Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Олексіївська, 13-Б
Адреса:
Київ, вул. Олексіївська, 13-Б
Телефон:
+38 (044) 270-38-63, +38 (044) 270-13-77
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
ptanko
4 вересня 2024, 20:01
Висловлюю щиру вдячність головному економісту відділу Роздрібного бізнесу ШИЛО Юлії Григорівні за компетентне обслуговування клієнта 02.09.2024 року. Привітна, чемна, уважна та професійна спеціалістка. Швидко надала необхідні послуги та поради стосовно подальшого користування банківськими продуктами ОщадБанку. Бажаю подальших успіхів.
Написати коментар
03.02.2024 р приблизно о 09:00 прокинувшись та взявши до рук мобільний телефон помітив смс повідомлення у вайбері, що 03.02.2024 р. З моїх карт було викрадено шляхом переказу велику суму грошей після того як я помітив дані повідомлення зателефонував на гарячу лінію Ощадбанк та повідомив, що жодної транзикції я не виконував кредитною картою не користувався ліміти не змінював прошу заблокувати дані транзикції та повернути мені кошти на мої рахунки на що працівники банку повідомили, що вони не можуть відмінити дані транзикції можуть лише заблокувати карти на що я відповів блокуйте та одразу звернувся в поліцію де написав відповідну заяву після того як отримав єрдр звернувся в своє відділення ощад банку де теж написав заяву на повернення чекаю на відповідь банку, але як показує практика що Ощадбанк не повертає своїм клієнтам їхні кошти та завжди скидає все на клієнтів та на поліцію допоможіть хто знає як повернути кошти
Коментарі (6)
Я більше ніж 7 років обслуговувався в Ощадбанку, по зарплатному проекту. Єдине що влаштовувало, це зняття готівки у будь якому банкомату без комісій. на цьому все! Під новими зовнішніми яскравими вивісками та яскравими іноваційними рекламами на фейсбук, ховаются у відділеннях ті самі люди, які по моїм враженням в 2023 році проводять бухгалтерію «вручну» на ватманах розміру а2… чому про це пишу, тому цей банк нічого не може зробити швидко та комфортно. Наприклад. «Ми обслуговуємо всіх у будь якому відділенні» — НІ — закрити рахунки: їдь у обслуговуюче відділення. Блокування карток за несанкціонований овердрафт в 0.12грн — не знаємо як поповнити. Клієнт з персональним обслуговуванням та платиновою карткою — ми тебе не обслуговуємо (тільки у відділенні де видали картку). Закрити рахунки і отримати кошти з залишків — чекай від 2 до 4 годин на схвалення. Черги, постіне «не тут» не можемо… та інше. А ще дуже відсталий онлайн банкінг! Та багато іншого… ви навіть не уявляєте з чим довелось зіштовхнутись. Тому декілька разів подумайте си потрібно вестись на рекламу чи знайти інший більш надійний банк який незнав «совдепії» та не має таких навиків.
Коментарі (2)
Обратилась в отделение на пл. Спортивной,1 24 марта, перевод из Польши на 200 долларов. Сообщили, что перевод заблокирован, нужен мониторинг. Отдел мониторинга не работает, т.к.уже 17:50. Пришла снова утром 25 марта. Оказалось, что отдел мониторинга и в субботу не работает. Пришла 31 марта в другое отделение на ул. Алексеевской. Оператор сначала вообще сообщил, что перевод выплачен, потом, когда показала ему то, что перевод доступен на сайте ВЮ, сообщил, что нужен мониторинг. Мои документы были сосканированы и отправлены работниками банка в отдел мониторинга. Мне сказали не ждать, т.к.это занимает от 1 до 3 дней, после проверки перевод должен быть разблокирован и я смогу его получить в любой из последующих дней в любом отделении Ощадбанка, по словам работников банка. Через несколько дней мне позвонили, я не смогла ответить. Обратилась 5 апреля в это же отделение на Алексеевской, мне сообщили, что звонили, чтобы сообщить, что могу прийти и получить перевод. Но при проверке сотрудником банка перевода по номеру оказалось, что он опять заблокирован и оператор его не видит, посоветовал поехать в другое отделение! 6 апреля зашла в отделение на Антоновича, при проверке опять перевод показан как заблокированный! По словам сотрудников, никто никуда мои документы не отправлял на мониторинг. На сайте ВЮ перевод все еще имеет статус доступно, но это не интересовало сотрудников отделения, т.к.они видели в системе другое. Предложили снова обратиться в отделение на Алексеевской. Что вообще происходит? Это Ваше обслуживание?! Сколько раз нужно приехать в отделение, чтобы получить АЖ 200 долларов??? Я клиент Вашего банка! Я инвалид, мне сложно передвигаться, Ваши сотрудники не могли этого не видеть! Пять посещений не дали результата! Ваши сотрудники решили, что 200 долларов надо отработать??? Это последнее посещение Вашего банка! Прошу дать ответ, почему возможно такое издевательство над клиентом? Или война все спишет? Отмыванием средств и торговлей оружием не занимаюсь, ради чего проводится мониторинг. Перевод исключительно между частными лицами, не предпринимательская деятельность. До войны пару раз получала переводы, помощь от родных и близких, все было ок. Если банк не может выплачивать переводы должным образом, может, стоит отказаться от статуса агента ВЮ?!
Коментарі (1)