Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обман з знняттям готівки! Бездіяльність банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
irina30112017 30 листопада 2017, 20:32
Ощабдбанк ДУЖЕ прикро розчарував.
При знятті 20.11.17 пенсії з банкомату, гроші фактично не видали, з рахунку кошти списали, смс про зняття коштів надіслали. Було написано заяву до банку.
Сьогодні 30.11.17, гроші не повернулись, інформацію на якому етапі розгляд заяви ніхто не надав на вимогу, працівники контакт центру в міру своєї некомпетентності чи бездіяльності-ліні, інших причин я не можу назвати, не допомагають, не можуть надати жодну інформацію, відповідають в грубій формі, не знають законодавства, не можуть пояснити згідно яких постанов заява про невидачу банкоматом фактично готівки має розглядатись від 45 днів, керуються якимись міжніроднити стандартами, а на запитання конкретно якими — не можуть сказати, мотивуючи що це таємниця.
Здається ми живемо в правовій державі, та законодавство відкрите у нас, можливо працівники не чули про ГАРАНТ КОНСТИТУЦІЇ.
ОТОЖ, ВІДСУТНІСТЬ ГАРАНТОВАНОЇ ДЕРЖАВОЮ ПЕНСІЇ, МОРАЛЬНЕ ТА ФІЗИЧНА ШКОДА--- ЦЕ ТЕ ЧИМ БАНК МОЖЕ ДОПОМОГТИ.
Гроші знецінюються і якщо вже заява розглядається від 45 днів, то будьте добрі верніть з відсотками.
Дякую за розуміння!
Чекаю ПОВНОЇ, РОЗГОРНУТОЇ ВІДПОВІДІ, А НЕ ПРОСТО нічого(це те що Ощад зараз робить для повернення заробленої пенсії)
ОЦІНКА-------- ЖАХЛИВО НЕМОЖЛИВО
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2017, 11:02
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацю, що склалась. Справді, стандартний термін розгляду заяви-претензії складає 45 днів, але кошти можуть бути повернуті і раніше цього терміну. Для можливості повернення невиданої клієнту суми має бути проведене розслідування, що і обумовлює термін. Співробітники контакт-центру не мають доступу до інформації щодо розгляду заяви, тому і не могли надати відповідь на Ваше питання. Під міжнародними стандартами малися на увазі передбачені строки розгляду спірних транзакцій міжнародними платіжними системами Visa та MasterCard.

Коментарі - 2

+
0
irina30112017
irina30112017
1 грудня 2017, 12:05
#
Відповідь як і робота банку бажає кращого.
Мене цікавить, конкретна сума відсотків за користування грошей в сумі 1600,00 за той період, що банк вестиме розслідування + відсотки по інфляції+ сума компенсації за моральну, матеріальну та фізичну шкоду.

+
0
irina30112017
irina30112017
1 грудня 2017, 12:32
#
До того, строк 45 днів, це не спірна транзакція, а помилка в роботі банкомату! ВАША ПОМИЛКА!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Обман з знняттям готівки! Бездіяльність банку