Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Приносим извинения за причинённые неудобства. Необходимо обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800 для проверки информации. Спасибо!
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (7)
Прошу домомоги в поверненні коштів, які я внесла в ІПТ по оплаті комунальних послуг в листопаді 2017 року. Уже більше ніж півроку у консультанта, з яким я намагаюся вирішити це питання, не виходить допомогти повернути кошти.
Опис ситуації:
20.11.2017 о 18:43 збій в роботі ІПТ у відділені Ощадбанку(Київ, Проспект Науки, 4)не дозволив зарахувати мої 420 грн готівкою за комунальні послуги, але гроші «зажував».
Відразу я звернулась до консультанта Калантаренко Крістіни і ми оформили заяву на повернення коштів на Ощад картку мого родича, бо в мене не було своєї картки. Через два місяці 18.01.2018 ми спеціально відкрили мені картку у вашому банку і оформили повторну заяву на повернення коштів(екземпляр останньої заяви у мене на руках).
Після цього за словами Крістіни, мої гроші десь «зависли» і не виходить їх повернути. Я періодично зв’язуюся з Крістіною і запитую про результ, але отримую одну і ту ж відповідь.
Допоможіть, бо це абсолютно обурлива і незрозуміла для мене ситуація в роботі системи Ощадбанку
Дякую!
З пов. Ярина
Написати коментар
Пожалуйста, напишите мне в личные сообщения Ваше ФИО, адрес отделения и дату подачи заявления.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Регистрация и вход в Ощад 24/7 бесплатна. Комиссия может быть списана только за услугу СМС- информирования, т.к. пакет СМС «Расширенный» предоставляется автоматически при подключении к системе WEB / Mobile-банкинга, поскольку, кроме базовых СМС-сообщений (зачисление / списание средств), Вам будут поступать дополнительные СМС-сообщения с одноразовыми паролями для подтверждения операций в системах WEB / Mobile-банкинга.
С тарифами которой можно ознакомиться по ссылке: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe/
Написати коментар
Как сделать так чтоб СМС приходили в Вайбер, если случайно удалила сообщение с кодом активации? Как получить код повторно?
Контакт Ощадбанка не заблокирован, последняя версия вайбера — установлена.
Написати коментар