Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
evgeniant88
evgeniant88
18 червня 2021, 14:03
Евгения, г.Донецк
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, можно ли с ЭПУ, которое лежит в банке, снять по доверенности средства и получить логин и пароль к ощад 24/7
Ощадбанк
Відповідь банку
18 червня 2021, 14:18
Доброго дня! Так, зняти кошти з рахунку можливо по довіреності.

Зареєструвати картку в Ощад 24/7 можна після її отримання та активації у відділенні банку. ЕПП може отримати власник рахунку, по довіреності не видається.
evgeniant88
evgeniant88
18 червня 2021, 12:54
Евгения, г.Донецк
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, можно ли перенаправить ЭПУ, которое лежит в отделении г.Константиновка, в другое отделение/другой город, и что для это нужно?
Ощадбанк
Відповідь банку
18 червня 2021, 14:16
Доброго дня! Змінити точку доставки картки можна в момент замовлення картки. Оформити перевипуск ЕПП зі зміною відділення доставки можна у відділенні банку в межах області, де відкрито рахунок.
a987654321a
a987654321a
18 червня 2021, 7:16
мария
доброго дня.подскажите пожалуйста. правительство украины дало указание разработать банкам электронную идентификацию впл ( через вайбер или скайп )на каком этапе идет разработка.что вам известно по этому поводу
Ощадбанк
Відповідь банку
18 червня 2021, 10:09
Доброго дня! На даний момент електронна ідентифікація клієнтів ВПО не реалізовано. Слідкуйте, будь ласка, за новинами на нашому сайті: https://www.oschadbank.ua/
Grabowsky2
Grabowsky2
17 червня 2021, 16:01
Здравствуйте. В кабинете пільговика появилась новая графа «заощаджені кошти». Подскажите, что она означает, и почему там не данных?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 червня 2021, 17:36
Доброго дня! Це графа, у якій буде відображатись сума залишку субсидії/пільги, рахунок, на який його зараховано, сума, статус (зараховано/не зараховано) та дата зарахування.

Дані мають з'явитись найближчим часом. Очікуйте, будь ласка.

shurik5608
shurik5608
17 червня 2021, 13:40
Shurik_Bricik
Добрый день! На ЭПУ не подключена услуга веб-банкинга. При попытке вставить одноразовый логин и пароль(полученный через банкомат) выдает сообщение: не правильный пароль или логин. Какие есть варианты для решения этой проблемы?
Можно ли активировать эту услугу без обращения в обслуживающее отделение?
Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 червня 2021, 14:11
Доброго дня! Можливо реєстрацію було створено некоректно і потрібно закрити її, щоб створити нову. Зробити це та перевірити ситуацію можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Зареєструватися в Ощад 24/7 по ЕПП можливо через будь-який банкомат або термінал Ощадбанку.
natalikosarenko
natalikosarenko
17 червня 2021, 10:31
Доброго дня. Я поповнила картку на 5 тисяч грн, так як повинна була заплатити за інтернет кредит. Відразу за 5 хв після того як гроші прийшли на карту в мене списалась сума в 2,500 тис грн, а тоді прийшла смс у ощаді 24, що залишене сума 3800 заблокована. Чому заблокувались ці гроші? Чи можливе повернення ціх коштів?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 червня 2021, 11:29
Доброго дня! Потрібно перевірити ситуацію детально. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Ivvan2
Ivvan2
16 червня 2021, 12:02
Ivan, Issy-Les-Moulineaux
Мы граждане Украины, но сейчас живём во Франции. Имеем пенсионные карточки в Вашем банке. Их срок истёк в прошлом году, но мы не смогли приехать из-за ковида. Надеемся, что в этом году получится. Хотелось бы знать:
Можно ли нам заказать эти карточки виртуально, уже сейчас, а не лично. Тогда бы мы приехали, а карточки уже нас ждали.
Возможно реальные сроки изготовления карточек будут больше обещанных, можно ли будет снять часть денег со своего счёта не дожидаясь новой карточки, по паспорту?
Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 червня 2021, 12:26
Доброго дня! Якщо термін дії карток закінчився минулого року, оформити перевипуск можна виключно у відділенні банку — особисто або по довіреності. Звичайно, поки картки будуть виготовлятися ви зможете зняти кошти з рахунку.
Valentina1715
Valentina1715
15 червня 2021, 22:54
Песионер Инвалид войны 1 группы, перелом шейки бедра, не транспортабельный, находится на территории Донецка, сын имеет гениальную доверенность, со всеми полномочиями, которые нужны для получения пенсионной карточки.Но, в инвалида карточка с фотографией, она просрочена и нужно срочно её продлить. Каким образом, получить новую карточку? Если человек живой, и нуждается в ежедневном уходе, в приёме медикаментов и но из за того, что блок посты закрыты выехать он никак не может сам, может ли сын получить карточку?? Как это сделать??
Ощадбанк
Відповідь банку
16 червня 2021, 10:35
Доброго дня! ЕПП може бути видано виключно власнику рахунку, оскільки при його отриманні також встановлюється електронний цифровий підпис. В даному випадку у відділенні банку можна по довіреності зняти кошти з рахунку.
eavova
eavova
15 червня 2021, 21:41
Добрый день!
Я инвалид 1-ой
группы, мне 84 года, нахожусь в РФ. Срок действия пенсионной карточки истёк.
Как открыть карточку на
сына?
С уважением.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 червня 2021, 10:30
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення.
qw123655
qw123655
15 червня 2021, 16:17
Отлично… Ответа на свои вопросы я так и не получила. Сплошные общие фразы или ссылки на какие-то постановления. Желаю всем к этому причастным попасть в свое время в подобное положение и испытать такое равнодушие к себе, как клиенту.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2021, 16:52
Доброго дня!
Самовільно взяти право змінювати персональні дані без клієнта або довіреної особи, що представляє клієнта, ми не маємо можливості. Сподіваємося на розуміння.

Відповідь надали вам під питанням: https://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/175487/

З повагою, команда Ощадбанку.
Katarej799
Katarej799
15 червня 2021, 15:45
Доброго дня. Постанова не надходила або вона опять не правильно написана?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2021, 16:05
Доброго дня! Документ до банку не надходив.
smetkina
smetkina
15 червня 2021, 9:00
Сергей, Харьков
Здравствуйте, я переселенец в ощад 24 перестала появлятся старая карта только серым новая не полученная что это значит
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2021, 10:02
Доброго дня! Це пов'язано з тим, що у попередньої картки закінчився термін дії. При цьому якщо рахунок вам було відкрито як ВПО для виплат, попередня картка має бути активна і по ній можна проводити операції. Перевірити активність картки можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
qw123655
qw123655
14 червня 2021, 19:24
Ответ банка: Замінити номер телефону у відділенні може або власник рахунку особисто, або довірена особа. Рекомендуємо звернутись до нотаріуса, що може надавати юридичні послуги вдома.

Сама она в банк приехать не сможет. А нотариус, що може надавати юридичні послуги вдома., откуда должен быть? С Донецка или с Украины приедет?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2021, 10:25
Доброго дня! Ви можете звернутися до будь-якого юриста, що має можливість оформити довіреність відповідно до вимог діючого законодавства.
qw123655
qw123655
14 червня 2021, 14:03
Как моя свекровь оформит доверенность на замену номера телефона в Ощадбанке, если она выехать из Донецка не может(ей уже 92 года)? Может нотариус с Украины приедет в Донецк? Как работать на благо страны – работайте, а как пенсию получить — куча препон.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2021, 14:51
Замінити номер телефону у відділенні може або власник рахунку особисто, або довірена особа. Рекомендуємо звернутись до нотаріуса, що може надавати юридичні послуги вдома.
qw123655
qw123655
14 червня 2021, 10:20
Моей свекрови 92 года. Она совершенно не мобильна. Несколько месяцев назад она потеряла свой телефон, на котором был финансовый номер, зарегистрированный в банке, и на который должны приходить все СМС с кодами входа в Ощад 24 и о приходе пенсии. Новый номер ей купили. Как теперь поменять его в банке, если она находится в Донецке и приехать в банк на Украину никак не может и пенсию свою заработанную не может ни получить, ни сделать перевод. Как быть в подобной ситуации?
Еще вопрос. Если попробовать с этой карты снять деньги в банкомате (карта переселенца и она просрочена с 04.2020г.) не «съест» ли банкомат эту карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2021, 11:12
Доброго дня! Змінити номер телефону у відділенні банку, де відкрито рахунок, може довірена особа. В тексті довіреності має бути визначено право довіреної особи на зміну мобільного номеру клієнта (фінансового номеру) та/або право на зміну персональних даних клієнта, які були ним надані банку при укладенні ДКБО.

