Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
brosan4ez
brosan4ez
15 липня 2021, 14:01
Я в терминале пополнял счёт на карточку и пошёл на пару секунд розменять деньги, и не успел, терминал подумал что я ушёл и закончил операцию, карточку отдал, деньги нет, что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 липня 2021, 14:16
Доброго дня! Потрібно звернутися до відділення, що обслуговує даний термінал та написати заяву-претензію для проведення розслідування. Якщо кошти не було видано, після проведення інкасації їх зможуть повернути.

Якщо ви проводити операцію через термінал, що розташовано у відділенні — звернутись потрібно до цього відділення. Якщо ж це вуличний термінал, перевірити яке відділення його обслуговує можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися