Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сплата коштів на інші рахунки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
18.04. 2018 року в Івано-Франківському відділенні Ощадбанку по вул. Мазепи в центрі міста, мною було здійснено готівкову оплату податків до ДПІ в м. Івано-Франківську. Платіж здійснювався в касі №3. При сплаті мною було надано касиру номера рахунків, паспортні дані, ідентифікаційний код, номер телефону, а також дані по призначення платежу. Здійснювались 2 платежі на один і той самий рахунок з різним призначенням, загальна сума 11 077 грн. 00. коп + сплата комісії. Я часто користувався послугами Ощадбанку і не в перше сплачував кошти через даний банк. Під час сплати касир взяв мій номер телефону оскільки я не є клієнтом банку, тобто не маю рахунків в даному банку.
26.06.2018 року мені направлено вимогу ДПІ із змісту якої відомо, що я нібито не сплачував податки, які фактично сплатив 18.04.2018 року через Ощадбанк. При виявленні обставин сталі відомо, що касир при сплаті коштів мною, здійсьнив оплату на інший рахунок. Розуміючи, що помилки бувають, я звернувся до ДПІ з заявою про перезарахування коштів казавши ті рахунки які випадково вніс касир та прохав про перезарахування з них коштів на належні. Однак, в кінці липня 2018 року мене повідомили працівники ДПІ, що кошти взагалі не поступали на рахунок, що я вказав, тобто на помилковий рахунок куди були направлені кошти касиром, а також мені повідомлено, що оскільки період не сплати коштів великий то я буду оштрафований на 20% від суми + 0,1% за кожен день прострочення.
Я звернувся до працівників Ощадбанку для виявлення куди поділись мої кошти, в бугалтерії мені повідомили, що кошти повернуті були їм на рахунок в зв'язку з помилкою транзакції та вони за своєю ініціативою 26.06.2018 року, без мого дозволу, згоди чи повідомлення мене знайшли рахунки та сплатили кошти від мого імені на інші рахунки ДПІ в м.Івано-Франківську. Як встановлено пізніше дані рахунки теж не належні, вони призначені для підприємців та сплати податків за працівників, в той же час я є самозайнятою особою і працівників не маю та плачу на інші рахунки. Мені довилось повторно писати заяву про перезарахування коштів. Відповідно через те, що кошти були сплачені знову не на ті рахунки і мене не було повідомлено, зріс строк протермінування платежу та відповідно пеня. На даний час ДПІ ще не виставило розмір штрафу але при підрахунку він складатиме приблизно 3 500 грн. можливо більше.
Таким чином через дії працівників Ощадбанку в м. Івано-Франківську, що знаходиться на перехресті вулиць Січових Стрільців та Мазепи мені заподіяно шкоду у вигляді штрафних санкцій від ДПІ в м. Івано-Франківську. Оскільки Саме працівники банку 18.04.2018 року здійснили платіж на неналежний рахунок, який не відповідає тому, що я їм надавав для сплати, не зареєстрували мій номер телефону і як наслідок 26.06.2018 року повторно не повідомивши мене та без моєї згоди зробили платіж на неналежні рахунки від мого імені.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 серпня 2018, 9:28
Доброго дня! Просимо вибачення за спричинені незручності. Просимо Вас написати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та контактний номер телефону. Зв'яжемось з Вами для вирішення питання.

Коментарі - 13

+
+30
Qwerty1999
Qwerty1999
18 серпня 2018, 23:08
#
Вот яркий пример того, что от дурной головы ногам нет покоя.

