Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Коментарі (6)
Коментарі (2)
Коментарі (3)
Коментарі (32)
6.05 зняли арешт всі банки окрім ощада.
На питання коли відповідь в нас не має строку
Там дитячий аліменти .їх заблокували і тримають вже неділю.
Вже з 6.05 закрите провадження.
Куди звонити і що робити це жах честно таке відношення
Коментарі (5)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Коментарі (3)
Коментарі (2)
Коментарі (6)
Коментарі (4)
Написати коментар
Написати коментар
Зателефонувавши в банк, мені відповів співробітник банку, що на початку цього місяця було зламано мій Ощад 24. Але я вважаю це підозрілим, бо мої данні знали лише в банку.
Як мені бути в цій ситуації? Чи можливо повернути кошти?
Коментарі (1)
Коментарі (2)
Коментарі (2)
Суть справи. З 2015 року маю картку за тарифним пакетом «Мій рахунок» та, природно, періодично її продовжуваю. 5 квітня 2024 року прийшов до відділення з проханням перевипустити картку. Пообіцяли випустити протягом 2 тижнів та уточнили яку хочу: іменну чи просту. Уточнивши, що випуск іменної буде безкоштовним, замовив іменну. Дуже швидко картку перевипустили, але випадково зайшовши до кабінету, побачив, що за її перевипуск взяли гроші й випустили в новому тарифному пакеті «Моя картка». У відділенні пояснили, що тарифи змінилися з 1 квітня і вони не встигають слідкувати за їх змінами, тому заздалагидь мене не попередили. На Гарячій лінії все пояснили помилками менеджера. І на цьому все закінчилося. Тому в мене кілька запитань до банку:
1. Як можуть випускати картку нового тарифу, не узгодивши це з клієнтом? (Мені пояснили, що тарифного пакета вже не існує, тож мені випустили картку нового тарифу).
2. Чому в ситуації, коли немає старого тарифного плану, я не можу сам обрати новий тариф? (До речі, у березні 2024 року я достроково закрив картку тарифу «Моя картка», бо мене не влаштовували її тарифи. А без погодження нав'язали картку цього ж тарифу).
3. Чому за перевипуск картки неузгодженого пакета автоматично беруть оплату, хоча було сказано, що перевипуск картки безкоштовний?
Коментарі (2)