Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
nfnefyf
nfnefyf
31 травня 2021, 16:07
Марина, Станица-Луганская
Здравствуйте! Моя пенсионная карточка лежит в Ощадбанке, сейчас нет возможности забрать ее (нахожусь в другой области), подскажите пожалуйста, через какое время можно ее забрать, сколько она может там находиться, спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 16:46
Добрий день! Протягом карантину картки зберігаються у відділенні. Забрати її можна до останнього дня місяця, наступного за місяцем, в якому закінчиться дія карантину.
Vergelesx
Vergelesx
31 травня 2021, 15:26
Сообщите почтовый адрес Нацбанка в г.Киеве, для возможности описать весь беспредел и оскорбления сотрудников банка г.Изюм.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 16:39
Доброго дня! Хотіли б дізнатись детальніше, яка саме ситуація виникла та уточнити деталі. Написали вам в приватні повідомлення.
Vergelesx
Vergelesx
31 травня 2021, 15:23
Сообщите почтовый адрес Нацбанка в г.Киеве, для возможности описать есть беспредел и оскорбления сотрудников банка г.Изюм.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 16:39
Доброго дня! Хотіли б дізнатись детальніше, яка саме ситуація виникла та уточнити деталі. Написали вам в приватні повідомлення.
Vergelesx
Vergelesx
31 травня 2021, 15:15
Помогите получить, т.е.обяжите предоставить жалобную книгу в Ощадбанка в г.Изюм, Паромная.дом6., Хожу -прошу, требую с. 26 мая. Не дают, говорят у них письменное расположение
Не давать- короновирус…
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 16:37
Доброго дня!

На даний момент зафіксувати скаргу можна одним із наступних способів:

— надіслати листом на адресу банку: 01001, м. Київ, вул. Госпітальна, 12-г;
— зафіксувати в телефонному режимі через контакт-центр за номером 0-800-210-800;
— написати на сайті через опцію «Зворотний зв’язок»: https://www.oschadbank.ua/ua;
— написати на електронну пошту контакт-центру contact-centre@oschadbank.ua.

Ви можете обрати будь-який спосіб, зручний для вас.
З повагою, команда Ощадбанку.
anisimovaliliya
anisimovaliliya
31 травня 2021, 12:39
Лилия
Добрый день! Подскажите возможно переслать карточку с одного города в другой.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 15:06
Доброго дня! Так, відділення доставки картки змінити можливо, проте в момент її замовлення. Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації.
verabotvinova
verabotvinova
31 травня 2021, 10:32
можно л заменить ЭПУ на обычную карту
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:40
Доброго дня! Так, для цього потрібно звернутись до відділення банку в межах області, де відкрито рахунок.
9001179432
9001179432
29 травня 2021, 11:29
можно ли перевести пенсионную карточку с одного города в другой не обращаясь в банк
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:39
Доброго дня! Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації.
84838483k
84838483k
29 травня 2021, 9:20
Добрый день! Подскажите, пожалуйся, где находиться в Одессе, по какому адресу и телефон, отделение Ощадбанка № 7860?

Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:38
Доброго дня! З радістю підказали б вам, проте за таким номером відділення, на жаль, не існує. Перевірте його, будь ласка, детальніше.

Всі адреси відділень та контактні номери телефонів розміщено на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
dager
dager
28 травня 2021, 12:34
Ігор, Київ
Які документи необхідно надати для отримання електроної картки «Муніціпальна картка „Картка киянина“, якщо отримувач картки є батьком дитини, яка отримує повну загальну середню освіту в закладах освіти міста Києва (зг. пункту 4.1 Положення
про багатофункціональну електронну картку „Муніципальна картка “Картка киянина» затверджене рішенням Київської міської ради 20.12.2018 N 549/6600).

Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 17:07
Доброго дня! Отримати картку киянина може будь-яка особа, місце проживання якої зареєстровано в місті Києві. Для цього потрібно звернутися до відділення банку з паспортом, ідентифікаційним кодом та документом, що підтверджує проживання (інформація може бути зазначена в паспорті).
nklala
nklala
28 травня 2021, 0:46
Анна
Могу ли я в отделении получить чек, квитанцию, что деньги с безналичной льготы, действительно были перечислены на комунальное предприятие? Контакт центр, и личный кабинет просьба не предлагать
Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 10:18
Доброго дня! Отримати таку довідку у відділенні банку можливість відсутня. Доказ перерахунку коштів — саме особистий кабінет, там відображається актуальна інформація.
ludmila222
ludmila222
27 травня 2021, 23:52
Людмила
Чтобы забрать пенсионную карточку нужно записываться по электронной очереди?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 10:17
Доброго дня! Не обов'язково, отримати картку можливо також в порядку живої черги.
Lesamch4
Lesamch4
27 травня 2021, 20:11
Добрый день. До 1 сентября пенсионерам надо открыть счёт и получить карточку для получения пенсии. Подскажите, что для этого нужно? Какие условия и документы. Кроме паспорта и кода нужны какие-то документы, справки? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 10:16
Доброго дня! Для відкриття пенсійного рахунку потрібно звернутися до будь-якого відділення банку. Паспорту та ідентифікаційного коду достатньо, додаткових документів не потрібно. На сайті банку рекомендуємо призначити зустріч для візиту без черги: https://appointment.oschadbank.ua/
Htlga1953
Htlga1953
27 травня 2021, 17:59
Ольга Васильевна, Киев
здравствуйте только что получила карточку киянина и не смогла ее завалидировать в трамвае т к являюсь пенсионером и жителем киева карточка была авторизирована на отделении что мне с ней еще делать…
Ощадбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 18:05
Доброго дня! Рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити активність картки. Оператор зорієнтує вас в подальших діях.
Cargill
Cargill
27 травня 2021, 17:14
Cargill, Київ
Добрый день!
ТОВ «Київські енергетичні послуги» в очередной раз жалуются на отсутствие оплаты за электроэнергию. В кабинете льготника (УБД) указано, что деньги перечислены. Так ли это?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 18:15
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ідентифікаційного коду. Ситуацію перевіримо детальніше.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
27 травня 2021, 5:25
Нахожусь за границей. Моя пенсионная карточка находится в банке. Прошу пояснить сколько может храниться не востребованная карточка.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 9:12
Добрий день! Протягом карантину картки зберігаються у відділенні. Забрати її можна до останнього дня місяця, наступного за місяцем, в якому закінчиться дія карантину.
Maryamih
Maryamih
27 травня 2021, 3:27
Marya
Три раза ввелся не правильный Пинкод, карта заблокировалась.Что нужно чтобы ее разблокировали?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 9:10
Доброго дня! Для розблокування картки зверніться, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
cher1509
cher1509
25 травня 2021, 11:59
Валентина, Донецкая обл.
22 марта получила простую карточку Ощадбанка. В мае месяце ее закрыли, хотя срок карточки до 02.26г. На горячей линии сказали, чтобы обратилась в отделение банка, где ее получала. Так как они не знают, почему это произошло. В отделении банка сказали, что карточку закрыл системный администратор. Новая карточка ЭПУ еще в пути, они ее еще не получили. Почему закрыли действующую карточку, полученную всего два месяца назад? Карточка ЭПУ еще не получена. Карантин никто не отменял.Во время карантина блокировка карточек перпеселенцев запрещена.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 12:06
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону в приватні повідомлення. Ситуацію перевіримо більш детально та надамо зворотний зв'язок.
08081949mama
08081949mama
24 травня 2021, 20:31
Nataly
в доверенности на представлении интересов в банке одним из пунктов прописано получение эпу. отдаст ли банк по доверенности эпу?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 9:06
Доброго дня! ЕПП може бути видано виключно власнику рахунку. За наявності відповідного повноваження в довіреності, довірена особа може зняти кошти з рахунку.
Katarej799
Katarej799
23 травня 2021, 15:47
Почему банк не снимает арест с социальной карты если он по закону не должен её блокировать.вы просто издеваетесь сами даёте справку о том что ето социальный счёт и сами его блокируют.почему в других банках нормально снимают арест а у вас все письма не такие
Ощадбанк
Відповідь банку
24 травня 2021, 12:24
Доброго дня!

На балансі рахунку, реквізити якого було передано для проведення соціальних виплат, допускаються зарахування як виплат, так і власних коштів клієнта. На жаль, в банку відсутня технічна можливість на постійній основі здійснювати моніторинг надходжень коштів на рахунок та знімати арешт з частини коштів, що перебувають на рахунку.

Таким чином, виконавцю необхідно буде прийняти рішення (шляхом оформлення відповідного документу) щодо подальшого обмеження/скасування обмежень в користуванні коштами, які перебувають на рахунку.

З повагою, команда Ощадбанку.
irinlogvina
irinlogvina
22 травня 2021, 21:38
Сложилась такая ситуация. Была утеряна карта пенсионная, и человек этот не может на данный момент выехать на территорию Украины из Донецка всвязи с тем, что пункты пропуска закрыты, а через Россию слишком сложно физически преодолеть это расстояние. Необходимо заказать выпуск новой карты. Возможно ли это сделать онлайн? Как вообще быть в такой ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 травня 2021, 12:32
Доброго дня! Для детальної перевірки ситуації зателефонуйте, будь ласка до контакт-центру. Номер телефону для дзвінків із-за кордону 044-363-01-33.

Зателефонувати можна також через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/
Потрібно обрати розділ «Підтримка online» та авторизуватися за допомогою смс-паролю.

Курс валют в Ощадбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.100 27.420
EUR 32.050 32.620
RUB 0.2500 0.3880
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.100 27.420
EUR 32.050 32.620
RUB 0.2500 0.3880
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку