Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
kuskusme876 21 листопада 2021, 11:36
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Титова, 29
Пытаюсь добавить карту в программу мастекардБольше, при вводе всех данных карты, должен прийти код подтверждения (LOOKUP), но он не приходит. Поддержка банка помочь не смогла. Поддержка мастркард, сказала что смс отправляет банк, но банк помочь мне не смог (
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 11:08
Доброго дня. Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NINONILLA20 20 листопада 2021, 17:42
Плачу коммуналку через Инет. Самостоятельно в Ощад24 на компе снимаю лимит и заметила, что на следующий день после расчетов эта функция не возвращается в исходное положение, т. е. лимит остается по-прежнему снятым. А как же безопасность? Получается, что нужно самому возвращать лимит «на место»?
Когда раньше звонила с просьбой снять лимит через Call-центр, озвучивалось следующее: «Ліміт знято до кінця поточної доби», и, действительно, функция «лимит» возвращалась. Почему такая разная реакция?
Получается, что мне нужно потом возвращать лимит «на место»?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 11:05
Доброго дня! Так, в особистому кабінеті ви маєте можливість керувати лімітами як вважаєте за потрібне. Якщо повністю зняти обмеження в Ощад 24/7, ліміт не відновиться самостійно без вашої дії.

Звичайно, ми рекомендуємо встановити ліміти в цілях безпеки. Проте кожен клієнт сам вирішує як розпоряджатись даними обмеженнями.
Проблема вирішена
yanakabanova 19 листопада 2021, 22:55
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 81
Здравствуйте, у мня проблема с получением квитанции в которой бы указывалась, что это именно я произвела оплату. (Квитанция нужна в налоговую). Я сделала распечатку через Ощад 24/7, заверила ее мокрой печатью, а в налоговой ее не принимают так как в этой квитанции нет ни фамилии ни ИНН кода того от кого этот платеж поступил, только сведенья о дате, часе и номер карты (который указан со звёздочками) с которой производилась оплата. Я обратилась в отделение банка, чтобы они мене сделали выписку по оплате или дубликат платёжки, на что мне ответили, что если я осуществляла платёж через приложение, они ничего не могут дать и подтвердить. Подскажите как выйти из этой ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 11:18
Доброго дня! Ви можете отримати виписку по вашому рахунку, де буде зазначено ваше ПІБ, номер ІПН і всі операції, що проводились вами. Виписку можна отримати безпосередньо у відділенні банку або сформувати в Ощад 24/7, а потім засвідчити мокрою печаткою у відділенні.

В Ощад 24/7 для формування виписки потрібно обрати ваш рахунок (наприклад, «Зарплатний») — далі розділ «Сервіси» і пункт «Сформувати виписку», потім обираєте «За довільний період».
jubilado 19 листопада 2021, 21:11
У вересні закінчився термін дії Картки Киянина.

Далі всі розмови та події викладаю максимально стисло.

Епізод 1.
На початку вересня телефоную в «своє» відділення Ощадбанку на Харківському шосе:
— Вам потрібно прийти у відділення з документами і замовити перевипуск.
— На цю суботу можна записатись?
— Ні, найближча дата — 29 вересня (майже через 3 тижні). Можете прийти в суботу і зайняти живу чергу.
— Замовляти потрібно у вашому відділенні, чи можна в будь-якому по Києву?
— Подати заявку можете в іншому, а отримати тільки в нашому.

Епізод 2.
В суботу приходжу в «не своє» відділення на пр-ті Перемоги:
— В суботу ми документи на перевипуск карток не приймаємо. Тільки з понеділка.
— Але мені сказали, що можна прийти і подати документи в суботу.
— Нічого не знаю, у нас програма не працює.
— Не працює саме сьогодні саме у вашому відділенні, чи взагалі?
— Приходьте з понеділка.

Вийшов на вулицю, телефоную у «своє» відділення:
— Так, в суботу подати заявку на перевипуск картки не можна.
— Але ви мені сказали, що можна прийти в суботу?
— Я вам такого не говорив.

