Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не компетентные и хамовитые работники банка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Kate230590 26 грудня 2019, 10:55
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 30
Прохання прийняти скаргу і відреагувати. Відділення Вінниця, Коцюбинського 30, прийшли туди відкрити рахунок для отримання військ. пенсії інвалідності. Так як туди направили, перед оформленням пенсії. На що спеціаліст банку сказав, що без посвідчення пенсіонера його не відкриють. Ми сказали, що його немає ще так як тільки оформляємо, на що мені сказали, нехай вам виддадуть тимчасове, без нього нічого не оформим, хоча при собі у нас були паспорт та ідент. код. На мої слова, що там де оформляєм пенсії, нічого про це не говорили, оператор сказала в грубій формі :«Так Я Вам про це говорю». Ми знов вернулись, в воєнкомат, де оформл. пенсії, де сказали, ніяких тимч. посвідч. вони не дають. І сказали їдьте у центральне відділення для оформлення, бо в цьому банку, оператори самі Незнають. В центральному відділенні нам все оформили, без всяких посвідчень.Але питанная, чому із-за ваших Не компетентних працівників, має страждати хвора людина, тому що нам прийшлось, вертатися в воєнкомат, а потім їхати в другий кінець міста в банк, якщо все це могли зробити у відділенні по коцюбинського 30!!! І навчіть своїх працівників хорошим манерами, бо ви понабирали молодих дівчат, які нічого не знають, кроми як хамити. Прошу прийняти міри!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 14:06
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Не компетентные и хамовитые работники банка