Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (3)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
У бабушки банкомат изъял карточку (пенсионную)
Пришло смс «веб банкинг заблокировано.
необходимо провести новую регистрацию и активировать карточку»
Подскажите, как это реализовать?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Позвонил по номеру горячей лини 8 800 210 800, попросили ввести последние четыре цифры на карте, я ввёл, а мне ответили что такой карты нет в базе данных.
Написати коментар
Отсюда вопрос. Если подано в ПФ заявление, документы на получение ЭПУ, но не прошёл ещё срок в календарный месяц, не получена СМС о готовности ЭПУ, нужно ли «отмечаться» в обязательном порядке? И если да, то в течении какого срока?
Спасибо.
Відлік строку дії ЕПП починається з першого числа місяця випуску ЕПП, нанесеного на його лицьовому боці.
Таким чином, якщо клієнт не звернувся у визначений термін до відділення для проходження ідентифікації:
· Через 6 місяців — першого робочого дня 7-го календарного місяця блокуються всі видаткові операції з використанням ЕПП та/або додаткової картки (тобто всі видаткові операції за картковим рахунком), крім видачі готівки та перегляду залишку через касовий ПОС-термінал в установі Банку. Операції з поповнення та зарахування коштів на картковий рахунок не блокуються. У випадку проведення операції видачі готівки або перегляду залишку через касовий ПОС-термінал виключно з використанням ЕПП (не додаткової картки), розблоковуються дозволені в рамках даного продукту видаткові операції по картковому рахунку.
Коментарі (1)
Новую мне пока что не выдали. Но во вот вчера я нашла свою старую карточку. Могу ли я пойти с ней что бы мне её разблокировали и получить свои деньги????
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар