діло коли крадуть кошти з твого власного гаманця і це вина твоя, а друге діло, коли ти даєш свої кошти на зберігання в банк і відчуваєш що в любу мить їх можуть вкрасти! І це вина Ощадбанку! Який повинен провести розслідування хто із працівників Ощадбанку використав мої дані і вкрав мої гроші, які банк зобов’чзується захищати. Надійності ніякої у цього банку! Кожен день мрію щоб підприємство, на якому я працюю, давало можливість працівнику обирати банк для отримання заробітної плати, тоді я б відмовився від послуг Ощадбанку 100%!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 14:30
Доброго дня! Прикро, що склалась така ситуація. Виходячи зі звернення, можемо припустити, що дані вашої картки було зчитано в банкоматі шахрайським пристроєм. Запевняємо, що банк вживає всіх необхідних заходів боротьби зі скімінгом та миттєво реагує у подібних випадках, ліквідуючи банкомат. Ви правильно вчинили, одразу заблокувавши картку та замовивши нову із новими реквізитами. Це забезпечує збереження коштів, оскільки нові реквізити картки не скомпрометовано.
Tomnnnnnnn 29 січня 2021, 18:59
В ощад24 зайти через комп, просто не возможно. Оно просто не грузит, а если грузит не присілает пароль по смс.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 12:35
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Продовжуємо роботу над відновленням сервісу. Зараз рекомендуємо використовувати мобільну версію.
qqq2144 29 січня 2021, 18:22
Мало того что веб-банкинг работает через раз, так он ещё оказывается и платный, потому-то не работает без смс информирования, а оно платное. Хочешь пользоваться банкингом плати.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 12:31
Доброго дня.
Плата за користування Ощад 24/7 відсутня, але плата може стягуватися за послугу смс-інформування, що обов'язково підключається до карти, за якою виконується реєстрація в Ощад24/7 (відповідно до договору комплексного банківського обслуговування). Виходячи з цього, якщо тарифами карткового рахунку передбачена плата за СМС інформування (7грн. / міс.), необхідно її сплачувати, якщо ж не передбачена — не потрібно. Детальніше з тарифами вашого рахунку можна ознайомитися за посиланням:
https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Проблема вирішена
Anton Demyanchuk 29 січня 2021, 17:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Олени Теліги, 35
Ужасный банк!
Сервис ниже плинтуса!
У меня карта действительна была до 01.21. Вдруг, в середине месяца января я узнаю что она заблокированна автоматически потому что в отделении уже пришла новая карта. я в другом городе и паспорта нет с собой.
И все — ни денег, ни карты — НИЧЕГО!
Ни предупреждения о том что что-то будет заблокировано, ни возможности востановления, ни возможности снять деньги без паспорта, ни возможности оплаты онлайн чере гореприложение ощад24.

Ощущение что меня просто кинули.
Больше ни копейки не буду хранить в этом недобанке!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 12:23
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію детальніше. Зняти кошти можна в будь-якому відділенні банку з паспортом.
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 січня 2021, 10:27
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 05.002.2021).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Volodymyr Vovk 29 січня 2021, 15:31
уже пол года ощад 24 работает с постоянными ошибками, мне сейчас надо пополнить счет, а я не могу туда зайти терпел долго, буду переходить в другой банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 січня 2021, 16:37
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Працюємо над відновленням сервісу. Поповнити мобільний можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800 цілодобово, або ж скористатись чат-ботом: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
dmitry666777 29 січня 2021, 14:08
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 77
Бываю там достаточно часто, недавно менял карту, обслуживание на приличном уровне, нет никаких проблем с какими-либо вопросами связанных с Ощадбанком.
Удобное мобильное приложения, достаточно часто пользуюсь!
Ощадбанк
Відповідь банку
29 січня 2021, 14:13
Доброго дня! Дякуємо вам за довіру.

З повагою, команда Ощадбанку.
GennadiiD 28 січня 2021, 15:12
По необходимости захожу (пытаюсь) в Ощад 24/7 несколько раз в день.
Иногда это может длиться часами: сайт не грузится, сообщение об ошибке выдает либо сразу после ввода логина-пароля, либо после ввода кода из СМС.
Это не онлайн-банкинг, а издевательство.
Сама система достаточно адекватна, но ее работоспособность не выдерживает критики.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 15:54
Доброго дня! В роботі веб-версії дійсно є тимчасові технічні складнощі. Вже працюємо над вирішенням проблеми. Скористайтесь, будь ласка, мобільною версією. Перепрошуємо за незручності.

З повагою, команда Ощадбанку.
Zkjdkl1 28 січня 2021, 7:57
Ощадбанк нарушает все законы, это просто полный беспредел. Заблокировал мне социальный счет из-за того, что какой-то человек пожаловался один раз, что ему не подошел отправленный в прошлом году мною б/ушный товар (оплата НЕ на социальный счет, а на обычный, дебетовый, была!). Все обязательства с моей стороны были выполнены, но человек, видимо, решил и товар себе оставить, и деньги вернуть. И банк повелся на эту провокацию!

Вы не имеете право блокировать счет без постановления суда! Просто на основании какой-то бездоказательной жалобы физического лица, который даже клиентом вашего банка не является!!!
Оснований для блокировки никаких нет и не было никогда!

Это полное беззаконие, я не могу получить средства, которые мне выделяет государство!
Мошенничество на 100%!

Я обращалась в отделение, где был открыт счет, а также в службу безпеки Ощада, где мне сказали, что я ничего не смогу сделать, если не верну деньги покупателю (который, внимание, уже несколько месяцев как получил мой товар и пользовался им!!!), а потом они, может быть (!!!) будут что-то решать. Если человек тот будет не против!

Я в шоке, Ощад, вам законы не писаны??? На каких полномочиях вы вмешиваетесь в процесс между покупателем и продавцом?!
В обязательном порядке буду обращаться в суд, прокуратуру и жаловаться в Национальный Банк Украины!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 9:56
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