У мобільному додатку Ощадбанку є опція «Повідомлення по картках» у якої є два варіант вибору:
1. Отримувати SMS по операціях на суму більше 1000 грн., вартість послуги по картці — 7 грн./міс
2. Не отримувати повідомлення
Але при виборі другої опції, приходить SMS з таким текстом: «Vybachte, u tsiliakh bezpeky SMS-banking za vashoiu kartkoiu X-XXX* ne mozhe buty vidkliucheno.»
Така собі ілюзія вибору… От нашо така опція у додатку, коли вана не працює (питання риторичне, бо я знаю відповідь: Ощадбанк — совкове лайно)
І, якби ж то, воно було безкоштовним, як усіх людських банках, так тут же платно і не дають змоги відмовитися від цієї «послуги».
І питання навіть не в 7 гривнах, а в тому що картка Ощадбанку використовується нами один раз на місяць — зняти кошти у банкоматі, після того як надійшли виплати (а це можна перевіряти через додаток, замість СМС), бо по іншому картку цього збоченого банку використовувати не можна, і ось списання ціх 7 грн заважає знімати всю суму, що надійшла та регулярно формуєтьс я мінусовий баланс через ці 7 грн.
Я то знаю вихід, переводити ті 7 з іншої картки кожний раз, щоб була рівна сумма і щом не було мінісу, проте якого біса я це маю робити, ще і за свій кошт?
Ощадбанк — це те що не зміниться ніколи.
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Тулузи, 3-А
Адреса:
Київ, вул. Тулузи, 3-А
Телефон:
+38 (044) 274-52-89, +38 (044) 274-52-70
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 10:00-16:00, без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
1 вересня 2022, 13:49
Доброго дня.
Для використання Ощад 24/7 обов'язковою умовою має бути наявність підключення до смс-інформування. Ця послуга є платною і може складати 7 грн або 0 грн, в залежності від тарифного пакету по якому відкрито карту. Потрібно це для отримання одноразових паролів в підтвердження операцій. Дійсно, в додатку, є можливість відключення по карті смс, але тільки не по тій, за якою в клієнта відбувалася реєстрація в системі. Якщо ви не бажаєте сплачувати комісію в розмірі 7 грн в місяць, ви можете він неї відмовитися по дзвінку до контакт-центру 0800210800. Також, ви можете повідомити оператору про необхідність зміни каналу інформування з смс на Push — повідомлення. Після цього ви будете отримувати Push -повідомлення з інформацією про стан вашого рахунку, рух по ньому коштів та зможете й надалі користуватися Ощад 24.
Для використання Ощад 24/7 обов'язковою умовою має бути наявність підключення до смс-інформування. Ця послуга є платною і може складати 7 грн або 0 грн, в залежності від тарифного пакету по якому відкрито карту. Потрібно це для отримання одноразових паролів в підтвердження операцій. Дійсно, в додатку, є можливість відключення по карті смс, але тільки не по тій, за якою в клієнта відбувалася реєстрація в системі. Якщо ви не бажаєте сплачувати комісію в розмірі 7 грн в місяць, ви можете він неї відмовитися по дзвінку до контакт-центру 0800210800. Також, ви можете повідомити оператору про необхідність зміни каналу інформування з смс на Push — повідомлення. Після цього ви будете отримувати Push -повідомлення з інформацією про стан вашого рахунку, рух по ньому коштів та зможете й надалі користуватися Ощад 24.
Задержка зарплаты в 12 дней.(это не в первый раз) В приложении Ощад24 в истории операции появилась запись (задним числом), что зарплата пришла 15.07.2022 г.время 00:00. А по факту деньги пришли 27.07.2022.г время 20:05. Это новый вид обмана от Ощадбанк?
Написати коментар
Ответ банка
28 липня 2022, 13:05
Доброго дня.
Банк не затримує виплату заробітної плати. Максимальні терміни зарахування коштів можуть складати до 3 х днів.
Якщо у вас виникли сумніви щодо даного зарахування рекомендуємо звернутися з цим питанням до бухгалтерії підприємства/організації в якій ви працюєте і уточнити коли було проведення операцій з перерахунку коштів на банк.
