Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Стара Вижівка, вул. Жовтнева,4
Адреса:
Волинська область, Стара Вижівка, вул. Жовтнева,4
Телефон:
+38 (03346) 2-13-74
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Lesia06
24 жовтня 2020, 19:07
Доброго вечора. Термін моєї зарплатної карти минув, тому прийшла у відділеня по нову, видали. До цього мала на старій кредит у сумі 1500 грн. на моє прохання закрити кредит повністю відмовили, а відкрили нову до того ж на 22 тис.грн. про що я не була повідомлена. Прийшовши у відділення попросила закрити кредитну карту отримала знову відмову. Як таке можливо? Це законно? Примусово змушувати мати кредит у Ощадбанку?
Коментарі (1)
Ответ банка
25 жовтня 2020, 8:13
Доброго дня! Оформлення кредитних продуктів здійснюється на добровільній основі. Просимо вибачення за можливе неякісне обслуговування у відділенні, обов'язково проведемо роботу із працівниками.
Хотіли б також зазначити, що кредитний ліміт встановлюється абсолютно безкоштовно. Якщо ви не користуєтеся кредитними коштами також не сплачуєте жодних комісій, а просто маєте певну суму про запас. Навіть використовуючи кошти, маєте можливість не сплачувати відсотки за користування, адже передбачено пільговий період на операції розрахунку карткою до 62 днів.
Хотіли б також зазначити, що кредитний ліміт встановлюється абсолютно безкоштовно. Якщо ви не користуєтеся кредитними коштами також не сплачуєте жодних комісій, а просто маєте певну суму про запас. Навіть використовуючи кошти, маєте можливість не сплачувати відсотки за користування, адже передбачено пільговий період на операції розрахунку карткою до 62 днів.
Ощабдбанк ДУЖЕ прикро розчарував.
При знятті 20.11.17 пенсії з банкомату, гроші фактично не видали, з рахунку кошти списали, смс про зняття коштів надіслали. Було написано заяву до банку.
Сьогодні 30.11.17, гроші не повернулись, інформацію на якому етапі розгляд заяви ніхто не надав на вимогу, працівники контакт центру в міру своєї некомпетентності чи бездіяльності-ліні, інших причин я не можу назвати, не допомагають, не можуть надати жодну інформацію, відповідають в грубій формі, не знають законодавства, не можуть пояснити згідно яких постанов заява про невидачу банкоматом фактично готівки має розглядатись від 45 днів, керуються якимись міжніроднити стандартами, а на запитання конкретно якими — не можуть сказати, мотивуючи що це таємниця.
Здається ми живемо в правовій державі, та законодавство відкрите у нас, можливо працівники не чули про ГАРАНТ КОНСТИТУЦІЇ.
ОТОЖ, ВІДСУТНІСТЬ ГАРАНТОВАНОЇ ДЕРЖАВОЮ ПЕНСІЇ, МОРАЛЬНЕ ТА ФІЗИЧНА ШКОДА--- ЦЕ ТЕ ЧИМ БАНК МОЖЕ ДОПОМОГТИ.
Гроші знецінюються і якщо вже заява розглядається від 45 днів, то будьте добрі верніть з відсотками.
Дякую за розуміння!
Чекаю ПОВНОЇ, РОЗГОРНУТОЇ ВІДПОВІДІ, А НЕ ПРОСТО нічого(це те що Ощад зараз робить для повернення заробленої пенсії)
ОЦІНКА-------- ЖАХЛИВО НЕМОЖЛИВО
Коментарі (2)
При знятті 20.11.17 пенсії з банкомату, гроші фактично не видали, з рахунку кошти списали, смс про зняття коштів надіслали. Було написано заяву до банку.
Сьогодні 30.11.17, гроші не повернулись, інформацію на якому етапі розгляд заяви ніхто не надав на вимогу, працівники контакт центру в міру своєї некомпетентності чи бездіяльності-ліні, інших причин я не можу назвати, не допомагають, не можуть надати жодну інформацію, відповідають в грубій формі, не знають законодавства, не можуть пояснити згідно яких постанов заява про невидачу банкоматом фактично готівки має розглядатись від 45 днів, керуються якимись міжніроднити стандартами, а на запитання конкретно якими — не можуть сказати, мотивуючи що це таємниця.
Здається ми живемо в правовій державі, та законодавство відкрите у нас, можливо працівники не чули про ГАРАНТ КОНСТИТУЦІЇ.
ОТОЖ, ВІДСУТНІСТЬ ГАРАНТОВАНОЇ ДЕРЖАВОЮ ПЕНСІЇ, МОРАЛЬНЕ ТА ФІЗИЧНА ШКОДА--- ЦЕ ТЕ ЧИМ БАНК МОЖЕ ДОПОМОГТИ.
Гроші знецінюються і якщо вже заява розглядається від 45 днів, то будьте добрі верніть з відсотками.
Дякую за розуміння!
Чекаю ПОВНОЇ, РОЗГОРНУТОЇ ВІДПОВІДІ, А НЕ ПРОСТО нічого(це те що Ощад зараз робить для повернення заробленої пенсії)
ОЦІНКА-------- ЖАХЛИВО НЕМОЖЛИВО
Ответ банка
1 грудня 2017, 11:02
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацю, що склалась. Справді, стандартний термін розгляду заяви-претензії складає 45 днів, але кошти можуть бути повернуті і раніше цього терміну. Для можливості повернення невиданої клієнту суми має бути проведене розслідування, що і обумовлює термін. Співробітники контакт-центру не мають доступу до інформації щодо розгляду заяви, тому і не могли надати відповідь на Ваше питання. Під міжнародними стандартами малися на увазі передбачені строки розгляду спірних транзакцій міжнародними платіжними системами Visa та MasterCard.