Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
valentjeva2019 6 березня 2021, 19:08
Сьогодні, через онлайн банкінг провела операцію переводу коштів з картки ощадбанку на картку приватбанку. При переводі прислали в підтвердження смс код який коли я вводила система писала що невірний. За другим разом введення коду з смс в підтвердження операції знову написали що смс не вірна при цьому кошти з картки перевелися але адресату досі не надійшли. Дзвонила оператору відповіли що на такі операції дається три дні, але вибачте мені скільки користуюся онлайн переводами з картки на картку таке вперше. І розумію тепер що три дні чекати це нісенітниця і грошей мені не бачити… От така у нас між банками та шахраями система…
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:47
Доброго дня! Прикро, що у вас склалось подібне враження про банк. Три робочі дні — максимальний термін опрацювання операції. Перевірити статус операції можна через контакт-центр або Ощад 24/7.
magser 6 березня 2021, 17:44
подзвонили з банку, сказали що випустили мені додаткову карточку до пенсійної, що карта безкоштовна, треба забрати. відповів що не замовляв і не потрібна вона мені. через деякий час при відвідуванні банку, працівники знову запропонували забрати карту, знову відмовився. тиждень назад приходить смс про «зняття 200грн. за обслуговування карти».звернувся у відділення, де мені відмовили повернути кошти. абсурд який, самі випустили карту, без мого звернення, карта находиться у відділені, а з мене знімають кошти… оператор гарячої лінії повідомив що за випуск данної карти -200грн., річне обслуговування-200грн., якщо на рахунку у місяць буде менше 3000грн. і не буде данною картою покупок то пеня 25грн…«КРУТЕЗНА «картка для пенсіонера!!!
декілька днів дзвонив до менеджера, повний ігнор…тоді написав заяву в поліцію про шахрайство…і дивний збіг- кошти повернули. невже потрібно тратити свій час і нерви, щоб тебе не дурили в ДЕРЖАВНОМУ банку …і це до речі не перший випадок моїх проблем з данним банком…
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:33
Доброго дня! Хотіли б розібратися в ситуації детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо дуже вдячні за інформацію.
Придя в отделение банка с маленьким ребенком в субботу 6 марта 2021 года в 11:00, заняв очередь в кассу была восьмой, меня так и не обслужили.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:03
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Перевірте, будь ласка.
Vasil1111 6 березня 2021, 12:46
Веб банкинг — постоянно неправильный пароль (Caps-Locs не нажат и стоит английская раскладка), при заходе постоянно приходится менять и ждите сутки для проведения операций, в связи заменой пароля, звонишь в тех службу пол часа слушаешь м. Это какое то издевательство. При потере карточки пришлось ждать месяц — это нормально?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:02
Доброго дня! Для зняття обмеження або перевірки причини неуспішного входу в Ощад 24/7 можна звернутися до контакт-центру цілодобово за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банк є можливість залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
sasha63 6 березня 2021, 10:26
Із за низької якості пластику на картках, я вимушений замовити пенсійну картку з чіпом (вони кращі і не так стираються) за що і заплатив гроші.тепер з мого пенсійного рахунку почали вираховувати ще 200 гривень за користуванням цієї картки. Мене ніхто не попередив про подібні вирахування при видачі картки. Вважаю це обманом по відношенню до пенсіонера.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:00
Доброго дня! Комісію за перевипуск та обслуговування картки передбачено тарифами банку: https://oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

У разі виникнення додаткових питань щодо тарифів ви завжди можете написати нам або зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Добавьте банкоматов ощадбанк в городе Лубнах, Полтавская область. 3 банкомата на почти 60 тысячное население города. Постоянные очереди. Самый худший банк Украины.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 9:14
Доброго дня! Стараємось робити все можливе для забезпечення доступності банківських послуг. Звертаємо увагу, що згідно умов тарифних пакетів «Мій рахунок» та «Зарплатний» передбачено зняття готівки без комісії в мережі інших українських банків: https://oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Дякуємо вам за пропозицію, обов'язково її розглянемо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OksanaD1980 5 березня 2021, 11:48
В магазині було знято 2 рази гроші, та сама сума. Отримавши виписку з банку самого магазину- гроші на їх рахунок були зараховані 1 раз. Подзвонила на гарячу лінію, сказали що це якась помилка банку, порадили підійти до менеджера в своєму місті і написати заяву на повернення коштів (273, 16)
На що менеджер відповів, що гроші вам можливо повернуться, ну це так, ніхто не гарантує, але якщо навіть повернуться, ви маєте сплатити комісію 500 грн! Це при тому що сума яку має вернути банк, становить 273 грн. 16 коп.
Щиро дякую, за вирішене питання💪
Це тільки в нашій країні таке можливе… Наш рідний Ощадбанк.
Нехай ці гроші будуть для Вас, як благодійний внесок, для розвитку Ощадбанку.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 16:26
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, до якого звертались. Обов'язково перевіримо ситуацію детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Женя Неклюдова 5 березня 2021, 11:12
Додадкова картка, була замовлена через дододок, зайдіть,і подивітся, где там написано скільки буде коштувати додадкова картка, а ще коли я робила відміну.Дуже смішно, що в мене, навіть договору нема цієї картки, тільки пенсійної, в це та, що в ощаді сама *** та дишева, як можна брати кошти за те, за що я навіть не розписувалась при полученні, бо вона в банку. годовий спис коштів це 12 місяців, а не 06.2020 замовила, 03.2021 списали, деж річний, коли не 12 місяців? а кошти дитячі я вже перевела в другий банк, так що списуйте до 2029 року що хочте, я нічого окрім пенсійной не отримувала.))Читати треба, це писати надо так, щоб людина не вичитувала чи щукала де і скільки вона буде коштувати. Все просто картка коштує стільки ,і скільки обслуга, як в усіх нормальних банах, звічно окрім вашого.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 11:35
Комісія за річне обслуговування списується після випуску картки і далі щорічно. Договір комплексного банківського обслуговування доступний на сайті, як і тарифи банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Рекомендуємо ознайомитись із даним документом, зокрема розділом ІХ «Відповідальність клієнта та банку» передбачено порядок відповідальності за невиконання умов Договору.
OlehPanasiuk 5 березня 2021, 0:55
Оформлювали у данному віділенні Ощадбанку «Картки Киянина» для бабусі з дідусем, зайняло це часу небагато, менеджер, що нас обслуговувала, Діана Бубнівська швидко та зрозуміла пояснила переваги володінням карток киянина. Дідусь ліквідатор Аварії на ЧАЕС, а бабуся герой соціалістичної праці, завдяки сприянню головного економіста Наталії та керівника Юлії, нас прийняли без черги, менеджер Діана з розумінням віднеслася до дідуся, що має дефекти мовлення через хворобу та все чітко, не поспішаючи пояснювала про оформлення карток. Касир Катерина, також, швидко та без черги оформила всі необхідно операції, що необхідні були для оформлення карток киянина. Хочеться подякувати співробітникам даного віділення ощадбанку за високий професіоналізм та доброзичливе відношення до клієнтів.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 9:16
Доброго дня! Раді, що ви залишились задоволені якістю обслуговування. Дякуємо за ваш відгук.
Проблема вирішена
Женя Неклюдова 4 березня 2021, 20:34
Я замоаляла карту на получення дитячих, це те, що при народження дитини. Встановила додаток ощад 24, в користувалась… через деякись час знайшла там, що можна замовити до основної картки додадкову, скільки це буде коштувати в додатку не було написано, замовило, з мого рахунку списали 300грн. Я дзвоню, хочу зробити відміну мене, послали, сказавши, шо вони не можуть скасувати дію. Карту я так с банку і не забирала. через пів року мені на вайбер приходить смс, що я повинна заплатити 200 за картку, якої в мене навіть нема. Дзвоню, спочатку сказали що мене не чутно, що мені передзвони треба, передвонюю мені говорять, що це спочатку за випуск картки, потім, за користування (це при тому що вона досих пір лежить у банку), що все по договору, якого нема, бо все було онлайн… 500 грн. за карту, яку навіть в руках не тримаф,.А зараз ще з дитячих будут списувати, а дитячі це 860 грн. Нема слів.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 9:14
Доброго дня! Комісія за випуск картки списується не залежно від факту отримання її у відділенні, оскільки картка виготовляється персонально згідно вашого замовлення. Розмір комісії передбачено тарифами обслуговування: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
У разі виникнення додаткових питань щодо тарифів, ви завжди можете звернутись до контакт-центру або написати нам.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Светлана Николаева 4 березня 2021, 16:58
С Ощадбанком абсолютно плохо все. Сегодня зашла с мамой-пенсионеркой в славянское отделение, расположенное по адресу ул. Почтовая, дом 44. Мама хотела снять деньги в кассе. Кассир попросила меня отойти и начала агрессивно втюхивать маме страховку на 200 грн. Да, была предложена и альтернатива — взять доллары. Поскольку мама отказалась, кассир сказал, что не выдаст ей деньги в кассе. Когда мама потребовала сказать, на каком основании ей отказывают, кассир согласилась выдать 5 000 грн (надо было снять 6 000). Потому как страховку не купили.
В общем, взяла мама эти 5 000 грн, после чего отошла от кассы. Я позвонила на горячую линию ощадбанка, уточнила информацию. Оператор сказала, что ограничение в 5 000 существует для тех, кто пришел без карточки. Я попросила не класть трубку, мы вернулись к кассиру и потребовали объяснений. Кассир разговаривала с мамой, сказала, что на самом деле она не может дать деньги, потому что их нет в кассе, о чем она сразу якобы и предупредила. Но это неправда, она настаивала на покупке страховки! Абсолютно ничего о том, что в кассе у нее нет денег, она не говорила, пока от нее не потребовали объяснений с оператором горячей линии на проводе. Отвратительно, я такого днища еще не видела, разводить пенсионеров на 200 грн. Самое мерзкое заведение, с которым я сталкивалась, и поразительно наглая девица-кассир, врет и не краснеет.

По загадочной причине в перечне отделений нет «Почтовая 44.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 17:38
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Ситуацію обов'язково перевіримо. Напишіть, будь ласка, ПІБ та номер телефону в особисті повідомлення. Наперед вдячні.
hriker2 4 березня 2021, 12:46
Главное что должен знать клиент ОЩАДБАНКА: это то, что если в банкомате или в Ощад24 Вам показывают сумму скажем 5000 грн., то это далеко не факт что именно эта сумма есть на вашем счёте…
Дальше: В начале марта, случайно в Ощад24 заметил что за один и тот-же месяц мне были начислены проценты на остаток собственных средств… и одновременно сняты стандартные проценты по кредиту. Почему-то мне это показалось не очень логичным… Тем более что я был абсолютно уверен что никогда и никакого кредита не брал, и этой картой часто рассчитывался бесконтактно и на ней всегда оставлял личные средства.
Своими сомнениями, онлайн, поделился со службой технического отфутболивания клиентов… через неделю получил стандартный ответ типа: «сам дурак, читай договор». А поскольку читать банковский договор для «простого смертного» занятие неблагодарное, и в любом случае банк всегда прав… а если клиент с этим не согласен пусть читает договор! Тогда остается одно — звонить на горячую линию отфутболивания клиентов… И о чудо! После общения с четвёртым суперспециалистом (три из них даже не пробовали вникнуть и прояснить ситуацию) мне таки удалось добиться ответа! Оказывается что деньги которые «упали» на карту 17.12.20 г. в 11:53 были зачислены на следующий день, и получилось что я снимая «наличку» 17.12.20 в 12:20 «влез» в кредит (правильнее сказать снял 500 грн. овердрафта). НО ТОГДА ВЫХОДИТ ЧТО СУММА КОТОРАЯ ОТОБРАЖАЕТСЯ В ОЩАД24 И БАНКОМАТЕ, ОТЛИЧАЕТСЯ ОТ СУММЫ КОТОРАЯ ДЕЙСТВИТЕЛЬНО НАХОДИТСЯ НА СЧЁТЕ!!!
Но и это ещё не всё: оказывается что на время карантина, банк не гасит тело кредита при поступлении средств на ваш счёт, а просто берёт с него проценты… даже не заикаясь что у вас есть кредит. Интересно сколько тысяч % наросло если бы карантин длился скажем лет пять?
В общем «гуманизм», «кристальная честность», «забота о клиенте» а также техническая сторона этого банка «выше всяких похвал». БУДЬТЕ БДИТЕЛЬНЫ!
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 15:00
Доброго дня! У разі, якщо операція виконується і фінансове зарахування не відбулось, в особистому кабінеті Ощад 24/7 ви бачите суму в розділі «тимчасово заблоковані кошти». Для уникнення овердрафту рекомендуємо проводити операції після фінансового зарахування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ml0957562158 4 березня 2021, 10:24
В связи с низкой квалификацией сотрудники не могут ИСПОЛНЯТ достойно свои служебные обязанности, дают неверные консультации, а потом просто боясь ответственности дурачат не отвечают на телефонные звонки. Пенсионерка 89 лет с августа месяца прошлого сидит без пенсии. На нервной почве ухудшилось зрение и слух. А пенсионная карта лежит в кассе отделения бака, которую сотрудники отказываются выдать под разными предлогами. НЕ БАНК, А КОШМАР. Неужели нет управы на разгильдяев и бессовестных и безразличных работников?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 11:32
Доброго дня! Отримати картку до рахунку може власник рахунку або довірена особа. Виключення — ЕПП, яке можливо видати виключно власнику рахунку. При цьому по довіреності можливо також зняти кошти.
Nezabudka60 3 березня 2021, 23:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Закревського, 47
Оформляла в прошлом месяце карточку киянина, и девушка Ирина, сказала что она платная и стоит 150 грн, за оформление на 5 лет. Когда пришла Домой увидела, что это страховка. Когда получала карту, пробывала добиться чтобы мне вернули эти деньги, тем более в договоре там было написано что этот договор можно аннулировать втечении 14 дней. но мне отказали. Я пенсионер пенсия Маленькая, за эти деньги лекарства могла купить. Некрасиво отношения, плюс обман пенсионеров.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 10:02
Доброго дня! Хотіли б перевірити дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Обов'язково надамо вам зворотній зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
Yarosh37 3 березня 2021, 21:08
Хочу выразить свою благодарность сотрудникам отделения г. Селидово Гоголя 2. Моей маме 1937 г. р. нужно было открыть счёт в банке для получения помощи, т.к. мама уже в возрасте ей тяжеловато обратится самостоятельно в отделение, и когда у меня появилась возможность сопровождения ее, это было уже за 20 мин до закрытия, с машины ее завести в отделение это целая проблема. В другом банке нам просто отказали. А тут наоборот с пониманием, очень внимательно и трепетно отнеслись к моей маме, учитывая ее возраст и скверный характер даже она осталась довольна. Ей быстро открыли счёт, и предоставили возможность получение карты в машине. Спасибо большое экономисту Маковей Елена, отделу пластиковых карт и заведующей кассой за быстроту обслуживания, слаженности команды и человеческому отношению. Благодаря таким как вы в ваш банк охото возвращатся!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 8:35
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук та довіру.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Visitors 3 березня 2021, 15:09
Пол года назад, якобы по ошибке, они сняли деньги со счета, и не могут их вернуть назад. 6 месяцев они не могут вернуть клиенту деньги которые по сути украли. А в оправдание говорят только «не только у Вас такая проблема»
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2021, 15:53
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Іванка Грищенко 3 березня 2021, 11:08
5167 8031 1836 1703
Пишеніна Олена — Беруть передплату і пропадають.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2021, 14:13
Доброго дня!

В даному випадку рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів із відповідною заявою для проведення розслідування.
Проблема вирішена
Svetlankavz2021 3 березня 2021, 9:42
16 лютого 2021 р. я замовила через чат-бот в Телеграмі картку для своєї дитини (Лайк'ю), з банку мені ще заталефонував консультант, у якого я уточнила строк виконання замовлення. Консультант назвав строк 14 днів. Мене це влаштувало, бо картка мала б стати подарунком дитині на день народження. По закінченню 14 днів ніякої інформації по картці немає (крім стандартних фраз чат-боту). 03 березня я поспілкувалася з консультантом Ощадбанку Катериною, після чого мені прийшло смс-повідомлення, що орієнтований термін доставки ще 9 днів. Виникає питання, якщо ви надаєте послугу, навіщо вказуєте неправдиву інформацію, вводячи людей в оману?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2021, 10:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за причинені незручності та затримку у виготовленні картки. Сподіваємося на подальшу співпрацю.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Вячеслав Сургай 2 березня 2021, 20:33
предложили кредит 80 от. г. Харьков, оформил, решил закрыть досрочно по причине больших процентов. 1.03.21 пришел в отделение написал заявление, на заявлении напечатали дату 2.03.21.на заявлении рукой поставил дату1. 03.21.вечером позвонила доценко анна и объяснила, что надо доплатить10грн, я доплатил, сегодня снова позвонили и попросили доплатить 1800 грн. процентов, хотя 1.03.21 была названа совсем другая сума. звонок на горячую линию ощада ситуацию не прояснил.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2021, 9:49
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.
Проблема вирішена
Alexanderrrr 2 березня 2021, 10:29
Пополнил телефон через мобильное приложение, деньги списали моментально, перевод оператору (якобы) до статуса выполнено проходил сутки. Как результат ни денег ни пополнения на телефон нету. Оператор говорит оплата статус выполнено, если нет обратитесь в филиал где вы карту открывали, для написания заявления. На данный момент я нахожусь в другом городе и обратиться в другой филиал я не могу. Это цырк, один банк, одна система, а в другой филиал вы не можите обратиться, КАК так. Я клиент банка, а не данного филиала.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 березня 2021, 11:16
Доброго дня! Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та звірити номер телефону, який було поповнено. Якщо номер було вказано вірно і операцію виконано успішно необхідно звернутись до мобільного оператора для уточнення інформації.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