Банк не затримує виплату заробітної плати. Максимальні терміни зарахування коштів можуть складати до 3 х днів.
Якщо у вас виникли сумніви щодо даного зарахування рекомендуємо звернутися з цим питанням до бухгалтерії підприємства/організації в якій ви працюєте і уточнити коли було проведення операцій з перерахунку коштів на банк.
Добрый вечер!
Мне 3 мая был отправлен Swift перевод, из Америки!!! Деньги не зашли!!!
Ропросил Ощадбанк все данные об отправители кто он и чем занимается.
Хорошо предъявила все бумаги об отправителе, сказали зачислят, прошло время придумали что отправитель что-то не указал.Пусть отправитель редактирую.
Отправитель отредактировал и дал ответ что его банк в Америке проверил Swift перевод все верно и деньги должен Ощадбанк зачислить в течении 24 -48 часов, позвонила в банк в Одессу на Черняховского, Ирина Николаевна управляющая сказали ждите до 7 дней все зачислят, прошло 7 дней денег нет, А в общем прошло 2 месяца и 16 дней.
Позвонила опять говорит деньги наверно вернулись отправителю, хорошо, дайте мне бумагу на почту что деньги вернулись отправителю.Бумаги нет, ну как все это понимать! При этом звонила не один раз на горячую линию, и два раза писала скаргу, нет ответа Как можно работать с таким банком!!! Карту проверили работает изначально.
Написати коментар
Мне 3 мая был отправлен Swift перевод, из Америки!!! Деньги не зашли!!!
Ропросил Ощадбанк все данные об отправители кто он и чем занимается.
Хорошо предъявила все бумаги об отправителе, сказали зачислят, прошло время придумали что отправитель что-то не указал.Пусть отправитель редактирую.
Отправитель отредактировал и дал ответ что его банк в Америке проверил Swift перевод все верно и деньги должен Ощадбанк зачислить в течении 24 -48 часов, позвонила в банк в Одессу на Черняховского, Ирина Николаевна управляющая сказали ждите до 7 дней все зачислят, прошло 7 дней денег нет, А в общем прошло 2 месяца и 16 дней.
Позвонила опять говорит деньги наверно вернулись отправителю, хорошо, дайте мне бумагу на почту что деньги вернулись отправителю.Бумаги нет, ну как все это понимать! При этом звонила не один раз на горячую линию, и два раза писала скаргу, нет ответа Как можно работать с таким банком!!! Карту проверили работает изначально.
Ответ банка
20 липня 2022, 8:03
Доброго дня.
Відповідь на аналогічний коментар надали вам в особисті повідомлення.
Відповідь на аналогічний коментар надали вам в особисті повідомлення.
Добрый день!
7 июля подал заявку на переоформление карточки киевлянина в связи с окончанием срока действия. В отделении оформили все документы и сказали ожидатьСМС, ориентиеровочно 26 июля. По сей день СМС нет, в отделении трубку никто не берет. Что делать?
Коментарі (2)
7 июля подал заявку на переоформление карточки киевлянина в связи с окончанием срока действия. В отделении оформили все документы и сказали ожидатьСМС, ориентиеровочно 26 июля. По сей день СМС нет, в отделении трубку никто не берет. Что делать?
Ответ банка
16 серпня 2021, 14:09
Доброго дня! Перевірити доставку картки до відділення ви можете також через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800 (цілодобово).
Пополнение телефона через приложение Ощад 24 на 1320 гривен и заблокирована операция (это третья блокировка за два года). И первый раз мне посоветовали в банке разделить сумму и всегда платить частями. «бред» но сработало и я перевёл 600 гривен и 720 гривен. Да деньги перевели и сразу заблокировали доступ в Ощад 24. Смысл блокировать после того как деньги перевели' блокировать надо до перевода денег если есть подозрения на мошенника).«Превышен лимит" так мне сказали когда я позвонил по номеру 0800210800, я при получении карты лимит увеличил до 3000 тысяч гривен.(через приложение Ощад 24) и оператор сказал что надо прийти в банк и подтвердить, что это делал я и написать заявление на разблокировку доступа. Я пришел в банк с паспортом это было .06.04.2021 примерно 14−00 заявление написано, сегодня 07.04.2021 примерно в 11−00 позвонили и сказали что ОТКАЗАЛИ мне. Я спрашиваю что мне делать ответ «не знаем будем ещё писать заявление», одно два три сколько надо написать заявлений? теперь я в банк буду ходить как на работу?
