Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валентина Климова 11 березня 2023, 11:52
В мене карта монобанка була більше 2х.років.Але сьогодні я зіткнулась с такой ситуацієї що в шоці.Мені на цю карту поступає соц.виплата впо.І ось вони мені прийшли, плюс у мене там депозит, а вони мені закрили счет і сказали чекати кошти поки їх переведуть на інший банк.Але вони навіть не обьяснили на якій основі вони мені його закрили? Так як я дуже обожнюю цей банк і нерозумію їхній дій.Як мені бути в цій ситуації?І як зробити, щоб знову користуватмсь цим банком? Буду вдячна за відповідь.
monobank
Відповідь банку
11 березня 2023, 15:59
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Dilema 11 березня 2023, 3:29
Ситуація наступна в мене незрозуміло де висять МОЇ ж дві виплати. Перша це Космолот 1500 грн, я користуючись даним сервісом перший раз. На сайті пишуть що все ок. кошти виведені. Навіть прийшло підтвердження на почту. Оператор Монобанку говорить, що створена заявка на дану суму але суму фізично не нарахували. Ок, я в Космолоті вперше тому почала грішити саме на космолот.

Ситуація номер 2, я працюю на закордонному сайті і вже декілька місяців підряд отримувала кошти на Ощадбак Віза, кошти приходили моментально, ну просто в секунді. Вирішила на свою голову спробувати моноблок. Поставила на вивід свою зарплату за тиждень так я 10-го березня мені платити за квартиру. І тадам коштів немає і співають ту ж саму пісню, що фізично кошти не поступили. Що ж і в висновку я маю два зовсім різних платежа, моя робота ніяк не стосується азартних ігор. казино чи тощо… Ч Я звернулася в чат своєї роботи і до десяти негативних відгуків саме за Монобанк, дівчата пишуть, що всі банки виплачують моментально. Один Моно забирає собі ці кошти на 4−5 днів і непонятно що з ними там робить. Дві різні платформи говорять що з їхньої сторони все добре. А Мономанк вирішив зробити з мене дурочку залишивши мене без коштів на вихідні і без оплати за квартиру. Я замовила собі іменну карту за 100 грн, вона вже на почті. Навіть забирати не має бажання. Доб’юся щоб мені виплатили МОЇ ж кошти і закрию з вами всі свої рахунки. Я все можу зрозуміти, но дурочку з мене робити не треба.
monobank
Відповідь банку
11 березня 2023, 10:24
Шкода, що у вас склалася така думка
По першому питанню бачимо, що кошти були зараховані на ваш рахунок сьогодні вночі
Для уточнення інформації по платежу, який ви очікуєте, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Jacopo 10 березня 2023, 9:23
Раньше таких проблем не было, но вчера столкнулся с тем что монобанк не зачисляет вийграные деньги на карту, очень неприятная ситуация, ведь каждый из нас расчитивает на эти деньги, говорят мол ждите 3 4 5 дней хотя париматч подтвердил вывод,
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 березня 2023, 15:12
Вітаємо
Перевірили інфо, бачимо що на сайті париматч зазначено, що по карткам банка-емітента Монобанк та Приватбанк зарахування коштів відбувається протягом 5-х днів.
Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації
Lelichka19 9 березня 2023, 22:54
До мене на рахунок повинен зайти переказ, але монобанк вирішив перевірити дані, дату народження та прізвище людини, яка зробила переказ. Ось вже тиждень після того як я Отримала повідомлення про переказ коштів, банк перевіряє щось і кінця не видно. На мої звернення до операторів, я отримую стандартні відповіді, чекайте, ми перевіряємо. На питання чому так довго, також чекайте. Чого чекати, свої кошти? Як дізнатися, коли вони будуть зараховані на особистий рахунок.
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 березня 2023, 14:06
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Nadezhda27 9 березня 2023, 20:13
Перед закінченням строку депозиту у валюті зателефонувала на гарячу лінію. Оператор кол-центру врахував побажання, де мені зручно отримати гроші. Через день у відділені банку без проблем отримала гроші, один мінус, що немає купюр мілким номіналом, тож треба або продавати частину або купувати до суми, кратної 100. Взагалом співпрацює з монобанком задоволена.
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 березня 2023, 3:04
Вдячні за ваш відгук!
Проблема вирішена
Дмитрий НК 8 березня 2023, 19:07
Пополнение карты другого человека — платеж остановлен, требуют подтверждения происхождения средств. За 2 часа общения в телеграмм-боте выяснилось:
— «специалист», который работает с тобой не знает практически ничего, на вопросы отвечает односложно или скидывает шаблонное сообщение, ссылаясь на НБУ
— инвестиции банк не рассматривает в качестве дохода вообще
— подтверждение дохода нужно из пенсионного фонда только (дошли до того, что эти деньги были получены от родственника из Казахстана, а там только по месту работы дают справку, учитывая что ФОП) — с места работы не подходит. Почему — ответ проигнорировали
— постоянно говорят о том, что должен предоставить договор купли-продажи имущества, хотя трижды сказал, что я такого не делал.
— вариантов не предоставляют.
— ответ на все «не можем принять»
Это чистый ужас, после 5 лет использования закрыл в итоге счет, банк ушел в дно полное.
На горячей линии сотрудник говорит мне: «Вам нужно просто предоставить выписку с торговой биржи, что бы подтвердить эти средства», в чате отвечают «Выписки с торговой биржи не являются официальным документом». Банк скатился хуже некуда, полный непрофессионализм.
monobank
Відповідь банку
8 березня 2023, 19:12
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Amiii 8 березня 2023, 15:39
Усіх вітаю, я Коротенко Аміна, вже невперше чую негативні відгуки про моно банк, хоча раніше вважала, його найзручнішим і найклієнто орієнтованим. На разі і я постраждала від некоректного ставлення та дій банка щодо имене та моїх власних коштів (11 тис грн) яке є протизаконим, та порушують права людинни. 02.03.23 року моно банк заблокував мою картку з моїми власними коштами без попередження, і наразі відмовляється мені розблакувати картку, скріни переписки можу додати, і це вже не перший випадок
monobank
Відповідь банку
8 березня 2023, 16:51
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
25.02 ми попросили вас надати документи, які підтверджують зарахування коштів на ваш рахунок. Оскільки ви не надали нам жодної інформації, ми були змушені призупинити видаткові операції, про що також надіслали вам повідомлення
Додатково колеги зв'язалися з вами в месенджері, для надання інформації
JulianaShevchuk 7 березня 2023, 20:46
Мною был совершен перевод средств с карты на карту монобанка. Но получатель не успел предупредить меня о том, что его карта заблокирована. Деньги должны были вернуться обратно на мой счёт. Но монобанк так их и не вернул и не собирается.
Как деньги могли зачислиться на заблокированную карту? Это мошенничество? Карту сам же монобанк и заблокировал.
Ужасный банк, не советую связываться!
monobank
Відповідь банку
8 березня 2023, 10:00
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
nnekhai 7 березня 2023, 13:34
Написал в чат, уточнить, сколько спишет суму в гривне, если оплата в валюте. Ко мне добавился 1 оператор, потом второй, сказали ждать. Сказали ждать в 12:13, после чего я просто заблокировал карту и глянул сколько будет списано. в 13:19 я пишу им, мол когда же ответ, после чего мне просто кидают ссылки на калькуляторы виза/мастер, хотя вопрос стоял в точной суме. Вообщем, хочешь что-то сделать — сделай это сам. Еще и не рекомендовали писать отзыв на МФ и соц. сетях. Вообщем, ссылаясь все на ажиотаж — вы никогда не получите ответ, если спустя час не напишете «ау, вы шутите ?».
monobank
Відповідь банку
7 березня 2023, 17:21
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Дозвольте, будь ласка, перевірити діалог та провести роботу над помилками
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
FOPinUA 6 березня 2023, 22:48
Було відкрито ФОП і рахунок в Монобанк. Але швидкість і зручність відкриття було зіпсовано обслуговуванням і якістю підтримки.
Суть проблеми: 5 днів рандомно відхиляються вхідні платежі на рахунок ФОП по номеру карти від клієнтів-фізичних осіб.
Підтримка банку не намагається допомогти вирішити проблему. Щоразу одні й ті ж шаблонні відповіді: причина з боку банку відправника або платіжної системи. При цьому з тих же карток відправників кошти успішно надходять на інший рахунок, а на гарячій лініі Master Card відповідають, що платіжна система працює справно. Все це підтримка ігнорує, залишаючи за собою ту ж шаблонну відповідь.
monobank
Відповідь банку
7 березня 2023, 12:05
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми отримуємо сповіщення від Платіжної системи про спробу неуспішного зарахування
Спробуйте, будь ласка, перевипустити картку, при перевипуску можна буде обрати іншу платіжну систему картки та повторити платежі на неї
Проблема вирішена
Олег Юрчишин 6 березня 2023, 17:38
В начале марта начали переносить выдачу депозита не только мне, но и моему папе и маме. У меня депозит закончился 3 марта пятница 2023 в евро. Заказал за три рабочих дня, как они просят, евро на понедельник 6 марта. 5 марта сообщили мне, что не могут выдать деньги в отделении А-банка и предложили получить в отделении Укргазбанка за 15 км от меня, что мне не удобно. 5 марта заказал деньги на 7 марта на другое отделение. Одобрили, но 6 марта опять сообщили, что не получится и предложили ехать ещё дальше, за 25 км от меня. Аналогичная ситуация с депозитом папы и мамы. Подозреваю, что это частая ситуация в последнее время. В последний момент сообщают, что не получится у них привезти в то отделение, куда заказывалась валюта. Это очень неудобно, когда ты распланировал день, а тебе потом сообщают, что у них не получается, при этом даже не идут навстречу клиенту и не спрашивают какое отделение будет ему удобно, а предлагают то, что удобно им, хотя это отделение может находится в 15−25 км от клиента.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 березня 2023, 17:43
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Володимир Семенець 6 березня 2023, 14:45
Забув до кінця лютого внести платіж для збереження пільгового періоду, згадав вже 1-го березня (в день свого народження), коли списалось 1588 грн відсотків, одразу ж погасив заборгованість до нуля, звернувся до підтримки з проханням перерахувати відсотки, так як вніс кошти з запізненням всього на 9 годин. Формально я сам в усьому винен і моя помилка, що недогледів, забув і мені з легкістю могли відмовити і я нічого з цим би не зробив. Проте монобанк проявив клієнтоорінтованість та людяність, увійшов в положення і 6-го березня повернув раніше списані відсотки 1588 грн. Дякую, дуже дякую. Всіх інших клієнтів прошу не забувати вносити мінімальні обов’язкові платежі та платежі для збереження пільгового періоду), я собі встановив нагадування в календарі на останні дні місяця)
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 березня 2023, 15:09
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Тетяна Лігай 6 березня 2023, 9:25
Банк уже неділю задерживает деньги и пишет что деньги были отправлены.В то же время как деньги у них.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 березня 2023, 14:19
На поточний момент бачимо, що питання вже вирішене
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Patrik100 4 березня 2023, 19:31
Маю картку українського банку (не моно). Знаходжусь в Польщі.

Пробую поповнити монобанку через браузер https://send.monobank.ua/jar/…
Відповідь: Couldn’t process request

Монобанк дно.

Через інші сервіси моя картка працює нормально
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 березня 2023, 12:54
Дозвольте детально все перевірити
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
vbordus1 3 березня 2023, 22:10
Схема постійно одна й та сама: записуюся-витрачаю півгодини обираючи відділення, останні рази вже навмання (бо безсенсово) — все підтверджують — за день або два до Дня Ікс приходить повідомлення що «вибачте, запит скасовано». Пропонують перенести — і знов все поколу.

Намагалася почути аргумент від служби підтримки. Відповідь — «ажіотаж». І в Універсал банку, і в А-Банку.

Шановний монобанк, скільки ще мені кіл цього пекла пройти щоб ви віддали мені мою валюту?
Ви поставили обмеження на суму — ок. Але ви навіть того не видаєте.

Останній раз ви мені пропонували завести рахунок в Укргазбанку. Які ще є пропозиції? Відправите мене може у відділення у Львові? А за день знов відміна прийде?

Навіщо ви записуєте мене, якщо перманентний ажіотаж??? Чи може ви депозитникам в першу чергу видаєте, а всі інші для вас не люди???

З нетерпінням чекаю відповіді і своїх коштів, бо цей цирк вже можна розцінювати як присвоєння заощаджень і подавати на вас до суду.
monobank
Відповідь банку
4 березня 2023, 16:03
Дозвольте детально все перевірити
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
IInnna 3 березня 2023, 0:06
Шахраї змінили кредитний ліміт з 0 грн і вивели всі доступні кошти, на що банк навіть не став розбиратися
monobank
Відповідь банку
3 березня 2023, 10:55
Ситуація однозначно не приємна
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що відбулося

На жаль, повідомити всі деталі можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим

Рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів
Проблема вирішена
Тетяна Лігай 2 березня 2023, 11:43
27.02.2023 року було відправлено платіж від юридичної особи на рахунок фізичної особи. Наступного дня фінансовий моніторинг прислав запит на документи, протягом тижня додавав ще запитів і уточнень. Всі запитувальні документи були надані. На питання скільки очікувати стандартна розсилка.Монобанк відмовляється від повернення грошей зсилаючись на перевірку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 березня 2023, 15:09
Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що відповідно до статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» Банк зобов’язаний відмовитися від підтримання ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми зв'яжемося з вами, як буде інформація
Проблема вирішена
yevhen2402 2 березня 2023, 10:09
Якщо у вас як у кл банку, який має складний фінансовий стан або існуючу заборгованість, перед цим банком, винекне бажання вирішити питання через реструктуризацію, то у вас попросту не приймуть заявку. Чому? А тому що вона вам поки не доступна. Причина? Бо банк так вирішив. Тобто якщо ви маєте право написати заяву на рефінансування/реструктуризацію інсуючої заборговансті, аби банк її РОЗГЛЯНУВ та надав відповідь, а не підтвердив позитивну можливість надання, то це право банк у Вас забрав. Війна, багато людей мають статус ВПО, живуть не у власних домівках, деякі люди попросту більше не мають тих домівок, продовжують виконувати забов’язання перед банком, а для вирішення проблеми клієнта, банк попросту плює в обличчя.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 березня 2023, 16:12
Ми передали ваші дані колегам, та розглянули вашу ситуацію. На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію.
По кожному Клієнту індивідуально розглядається можливість надання реструктуризації з урахуванням багатьох параметрів.
При цьому хочемо звернути вашу увагу, що відсотки нараховуються не у підвищеному розмірі, а у стандартному 3,1% на місяць без застосування штрафів та пені.
Тому ми радимо вносити мінімальний платіж для поступового погашення вашого боргу.
Якщо банком буде ухвалено рішення надати реструктуризацію, ми з вами зв'яжемося.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анонімний Користувач 1 березня 2023, 16:31
Шахрайка
Орешкова Катерина Олегівна +380976686646
карта моно:
5375 4141 2487 3448

5375414124873448

Ще має карту Приват Банку
Шахрайка
Орешкова Катерина Олегівна +38 097 668 66 46
5169 3600 1067 4202

5169360010674202

В інстаграм магазині замовляла в неї штани, гроші їй відправила, а вона мене заблокувала. Ні штанців, ні грошей.

http://www.instagram.com/selfmade.ua/
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 березня 2023, 18:44
Дякуємо за сигнал.
Передали колегам, вживемо заходів згідно з внутрішніми процесами банку
Шкода, що сталася така ситуація. Рекомендуємо в такому випадку звернутися в правоохоронні органи.

Коли ми отримаємо офіційне рішення від суду, ми зможемо надати правоохоронним органам інформацію в рамках чинного законодавства. Якраз в обов'язках і правах поліції проводити розшук і затримання шахраїв. Грошові кошти, які були вкрадені шахраями, можуть бути компенсовані ними ж за рішенням суду
alpaca 28 лютого 2023, 22:05
Максимально наплевательское отношение к клиенту со стороны тех. поддержки. Кидаешь им скрины, документы, пишешь доводы, а они не в состоянии банально просмотреть и разобраться в проблеме (я не шучу, у меня просили кинуть документ, который я уже кидал ~20 минут назад, и такое наблюдалось несколько раз за переписку). Отвечают долго и одними скриптами, будто с ботом каким-то общаюсь. Попросили рассказать за что получил деньги, я кинул скрины переписки, квитанцию, результат сделки (всё, что нужно) и каков итог? МНЕ ЗАКРЫЛИ СЧЁТ.
Далее я написал отзыв об этом в плей маркете, там меня попросили написать на почту и скинуть скриншот отзыва, затем хотели проанализировать диалог. Я кинул скриншот отзыва, сказал что могу кинуть скриншоты переписки с сотрудниками банка и угадайте что мне ответили?
Точно таким же текстом со скрипта тех. поддержки послали на**й! Я даже переписку скинуть не успел.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 березня 2023, 16:55
Дуже шкода, що у вас склалась така думка.
Ми розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. Ми передали дані колегам, але на поточний момент рішення банку не змінилось.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки для перевірки якості діалогу та вживимо відповідних заходів.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.92 42.3693
EUR 49.3 49.98
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.92 42.3693
EUR 49.3 49.98
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