В чём проблема научиться самостоятельно платить свои налоги через терминал пополнения либо через интернет-банкинг любого банка — и время бы экономилось, а также силы и средства.
+
0
Богдан Гафткови
Богдан Гафткови
19 серпня 2018, 0:53
#
На все є свої причини, повідомляти Вам їх явно не зобов'язаний. З прикладом ви помилились, не в цьому випадку.
+
+43
Qwerty1999
Qwerty1999
19 серпня 2018, 1:00
#
На ровном месте сами себе создали проблему, а теперь ещё и «на все есть причины»…
+
+8
Богдан Гафткови
Богдан Гафткови
19 серпня 2018, 1:27
#
Шановний, я не сам собі створив проблему, ви не уважно читали текст. До прикладу, якщо у Вас з якихось причин гроші не пройдуть по рахунках на які ви сплатили, повернуться, а банк на свій розсуд розпорядиться ними, Ви теж будите вважати, що Ви самі собі створили проблему? Пане, не робіть висновки про людей яких не знаєте і читайте уважніше текст. В даному випадку банк двічі допустив помилки, перший раз, це ще пів біди, буває, я розумію, що касир запрацювався, але другий раз це вже ні в які ворота. На рахунок платежів через термінал, то я давно ними користуюсь, на той момент просто не мав часу чекати чергу до терміналі до каси було швидше. Надалі, ви працівник банку? Таке враження, що так, бо в іншому випадку мене дивує те, що ви не помічаєте відповідальності банківської установи, чи ви вважаєте нормою те, що вони зробили? Взагалі, банк надає послуги чи в касі чи ні, несе відповідальність за їх якість, Ви цього не помітили?
+
0
StarFighter27
StarFighter27
19 серпня 2018, 12:21
#
Если по счету нет прихода-расхода, то снимается ежемесячно по 10 грн. А сотрудник банка пусть расскажет, по каким нормативним документам — это все делается
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
19 серпня 2018, 12:59
#
Всё делается исключительно согласно утвержденных тарифов банка…
+
0
StarFighter27
StarFighter27
22 серпня 2018, 19:57
#
Но есть и скрытые тарифы
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 серпня 2018, 21:34
#
Скрытых тарифов не бывает — они все доступны на сайте банка,
возможно в других разделах многостраничного прайса.

Клиенты почему-то скрытыми называют тарифы, о которых они ничего не знают.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
23 серпня 2018, 18:55
#
Но в ощаде есть своя инструкция нет прихода-расхода в течении месяца минус 10 грн. Это Вам ничего не говорит?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
23 серпня 2018, 20:42
#
Ну так сделайте один приход или один расход в месяц и сохраните ваши 10 гривен.
И это не инструкция, а тариф — нет движения — плати абонплату.
В то же время, я не понимаю, зачем нужен банковский счёт по которому месяцами нет движения?
+
0
StarFighter27
StarFighter27
23 серпня 2018, 22:24
#
Вообще то этот счет не мой
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
19 серпня 2018, 10:35
#
Я внимательно умею читать, могу даже вам процитировать…

«Платіж здійснювався в касі №3. При сплаті мною було надано касиру номера рахунків, паспортні дані, ідентифікаційний код, номер телефону, а також дані по призначення платежу. Здійснювались 2 платежі на один і той самий рахунок з різним призначенням».

«касир при сплаті коштів мною, здійсьнив оплату на інший рахунок

Первое — вы доверились кассиру, а он как назло ошибся при наборе реквизитов одной из платёжек.
Второе — вы поленились перепроверить реквизиты платежей при подписании квитанций, а ведь вам их давали на подпись ДО проведения платежей.

Я делаю простой вывод — вы сами создали себе проблему на ровном месте, конечно не без активной помощи кассира банка.

Из личного…
На днях покупал квартиру и надо было оплатить 1% в ПФ через кассу банка.
Кассир по моей просьбе переделывал платёжку, а всё из-за того, что набрал код ИНН с ошибкой и в фамилии сделал ошибку.
Благо реквизиты казначейских счетов кассир выбирал из выпадающего меню, а не водил вручную, но я не поленился сверить и эти реквизиты — ведь кассиры тоже люди и могут просто случайно промахнуться мышкой и выбрать другую строчку в меню, а это уже другие реквизиты получателя и как следствие — проблема у плательщика.

Так что научитесь некоторые дела не передоверять посторонним, хотя бы ту же уплату налогов.
+
+8
Богдан Гафткови
Богдан Гафткови
19 серпня 2018, 15:22
#
Навчився. Я розумію, що в першому випадку з касиром, не перепровірив рахунки, довіряючи касиру. Однак в другому випадку я взагалі в цьому не приймав участі, і само собою волі в би отримати кошти на руки і самому сплатити на належні рахунки, однак мене навіть не повідомили про повернення коштів.
Зумовлено відсутністю в минулому проблем з таким операціями. 9 років платив без проблем і користувався касою, таке в перше і само собою в останнє.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися