Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Vifleem777
Vifleem777
21 квітня 2021, 17:10
Irina
Здравствуйте! 6 лет назад получила по почте конверт с национальной картой ощадбанка, и так случилось, что не открывала столько времени и не читала. Сейчас открыла, оказывается ДЕРЖАВНИЙ БАНК ПРОВОДИТЬ КОМПЕНСАЦIЙНІ ВИПЛАТИ ВКЛАДНИКАМ КОЛИШНЬОГО СРСР. Что мне делать? Срок действия карты давно прошел. Спасибо заранее за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 11:11
Доброго дня! Стосовно виплат вкладів колишнього СРСР — зобов'язання по їх виплаті взяла на себе держава. Станом на сьогодні ці виплати не проводяться. Рішення про їх здійснення в майбутньому приймається КМУ і відповідні кошти мають бути закладені державним бюджетом.
На даний момент всі національні картки закрито.
gektorstyle
gektorstyle
21 квітня 2021, 16:51
Олександр, Сумы
Добрый вечер. Прошу прощения за такой вопрос, так сложились обстоятельства.

Скажите пожалуйста, сегодня «Кошик» получит начисления ЗП от Ощадбанка?
Заранее спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 10:22
Доброго дня! Це залежить від організації, що проводить виплати. Після перерахування коштів клієнти бачать суму на балансі свого рахунку і можуть використовувати.
39796782
39796782
20 квітня 2021, 20:24
Mарк
Мій батько є клієнтом ощад банку М. Скадовська, після ампутації ноги забрав його до себе в іншу область, термін дії його картки закінчився. Питання: Чи можу я за дорученням забрати картку замість нього?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 8:55
Доброго дня! За довіреністю можна зняти кошти з рахунку або отримати платіжну картку. Виключення — електронне пенсійне посвідчення, його можуть видати виключно власнику рахунку.
56971128
Ольга Хвостикова
20 квітня 2021, 17:15
Ольга, Святогірськ
Добрый день, подскажите
если получена доверенность Российской федерации, на получение по доверенности карты, закрытия счета и другие операции, чтоб представить ее в банк, нужно ли ее переводить ее русского на украинский (официальный перевод)?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 8:52
Доброго дня! Ні, такої необхідності немає.
marish02
marish02
20 квітня 2021, 14:25
Ещё раз здравствуйте! Хочу уточнить: по доверенности именно Российской Федерации смогу зняти кошти?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 16:04
Доброго дня! Так, довіреність, оформлена на території Російської Федерації, приймається в банку.
marish02
marish02
20 квітня 2021, 13:35
Здравствуйте! Моя свекровь находится в Донецке, самостоятельно не передвигается.Карточка заблокирована, а новая лежит в отделении Ощадбанка.Могу я по доверенности РФ от свекрови получить карточку.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 13:44
Доброго дня! Так, по довіреності можна зняти кошти або отримати картку. Виключення — електронне пенсійне посвідчення, його може отримати виключно власник рахунку.
MadMax8
MadMax8
19 квітня 2021, 23:38
Максим
Здравствуйте. Я военный пенсионер. Вопрос: — Почему мне с 2004 года выдают карту которая при оплате не требует pin код?! Я не хочу карту с paypass!!! И что это за дизайн карты? фантазии нуль?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 10:01
Доброго дня. Ми, все ж, схиляємося до того, що це колір сонця.
Стосовно типу карти, то наявність безконтактного модуля навпаки робить розрахунки більш безпечними, адже таку карту практично неможливо зчитати за допомогою скімера. Ви можете обрати і інший тип карти, який передбачений умовами договору, але випуск карток інших типів може бути платним.
marish02
marish02
19 квітня 2021, 22:36
Здравствуйте! Мой отец из Донецка, получает пенсию в Мариуполе.Поехал в гости к сестре в Запорожье и с ним там случился инсульт.Там и находится до настоящего времени.Карточка (электронная)была просрочена, но пенсию получали пока не зажевал банкомат.Можно получить карточку обычную для пенсионной выплаты без фотографии по доверенности от моего папы.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 10:31
Доброго дня! В даному випадку довірена особа може зняти кошти з рахунку, у відділенні банку, де його було відкрито.
lucie666
lucie666
19 квітня 2021, 17:03
Добрый день, есть ли ограничения по сумме на снятие наличных по пенсионной карте в банкомате в сутки и в месяц при условии, что в приложении ощад24/7 все лимиты сняты?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 9:44
Доброго дня. Максимальна сума зняття в банкоматі на добу — 100 тис. грн. Для перевірки всіх обмежень по вашій картці рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Kuchmeechka
Kuchmeechka
19 квітня 2021, 14:38
Юлия
Скажите пожалуйста, как переслать деньги с России в Украину на карту? Нужно ли открывать специальную карту или как это правильно сделать?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 16:09
Доброго дня! Для переказів із-за кордону рекомендуємо використати одну із систем міжнародних грошових переказів. Детальніше: https://www.oschadbank.ua/ua/private/transactions

Для консультації в телефонному режимі можна заповнити форму на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
evgeniant88
evgeniant88
19 квітня 2021, 11:21
Евгения, г.Донецк
Здравствуйте! В марте 2020 было перевыпущено ЭПУ, из-за карантина нет возможности его забрать до сей день, соответственно пенсия накапливается, а снять не могу, по состоянию здоровья не получается преодолеть такой путь. Может ли кто-то забрать ЭПУ или хотя бы снять средства с моей карты по доверенности?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 14:18
Доброго дня! Картка ЕПП може бути видана виключно власникові рахунку. Зняти кошти можна по довіреності у відділенні банку, де було відкрито рахунок.
56971128
Ольга Хвостикова
19 квітня 2021, 9:45
Ольга, Святогірськ
Добрий день, підкажіть будь ласка чи можливо отримати карту, відкрити новий рахунок, закрити недіючий рахунок по довіреності, яка зроблена на території Російської федерації?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 9:59
Доброго дня! Так, довіреність, оформлена на території Російської Федерації, приймається в банку.

lavrik248
lavrik248
18 квітня 2021, 19:15
Валерій
Добрый день! Я переселенец, пенсійне посвідчення срок действия 16 февраля 2020 года, посвідчення перезаказал, но не смог приехать за новой из-за карантина. Летом был инсульт, сложно передвигаться вообще. Можно ли получить свою пенсию по старой карте? Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:08
Доброго дня! Платіжні картки, термін дії котрих було вичерпано в лютому, продовжено не було. Відповідно зараз провести операції по карті можливість відсутня. Зняти кошти з рахунку у відділення банку, де його було відкрито, може довірена особа.
ALEKS22
ALEKS22
18 квітня 2021, 18:29
Александр, Алчевск
Добрий день. Є таке питання. 12.04.21г. я прибув в г.Кремінна Луганській обл. в відділення банку №10012 / 026 де я отримав перевіпущеную пенсійну картку. Після чого я попросив співробітників банку пройти індіфікаціі, але мені Було запропоновано оформити страховку, на що я катігорійно відмовився оформляти останню. Після чого мені співробітники банку сказали немає страховки, не пройдете індіфікаціі. Скажіть, що за свавілля. Чи праві співробітники банку відмовити людині який в період карантину провів тестування заплативши при цьому 1200 грн (за тест) + ще дорога і.тд, ще платити страховку. А може просто заберіть зароблену мною пенсію.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:08
Доброго дня! Звичайно, оформлення страхування не є обов'язковим. Приносимо вибачення за ситуацію.

Також хочемо зазначити, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби, та протягом 60 днів з дня його відміни проходження ідентифікації скасовано.

