×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Всі курси банку |
Скільки можна уже?
Написати коментар
Жалоба
Коментарі (4)
Не верите людям
Кредит обслуговується на договірних умовах. У разі їх порушення, банк може застосовувати вимушені заходи, в тому числі обмеження коштів на рахунку.
Написати коментар
Оставили без средств существования
Відкрити вам новий кредитний продукт із перенесенням кредитної лінії без реєстрації місця проживання, на жаль, відсутня можливість. Сподіваємося на розуміння.
Написати коментар
Электронное пенсионное удостоверение изготавливают 2 месяца вместо 30 дней
11 мая 2021 года я заказала электронное пенсионное удостоверение в отделении Ощадбанка в г. Вишневое киевской области, улица Леси Украинки 33б. Сегодня уже 6 июля, а документ до сих пор не готов! Вместо обещанных 30 дней удостоверение изготавливают уже 2 (два!!!) месяца. Я обращалась на горячую линию Ощадбанка, где мне сказали «что из-за технических трудностей изготовление документа задерживается». Скажите, пожалуйста, что за такие технические трудности у вас возникли? Сколько мне еще ждать? Я не могу поверить, что в наши дни изготовление банковской карточки занимает ТАК МНОГО времени!
Годы идут, а банк не меняется — как был «совок», так «совок» и остался! Самый отвратительный банк в Украине!
Я подала на вас жалобу в урядовый портал, завтра отправлю жалобы в НБУ и пенсионный фонд! Мне надоело такое наплевательское отношение!!!
Приносимо вибачення, якщо процедура виготовлення ЕПП перевищує встановлений термін. Зі свого боку завжди стараємось діяти максимально оперативно. Цю ситуацію перевіримо детальніше. Зняти кошти ви можете у будь-якому відділенні банку.
Коментарі (2)
открытие счёта
В отделении Ощадбанка в Киеве, на ул. Маршала Конева, 10/1 в кассе ультимативно требуют открытия счёта и обзаведение карточкой. Просто провести операцию (оплата счёта за свет) через кассу кассир отказывается, по её словам это новое слово в работе отделения.
Написати коментар
Карту выдали третьему лицу (Вопрос решен, 07.07.2021)
Коментарі (1)
Смена пин кода
Нельзя заменить не через моб приложение, ни через СМС…
Ну как так?
Коментарі (7)
Компетентные сотрудники
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Найжахливіше
Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Монетизация
Коментарі (1)
ШАХРАЙСТВО
У 2021 році білінг буде: 24 липня, 28 серпня, 25 вересня, 23 жовтня, 27 листопада та 25 грудня.
Далі відповімо по пунктах:
1. Насправді так, суму необхідно внести з точністю до копійки, не менше. Це пов'язано виключно з тим, що при внесенні меншої суми система не фіксує погашення суми для збереження пільгової ставки. Будь ласка, будьте уважні.
2. Звірити, які операції було проведено ми рекомендуємо, сформувавши виписку. Це можна зробити через Ощад 24/7 або чат-бот (виписка на e-mail): https://www.oschadbank.ua/ua/chat
3. Береться до уваги дата фінансового зарахування, а не проведення операції. Оскільки зарахування з іншого банку може проводитись в термін до трьох робочих днів, суму для збереження пільгового періоду рекомендуємо вносити до 20-го числа.
4. Првавильно, рекомендована дата — саме до 20-го числа.
5. Перевірити, чи відбулось зарахування коштів ви можете особисто через систему Ощад 24/7, обравши ваш рахунок та розділ «Інформація». Якщо фінансове зарахування ще не відбулось, сума буде відрображатись як «тимчасово заблоковані кошти». Також при перегляді операції в історії — навпроти ви побачите значок галочки, якщо операція виконана і значок годинника, якщо ще виконується.
Ми завжди раді з'ясувати всі питання для уникнення непорозумінь.
Тож якщо виникають сумніви щодо дати дня білінгу/суми, яку необхідно внести і будь-яких інших моментів — звертайтесь, будь ласка.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (12)
Нав’язування додаткових послуг
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Банк аферист!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (5)
Шахрайство А Т Ощадбанк з Комісіями
Для того, аби уникнути списання комісії за обслуговування неактивного рахунку, достатньо хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи поповнення.
Ми зацікавлені в уникненні непорозумінь, тому інформація про тарифи банку завжди є у вільному доступі. Для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування».
За допомогою цього сервісу є можливість перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:
✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email
Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Коментарі (8)
Ощадбанк — дно!
Не користуйтесь послугами цього банку, обовязково відключайте ПЛАТНЕ СМС-інформування, не давайте себе розводити!
Наглі бариги знімають по 7грн з бідних пенсіонерів за СМС-інформування!
Реально обідно за пенсіонерів (які фактично змушені користуватись послугами того недобанку), та таке відношення до них (люди змушені просто вигризати те, що належить ім!).
Послугу смс-інформування за бажанням можна відключити через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Перевіряти стан рахунку без комісії рекомендуємо через чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Коментарі (12)
Остатки по субсидии на карте уже сегодня!!!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (8)
Нарешті залишок субсидій перерахували.
Коментарі (5)
Остаток по субсидии
Коментарі (3)
Чому не можу дозвонитись по даному телефону?
Написати коментар