Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Вінстона Черчилля, 35

Адреса:
Київ, вул. Вінстона Черчилля, 35
Телефон:
+38 (044) 481-27-88, +38 (044) 363-92-55
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-13:00, без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
13 серпня 2023, 22:27
Я Сковпень Василь, маю контузію через що погано орієнтуюсь, і інші великі проблеми зі здоров’ям, звільнений з ЗСУ. Чи може мені хтось допомогти розібратись, як так сталось що в мене з картки ощад 19.07.2023 було знято всі кошти? Найбільше мене цікавить як шахраї знали яка в мене там сума? Звідки вони мали мали інформацію скільки саме в мене на карті коштів? Хто зливає таку інформацію? Мені зателефонували з такого номера: 0443632158 представились що вони з служби безпеки ощадбанку, що вони проводять ідентифікацію карток ощадбанку, назвали мої Прізвище імя та побатькові, назвали повний номер моєї картки і повну сумму яка на ній! І я подумав раз вони знають всю інформацію що вони працівники ощадбанку. Також вони сказали назвати код з СМС але я після контузіїї не читаю СМС бо погано бачу, то так і сказав їм. Тоді вони запропонували мні подзвонити в ощадбанк, нажати 1, там мені повинні були назвати код, який я повинен був сказати їм для підтвердження що то моя карточка і я її власник. Як тільки я це зробив в мене з картки шахраї зняли всі кошти. Обдурили так. Заяву в поліцію я написав, але ніякого результату вже місяць немає. Але я вважаю інформація була злита саме співробітниками ощадбанку, а може і сама крадіжка була скоєна саме ними. Бо як вони могли знати все і моє ПІП і номер картки і саме головне звідки вони могли знати суму яка в мене на карті і ніщо для виявлення таких шахраїв не робиться. Хто тут читає не робіть таких помилок як я. Надії що гроші якось повернуться вже немає. То були кошти моя пенсія і похоронні на батька.
Коментарі (17)
1 не зарахована
13 липня 2023, 10:10
Итак…Начну с того, что руководство банка допускает к работе руководителями таких неадекватов, как на отделении г. Киев, ул. Красноткацкая,35 Гайдамака Оксана Сергеевна! Эта личность давно известна своими высказываниями о Украине…о том, как она ненавидит страну и людей, живущих в ней! Даная особа, попав до руля руководителя первым делом начала не строить коммуникации сотрудников, отдклов и клиентов, знакомиться с портфелями, а просто-на-просто уволила всю кассу и наьрала какой то шерпотреб, который выдает карты клиенту по два часа.Позже, еще самостоятельно уволилась масса сотрудников из-за нежелания работать с ней из-за прессинга на сотрудников фронт-оффиса отделения, который она как лично осуществляла-так и через начальника розницы Овдиенко О. С. Уволились люди, которые проработали в Ощадбанке в 4−5раз больше чем она! От нее в предыдущем банке открещивалось большинство сотрудников, потому что данный «руководитель» на самом деле по знаниям и навыкам не более как студент-двоечник, которому дали место руководителя «по-блату» от кумовей в Ощадбанке! Этот человек-мыльный пузырь! Он пустой.Руководящий опыт у нее только на бумаге в трудовой книжке, а в полях-это середина цифры «0».
Коментарі (3)
1
23 травня 2022, 12:54
Навязывают страховку при оформлении карточки киевлянина.Правомерно ли это. Отказываюсь говорят не будем оформлять карту киевлянина
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
23 травня 2022, 16:06
Доброго дня. Страхування не є обов'язковим, перерошуємо за це нерозуміння. Будь ласка, напишіть ваше ПІБ та номер телефону нам в приватні повідомлення. Хотіли б перевірити ситуацію та якість обслуговування. Наперед дякуємо!
1
12 січня 2022, 21:38
В приложении Ощадбанка, подал на перевыпуск карты. Прошло 3 недели, ни привета ни ответа. Позвонил на горячую линию, сказали карта в отделении Красноткацкая 35. Приехал, дошла очередь. менеджерша в первую очередь начала предлогать кредит и переоформить зп карту с высокими тарифами для путешествий (если тратишь 5000грн/мес комиссия не берется, не тратишь 300грн/месяц), по кредитной карте 70грн+ страхование (вроде бы больше 700грн). Говорю не интересует! Клиента не слышит, впаривает дальше кредитные карты, с вопросом 10раз «а почему не хотите?» Карту не выдала-типа нету, предлагала снова перевыпустить, но за что сняли 40грн, не вкурсе! Звоню на горячую линию, говорят карта на месте. Оказалась карта на кассе! Звоню на горячую линию что бы разблокировать, жду 20минут ответа. Карту разблокировать не возможно! Бред! Типа при потере карты я сначала заблокировал, а затем перевыпустил. А что нужно было, ждать пока в другой стране снимут все деньги и не блокировать карту???
Предлогает снова перевыпустить и ждать 14 дней. Накуя мне впарили карту пустышку? Карта кредитная. В других отделениях объяснить ни кто что мог что с зп карты можно было отправить платеж по Ибан без комиссии! Объяснили только по горячей линии. Ни советую этот, обходите стороной и отстаивание свои права, не соглашайтесь на доп услуги при открытии зп карты. Выльется боком!
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
13 січня 2022, 10:48
Доброго дня! Перевіряємо ситуацію щодо перевипуску картки, оскільки якщо він був успішний картку ви б мали отримати. З'ясуємо деталі та надамо зворотний зв'язок.
3
16 листопада 2021, 23:09
Хотел оплатить коммуналку онлайн и решил положить деньги на карту в терминале отделения. Терминал исправно деньги принял, но деньги на счету так и не появились. Менеджер в отделении оформила заявку на возврат, сказала, что в течении 14 дней, если подтвердится, что вы деньги положили, деньги вернут. Позвонил на горячую линию, сказали деньги вернут в течении 30 дней!
Я коммуналку собирался платить этими деньгами! Кто пеню теперь будет платить за поздние платежи???
Тут одно из двух опций; либо непрофессионализм персонала, либо отсутствие четкого регламента. Лишь бы отфутболить клиента!

Другой случай. Месяц назад в этом же отделении открывал депозит и новую карту под него. Супер специалист уверял меня, что перевод между своими картами без комисии.
Перебросил деньги с карты на карту — 100грн списывается. Спрашиваю этого горе-банкира, Как же так? Руки разводит: Вибачайте…
Махровый непрофессионализм персонала и постоянные технические сбои мобильного приложения, ну и как выше описано, работы терминалов.
Закончится депозит и прощай ущербный банк навеки!!!
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
17 листопада 2021, 10:34
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності через некоректне проведення операції терміналом. В даному випадку за вашою заявою буде проведено розслідування, за результатами якого повертаються кошти. Максимальний термін — 30 днів, але він може бути меншим.

Перед будь-яким переказом в Ощад 24/7 відображається інформація про комісію.
4 не зарахована
7 вересня 2021, 22:50
Получаю смс от Ощадбанка, что вы вели не верный пароль для входа в веббанкинг, за минуту 3 подряд. Звоню оператору в Ощад, объясняю, что никуда не вхожу, телефон просто лежит на рабочем столе. Они меня успокаивают тем, что кто-то вводить логин похожий на мой и мне приходят СМС, ничего страшного в этом нет. Ну и всё бы хорошо, но на второй день тоже самое. Я спокойна! Но через три дня приходят деньги на карту, я не могу даже пополнить счёт на телефон через Ощад 24/7 «Невірна помилка». Звоню оператору, опять успокаивают… Сегодня приходят на Вайбер сообщения, перевод денег 1001 грн на еаsypay.ua2 и через пол минуты пытаются перевести 4999грн, но баланс 4855 и у них не как не получается перевести деньги. Быстро набираю оператора и сообщаю о махинации, пока всё проверяли аферисты пытались ещё раз перевести, но уже была заблокирована карта. Не понимаю, почему видя перевод денег аферистами нельзя их заблокировать, до выяснения? Почему я должна писать заявление в полицию? Где гарантия что, проведя розследование мне вернуть деньги? Где безопасность Ощадбанка?
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
8 вересня 2021, 9:44
Доброго дня! Для входу в Ощад 24 за логіном та паролем обов'язково потрібно ввести підтвердження з смс-повідомлення. Без одноразового паролю увійти в систему неможливо.

Можемо припустити, що дані картки було скомпрометовано (стали відомі третім особам). Ви правильно зробили, що заблокували картку. Банк гарантує збереження коштів за умови дотримання конфіденційності всіх даних.

Розслідування випадків шахрайства знаходиться в компетенції правоохоронних органів. Банк, за їх запитом, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.

Залишити звернення рекомендуємо також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
1 не зарахована
26 серпня 2021, 18:21
Я здійснюю незалежну професійну діяльність, та є уповноваженим представником клієнта А Т Ощадбанк, надалі — Клієнт.

Діючи за дорученням Клієнта 26.08.2021 року, разом з представником Клієнта за довіреністю, приїхала у відділення номер 20 А Т Ощадбанк, що розташоване по вул. Червоноткацькій 35, для того, щоб проконтролювати видачу банківської пенсійної картки Клієнта представнику за довіреністю.
Менеджер, що приймала документи, повідомила що не може видати банківську картку Клієнта, посилаючись на внутрішні положення. Оскільки ми наполягали на поясненні причин, менеджер покликала начальника відділу Овдієнко О., яка на підвищених тонах почала наголошувати що Клієнт має статус ВПО, а тому його картку не видадуть, оскільки є внутрішні положення банку, а довіреність представника видана в Росії, вона взагалі не має сили. І дала усні розпорядження менеджеру не приймати у нас заяву на видачу картки, на що ми заперечили, намагались їй пояснити, що вона не має права не прийняти нашу заяву, на що вона відповіла, що адвокат це взагалі не представник, і спілкуватись з нами їй нема про що. А все що сьогодні вона може так це взяти копію паспорту, коду, довіреності та направити на перевірку службі безпеки банку, і лише після цього ми зможемо подавати якісь документи. У відповідь на дії Овдієнко О., я попросила аудієнцію з Начальником відділення, та здійснила дзвінок на 102, для фіксування факту самоуправства. Після цього прийшла невідома особа, повідомила що є працівником служби безпеки банку, на наше прохання назвати ПІБ та пред’явити посвідчення, особа пішла за документами. Оскільки приїхала поліція, і я почала писати заяву, начальник відділу передумала, дала дозвіл менеджеру і менеджер взяла на реєстрацію пакет наших документів разом із заявою.
Вважаю дії начальника відділу Овдієнко О. не тільки неправомірними, а і такими, що формують негативну репутацію державного банку.
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
27 серпня 2021, 10:26
Доброго дня! Довіреність, видана на території РФ, також приймається в роботу, а щодо обмежень по видачі карток — по довіреності неможливо видати електронне пенсійне посвідчення, це стосується всіх клієнтів, не лише ВПО. Хотіли б перевірити всі деталі ситуації. Будемо вам дуже вдячні, якщо зазначите нам в приватні повідомлення ПІБ клієнта та його контактний номер телефону.
З повагою
1
12 липня 2021, 15:15
Це відділення, яке робить все, щоб не вирішувати проблему. На жаль доля привела колись сюди відкривати рахунок, і тепер вже три місяці я не можу забрати гроші назад.
1) кол-центр взагалі не дає інформації, направляє з питаннями до відділення
2) відділення НІКОЛИ не бере слухавку, додзвонитися неможливо
3) у відділені ЗАВЖДИ жива черга, всі питання в одну кашу, люди очікують на вулиці, з приміщення їх виганяє менеджерка криками і образливими словами
4) менеджери відділення дають різну інформацію, НЕ ДОПОМАГАЮТЬ вирішити проблему. лише з третього візити вони вирішили, що мені таки потрібно перевипустити карточку (до рахунку який я прийшла закривати — це ж геніально). Для того, аби в мене прийняли заяву треба було їхати ще раз.
5) запитали довідку про доходи — не можуть сказати за який період, кажуть ну за той коли ви клали гроші (а я змінила телефон, і вайбер-повідомлення не збереглися)… в системі дивитися дати відмовили
6) карточку перевипустили, щоб забрати треба приїхати і знову чекати ту адську чергу. Щоб записатися в електронну чергу треба теж постояти в черзі до стажера (ЯК ВАМ ПРИЙШЛО ЦЕ В ГОЛОВУ?), повторюся, тому що трубку вони не беруть.
7) хамство і крик — звичний тон спілкування старших менеджерів (напр., особливо із людьми похилого віку…
Коментарі (5)
Ответ банка
Ощадбанк
13 липня 2021, 8:01
Доброго дня! Дякуємо вам за детальний відгук.

Стосовно дзвінків у відділення банку без відповіді, хотіли б зазначити, що в період завантаженості пріорітет обслуговування надається клієнтам, що звернулись особисто. Сподіваємось на розуміння. Отримати консультацію в телефонному режимі цілодобово можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.

Опишіть, будь ласка, в приватні повідомлення, більш детально — яка саме проблема виникла із карткою. Будемо раді допомогти та хотіли б перевірити якість обслуговування.

Працюємо над тим, аби у відділенні банку черги ставали меншими. Саме тому продовжуємо вдосконалювати дистанційні канали обслуговування, аби клієнти мали змогу якісно вирішити питання без звернення до відділення. За допомогою чат-ботів, контакт-центру та Ощад 24/7 можна виконувати все більшу кількість операцій — від перевірки стану рахунку до зняття обмежень/отримання виписок/здійснення переказів та платежів тощо.
4
9 лютого 2021, 14:17
Завершується дія договору по депозиту. При відвідуванні відділення на Червоноткацькій 35 наголосили, що потрібно напередодні завершення дії договору зателефонувати у відділення й «замовити» гроші, які будуть зніматись. Як це зробити — додзвонитись, якщо слухавку не підіймають?
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
9 лютого 2021, 16:46
Доброго дня! Такі випадки можливі в період високої завантаженості відділення, оскільки в пріоритеті знаходиться обслуговування клієнтів, що звернулись особисто. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ми передамо інформацію і з вами зв'яжуться.

З повагою, команда Ощадбанку.
3
25 січня 2021, 13:08
Вітаю Вас. Ощадбанк, згідно постанови приватного виконавця наклав арешт на мої рахунки, серед яких був зарплатний. Згідно постанови від 16.01.2021 року приватним виконавцем Павлюком Назарем арешт був знятий, та було направлено ним до бек офісу відповідну постанову. Лист (трек номер 0600003284180) з постановою було отримано Ощадбанком 21.01.2021 року. На даний час рахунки арештовані.
Прошу Вас надати пояснення через, що не знімається арешт, та коли це відбудеться.
З повагою Панасюк Юрій Іванович.
ІПН 3339419491
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
25 січня 2021, 15:38
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
Сторінки: 1234
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Києві 🏦 / Відділення Ощадбанк: вул. Вінстона Черчилля, 35, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Київ, вул. Вінстона Черчилля, 35. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Київ, вул. Вінстона Черчилля, 35- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.