Коментарі (3)
Ответ банка
8 квітня 2021, 13:41
Доброго дня. Ситуацію перевіряємо. Очікуйте, будь ласка, зворотний зв'язок.
Сейчас многие получают карты пенсионные, социальные и т д. Ощад придумал, что можно записаться по времени в отделение. Казалось бы все ок, должно бы решить вопрос с очередями, но что то пошло не так. Все кто записался и по живой очереди с самого утра скопились перед дверями банка который час. Так как никто из менеджеров банка не может выйти организовать и сказать, что очередь общая либо клиенты в кассу или к менеджеру отдельно, пенсии отдельно, клиенты банка толпятся по 20-30 человек. По записи на 12.30 и т.д. никто не вызывал. Получить карту оказалось просто сверх проблемой, что по записи, что без.
Коментарі (4)
Ответ банка
9 жовтня 2020, 11:00
Добрый день! Хотели бы отметить, что со стороны банка все меры безопасности соблюдаются — контролируется количество людей в помещении, наличие масок, проводится дезинфекция помещения. К сожалению, контролировать поток очереди за пределами банка невозможно физически. Благодарим за ваше понимание. С уважением, команда Ощадбанка.
Получила свифт перевод от мужа значительная сумма ощад зачислил сумму но заблокировал!!! Запросили подтверждающие документы, мы предоставили так как это деньги мужа соответственно предоставили его рабочие договоры. Я не могу ни снять деньги ни открыть депозит ничего. Финмониторинг ощада дал ответ внимание что моя финансовая ситуация не соответствует. Что??? Это свифт перевод подтвержденный банком отправителем и американским банком корреспондентом. Не переводите деньги в этот банк если не хотите чтобы ваши деньги были заблокированы.
Коментарі (1)
Ответ банка
1 жовтня 2020, 9:26
Здравствуйте!
Приносим извинения за временные неудобства. Информацию по данной ситуации обязательно проверим и предоставим Вам обратную связь.
С ув. команда Ощадбанка!
Приносим извинения за временные неудобства. Информацию по данной ситуации обязательно проверим и предоставим Вам обратную связь.
С ув. команда Ощадбанка!
Програма в oschad24 заплутана і не зрозуміла. Важко та багато потрібно згаяти часу, щоб зробити потрібне. Невже для державного банку не важливо збільшення клієнтів через розрахунки програмою обслуговування. Зручна та зрозуміла програма — більше грошей в банку на рахунках. Заплатіть програмістам і вони напишуть що бажаєте. Успіхів вам!
Коментарі (4)
Ответ банка
28 вересня 2020, 14:02
Доброго дня! Ми подбали про те, щоб Ви не гаяли час ;) Саме тому, на нашому Ютуб-каналі є інструкції, щодо користування Ощад 24/7: https://www.youtube.com/playlist?list=PLdI551lWDmEKqvtVBdXQGtpAmbTWpr5cX Якщо залишились додаткові запитання, напишіть, будь ласка, нам до особистих повідомлень, з радістю допоможемо розібратися. З повагою команда Ощадбанку!
Сегодня звоню целый день в отделение банка не могу дозвониться никто трубку не берет
Коментарі (1)
Ответ банка
22 серпня 2019, 17:42
Добрый день!
Сотрудники отделения отвечают на звонки, в случае отсутствия клиентов.
Рекомендуем позвонить в контакт-центр 0800210800.
Сотрудники отделения отвечают на звонки, в случае отсутствия клиентов.
Рекомендуем позвонить в контакт-центр 0800210800.
Хоча інформація стосовно чи отримано виконавче впровадження про зняття арешту з рахунку дуже необхідна.
Знаходжусь в іншому місті, де доречі на дзвінок у відділенні відповіли і пояснили, що цією інформацією володіє відділення де рахунок відкривався, а відкривався він саме в цьому відділенні.