Картки для клієнтів ВПО було продовжено до першого липня 2021 року. Відповідно, якщо рахунок було відкрито саме як ВПО, картка має бути активною.
Katarej799
Katarej799
14 червня 2021, 5:26
04.06 отправлено вам две постановы в банк постанова не надходила.за ето время она пешком дошла. Мне самой ехать искать постанову если ваши сотрудники не могут.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2021, 11:05
Доброго дня! Банк не зацікавлений в тому, щоб рахунок було арештовано. Ми знімемо арешт одразу ж після отримання відповідного документу. На жаль, пришвидшити або проконтролювати процес його доставки поштовою службою у нас немає можливості. Сподіваємось на розуміння.
Ternopil574
Ternopil574
13 червня 2021, 20:46
Людмила, Тернопіль
Постійно оплачую комунальні платежі через мобільний додаток. Чому в квитанціях не вказується сума оплати за газ та електроенергію? В загальну суму ці платежі включено, а конкретно по вказаних службах оплата 0 грн. По інших службах (вода, ЖЕК і т.д.) суми вказані коректно. У випадку звірки з відповідними постачальниками, що можна їм пред'явити, адже немає ні електронного ні паперового документа, а оплата проведена? Квитанція про оплату це взагалі не зрозумілий документ на 4-5 аркушів А4, який не несе інформації про оплату. Для чого завантажувати програму, яка працює не коректно, в мобільний додаток? Неприємно вражена роботою Ощадбанку.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2021, 9:49
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Mykola081
Mykola081
12 червня 2021, 2:25
Надія Василівна , Київ
В березні 2020 року у мене пропала картка киянина, я звернулась до відділенння ощадбанку по вулиці Тимошенко 12 і мені заблокіроли картку. Я рік не зверталась щоб поновити картку, так як була на то причина і тільки 24 травня я звернулась щоб поновити картку, у мене прийняли заяву заплатила 50 гр, і сказала оператор, картка буде готова через дві неділі ждіть повідомлення. А тепер запитання, як таке могло статися що я залишилася без грошей на картці? Повідомлення мені прийшло 7 червня 2021р, і в той же день я зайшла в ощадбанк 24/7 і всі мої кошти були потрачені 5 червня 2021р. 8 червня 2021р я пішла в ощадбанк і мені ніхто не міг пояснити і в мене склалася думка що в ощадбанку працюють шахраї.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2021, 10:51
Доброго дня! Шахрайство з боку працівників банку виключено. Хотіли б розібратись в ситуації детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ номер телефону. Перевіримо інформацію та надамо вам зворотний зв'язок.
Kasionok
Kasionok
11 червня 2021, 19:26
Доброго дня, чоловіку заблокували ОЩАД24 через підрозділу активність, хоча він лише переказував кошти на свою картку іншого банку. Оператор сказав, щоб розблокувати доступ до Ощад24 необхідно їхати в те відділення, де оформлював картку. Але ми знаходимося зараз в іншій області. А доступ до додатка необхідний. Що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2021, 10:48
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей. Перевірте, будь ласка.
Katarej799
Katarej799
11 червня 2021, 8:51
Вы отримали нову постанову?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 червня 2021, 11:24
Доброго дня! Олена Олександрівна, постанова до банку не надходила.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку