Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 14
Адреса:
Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 14
Телефон:
+38 (0342) 55-91-90, 55-90-41
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, Сб: 09:00-14:00, без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
investor13
19 вересня 2023, 10:40
Кассир в отделении во Франковске на Гетьмана Мазепи, 14. Подсовывает страховку за 50 грн, за получение перевода WU
Написати коментар
У відділенні «Ощадбанку» по вулиці Мазепи 14 м. Івано-Франківськ при отриманні переказу оформляють страхівку приватного підприємства «Метлайф», її не пропонують як додаткову послугу, від якої можна відмовитися, її «заставляють» оформити як обов’язкову! Якщо клієнт відмовляється відстоявши в черзі 30−40 а то і годину часу його просять покинути відділення банку! Бо це буцімто «корпоративна етика структури» — як мені сьогодні озвучили коли я відмовилась від «обов'язкової страхівки» (у каса 2, квитанція 86463мх)
Касири (можливо я помиляюсь але вивчу це питання — порушують статтю 190 Кримінального Кодексу України, а саме ШАХРАЙСТВО!) Прошу керівництво звернути на це увагу і вмотивувати працівників більш законним шляхом виконувати« планові показники»!
Коментарі (1)
Касири (можливо я помиляюсь але вивчу це питання — порушують статтю 190 Кримінального Кодексу України, а саме ШАХРАЙСТВО!) Прошу керівництво звернути на це увагу і вмотивувати працівників більш законним шляхом виконувати« планові показники»!
Ответ банка
25 листопада 2022, 9:09
Добрий день. При отриманні переказу Ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення до якого Ви зверталися, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій. Для нас важливий кожен клієнт, і ми докладатимемо всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу.
20 жовтня 2020р. звернувся в Банк заявою про дострокове закриття кредиту. Сума до повного закриття була одна, менеджер теж її підтвердив, порадивши поставити на 50грн. більше про запас. Нині мені позвонив інший співробітник банку і нагло заявив, що я маю внести ще 300грн до повного закриття кредиту понад ті зайві 50 грн, що у мене були на рахунку, окрім коштів для погашення кредитів. Чому так сталося? Чому я без переплат і штрафів не можу достроково закрити свій кредит? На що ще переплачувати 350 грн, це так несправедливо…
Написати коментар
Ответ банка
21 жовтня 2020, 15:13
Доброго дня. Перепрошуємо за ваш негативний клієнтський досвід. Для можливості розібратися в ситуації просимо вас написати нам в особисті повідомлення адресу відділення, в яке ви зверталися, а також ваші ПІБ та контактний номер телефону. Ми обов'язково зв'яжемося з вами та надамо всі роз'яснення.
Добрый день! Срок действия карты закончился в марте-позвонили с отделения и сказали забрать новую карту-так как страна была уже на карантине и у меня хронические болезни-естественно подвергать риску свое здоровье не хочется.Зачислили зарплату -не знаю могу ли снять деньги в банкомате по старой карточке или карту заглотнет банкомат или нужно только по новойСказали же что срок карт продлили до 1 июля То что мне делать -на какую карту постуили деньги?? Идти в отделение за новой нет возможности БУДУТ ЛИ ДЕНЬГИ НА СТАРОЙ КАРТЕ???? Что мне делать-деньги нужны на жизнь
Написати коментар
Ответ банка
22 квітня 2020, 15:47
Добрый день! Для проверки ситуации по вашему счету, а так же работоспособности вашей старой карты, рекомендуем обратиться в контакт-центр банка 0800-210-800.
Добрый день! Заканчивается срок действия карты в марте сего года-перезвонили с банка сказали зайти поменять карту-в стране карантин-неужели нельзя продлить строк действия карты так как это сделали в Привате, а не заставлять людей лишний раз выстаивать в очередях в столь не простое время.Будьте так любезны и сообщите решается ли как то этот вопрос.
Написати коментар
Ответ банка
20 березня 2020, 15:34
Добрый день.
Большинство карт можно перезаказать в контакт-центре, после чего забрать в отделении банка. Услуги продления строка карты, на текущий момент находятся в разработке банком и мы обязательно уведомим вас, когда эта функция будет доступна.
Большинство карт можно перезаказать в контакт-центре, после чего забрать в отделении банка. Услуги продления строка карты, на текущий момент находятся в разработке банком и мы обязательно уведомим вас, когда эта функция будет доступна.
18.04. 2018 року в Івано-Франківському відділенні Ощадбанку по вул. Мазепи в центрі міста, мною було здійснено готівкову оплату податків до ДПІ в м. Івано-Франківську. Платіж здійснювався в касі №3. При сплаті мною було надано касиру номера рахунків, паспортні дані, ідентифікаційний код, номер телефону, а також дані по призначення платежу. Здійснювались 2 платежі на один і той самий рахунок з різним призначенням, загальна сума 11 077 грн. 00. коп + сплата комісії. Я часто користувався послугами Ощадбанку і не в перше сплачував кошти через даний банк. Під час сплати касир взяв мій номер телефону оскільки я не є клієнтом банку, тобто не маю рахунків в даному банку.
26.06.2018 року мені направлено вимогу ДПІ із змісту якої відомо, що я нібито не сплачував податки, які фактично сплатив 18.04.2018 року через Ощадбанк. При виявленні обставин сталі відомо, що касир при сплаті коштів мною, здійсьнив оплату на інший рахунок. Розуміючи, що помилки бувають, я звернувся до ДПІ з заявою про перезарахування коштів казавши ті рахунки які випадково вніс касир та прохав про перезарахування з них коштів на належні. Однак, в кінці липня 2018 року мене повідомили працівники ДПІ, що кошти взагалі не поступали на рахунок, що я вказав, тобто на помилковий рахунок куди були направлені кошти касиром, а також мені повідомлено, що оскільки період не сплати коштів великий то я буду оштрафований на 20% від суми + 0,1% за кожен день прострочення.
Я звернувся до працівників Ощадбанку для виявлення куди поділись мої кошти, в бугалтерії мені повідомили, що кошти повернуті були їм на рахунок в зв'язку з помилкою транзакції та вони за своєю ініціативою 26.06.2018 року, без мого дозволу, згоди чи повідомлення мене знайшли рахунки та сплатили кошти від мого імені на інші рахунки ДПІ в м.Івано-Франківську. Як встановлено пізніше дані рахунки теж не належні, вони призначені для підприємців та сплати податків за працівників, в той же час я є самозайнятою особою і працівників не маю та плачу на інші рахунки. Мені довилось повторно писати заяву про перезарахування коштів. Відповідно через те, що кошти були сплачені знову не на ті рахунки і мене не було повідомлено, зріс строк протермінування платежу та відповідно пеня. На даний час ДПІ ще не виставило розмір штрафу але при підрахунку він складатиме приблизно 3 500 грн. можливо більше.
Таким чином через дії працівників Ощадбанку в м. Івано-Франківську, що знаходиться на перехресті вулиць Січових Стрільців та Мазепи мені заподіяно шкоду у вигляді штрафних санкцій від ДПІ в м. Івано-Франківську. Оскільки Саме працівники банку 18.04.2018 року здійснили платіж на неналежний рахунок, який не відповідає тому, що я їм надавав для сплати, не зареєстрували мій номер телефону і як наслідок 26.06.2018 року повторно не повідомивши мене та без моєї згоди зробили платіж на неналежні рахунки від мого імені.
Коментарі (13)
26.06.2018 року мені направлено вимогу ДПІ із змісту якої відомо, що я нібито не сплачував податки, які фактично сплатив 18.04.2018 року через Ощадбанк. При виявленні обставин сталі відомо, що касир при сплаті коштів мною, здійсьнив оплату на інший рахунок. Розуміючи, що помилки бувають, я звернувся до ДПІ з заявою про перезарахування коштів казавши ті рахунки які випадково вніс касир та прохав про перезарахування з них коштів на належні. Однак, в кінці липня 2018 року мене повідомили працівники ДПІ, що кошти взагалі не поступали на рахунок, що я вказав, тобто на помилковий рахунок куди були направлені кошти касиром, а також мені повідомлено, що оскільки період не сплати коштів великий то я буду оштрафований на 20% від суми + 0,1% за кожен день прострочення.
Я звернувся до працівників Ощадбанку для виявлення куди поділись мої кошти, в бугалтерії мені повідомили, що кошти повернуті були їм на рахунок в зв'язку з помилкою транзакції та вони за своєю ініціативою 26.06.2018 року, без мого дозволу, згоди чи повідомлення мене знайшли рахунки та сплатили кошти від мого імені на інші рахунки ДПІ в м.Івано-Франківську. Як встановлено пізніше дані рахунки теж не належні, вони призначені для підприємців та сплати податків за працівників, в той же час я є самозайнятою особою і працівників не маю та плачу на інші рахунки. Мені довилось повторно писати заяву про перезарахування коштів. Відповідно через те, що кошти були сплачені знову не на ті рахунки і мене не було повідомлено, зріс строк протермінування платежу та відповідно пеня. На даний час ДПІ ще не виставило розмір штрафу але при підрахунку він складатиме приблизно 3 500 грн. можливо більше.
Таким чином через дії працівників Ощадбанку в м. Івано-Франківську, що знаходиться на перехресті вулиць Січових Стрільців та Мазепи мені заподіяно шкоду у вигляді штрафних санкцій від ДПІ в м. Івано-Франківську. Оскільки Саме працівники банку 18.04.2018 року здійснили платіж на неналежний рахунок, який не відповідає тому, що я їм надавав для сплати, не зареєстрували мій номер телефону і як наслідок 26.06.2018 року повторно не повідомивши мене та без моєї згоди зробили платіж на неналежні рахунки від мого імені.
Ответ банка
20 серпня 2018, 9:28
Доброго дня! Просимо вибачення за спричинені незручності. Просимо Вас написати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та контактний номер телефону. Зв'яжемось з Вами для вирішення питання.
Сьогодні 23.07.2218 року, я отримувала нову картку (у зв«язку з втратою попередньої) в місті Івано-Франківську по вул. Мазепи, 14. Велике дякую, замість 10 рбочих днів, я іі отримала через 5 робочих днів. Дуже дякую працівникам які мне обслуговували: оператори №12, №3 та №1. Швидко, професійно, ввічливоі. Бажаю Вам приємних робочих днів.
Написати коментар
Ответ банка
24 липня 2018, 10:16
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук та відзнаку роботи наших співробітників.
Здравствуйте! 21 декабря пришлось получать валютный перевод в г.Ивано-Фрвнковск ул. Гетьмана Мазепы 14. Оператор кассы 1, что для получения переводов и в дальнейшем нужно застраховаться… если перевод 1-2 раза то страховка 30 грн., а если на протяжении года часто получаете, то нагод. Я сказала что мне не нужна страховка. В ответ услыхала, что без страховки я не в одном банке не получу… не понимаю какое отношение получение перевода им
еет к страхованию «от переломов и ожегов».
28 декабря второй перевод пошла получать в другое отделение ул. Пасечная 2там первым был « А у вас есть наша страховка?» Я спросила " для чего.? В ответ услыхала, что это слпутсвующий продукт банка… я ответила что сопутствующие товары приобретаются клиентом по его желанию, а не принудительно… ответ:«нет страховки -нет перевода.» Перевод я получила… так как страховку мне уже впарили несколько дней назад… «МетЛайф»- это же пирамида своего рода!!! очевидно Банки получают приличные откаты от страховой… Есть квитанции и страховой полис… но как прикрепить фото здесь не вижу.
Коментарі (3)
еет к страхованию «от переломов и ожегов».
28 декабря второй перевод пошла получать в другое отделение ул. Пасечная 2там первым был « А у вас есть наша страховка?» Я спросила " для чего.? В ответ услыхала, что это слпутсвующий продукт банка… я ответила что сопутствующие товары приобретаются клиентом по его желанию, а не принудительно… ответ:«нет страховки -нет перевода.» Перевод я получила… так как страховку мне уже впарили несколько дней назад… «МетЛайф»- это же пирамида своего рода!!! очевидно Банки получают приличные откаты от страховой… Есть квитанции и страховой полис… но как прикрепить фото здесь не вижу.
Ответ банка
29 грудня 2017, 10:06
Добрый день. Страховые продукты, которые предлагаются в отделении банка, являются добровольными. Сотрудники предлагают Клиентам дополнительную полезную услугу, но не имеют права её навязывать.
Получение любой услуги возможно без оформления страхового полиса. Проведём работу с отделением. Приносим извинения за неудобства!
Получение любой услуги возможно без оформления страхового полиса. Проведём работу с отделением. Приносим извинения за неудобства!
Колись відкрила рахунок у цьому горе банку. Мала золоту карту, тобто на рахунку майже завжди знаходилася сума більше 100 тис. Грн. Користувалася однією карткою, іі термін закінчився і я замовила карточку у іншому відділені, так як переіхала, отримала іі нормально, і знову користувалася без проблем. Коли вийшов термін карточки я вирішила не поновляти так як небуло необхідності в користування цим рахунком. І от, через півроку після закінчення терміну мені прийшло повідомлення про те що мені нарахована заборгованість за користування золотою картою в сумі 660 грн. Це вже не така велика проблема, і от я вирішила оплатити заборгованість і закрити рахунок. І тут почалося саме цікаве! Получається я закрити рахунок можу тільки в тому відділені де відкрила, і оплатити заборгованість також твльки там, так як моя карточка заблокована!!!!? От це нормальне відношення до клієнтів???!!! Мені зараз необхідно проіхати 1000 км в одну сторону і витрати 3 дня щоб накінець розвязатися з цим банком??? Краще в землю гроші зарити ніж звязуватися з цим банком
Коментарі (4)
Ответ банка
31 березня 2017, 12:02
Добрый день! В нашем банке нет сквозной системы счетов по клиентам. Поэтому закрытие счета возможно только в том отделении, где он открыт