Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Icefloes 28 лютого 2023, 19:23
З 2021 року мав кредитну картку Монобанку з кредитним лімітом 10000 грн. Також мав ще більші кредитні ліміти в декількох інших банках, завжди вчасно сплачував необхідні суми. За декілька місяців до повномасштабного вторгнення збільшив кредитний ліміт Монобанку до 40000 грн та використав ці кошти.

Я працював в інтернеті, але після 24 лютого робота була втрачена оскільки моє місто Херсон було окуповане в перші дні, а під час окупації інтернету не було взагалі, або був дуже поганої якості. Тож я не мав доходу та не мав змоги продовжувати сплачувати борг. Потім я виїхав за кордон, де також не мав доходу, а отримував лише соціальну допомогу від держави, яку не мав права відправляти в Україну. Через незнання мови не міг знайти роботу. Та ось лише на початку лютого 2023 року знаходжу роботу та починаю працювати. Розуміючи необхідність сплати боргів, одразу ж починаю рахувати для себе скільки зможу віддавати щомісяця.

Бачу повідомлення від Монобанку від 28 січня 2023 року: «Погасіть увесь борг у сумі 47600 грн протягом 30 календарних днів з моменту направлення цього повідомлення. Щоб повернутися до стандартного графіка оплати, Вам необхідно протягом 30 календарних днів з моменту направлення повідомлення погасити прострочені та поточний платіж 12106 грн».

Всю суму я сплатити не міг, але мене зацікавила можливість сплатити 12106 грн, щоб повернутися до звичайного графіку. Я пишу в підтримку, описую ситуацію і кажу, що тепер маю роботу і маю змогу нарешті сплачувати борг, тому хочу повернутися до звичайного графіку. Але першу зарплатню отримаю 10 березня, а в цьому повідомленні написано що у мене лише 30 днів (до 28 лютого). Питаю чи матиму змогу сплатити в березні щоб повернутися до регулярного графіку (всього лише на 10 днів пізніше, ніж вони вимагають). На що мені відповідають шаблонними фразами, кажуть що я повинен якомога раніше сплатити, і не дають чіткої відповіді. Я думаю «ну добре, щоб показати бажання сплачувати борг закину максимум що можу зараз — 2000 грн. Буду сподіватись що в березні банк надасть можливість сплатити десь 12 тисяч гривень, чи дещо більше, аби повернутися до звичайного графіку сплати, та буду сплачувати регулярно щомісяця, аби у банку більше не було претензій».

Сьогодні, 28 лютого 2023 року, отримав повідомлення, що тепер банк вимагає від мене негайної сплати всієї суми боргу — 45000 грн. Знову пишу в підтримку, знов описую ситуацію, що був на окупованій території, ось нарешті маю роботу та зможу сплачувати, але всю суму внести не зможу, хотів би сплатити необхідну частину і повернутися до звичайного графіку платежів. Перший платіж готовий внести через 10 днів, 10 березня, одразу як отримаю першу зарплатню. Отримую відповідь, що банк вимагає лише повної сплати заборгованості. Ніяких реструктуризацій банк не надає, зрозуміти мою ситуацію взагалі не хоче, каже що якщо я не сплачу повну суму то подаватимуть до суду.

Тепер я порівняю з іншими банками. Маю також борг 70000 грн в другому банку і 20000 грн в третьому, вони одразу зрозуміли мене і ми домовилися з ними про реструктуризацію. Тепер я щомісячно сплачуватиму суму, яка влаштовує і мене і ці банки, тож з ними питання вирішене. Монобанк ніяк не йде на зустріч, не дивлячись на те, що я кажу, що через 10 днів зможу внести 12000 грн, щоб повернутися до регулярного графіку. Натомість, вони кажуть що якщо я не внесу повну суму, то подаватимуть до суду. Хоча я знаходжусь за кордоном, жодної власності в Україні не маю, і взагалі не розумію як судова справа може змусити мене швидше повернути борг, якщо це фізично неможливо. Мені здається, що обидві сторони зацікавлені знайти компроміс, щоб борг сплачувався якнайшвидше, але, як я бачу, Монобанк у цьому не зацікавлений.

