Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірше враження та обслуговування!!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
YuliyaDD 8 лютого 2019, 14:25
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 23
Доброго дня!
Пишу свій відгук з надією, що це покращить обслуговування у відділеннях ощадбанку та нагадає працівникам про якість та професіоналізм обслуговування клієнтів. Маю надію, що співробітники нижче зазанченого відділення нарешті зрозуміють як і з яких джерел формується їх заробітна плата!
Підказую! — з обслуговування клієнтів!!! Тобто, чим більше клієнів, тим більша заробітна плата!
А тепер суть!
08.02.2019 року я звернулася до каси відділення Ощадбанку за адресою: м. Київ, пр-т Воздухїовлотський, 23 за для обиміну валюти (долар США). Кисир зазанченого відділення мені відмовила у послузі-продаж валюти, а запропонувала послугу-інкасо, мотивуючи тим, що моя банкнота зношена. В свою чергу, я показала касиру усі ознаки платіжності іноземної валюти відповідно до постанови НБУ, але касир, на свій розсуд відмовила мені в операції.
Наступним кроком я звернулася по допопомгу у вирішенні питання до в.о. керівника відділення — Підставка Неоніла. Пані Підставка, у грубій формі, відмовила мені у допомозі та відмовила у письмовій формі надати підтвердження відмови касира надати мені запрошувану послугу з усіма обгрунтуваннями. Тобто усно співробітники відмовляють, але письмо відмову не дають. Питання чому?! Бо відмова не має на те підстав?!
Нагадайте, будь ласка, своїм співробітникам (некомпетентним), що є репутація банку і є репутація співробітника!
Я більше ніколи не звернуся за обслуговуванням до Ощабанку, як і до пані Підставки!
Ощадбанк
Відповідь банку
8 лютого 2019, 15:01
Доброго дня!
Приносимо вибачення за грубість зі сторони співробітників.
Що стосується обміну валюти, касир несе відповідальність за цінності які приймає на баланс банку. Касири цілком компетентні в даному напрямку, та отримують певні уроки щодо зношеності валюти. Також при отриманні купюр, валюта перевіряється на пристроях. Якщо купюра викликає підозру, касир має право відмовити.

Коментарі - 1

+
+15
YuliyaDD
YuliyaDD
8 лютого 2019, 16:15
#
Чи можу я у відділенні банку отримати письмову відмову у купівлі валюти з обгрунтуванням?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Найгірше враження та обслуговування!!!!