Телефоную на гарячу лінію, заходжу здалеку:
— Можна в суботу замовити перевипуск картки киянина?
— Можна.
— А у відділенні сказали що не можна.
— Значить не можна.

Видихнув, подивився навколо чи немає жінок чи дітей, висловив свої емоції. Місцеві алкаші на лавочці заплодували та запропонували сто грам. Такого вони ще не чули.

Епізод 3.
Наступного тижня в будній день прийшов в інше «не своє» відділення. Заявку на перевипуск картки прийняли. Хоча не без моментів, але від матюків я утримався. Сказали, що протягом 2 робочих тижнів картка буде у відділенні, про що мені прийде смс.

Епізод 4.
Наприкінці другого робочого тижня телефоную у відділення. Картки ще немає. Дали телефон карткового відділу:
— Ви коли поміняли паспорт і отримали id-картку не подали копії в соцзахист, тому картку ще не випустили. Надайте їм копії і потім нам зателефонуйте.

Добре, мій косяк. Коли отримав id-картку, про те, що потрібно надати копії в соцзахист, навіть не подумав. Приємна несподіванка — в соцзахист можна подати копії через електронну пошту.

Повідомив у картковий відділ, що копії у соцзахисті прийняли електронною поштою. Здивувались — у вас там що, родичі працюють? Попросили зателефонувати наступного тижня.

Епізод 5.
Телефоную наступного тижня:
— Я подивилась, картку ще не випустили, я їм нагадаю щоб пришвидшили випуск, а ви зателефонуйте через тиждень.

Епізод 6.
Ще через тиждень:
— Картку випустили, але оскільки ви не користувались карткою три роки, то рахунок закрито. Вам потрібно прийти у будь-яке відділення з паспортом та кодом і відкрити новий рахнок та карту.

Оскільки в мене відібрало мову, я не зміг уточнити, як вони збирались випускати карту при закритому рахунку.

Епізод 7.
Знову приходжу у відділення на пр-ті Перемоги. Поки діставав документи, запитав у менеджера, чи можна подати документи на перевипуск карти у суботу.
— Так, можна.
— Тоді чому мені сказали що не можна?
— У якому відділенні?
— У вашому.
— ???

Не було в мене ні сил ні бажання розбиратись. Хотілось лише подати документи і втікти.

Але Ощадбанк так просто не здається:
—  У вас є фото 3×4?
— ???
— Для перевипуску картки потрібно фото 3×4. Але зараз я подивлюсь, може воно у вас є.
— Чому я дізнаюсь про це тільки зараз?
— Я не знаю.

Поки шукала, завис комп’ютер чи система. Хвилин через 10 фото знайшлось.
Поки підписував документи, менеджер «просвітила» мене з приводу нових правил:
— Якщо ви не будете користуватись карткою понад три місяці, її заблокують і вона може піти в мінус.
— Як може піти в мінус безкоштовна соціальна дебетова картка, якщо я не буду користуватись нею як платіжною, і на ній не буде жодної копійки нічиїх коштів і жодної операції?
— Такі правила, вони є на сайті.
— Знайдіть будь ласка.

Хвилин через 10:
— Ой, я помилилась, це стосується зарплатних і пенсійних карток, а не картки киянина.

Прийняли документи, сказали чекати 2−3 тижні. Картка прийде у їхнє відділення на пр-ті Перемоги і мені надішлють смс.

Епізод 8.
Через тиждень приходить смс: Ваша картка у відділенні на Харківському шосе. Підозра, що щось не так, виникла відразу. Але оскільки все одно планував бути в тих краях, вирішив не телефонувати, а заїхати у відділення.

Епізод 9.
Відділення на Харківському шосе.
Підозри не були марними. Вони доставили картку, яку я замовив першою. За цей час вийшла постанова НБУ про блокування рахунків, неактивних понад 3 місяці.
Тобто.
Я замовив перевипуск картки. Оскільки вийшла постанова НБУ то банк заблокував рахунок. Але оскільки я замовив перевипуск картки, то банк картку випустив. Але оскільки рахунок заблоковано, то і картка теж відразу була заблокована. Але оскільки картку випустили, то її доставили у відділення і надіслали мені смс. І тепер я можу її отримати. Але оскільки і рахунок і картка заблоковані, то все що я можу — отримати заблоковану картку і використовувати її для проїзду у громадському транспорті до кінця місяця (аж цілих 6 днів!).

Принаймі так я зрозумів пояснення менеджера.

Як так сталось, що банк заблокував рахунок і при цьому випустив картку, яку відразу заблокував, і запропонував її отримати, при тому що я вже написва заяву на відкриття нового рахунку і нової картки, і чому про це все я дізнаюсь лише зараз — адекватної відповіді я не отримав.

На цей раз я заматюкався просто у відділенні.

Епізод 10.
Прийшло смс, що картку доставлено у відділення на пр-ті Перемоги, де я відкривав новий рахунок. Зібрався з духом, прийшов.

— Я прийшов отримати картку киянина. Вона вже у відділенні.

Рецепшіоністка (та ж сама, яка сказала, що в суботу КК замовити не можна):
— Зачекайте, менеджери зайняті.

Через 10 хвилин з’явилась менеджер (та ж сама, яка сказала, що в суботу КК замовити можна). Розказую, за чим прийшов.
— Так вам не до мене, вам в першу касу, там видають картки.

Ще хвилин 10 стою в черзі до першої каси. Черга утворилась, поки я чекав менеджера.

Отримавши картку, через пару годин заходжу в метро. Картка не спрацьовує. Працівниця метро біля турнікетів не в курсі, але вказала на номер телефону, на який в такому випадку потрібно телефонувати.

З другої спроби вдалось вияснити, що транспортна функція активується протягом 5 днів:
— Вам же в банку повинні були це пояснити!!!

Всього на заміну картки киянина пішло 2 місяці. Зате тепер в мене є кілька років життя без відвідування відділень Ощадбанку. Принаймі я так сподіваюсь.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 16:23
Доброго дня! Перевипуск картки здійснюється кожного робочого дня (за графіком роботи відділення). Перепрошуємо за некоректне інформування. Ми зробимо все необхідне, щоб не допустити повторення подібних випадків.

Смс-повідомлення про доставку картки до відділення відправляється автоматично, навіть якщо рахунок було обмежено. У разі виникнення будь-яких питань, ми рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 або безпосередньо до відділення.

Активація транспортного додатку відбувається, як правило, впродовж від одного до трьох робочих днів.
Проблема вирішена
Skorokhodov 19 листопада 2021, 20:47
Мене обурює вимога банку платити за карту. Ні один банк не бере за це плату, тільки ощад відрізняється своєю власністю. Дев’ять років назад я працював на мотозаводі, звісно мені було зручно отримати карту на вул. Якіра.
Тепер я не працюю, живу на вул. М. Ушакова. Щоб отримати карту за місцем проживання банк хоче здерти з мене 40₴ за пересилку. А що означає перевипуск карти за 80₴. Я в шоці, де, в якому ще банку такі жлобські умови. Коли вони наїдяться. Я інвалід по зору з пенсією 1700₴, на сьогодні для мене це значна сума.
Дякую за увагу.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 10:45
Доброго дня! Перевипуск картки по причині закінчення терміну дії попередньої картки не тарифікується, як і отримання картки в обслуговуючому відділенні. Якщо є картку необхідно випустити повторно до закінчення строку дії та переадресувати до іншого відділення — комісія передбачена діючими тарифами банку.

https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Проблема вирішена
Ariel213 19 листопада 2021, 19:29
Відділення за адресою: Київ, пр-т Петра Григоренка, 40
При оплате коммуналки кассир провела один из платежей совсем по другому расчетному счету, и отправила деньги на оплату услуги, которой даже нет в квитанции.
В общем, перепутала «Утримання будинків і прибудинкових територій» с «борг попередніх періодів житлові орг-ії (жбк, осбб та інші м. київ)». Якобы, банковская программа не отображает первое, и она провела деньги по второй.
Пришел с этим вопросом через пару дней к тому же кассиру — говорит, что все нормально, и в следующей платежке сумма отобразится где нужно, т. к это одна и та же услуга.
Платежку за ноябрь получил — оплаты за октябрь в ней в нужной графе, разумеется, нет.
Прихожу опять к тому же кассиру через 10 дней. В этот раз ошибку признали, и даже взяли номер телефона, но никто так и не звонит.
Писал о проблеме и руководству банка — письмо проигнорировали.
В общем, я не буду устраивать войну за 300 грн, но больше с оплатой коммуналки в этот банк я обращаться не буду.
Все происходящее было в отделении по адресу Петра Григоренка 22/20, но в раскрывающемся списке его почему-то нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 10:41
Доброго дня. Хотіли б розібратися в даній ситуації більш детально. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Руслан Некрутенко 19 листопада 2021, 11:28
Відділення за адресою: Київ, вул. Івана Пулюя, 5-А
17.11.2021 оформлял с другом Муниципальную карту в отделении Ощадбанка.
При оформлении карты мне и другу сказали, что необходимо заплатить по 70 гривен «за выпуск пластика, так как он поменялся».
70 гривен я оплатил в кассу и мне дали квитанцию, в которой стоит получатель «МетЛайф», который не имеет никакого отношения к производству пластика.

Мной был задан вопрос на Минфине по поводу данного непонятного платежа, на что представители Банка взяли мои данные и пообещали провести возврат денежных средств за псевдо услугу «Выпуск модного пластика» под видом аферистичной страховки.
Сегодня, 19.11.2021, мне перезвонили с отделения банка на Ивана Пулюя, 5 и сообщили следующее:
«При открытии Муниципальной карты идёт услуга обязательного страхования на 1 месяц, которое и стоит 70 гривен. Ваша карта в производстве и по готовности сможете прийти за ней в банк».
Итог: на сайте Банка этой информации нет, я и мой друг заплатили по 70 гривен какой-то шарашкиной конторе «МетЛайф» за «выпуск модного пластика».
Естественно, толку что здесь написал мне представитель «Мы организуем возврат денег» — полный ноль.
На официальном сайте Банка и в разделе «Тарифы» нет ни единого упоминания про обязательную страховку в 70 грн. при открытии карты.

ПОЗОР ГОСУДАРСТВЕННОМУ БАНКУ с его аферизмом.

Не связывайтесь с Ощадом и обходите его стороной! Не дайте на себе набивать отделениям план по впариваниям непонятных страховок.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 листопада 2021, 11:37
Доброго дня! Страхування не є обов'язковим і може оформлюватись лише за бажанням клієнта. Перепрошуємо за незручності. Цю ситуацію обов'язково перевіримо та надамо вам зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
Vladimirj 19 листопада 2021, 11:12
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 218
Пришел в отделение, хотел снять деньги со своего счета. Но это оказалось невозможно! Оказывается документы из приложения Дия не принимают в этом банке. По карточке тоже деньги снять невозможно на кассе. На постановления кабмина им плевать. У них свои правила. Видимо государственность этого банка только на бумаге.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 листопада 2021, 11:39
Доброго дня! На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають верифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Як тільки це стане можливим, одразу проінформуємо наших клієнтів.

Отримати картку у відділенні вже можна за допомогою додатку «Дія», за умови, документи, за якими клієнт раніше був ідентифікований банком відповідає документам, що завантажені в мобільний додаток «Дія».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bojeupasi 19 листопада 2021, 1:54
Шо сказать, единственное радует шо банк державный в отличии от приват и комерческих банков можно вернуть вклады после развала банка, ну, а сам банк супер на 5-ку
Нету времени разглагольствовать и хвалить надо искать денег мама в больнице
Ощадбанк
Відповідь банку
19 листопада 2021, 9:14
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук та бажаємо швидкого одужання вашій мамі.
kasssir80 18 листопада 2021, 11:35
Перевыпуск карты киянина. Оператор сказал, что обязательно нужно идти в отделение. Причем любое)
Пришел на Алмазова. Из 4 столов работает только один. Ну это ладно. Очереди большой не было. Ждал минут 15−20.
Сверили паспорт и все! Сказали прийти через две недели, забрать. Задал риторический вопрос: а нельзя было сверить паспорт во время получения, чтобы два раза не ходить, а заказать услугу по телефону? Ответ: нельзя)
Да и еще. Поскольку пришел не в свое (!) отделение Ощадбанка (хотя оператор, когда узнавал логистику действий, об этом не сказал), придется за доставку уплатить 30 грн.)
Короче, за что там топ-менеджеры получают такие деньги? При этом со слов рядовых сотрудников — их зарплаты (рядовых сотрудников) просто нищенские. И жалко, и стыдно, и некому руку подать…)))
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 12:54
Доброго дня! На жаль, оформити перевипуск картки не завжди можливо в телефонному режимі. Стосовно комісії, вона залежить не від відділення, в якому замовляється картка, а від відділення, до якого картку буде доставлено.

Отримання картки у відділенні банку, де відкрито рахунок, не тарифікується. Водночас, згідно тарифів, переадресація картки в інше відділення в межах області буде вартувати 30 грн., поза межами області — 75 грн.
Проблема вирішена
Petro74 18 листопада 2021, 11:09
Звернувся до Ощадбанку м. Київ вул. Олексіївська 13Б, для отримання нової пенсійної карточки. На прийомі у спеціаліста мені пропонували різні послуги (кредитні кошти, страховку здоров‘я‘, перелік магазинів в яких можливо купить товар в розстрочку), — від всіх цих послуг я відмовивсь, пояснивши що мені потрібна лише пенсійна картка. Мені дуже неприємно, коли тобі примусово намагаються «втюхать» плслугу яка потрібна банку. А в цей час люди чекають в черзі, пока мені напллегливо пропонують не те за чим я прийшов. Сподіваюсь зробите висновок, та наведете лад в банку, не марнуючи мій час, та клієнтів які очікують в черзі.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 12:45
Доброго дня! Працівники банку справді можуть запропонувати додаткові продукти. При цьому клієнт має повне право відмовитись, якщо не зацікавлений. Пишемо вам в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі розмови. Якщо мало місце нав'язування, обов'язково проведемо з працівниками додаткове навчання.
Проблема вирішена
AlexandrShostak 18 листопада 2021, 9:09
Банкомати ОщадБанку з музею електронно-обчислювалювальної техніки (такі бачив в художному фільмі Термінатор 2, можливо це вони і є). Вражає організація роботи, коли банкомат не видає чек про знання готівки, а кошти на довгу пам’ять про клієнта залишає собі банк. Зручніше звернутись до правоохоронних органів про вчинення шахрайства щодо заволодіння шахрайським способом коштів ніж слухати депресивних дівчат на гарячій лінії які на мою думку перебувають там у рабстві.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 10:05
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію та незручності. Для уточнення написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Проблема вирішена
Anychenko 17 листопада 2021, 21:01
Сьогодні вдруге мала справу з цим банком і в останнє. Це просто жах. Сьогодні за адресою пр. Повітрофлотським 23 у відділенні банку через термінал переказувала гроші на картку. Першу купюру 1000 грн зарахував, а іншу зтиснув при прийняті. Купюру видно, але дістати неможливо було, затиснута. Було це о 13:40 год. Звернулася по допомогу до банку, мені сказали: в нас обід. Приходьте після перерви!!! Як так можна, я пояснила, що дома дитина сама!!! Відповіли: це взагалі не наше (маю на увазі термінал), ми за нього не відповідаємо. Дзвоніть на гарячу лінію. На гарячу лінію дозвонилась через 27 хв!!! І почула: напишіть заяву. Як так можна!!! Відстояла великі черги, написала заяву. Питаю, коли буде рішення — через 45 днів!!! Які 45 днів. Це що не можуть приїхати на зняти покази з терміналу, продивитися відео з камери, що встановлено та дістати купюру яку видно??? Жах!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 11:02
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, пов'язані з цією ситуацією. По факту написання заяви буде проведено розслідування та за результатами буде здійснено повернення коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
roshch 17 листопада 2021, 13:26
Оплату провел Дата та час операції:10.11.2021 11:30:37
17.11.2021 счета не оплачены
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 15:15
Доброго дня! Перевірте, будь ласка, статус операції в Ощад 24/7 або контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800. Якщо операцію виконано, необхідно перевірити реквізити та звернутись до відправника. У відділенні банку можна також написати заяву на розшук платежу.
Проблема вирішена
SeniorAdviser 16 листопада 2021, 23:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Вінстона Черчилля, 35
Хотел оплатить коммуналку онлайн и решил положить деньги на карту в терминале отделения. Терминал исправно деньги принял, но деньги на счету так и не появились. Менеджер в отделении оформила заявку на возврат, сказала, что в течении 14 дней, если подтвердится, что вы деньги положили, деньги вернут. Позвонил на горячую линию, сказали деньги вернут в течении 30 дней!
Я коммуналку собирался платить этими деньгами! Кто пеню теперь будет платить за поздние платежи???
Тут одно из двух опций; либо непрофессионализм персонала, либо отсутствие четкого регламента. Лишь бы отфутболить клиента!

Другой случай. Месяц назад в этом же отделении открывал депозит и новую карту под него. Супер специалист уверял меня, что перевод между своими картами без комисии.
Перебросил деньги с карты на карту — 100грн списывается. Спрашиваю этого горе-банкира, Как же так? Руки разводит: Вибачайте…
Махровый непрофессионализм персонала и постоянные технические сбои мобильного приложения, ну и как выше описано, работы терминалов.
Закончится депозит и прощай ущербный банк навеки!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 10:34
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності через некоректне проведення операції терміналом. В даному випадку за вашою заявою буде проведено розслідування, за результатами якого повертаються кошти. Максимальний термін — 30 днів, але він може бути меншим.

Перед будь-яким переказом в Ощад 24/7 відображається інформація про комісію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
annetteLV 15 листопада 2021, 20:12
Не могу зарегистрировать в дие маму пенсионерку, которая получает пенсию и льгототы на карту ошадбанка. Пенсию получает уже не один год, и имеет и паспорт Украины, и биометрический заграничный. При регистрации на портале вылетает ошибка 400. Указывается что незаполненый населенный пункт. Звонила в поддержку банка, говорять что все реквизити заполены и это проблема Дии. Еле смогла достучаться в поддержки Дии, но и там меня отфутболили, сказали что это проблема банка. Круг замкнулся. Как маме получить QR код про вакцинацию неизвестно. Менять банк и проходить заново все круги ада по соцслужбам? Почему с картой государственного банка невозможно зайти в Дию? Сколько читала чатов, наш случай не единичный, но никто не собирается что-то решать.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 листопада 2021, 9:42
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ мами та номер телефону, а також адресу відділення, де було відкрито рахунок. Перевіримо, чи всі дані заповнено коректно та надати зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Klienr 15 листопада 2021, 14:39
Нарушают законодательство. Человек умер, морочили голову, отправляли с документами о наследстве из одного отделения в другое. Теперь морочат голову, что включилась (после смерти человек как мог включить?) автоматическая пролонгация и до марта деньги не вернут. В законах, кодексе, везде указано с момента смерти человека прекращаются обязательства. Вы обязаны вернуть деньги по заявлению наследника. Так эти *** в банке даже заявление не принимают, говорят приходите в марте. Но я так понимаю проще в нбу написать, чем тратить на этот *** банк время.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 15:09
Доброго дня! Основним нормативним актом, який регулює відносини за договором банківського вкладу (депозиту) є положення Цивільного кодексу України (далі – ЦК).
Згідно ст.1058 ЦК, за договором банківського вкладу (депозиту) одна сторона (банк), що прийняла від другої сторони (вкладника) або для неї грошову суму (вклад), що надійшла, зобов'язується виплачувати вкладникові таку суму та проценти на неї або дохід в іншій формі на умовах та в порядку, встановлених договором.
Частиною 3 ст.1060 ЦК передбачено, що за договором банківського строкового вкладу банк зобов’язаний видати вклад та нараховані проценти за цим вкладом із спливом строку, визначеного у договорі банківського вкладу. Повернення вкладникові банківського строкового вкладу та нарахованих процентів за цим вкладом на його вимогу до спливу строку або до настання інших обставин, визначених договором, можливе виключно у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу.
Таким чином, враховуючи норми ЦК, повернення вкладу вкладнику до спливу строку його повернення, визначеного договором, можливе виключно у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу. Аналогічні норми щодо умов дострокового повернення вкладу передбачені й у Положенні про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами, затвердженому постановою Правління НБУ 03.12.2003 № 516.
У відповідності до ст.608 ЦК, зобов'язання припиняється смертю кредитора, якщо воно є нерозривно пов'язаним з особою кредитора. Оскільки зобов‘язання, передбачене умовами договору банківського вкладу не є таким, що нерозривно пов‘язане з особою кредитора, відсутні підстави щодо його припинення, отже воно продовжує діти до повного його виконання з боку боржника.
Відповідно до ст. 512 ЦК самостійною підставою заміни кредитора в зобов'язанні є правонаступництво.
Об'єкти цивільних прав (одним з яких є майнові права, як-от право вимоги щодо повернення вкладу) можуть вільно відчужуватися або переходити від однієї особи до іншої в порядку правонаступництва чи спадкування або іншим чином, якщо вони не вилучені з цивільного обороту, або не обмежені в обороті, або не є невід'ємними від фізичної чи юридичної особи (ст.178 ЦК).
Таким чином, зобов‘язання, передбачене умовами договору банківського вкладу, не є невід‘ємним від особи кредитора (нерозривно пов‘язаним з ним), тому смерть кредитора (вкладника) не призводить до припинення такого зобов'язання. У разі наявності правонаступників вкладника (тобто спадкоємців, які прийняли спадщину), до таких правонаступників переходять всі права та обов‘язки вкладника, в тому числі за діючими зобов‘язаннями. Таким чином відбувається заміна кредитора у зобов‘язанні та перехід прав вкладника за договором вкладу до його спадкоємця, який прийняв спадщину.
Враховуючи викладене вище, Банк має розглядати спадкоємця вкладника, який прийняв спадщину та має відповідні підтверджуючі документи, як нового кредитора у зобов‘язанні. Банк, як боржник, має виконувати зобов‘язання у строки, передбачені договором банківського вкладу, дотримуючись при цьому вимог закону.
Оскільки приписами закону не передбачено іншого, Банк має повертати вклад спадкоємцю вкладника на загальних підставах, тобто у відповідності до умов повернення, передбачених договором банківського вкладу.
Умовами діючих в АТ «Ощадбанк» договорів строкового банківського вкладу не передбачена можливість повернення вкладникові банківського строкового вкладу та нарахованих процентів за цим вкладом на його вимогу до спливу строку.
Таким чином, з огляду на викладене вище, у Банку відсутні правові підстави повертати спадкоємцю вкладнику такий вклад достроково.
filosof3000 15 листопада 2021, 14:27
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Івана Мазепи, 32
18.10.21 в 17 часов с минутами попыталась положить себе на карточку 500 грн. (надо было срочно до 20.10.21 погасить долг за телефон, заняла эти деньги) в банкомат, установленный в 9-ти этажном корпусе больницы № 1. Банкомат «сожрал» 200 грн. Чек не выдал, ибо предупредил. что чек не выдает. Созвонилась с горячей линией. Выполнила все, что посоветовал оператор. На следующий день пошла в указанное отделение на ул. Ивана Мазепы, 32 в г. Чернигов. Меня приняла администратор, написала заявление о «съеденных» 200 грн. Эти 200 грн. мне необходимо было доложить и я попросила администратора помочь мне осуществить операцию через банкомат, на что получила отказ. В кассу стояла очень большая очередь. Попыталась сама положить 200 грн. в банкомат в помещении этого отделения и снова банкомат зажевал у меня после принятых 100 грн. 50 грн. Снова обратилась к администратору, написала заявление на возвращение 50 грн. В этот раз администратор помогла мне закончить операцию, по банкомат принял деньги только после нескольких попыток. В итоге: мне вернули только 200 грн. 11.11.21. А сегодня позвонила сотрудница из ощадбанка (с телефона +380933876928) и сообщила, что 50 грн. возвращено не будет. Было сказано. что и 200 грн. только со второй попытки были мне перечислены. Наша семья клиент Ощадбанка с 1973 года. Я пользуюсь услугами банка более 40 лет. Моя пенсия не позволяет мне разбрасываться даже 50-ю гривнами.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 14:49
Доброго дня. Ситуацію перевіряємо. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
RomanStefanii 15 листопада 2021, 10:23
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миру, 13
Был во Львове как турист, банкомат без причины завис и изъял карту. Позвонил на горячую линию, где мне сказали, что карточку можно забрать через несколько дней во Львове, или перевыпустить в Киеве за 40 гривен. То есть, ошибочное изъятие карты банкоматом, банк расценивает как утеря карты по вине клиента. Обожаю! 😄

Почитав тарифы пакета «Зарплатный» на сайте банка, увидел, что можно снять наличные в кассе банка в случае, если карта перевыпущена и ещё не доставлена. Так и быть, попал на 40 гривен, подумал я. Обратился в отделение в Киеве на проспекте Мира, где специалист Кравчук Мария вежливо и мило сказала, что комиссия всё равно будет, на мои возражения — послала на горячую линию. После консультации на горячей линии, где мне подтвердили, что в моём случае, снять можно без комиссии, я снова отправился к Марии за перевыпуском карты, где она, всё-таки заверила, что не смотря на то, что написано в тарифах — мы так уже делали много раз и комиссия всё равно будет.

Спасибо Ощадбанку, что оставили без денег, спасибо что содрали деньги за перевыпуск карты не по моей вине, спасибо что не дали снять деньги в кассе без комиссии, напомню, с карты «зарплатная». Но самое веселое, что снять наличку через POS-терминал в банке можно только через 2−3 банковских дня после перевыпуска карты, а улетаю из Украины я сегодня.

Через месяц забираю карту, снимаю деньги и закрываю счёт. Спасибо за предоставленные неудобства!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 11:51
Доброго дня! Якщо картку вилучив банкомат або термінал Ощадбанку, її можливо отримати після інкасації без оформлення перевипуску. У випадку, якщо картка перевипущена і нова не отримана, зняття коштів відбувається без комісії. Перепрошуємо за некоректно надану консультацію працівника, з нею обов'язково проведемо додаткове навчання. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
Talian 12 листопада 2021, 19:51
Відділення за адресою: Харків, вул. Китаєнка, 5-В
Взяв споживчий кредит в ощадбанку, 12.10.2021 написав заяву про дострокове часткове погашення кредиту, 17.10.2021 було знято процент + місячний платіж на тіло кредиту, додатковий платіж так і не був знятий, Через пару тижнів після звернення у різні інстанції, зі мною зволили зв’язатися з відділення банку, після чого питання було частково вирішено.
В листопаді після звернення в банк 11.11.2021 з заявою про дострокове часткове погашення кредиту, 12.11.2021 були списані кошти з рахунку, при цьому за користування кредитом був знят процент в розмірі 91,91%, згідно договору процент складає 56,0% річних. Хотілося зрозуміти коли в банке почнуть чесно виконувати умови договору. Якщо можливо надайте будь ласка консультацію по даному питанню за електронною адресою — ksana3950@gmail.com
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 11:41
Доброго дня! Обслуговування кредиту відбувається відповідно до умов договору. Найближчим часом зв'яжемося з вами, щоб надати консультацію.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