Для уточнення деталей написали вам також в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
ludmila1954
Людмила Рубан
17 квітня 2021, 21:12
Людмила , Луганская область
Здравствуйте. Мне сегодня позвонили с Ощадбанка и сказали, что нужно явиться к ним, чтобы перевести лимит на другую карту иначе пенсионная карта будет заблокирована. На данный момент я нахожусь на территории не подконтрольной Украине. Как теперь быть, доехать до Киева мы сможем, а вот как по городу передвигаться не на автобус нас не возьмут, не на метро, а пешком столько я пройти не смогу. Неужели этот вопрос нужно решать только во время жесткого карантина. И лично я боюсь заразиться Ковидом и в поезде, и в городе. Может ли решить этот вопрос, мое доверенное лицо — адвокат, без моего присутствия?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 9:47
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Voloha66
Voloha66
16 квітня 2021, 22:47
Владимир
Здравствуйте! Пользуюсь приложением 24/7, в самом приложении всё нормально, а вот на сайте — не могу зарегистрироваться. Ввожу номер карты, месяц/год, cvc2, но смс отправляется на чужой номер телефона. Как такое может быть? В приложении мой номер указан. И всё бы ничего, но я заблокировал карту теперь, с бубном и плясками, нужно разблочить карту. В отделении мне не помогли: «не мы её заблокировали, а значит не разблочим». Что с номером делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 квітня 2021, 10:24
Доброго дня! Якщо при спробі зареєструватися або змінити пароль в Ощад 24/7 відображається номер телефону некоректно, це може вказувати на те, що ви допустили помилку в одному із реквізитів картки — неправильно ввели номер картки, термін дії або CVC2 код. Це не означає, що номер телефону було змінено. Рекомендуємо перевірити всі дані та спробувати повторно.

Розблокувати картку можна в мобільній версії (на головній сторінці обрати картку — далі розділ «Сервіси») або зателефонувавши до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.

Якщо виникнуть додаткові питання — напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти.
irdo
irdo
16 квітня 2021, 13:20
Добрый день! В каких случаях, при получении денег в банкомате, пишеться-картка не обслуживается?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 13:58
Доброго дня! Рекомендуємо звернутися до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити інформацію щодо статусу вашої картки.
alekcc
Леонид Мызин
16 квітня 2021, 12:25
Леонид, Перевальск
Добрый день. Больше года не проходил идентификацию в банке но пенсию снимал через ощад24. Нужно ли делать идентификацию в карантинный период. Пенсионер ВПЛ
Ощадбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 13:57
Доброго дня! На період карантину проходження фізичної ідентифікації клієнтів ВПО скасовано. Тобто банк не буде обмежувати видаткові операції або блокувати рахунок через непроходження ідентифікації, яка вимагалась Постановами КМУ № 637 від 05.11.14 р. та №548 від 11.07.18 р.

Відповідно до п. 17 ПКМУ №1596 банк повідомляє ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. У постанові зазначено, що у такому разі орган Пенсійного фонду України або орган соціального захисту населення забезпечує проведення ідентифікації та верифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання.

Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій, проте не впливає на рішення про прининення нарахування пенсії.
Olgya21
Olgya21
16 квітня 2021, 9:56
Добрый день.
Оплатила за ком.услуги через ощад24. Деньги сняли с карты. Но оплата не прошла. Загрузить квитанцию не могу. Пишет ошибка. Квитанция нужна для подтверждения. Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 10:08
Доброго дня! Першочергово рекомендуємо вам зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить статус проведення операції і зорієнтує в подальших діях.
Ed2020
Ed2020
15 квітня 2021, 20:38
Едуард, Алевск
Бажаю здоров'ячка!!!
Не підкажете де можна подивитись статиску, яка відображає динаміку відмовлень або блокування виплат пенсіонерам ВПЛ?
Бо е є дуже відповідальним етапом роботи щодо зменшення впливу дефіциту коштів на виплату пенсій.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 10:07
Доброго дня! Зазначимо, що банк не приймає рішення про відмову у виплаті пенсії. Щодо цього питання необхідно звернутись до органів Пенсійного фонду України.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку