Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.55 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.1 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Блокувати акаунт свого клієнта за спробу скористатися послугою банку, яку він нібито надає, а саме оплачувати з картки ощад за послуги — це нахабство і непрфіоналізм банку. Коли шахраї знімалим зарплату із картки ощадбану у моєї колеги, то ощадбанк чомусь не спрацював, не зреагував і бездіяв, а у випадку, коли клієнт ощадбанку намагається законно скористатись карткою ощадбанку для оплати послуг в інтернеті — цей типу «емітент», дивисьно, тут, як тут — акаунт заблоковано. Вкотре роблю для себе висновок, що ощадбанк (навіть не бажаю писати з великої літери назву цього недобанку) — це нахабні бездарі, а не банк.
Коментарі (2)
Коментарі (3)
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
зв’язок дуже поганий, оскільки мала швидкість інтернету. Я просила їх провести ідентіфікацію раніше, поки був зв’язок, але вони всі тупо відмовляють. Писала звернення до колл-центру відповіді 0. Чому таке ганебне ставлення ощадбанка до своїх клієнтів? Хто вам дав таке право?
Я не пенсіонер, не ВПО, не яких соціальних виплат від держави не отримую. Чому банк не дає мені користуватись моїм зарплатим рахунком у повному обсязі? Операторам Я назвала всі необхідні дані про рахунок, картку, паспорт тощо…навіть записали мій голос…і все одно обмеження не зняли, тим самим поставили мене у тяжке становище.
Я вимогаю від ощадбанку та його руководства передивитись свої рішення та ставлення стосовно мешканцям з ТОТ, які опинитись у складному становищі. Допомагати їм у вирішенні питань, а не навпаки все ускладнювати і не давати клієнту отримати кошти.
За таких негативних рішень ощадбанк буде лишатись своїх клієнтів, все більше з кожним разом і з кожним негативним відгуком,
оскільки небуде довіри зовсім до такої установи. Ощадбанк на сьогодні стоїть на першому місці по негативним відгукам і невдоволені клієнтів в Україні і за
її межами, зверніть будь ласка на це увагу.
Тихого дня.
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Написати коментар
Коментарі (1)
Ідентифікація пройдена через ПФ, через Дія.Підпис.
Чому і далі операції з карткою неможливі??
Коментарі (2)
Написати коментар
Пришол написал заявление жду уже 4 месяца решения по карте заблокируют или не заблокируют при этом я не могу по своему желанию заблокировать карту и вывести остаток суммы который остался заблокированный потому что идёт процесс рассмотрения заявки
4 месяца ничего не происходит это как понимать ??? Я захожу в любой банк онлайн закрываю карту и снимаю остаток за 5 минут
ваш банк этого не может зделать что за бред ???
Не вижу смысла ждать решения по заявке хочу отказаться от вашего банка но я не могу что за бред ???
Куда обратится кто может решить этот вопрос за 5 мину ???
Написати коментар
Обычно льгота поступает ежемесячно на карту Ощадбанка до 7 числа каждого месяца, что делать?
Печерский район, Киев.
Коментарі (3)
Коментарі (2)
І друге питання. У мене закінчується термін картки Ощадбанку в серпні 2025 року. Як її продовжити чи отримати нову? Приїхати в Україну немає можливості.
Написати коментар
Что делать?
Спасибо.
Коментарі (8)