Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 30
Адреса:
Вінниця, пр-т Коцюбинського, 30
Телефон:
+38 (0432) 271-711
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Kate230590
26 грудня 2019, 10:55
Прохання прийняти скаргу і відреагувати. Відділення Вінниця, Коцюбинського 30, прийшли туди відкрити рахунок для отримання військ. пенсії інвалідності. Так як туди направили, перед оформленням пенсії. На що спеціаліст банку сказав, що без посвідчення пенсіонера його не відкриють. Ми сказали, що його немає ще так як тільки оформляємо, на що мені сказали, нехай вам виддадуть тимчасове, без нього нічого не оформим, хоча при собі у нас були паспорт та ідент. код. На мої слова, що там де оформляєм пенсії, нічого про це не говорили, оператор сказала в грубій формі :«Так Я Вам про це говорю». Ми знов вернулись, в воєнкомат, де оформл. пенсії, де сказали, ніяких тимч. посвідч. вони не дають. І сказали їдьте у центральне відділення для оформлення, бо в цьому банку, оператори самі Незнають. В центральному відділенні нам все оформили, без всяких посвідчень.Але питанная, чому із-за ваших Не компетентних працівників, має страждати хвора людина, тому що нам прийшлось, вертатися в воєнкомат, а потім їхати в другий кінець міста в банк, якщо все це могли зробити у відділенні по коцюбинського 30!!! І навчіть своїх працівників хорошим манерами, бо ви понабирали молодих дівчат, які нічого не знають, кроми як хамити. Прошу прийняти міри!!!
Написати коментар
Ответ банка
26 грудня 2019, 14:06
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо.
Банк ЖЕСТЬ! Більше ніж півтора місяця чекаю соціальну картку! На питання, де картка? Відповідь — немає пластику! Чекайте смс. Коли через неодноразові відвідування все ж таки вдалось дізнатись, що картка є, працівники повідомили, що смс не прийшла, бо збій в системі, приходьте з паспортом. Збій в неадекватному банку, а не в системі. Наступного разу, взявши паспорт і нарешті прийшовши за карткою, взнав, що там обідня перерва, хоча на вході до відділення написано «Без перерви». Крім того написано, що в суботу відділення працює з 9.00 до 15.30, хоча за фактом субота вихідний день. Люди, хто хоче співпрацювати з будь-якими видами банківської діяльності — обходьте Ощадбанк стороною!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
26 листопада 2019, 16:44
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
Когда звонишь в банк — негатив сразу: Повидомити про шахрайство!
Понятно с кем ты имеешь дело — полиция в банковской сфере.
Усложняют и без того усложненную жизнь внутренно перемещенных особ. Видите ли регулярно нужно ходить в банк на поклон! Чтобы они разблокировали мне выплаты на маленького ребенка! КЕМ ВЫ СЕБЯ ВОЗОМНИЛИ???
Написати коментар
Понятно с кем ты имеешь дело — полиция в банковской сфере.
Усложняют и без того усложненную жизнь внутренно перемещенных особ. Видите ли регулярно нужно ходить в банк на поклон! Чтобы они разблокировали мне выплаты на маленького ребенка! КЕМ ВЫ СЕБЯ ВОЗОМНИЛИ???
Ответ банка
19 серпня 2019, 11:07
Добрый день!
Банк выполняет постановление КМУ, что обязывает клиентов обращаться в отделение, для прохождения идентификации.
Банк выполняет постановление КМУ, что обязывает клиентов обращаться в отделение, для прохождения идентификации.
Доброго дня. Сьогодні 11.05.2019 о 9:20 поповнювала картковий рахунок через термінал к-0100028, який знаходиться у відділенні ТВБВ#10001/0177 за адресою м.Вінниця, просп.Коцюбинського,30 Внесла три кюп'юри по 500 грн, але на дисплеї після тривалої обробки було написано, що зараховано 1000 грн. До
цієї операції залишок на картці становив 501.83. Після внесення третьої купюри був тривалий звук з купюроприймача, написано«ваші купюри обробляються».Зачекавши кілька хвилин термінал висвітив залишок 1501.83. Тобто 500 грн пропало. Прошу вжити заходів по поверненню коштів.
Написати коментар
цієї операції залишок на картці становив 501.83. Після внесення третьої купюри був тривалий звук з купюроприймача, написано«ваші купюри обробляються».Зачекавши кілька хвилин термінал висвітив залишок 1501.83. Тобто 500 грн пропало. Прошу вжити заходів по поверненню коштів.
Ответ банка
11 травня 2019, 12:10
Доброго дня!
Приносимо вибачення за надані незручності.
Рекомендуємо звернутись до відділення банку, для написання заяви на повернення коштів.
Приносимо вибачення за надані незручності.
Рекомендуємо звернутись до відділення банку, для написання заяви на повернення коштів.
Сегодня проплачивала счет в этом чудо-банке! Вечером заметила, что кроме коммисии 1процент от сумы платежа, а это 150 грн, я ещр заплатила какую-то страховку за 100 грн, хотя кассир ничего мне не говорила про страховку, когда я проплачивала!!! Развод на ровном месте…
Коментарі (2)
Ответ банка
27 грудня 2016, 12:09
Добрый день. Приносим извинения за ситуацию. Она недопустима. Страховые продукты, которые предлагаются в отделениях Банка являются добровольными и клиент может приобрести их по собственному желанию. АО «Ощадбанк» проявляет заботу о своих клиентах и предлагает им дополнительную защиту на случай непредвиденных событий в одной из надежных страховых компаний. Пожалуйста, подскажите дату/время обращения и ФИО сотрудника.