Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.45 | 45.3 |
PLN | 10.35 | 10.95 |
USD | 41.15 | 41.65 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (5)
Написати коментар
Написати коментар
Місяць вже чекаю то звільнилась людина, то ще щось. Коли в інших банках закриття швидко роблять. В мене там мої гроші лежать дав вже новий рахунок для їх перерахування все не як. Скільки чекати місяць або два. Мені ті гроші потрібно.
Написати коментар
Коментарі (1)
Хотіла дізнатися, чому коли під час авторизації в дії через Ощадбанк воджу номер картки потім приходе смс підтвердження і воджу для підтвердження цифри які приходять і відповідно після цього виникає помилка хоча всі цифри вірно уводжу, реєструю свого дідуся
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (2)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Ми помітили незвичну активність за вашою карткою 4-283* і, щоб убезпечити вас, тимчасово обмежили онлайн-платежі. Будь ласка, зверніться до відділення: oschadbank.ua/map"
По каждой из карт.
Я то знаю, что на протяжении всего времени использовал ощад для пополнения БК, переводы на несколько постоянных карт и иногда оплата в магазине.
Обратившись на горячую линию услышал какие то новые банковские термины, причина блокировки «дуже багато операцій» меня смутила если честно, на мою просьбу разъяснить детальней о такой причине и назвать суточный/недельный/месячный/годовой лимиты на количество операций — оператор непрофессионально увильнул и сбросил трубку. Разговор с моей стороны записан. Оператор 5541 Александра
Требую принять меры! Я когда звоню в ваш контактный центр, рассчитываю на приятный, конструктивный и информативный диалог, а не на кто знает что!!! Вы сотрудников хоть с людьми общаться обучите
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
2. Вроде пенсионерам надо перерегестртроваться. Для перерегистрации пенсионеров указано три способа мне ни один не подходит ибо лежачая и не имею электронной подписи и не могу войти в свой пенсионный кабинет из-за окончания срока действия пенсионной карточки.
Написати коментар