Побачивши ставлення трьох різних банків до моєї складної ситуації під час війни, можу сказати, що коли все це закінчиться, більше не матиму бажання бути клієнтом Монобанку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 березня 2023, 15:45
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Полезный комментарий
Icefloes 4 березня 2023, 18:17
Проблема вирішена. Сьогодні зі мною зв’язалися та запропонували реструктуризацію. При цьому вони акцентували увагу на тому, що така пропозиція надається клієнтам не часто: «Наразі у банку для вас є індивідуальна пропозиція про реструктуризацію. Така пропозиція доступна одиницям клієнтам і вам пощастило потрапити в їх число. Воно обмежене в часі та може в будь-який момент перестати бути вам доступним. Давайте обговоримо деталі цієї пропозиції і як правильно нею скористатися?». Уважно ознайомився і підписав договір, тепер повинен протягом 10 днів внести 10% від суми боргу. Вони запропонували розбити решту боргу на 12 або 18 рівних щомісячних платежів. Я обрав платити по 3422 грн щомісяця протягом 12 місяців. При цьому ніяких відсотків, штрафів та пень не нараховуватимуть. Тепер я задоволений, але хотілося б, щоб банк одразу легше йшов на контакт.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sky007 24 лютого 2023, 17:12
Просит предоплату, а затем не отправляет товар вовсе либо отправляет мусор который никто не заказывал. Мусор был отправленьот имени Паламарчук Александр Викторович
monobank
Відповідь банку
24 лютого 2023, 17:15
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Defender NBU 24 лютого 2023, 9:17
Добрый день, многие люди нашли лазейки обходить запрет по переводу грн за рубеж используя местные почты.

Перевод или пополнение счета валютой через почты происходит на стороне украинских банков как покупка (оплата услуг почты, установлен МСС покупки, а не перевода) хотя на самом деле именно грн переводится на зарубежные счета что на данный момент запрещено НБУ.

В этом были замечены следующие почты:
⁃ POSTA BRATISLAVA (Словакия, все отделения почт в стране, название мерчанта напр. «BRATISLAVA» изменяется в зависимости от города)
⁃ AN POST MONEY (Ирландия)
⁃ POCZTA POLSKA (Польша)

В вашем банке на данный момент не ограничена оплата этим мерчантам.

Прошу вас подробно изучить и разобраться в ситуации, а также пресечь отток гривны зарубеж.
monobank
Відповідь банку
24 лютого 2023, 14:04
Доброго дня
Дякуємо за інформацію
Передали колегам, для детальної перевірки інформації
Проблема вирішена
Вікторія Павленко 22 лютого 2023, 9:23
Я мала росрочки до війни, під час війни декілька місяців не виходило платити, як тільки банк почав потребувати мінімальних оплат, почала вносити оплати, в вересні був пропущенний платіж (змінила роботу) та ось в січні внесла не повний платіж, цього місяця внесла повний вже. Але на борг нараховується 3,1% тобто в мене з 33 000 сумма виросла до 146 000 на карті, декілька разів зверталась з приводу перерахунку відсотків чи реструктиризації боргу, банк відповідає що немає таких послуг, і чи є взагалі сенс платити ці платежі по 6000 грн якщо сумма ніяк не зменшується — я просто плачу відсоток банку сумма стоїть на місці, під час війни нажаль немаю тих доходів що раніше — і я пів зарплати віддію чисто на відсотки монобанку, банк не іде ні на які поступки, я розумію що сама винна що влізла в їх кредит, але чи є взагалі сенс платити, куди звертатись, бо такі відсотки це неадекватно, і виходить що поки не матиму 4500$ то буду чисто платити гроші в нікуди.мені дуже подобається моно, але ваші умови по кредиту, просто жах- це повічне рабство, дуже шкодую що користувалась кредиткою до війни (як би знала що втрачу свої доходи ніколи б не взяла б тут кредит)
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 лютого 2023, 16:05
Дуже шкода, що у вас склалася така думка.
На жаль, війна невідворотно позначається і банківському секторі. Зараз банки безпосередньо впливають на підтримку економіки країни і ми зобов'язані триматися «на плаву» для нашого спільного майбутнього.
Для виконання зобов'язань перед нашими вкладниками ми продовжуємо списувати відсотки за використання кредитного ліміту та інших кредитних продуктів.
Розуміючи весь тягар ситуації, ми не списуємо пені, штрафи та неустойки при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ.
Мінімальний платіж це 4% від суми боргу за карткою, а сума відсотків, що списується банком, це 3,1% на місяць.
Але хочемо звернути вашу увагу, що якщо крім боргу по картці є ще й розстрочки, то якщо не вносити суму платежів за розстрочками, вони списуватимуться з балансу картки, тим самим збільшуючи суму боргу.
По кожному Клієнту індивідуально розглядається можливість надання реструктуризації з урахуванням багатьох параметрів.
На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію.
Тому ми рекомендуємо по можливості вносити мінімальний платіж та платежі по розстрочках для поступового погашення боргу.
Якщо банком буде ухвалено рішення надати реструктуризацію, ми з вами зв'яжемося.
Анастасія Димитрова 21 лютого 2023, 14:30
Маю білу карту моно з нульовим кредитним лімітом. Карта ніде не підвязана. В один момент почались спроби списати кошти з карти. По 300,400 грн. ТАк як інтернет ліміт був нульовий то кошти не могли списатися. Співробітник банку в вайбер чаті порадив перевипустити карту. Після перевипуску кошти знову намагалися списувати. І в один момент було декілька списань в мінус!!! І це при нульовому кредитному ліміті. Вийшло так, що в мене списало з карти через незрозумілі транзакції 2195 грн. Знову звернулась до банку. На що співробітник відповів що я маю сплатити ці кошти бо це борг. Але не зміг пояснити яким чином кошти списались в мінус коли не має кредитного ліміта. Потім новий спеціаліст звязався зі мною і повідомив що вони подали заявку в платіжну систему для повернення коштів. Тобто свою провину вони визнали. І термін поверння до 60!!! днів. І через 3 тижні монобанк починає списувати з моєї чорної карти кошти для погашення заборгованості по білій. Тобто вони самі допустили шахрайство, і тепер з мене ж списують кошти щоб погастити цей борг. І про це мене попердньо оператор не повідомив, а поставили вже перед фактом. Тобто cамі допустили факт списання в овердрафт і тепер за рахунок моїх коштів намагаються погасити борг
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 лютого 2023, 16:42
При установці застосунку або підв'язці картки на ресурсах клієнт погоджується з «Умовами та Правилами» і ресурс має право списувати кошти в автоматичному режимі.
Банк еквайр може надіслати підсумковий запит на взаєморозрахунок за наданою послугою.
Монобанк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства.
Таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої карти
При цьому, якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему. На поточний момент ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше. Як тільки у нас з'явиться нова інформація по вашій справі ми обов'язково з вами зв'яжемося
Проблема вирішена
LaZerro 20 лютого 2023, 17:45
Монобанк заблокував рахунок за перевипуск фізичних карток (які можна вільно купити у такому магазині як СІЛЬПО), перед тим, як перевипускати я запитав у підтримки, чи є якісь ліміти на це — мені відповіли, що лімітів немає. Перевипуск картки коштує 100 грн (у сумі з поверненням 50 грн — ціна перевипуска: 50грн), тобто банк НЕ втрачає гроші за перевипуск картки.

На кожну картку було всього 4 транзакції: 50 грн — повернення грошей за купівлю картки, купівля к сервісі STEAM (цифрові товари) на суму 6 грн, перевод з білої картки на суму 56грн та зняття 100 грн для перевипуску картки.

До мене телефонували 2 рази та питали навіщо я перевипускаю картки, після моєї відповіді: «для оплати у сервісі Steam» та відповіді «так» на питання: «чи сплачуєте ви для власних потреб», бажали гарного дня.

У мене є підозра, що я підпав під пункт 6.3.6, ІІ. Загальні умови випуску та обслуговування Платіжних карток, а саме: «в разі наявності сумнівів у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки для власних потреб (сумніви Банку можуть бути пов’язані, в тому числі з: імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного застосунку третім особам);»
Але при такому розкладі закривають картку! А не весь рахунок.

Прошу монобанк зв’язатися зі мною та розібратися в цій ситуації, я можу дати повну інформацію та докази, що дані картки нікому не передавались (саме ті, які треба для оплати) та картки не використовувались для чогось «незаконного».
Також можу наочно показати, навіщо мені треба перевипускати картки та що саме я з ними роблю
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 лютого 2023, 11:54
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Полезный комментарий
LaZerro 22 лютого 2023, 17:01
Поспілкувався з банком, рахунок повернули. Дякую Mono за співпрацю!
Andrej1990 18 лютого 2023, 12:11
Уже месяц после обновления приложения, не возможно пополнить счёт мобильного оператора Лайкамобайл (3mob)
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 лютого 2023, 15:51
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
TILOH 17 лютого 2023, 23:02
Наверно единственный банк в Украине куда не внедрились дебилы с ногами вместо рук.

Пользуюсь услугами монобанка уже четыре года, доволен на все сто.
Все платежи проходят моментально, если есть комиссия, то её видно сразу, ничего не спрятано.

Проблемы решаются быстро, если ты обратился в техподдержку то тебе сразу ответят и сразу начнут решать. Это не будет даун вооруженный файлом с шаблонными ответами, сотрудник монобанка всегда адекватен и если он лично в каком то вопросе не силен, то он не будет пол часа залипать, а пригласит соответствующего коллегу для решения проблемы, в общем саппорт у моно состоит из элитных бойцов.

Монобанк помог мне отнять у робота гугла деньги которые тот автоматически списывал за несуществующий премиум ютуб, гугл был вынужден вернуть все списания, несмотря на то что по всем оценкам вероятность выигрыша спора была мала монобанк это сделал.

Рекомендую.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 лютого 2023, 13:27
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
nadtochi 17 лютого 2023, 13:28
Користуюсь послугами монобанк з 2017 року. За весь цей період жодної проблеми не виникало: ні з кредитним лімітом, ні з депозитами, ні з поповненням, зняттям чи переказом на картку, онлайн-покупками, тощо. Служба підтримки завжди оперативно допомагає вирішити якесь питання в телеграмі. Мобільний застосунок зручний, швидко все працює. Миттєво можна відкрити депозит. З кредитним лімітом теж проблем не було (це залежить від самого клієнта, якщо гарна кредитна історія, то проблем не буде). Дякую також за програму з кешбеком, наче дрібниця, але приємно, як кажуть — копійка гривню береже. Бажаю банку розвитку та процвітання! Це відгук не заказний! Мені захотілось написати хороше про банк, якому довіряю і користуюсь. Бо більшість людей, нажаль, пише тільки один негатив…
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 лютого 2023, 14:01
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі тільки радувати вас!
Проблема вирішена
Рустем А 17 лютого 2023, 10:26
03.02.2023 року було відправлено платіж від юридичної особи на рахунок фізичної особи. Наступного дня фінансовий моніторинг прислав запит на документи, протягом тижня додавав ще запитів і уточнень. Всі запитувальні документи були надані.
Станом на 17.02.2023 року кошти на рахунок не зараховані та не повернені. Ні в чаті ні на гарячій лінії не можуть надати терміни розгляду документів, закрити рахунок також неможливо.
Наразі кошти в банку, можливості їми користуватися немає. Термінів зарахування чи повернення також немає. Хто може відповісти на питання, скільки це займе часу? Тиждень, місяць, рік? Відповідають «трошки часу». Два тижні це не трошки
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 лютого 2023, 14:47
Нам шкода, що процес перевірки наданих документів зайняв більше часу, ніж ви планували.
Попросили колег прискорити перевірку та надати вам відповідь у чат

.

Проблема вирішена
oliachhh 17 лютого 2023, 2:19
Дорого дня, досі не розумію що сталось, хоча пройшло вже 2 місяці. Я після робочого дня робила покупки в онлайн магазинах, тому що жила в Буковелі та не було можливості купляти в ближчих магазинах. Одна з покупок неочікувано не пройшла, я переглянула кошти, подивилась ліміт, все в нормі, але покупка так и не пройшла. Я написала в підтримку моно, та мені відповіли, що мені відмовлено в обслуговуванні та причину мені сказати не можуть, бо це конфеденційна інформація. Я користувалась моно чотири роки, кредитів ніколи не мала, працювала офіційно, нікому не повідомляла особисті данні, карту свою не давала, ніяких претензій не було і вважала його прекрасним банком. Це единий банк, котрим я користувалась. Але вийшло так не дуже красиво, просто так без явної причини мені відмовили. Я сподіваюсь на подальшу співпрацю з вами, але всеж досі не розумію чому так вийшло.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 лютого 2023, 18:06
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вас обов'язково проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bogord 16 лютого 2023, 11:45
При заказе с этого сайта posuda.lt дают для оплаты карту монобанка 5375 4114 0584 0583
товар не отправляют мошенники будте осторожны!
monobank
Відповідь банку
16 лютого 2023, 12:38
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vetochka0308 14 лютого 2023, 14:37
Я є клієнтом банку вже дуже багато років. Жодноі просрочки чи проблеми з банком в мене не було! Кредитний ліміт банк сам мені надав 37000. В перші місяці війни я була ВПО і звичайно кошти витратились (. Проценти за користування платила вчасно! Але до осені я повернула все на карту і вийшла в пільговий період з надією користуватись коштами. Банк відразу ж зреагував на кошти на карті і кредитний ліміт знизили до нуля. Після відгуку тут мені пообіцяли з усім розібратись. І дійсно! В вайбер прилетіло вибачення! А на карту новий кредитний ліміт в 20000 гривень. Перший місяць все було нормально, коштами я скористалась і проценти заплатила. А от на другий місяць, коли я знову карту вивела в пільговий період, то реакція банку не забарилась. Карту мені обмежили на користування кредитними коштами повністю. Написали, що банк перегляне своє рішення, коли я внесу кошти на карту. І як тільки карту поповнюю- кредитний ліміт відразу ріжуть на суму поповнення! Нікому і ніколи не пораджу МОНОБАНК!
monobank
Відповідь банку
15 лютого 2023, 19:44
Приносимо вибачення за доставлені незручності
Детально перевірили інформацію
Обмеження на користування кредитними коштами знято, ліміт поновили
Dimas13 13 лютого 2023, 14:29
Розповім свою історію про зняття депозиту.Закінчився депозит 3 місяці.Вирішив зняти.Через додаток видають тільки у трьох місцях Київ, Одесса, Львів (Я з Хмельницького).Що робити зв’язався з таким «чудовим«баком прийдеться їхати у Львів.Замовив зняття на 07.02 в Універсал банку через додаток .06.02 рівно о 18.00 приходи сповіщення що ми не змогли доставити гроші на відділення куди ви замовляли тому переносимо зняття депозиту у Укргазбанк на 07.02.(теж саме число).Я пишу в підтримку і питаю якщо переноситься у Укргазбанк зняття може в мене є можливість зняти гроші у Хмельницькому? Так можно відповіли у підтримці і оформили мені зняття на 08.02 в Хмельницькому.08.02.без черг і без проблем зняв у Укргазбанку у Хмельницкому. Так нащо були ці танці з бубнами? Нащо мені втрачати цілий день на поїздку у Львів, втрачати гроші на квитки (чи це спільний проект з Львовом, Києвом і Одесою для збільшення туристичного потоку.Жартую)Висновок один- це спрямовано робиться щоб людині докласти більше зусиль щоб повернути свої гроші.Такщо нажаль раджу бути наполегливими і не нервувати.Всі хвороби від нервів.
P. S.»Совок«в цьому сенсі у нашій країні на найвищому рівні.Якісь звитяги і здобутки людина у нашому суспільстві може отримати тільки нахабністю,»йти по головам», а не розумом, вмінням.
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 лютого 2023, 16:15
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація під час зняття депозиту.
На поточний момент можна замовити валюту в Універсал Банк та відділення партнера А-Банк.
Ми намагаємося розширити та оптимізувати мережу партнерів для більш комфортного отримання валюти для наших клієнтів, тому додатково можна замовити валюту через звернення на підтримку також у відділення Укргазбанку.
Вибачте, що ми вас трохи розчарували.
Сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Проблема вирішена
Fastivskyy 12 лютого 2023, 0:55
Користувався моно с моменту запуску. Оплачував і за кордоном, і мав депозит. Одним словом — активний користувач. Навчаюсь в Австріі, перед приїздои в Україну під час війни купив декілька генераторів і електростанцій сім‘ї та друзям. Приїхав в Україну — забанили банк🤦‍♂️ Не називають причину, мовляли мають право не казати. Був депозит у банку в долларах, то замість того щоб видати мені $ в касі, дали в гривнях по курсу банку. Скам року! Прикро, що довіряєш банку, і в один день кидають тебе. Жах, не рекомендую моно нікому. Кинуть…
monobank
Відповідь банку
12 лютого 2023, 11:10
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Проблема вирішена
KarinaRad 11 лютого 2023, 0:11
Кто-то создал клон моего аккуратно в Телеграмме и отправлял смс кругу знакомых с текстом «занять денег». Номер карты мошенники написали Монобанка.
Хорошо, что мои друзья и знакомые оказались бдительными и не отправили деньги, а позвонили мне.
Написала жалобу в поддержку. Ответа о том, заблокировали ли карту мошенников или ждут развод на бабки других пользователей- так и нет (((как можно доверять свои данные и свои деньги банку, которые не способны решить вопрос с мошенниками?
Заявление в Киберпрлицию тоже написано
monobank
Відповідь банку
11 лютого 2023, 11:00
Розуміємо, що ситуація неприємна
Інформацію передали колегам, для аналізу ситуації та вживання заходів
Повідомити статус рахунку клієнта, номер картки якого ви надали, у нас відсутня можливість, оскільки це банківська таємниця
Проблема вирішена
ludmila1957 10 лютого 2023, 14:38
Сьогодні, 10.02.2023 року о 13 годині 07 хвилин, була не повністю проведена транзакція в сумі 3000 грн у місті Остер, Чернігівської області у банкоматі банку Raiffeisen за адресою вул.Незалежності 25)1, номер банкомату АО101998. В результаті на телефон у мобільний додаток прийшло повідомлення про успішне знаяття коштів та такох був виданий чек, але коли я хотіла забрати кошти вони повернулися назад в банкомат і я їх не отримала. Коли зателефонувала на гарячу лінію банку в якому знімала кошти, вони порадили звернутись на гарячу лінію монобанку, де я могла б написати заяву на повернення цих коштів. Але протягом 40 хвилин моїх безрезультатних дзвінків до вашого банку, я вирішила написати сюди.
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 лютого 2023, 16:52
Дуже шкода, що склалась така ситуація
Через масштабну тривогу та необхідність перейти в укриття можливий ажіотаж на лінії, та тривале очікування у підтримці.
Вибачте, будь ласка.
На поточний момент ми бачимо, що колеги в підтримці прийняли ваше звернення
Заявка по транзакції від 10.02.23, знаходиться в роботі.
Ми очікуємо, що Банк зробить повернення в термін до 22.02.23. Якщо Банк не зробить повернення на вашу карту в зазначений термін — ми подамо документи в платіжну систему для оскарження транзакції. Якщо у нас будуть новини для вас за цією операцією — ми обов'язково з вами зв'яжемося.
Проблема вирішена
yuliakhranovska 9 лютого 2023, 20:31
заблокували картку після поповнення в січні 2023 року. А вимагають підтвердити сумму за весь минулий 2022 рік. ЦЕ ВЗАГАЛІ ШО ЗА ТАКЕ. Яким законом то регулюється.
це жах. оператори видумують і вимагають документи просто на свою фантазію. я в шоці.
наведіть уже порядок з цим!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 лютого 2023, 16:30
Ми шкодуємо, що ситуація, що склалася, викликала у вас негативні емоції.
Банк має право перевіряти зарахування коштів у будь-якому обсязі згідно з п. 4.3.9 УІП. І також звертаємо увагу. що готівка, відноситься до Закону України від 06.12.2019 № 361-IX (зміни від 15.03.2022р.)
Тому ми запитували у вас документи.
Список документів та період, що потрібно надати буде індивідуальним для кожного клієнта і буде вказано в листі, який надсилається на електронну пошту.
Відповідь щодо поточної перевірки колеги надали вам в чаті.
Також ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Проблема вирішена
akblnr 8 лютого 2023, 19:41
Принципово вирішив написати цей відгук, щоб люди знали, з ким мають справу, якщо ще мають. А якщо не мають — то щоб навіть і не думали звертатися до цього недобанку.

Факт перший, пару років тому, коли в країні все було краще, аніж зараз, я оформив кредитну картку в Монобанку. Взагалі я дуже дисциплінована і фінансово грамотна людина, але сталося таке, що і мені кредит знадобився.

Потім сталось декілька неприємних речей в моєму житті, тому закриття кредиту розтягнулося на декілька років.

Факт другий. З мого боку жодного разу не було допущено ані натяку на прострочення мінімально необхідного платежу. В мене в житті були якісь не дуже райдужні події, в країні взагалі війна почалася. Війна, під час якої люди взагалі позбувалися всього, що завгодно, і звісно ж, ситуація з погашенням кредитів, згідно з аналітикою, була і є надто важкою. Тобто, в країні — біда. Людям немає чим погашати кредити, борги ростуть і таке інше. Але під час всього цього — я не допустив жодної просрочки платежу. Позичав поперезичав у родичів, десь підпрацьовував, щось попродав — все зробив, щоб з боку банку до мене не було ніяких претензій.

Факт третій. В якийсь момент в застосунку з’явилась цікава «фіча», не дивлячись на мою максимальну дисципліну і регулярні поповнення кредитної картки, ліміт на ній почав зменшуватися. При чому зменшуватися якось «негарно». Приклад, припустимо, в мене ліміт 10000 гривень на початок місяця. Я поповнюю на 500 гривень картку, щоб ці 500 гривень були зараховані у мінімально необхідну суму щомісячного платежу. Але на наступний день, цей ліміт автоматично змінюється до 9500 грн. Тобто, мені потрібно ще раз довнести якусь суму, щоб з картки було що списати, коли прийде час оплати відсотків (бо якщо не поповнити, то відсотки за логікою ‎будуть відмінусовані від установленого банком ліміту в 9500 грн., баланс на картці піде в мінус). А якщо баланс на картці піде в мінус, то, наскільки мені відомо, до позичальника можуть бути застосовані пені, штрафи і таке інше.

Тобто, до чого я веду. Я розрахував, що мені потрібно поповнити баланс картки на необхідну суму для сплати відсотків і тіла кредиту, але банк навмисне знижує ліміт, «зїдаючи» це поповнення і вимушуючи позичальника додавати на баланс нову порцію коштів, щоб не влетіти в мінусовий баланс на карті в кінці місяца.

Факт четвертий. Наразі в мене з’явилась можливість закрити кредит повністю. Що я і зробив. Я написав до техпідтримки з питанням, «чи немає в мене заборогованностей, чи все окей?». Тобто, мало того, що я регулярно поповнював всі платежі у цей непростий час, колі багато хто взагалі забуває про своє кредитні зобов’язання, так я ще й проявляю проактивність, сам пишу до техпідтримки «чи все в мене гаразд, чи немає ніяких претензій?». Мені відповіли, що заборгованності немає, що все окей. Я пишу «Окей, дякую, питань більше не маю, гарного дня», і закриваю чат.

Факт п’ятий. Від гріха подалі, я вже і сам налаштований був перестати користуватися послугами Монобанку, бо в принципі, всі питання у нас з ним вже начебто були закриті. Проте, я все-таки хотів почекати місяць, щоб упевнитися, що на балансі не виникне ніяких мінусів і все буде окей. Сьогодні вирішив зняти ті три копійки на балансі, що залишилися, поповнивши мобільний рахунок. Намагаюсь в один раз, в другий — ніяк. Намагаюсь перевести на свою картку — ніяк. Видається повідомлення, щось накшталт «На вашу картку накладені обмеження, тому операцію здійснити неможливо». Ну окей, нічого страшного, думаю я, 8 гривень невелика втрата, іду до техпідтримки, щоб з’ясувати це питання і поцікавитися процедурою закриття рахунку. І о диво, що я бачу: мені надіслали повідомлення, що «Ми скористувалися якоюсь там інформацією з якихось там джерел, і нажаль вимушені повідомити, що ви більше не можете бути нашим клієнтом.»

Тобто, я і так хотів закрити рахунок, а вони мене випередили, як у класичній історії стосунків — якщо ти дівчина, і знаєш, що хлопець хоче порвати з тобою, порви з ним першою. Тобто Монобанк — це така елітна установа, яка щось там дослідила, і «Ми хочемо вас повідомити, що ви більше не можете бути нашим кліентом.», бо ви «холоп, не нашого поля ягода».

Взагалі, якби не було цього повідомлення від банку, то не було б і цього відгуку. Бо, як я казав раніше, я і сам хотів закрити всі питання і рахунок також. Але, припустимо, що я, все ж таки, був би на місці людини, якій послуги Монобанку були б важливі. Нагадаю, в звичайний часи люди допускають прострочки, а в мене не було жодного разу. А тут війна в країні, час, коли люди ставлять питання погашення кредиту на останнє місце. Не дивлячись на це скрутне становище в країні, я дисципліновано погашав все, що було потрібно протягом двох років. А якраз зараз декількома платежами погасив вже все, що залишалося.

Так от, уявімо, що я, все ж таки, був би на місці людини, якій послуги Монобанка були б важливі. Чи адекватно це з боку фінансової установи писати «Ізвінітє, ви нам больше не падходітє» тому клієнту, який регулярно погашав борг і не допустив жодної просрочки? Чи можна назвати фінансову установу адекватною, якщо вона пише таке після того, як людина декількома платежами покрила весь залишок заборгованості? Тобто, адекватний банк зробив би припущення, що можливо у цього клієнта, який мені регулярно погашав заборгованість, трохи покращилось становище, раз він ось так швиденько все закрив. Можливо припиняти співпрацю з ним — не дуже розумне рішення, зважаючи на такі обставини.

Але судячи з описаної ситуації, поняття «Монобанк» і «Адекватна фінансова установа» — це антоніми. Тому всіх потенційних клієнтів, всіх нинішніх клієнтів від щирого серця закликаю задуматися, а чи варто мати справу з установою, яка:
а‎) не вміє рахувати свої прибутки
б‎) має нульовий рівень клієнторієнтованості
в‎) може одного чудового разу несподівано написати вам «Ізвінітє, ви нам больше не падходітє» з якихось невідомих причин, хоча можливо вам банківськи послуги цієї установи все ж таки важливі.

Єдиною перевагою цієї установи є вміння гарно малювати котиків. Але у нормальному діловому світі — це не дуже велике досягнення.
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 лютого 2023, 16:02
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hmarina01 7 лютого 2023, 22:45
В мене є кредит, який я плачу все завчасно!!! На іншу картку положила гроші, заблокували, надала підтвердження. Потім почалось, а ви цими коштами закрийте кредит і те що лишиться ми вам повернемо, коли сказала є кредит договір, через 1 хв заблокували додаток!!! Щось добитися нереально стандартні відписки!!! Тому якщо є кредит не рекомендую в цьому банку відкривати ні інші рахунки, ні депозити
monobank
Відповідь банку
8 лютого 2023, 10:18
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 лютого 2023, 13:47
Відгук не зарахований (на 10.02.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.92 42.3693
EUR 49.3 49.98
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.92 42.3693
EUR 49.3 49.98
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