Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pb683430 14 липня 2023, 15:30
Не пришло на карту зачисление 2000
Только с моего такие проблемы постоянно
monobank
Відповідь банку
14 липня 2023, 15:38
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
LexTheBankus 14 липня 2023, 14:57
За рік користування МоноБанком ще ніколи не треба було розшукувати операції (міжнародний магазин). Техпідтримка впоралася з усім менш ніж за 5 днів (3 мабуть). Усі кошти повернули.

Служба турботи Platinum зразкова. Вирішують такі питання, що сам би я чи не вирішив би зовсім чи вирішив би але витративши багато часу.

З проблемами операцій не стикався. Все як і має бути.
monobank
Відповідь банку
14 липня 2023, 15:37
Дякуємо за відгук!
Ми дуже стараємося!
Qwerty1999 14 липня 2023, 13:17
Сегодня, 14.07.2023 г. примерно с 10 утра и до 10:30 у Монобанка были проблемы с задвоением платежей, проводимых через терминалы Райфа и автоматической ануляцией одного из них. После обращения в техподдержку через чат приложения, задвоение транзакций было оперативно устранено и всё стало на свои места.

Спасибо техподдержке Монобанка за оперативное решения вопросов.
monobank
Відповідь банку
14 липня 2023, 15:35
Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Warno 14 липня 2023, 13:13
В моно стався збій, якраз в той момент коли військовослужбовці мали отримати зарплатню (
В результаті всі військові хто отримував зарплату в моно, залишились без коштів!
monobank
Відповідь банку
14 липня 2023, 15:33
Приносимо вибачення за незручності
Дійсно, сьогодні був збій і кошти могли не зарахуватися, якщо в момент збою був переказ
На поточний момент все працює коректно, після повторного переказу кошти будуть зараховані
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 липня 2023, 9:17
Відгук не зарахований (на 17.07.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Oleh68 13 липня 2023, 10:43
Заблокували перевод 6000грн з приводу безпеки. Якоби моєї безпеки. В ту же мить я відчув і небезпеку і свавілля з боку моно банку, далі заблокували картку. З приводу шахрайства банк випадково блокує переводи, і потребує відповідати на дивні питання. Це якась маячня, а не турбота про безпеку.
monobank
Відповідь банку
14 липня 2023, 12:50
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Кожен банк самостійно вибудовує систему антифрод-моніторингу, індивідуально підлаштовується під модель поведінки клієнтів в конкретному терміналі та до платіжної поведінки кожного клієнта в цілому
Після спілкування з колегами, картку розблокували та ви успішно провели платіж
Potatoinukr 12 липня 2023, 19:14
Користуюсь Моно вже майже три роки.

Спочатку було сумнівно, що це де факто застосунок до систем Universal Bank, власник якого (Сергій Тігіпко) висловлювався на сторону окупантів, але станом на зараз все працює.

Багато коштів не тримаю, готівка наше все. Моно — єдина картка яка мені потрібна виключно для розрахунків.

Застосунок зручний, нічого зайвого. Техпідтримка питання вирішує, з чимось складним не звертався. Сподіваюсь і там не буде проблем.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 липня 2023, 19:44
Вдячні за ваш відгук!
TheVitaliy 12 липня 2023, 13:21
Історія проста, але в результаті Монобанк нечесно збагатився на мої 3000 грн.

Хотім привітати друга і переслав з Приват24 на номер рахунку в Монобанку 3000 грн., але рахунком помилився і відправив не тій людині. Служба підтримки на прохання відмінити операцію і на надане мною підтвердження сказали, що нічого не можуть зробити і що я хіба можу подавати в суд на отримувача. Від отримувача дістав інформацію, що його картка і так заблокована і він цих грошей повернути не може. Тобто в результаті Монобанк привласнив собі мої кошти.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 липня 2023, 14:59
Для уточнення та перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Natashiiii 12 липня 2023, 12:31
Дуже шкода, що в такий складний військовий час для нашої країни, працівники монобанку не хочуть співпрацювати зі своїми постійними клієнтами.В даний час хочу поскаржитись на менеджера монобанку Романа.Дитяча карта мого сина була заблокована монобанку, не попередив мене.Дитина звернулась з проханням змінити мобільний номер в додатку з Київстару на Водафон, бо телефон з додатком знаходиться в іншому місті.Після цього, не спитав і не попередив мене (а саме батьки несуть відповідальність за фінансові операції дітей), монобанк заблокував дитячу карту, що сьогодні стало для нас сюрпризом.На прохання розблокувати, відповіли відмовою і набрехали, що у них інформація, про втрату телефону.Підтвердив всі дані і остаточну суму на карті, все одно відмовили.Я, з з міркувань Романа, повинна замовити нову карту, на що в мене абсолютно немає часу, я працюю, а дитина знаходиться в іншому місті без можливості оплатити собі дитячі потреби.Це не служба турботи, це служба хлопоти.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 липня 2023, 18:43
Насамперед хочемо подякувати вам про те, що повідомляєте нам про ситуації, де на вашу думку співробітник некоректно провів консультацію. Ми уважно розбираємо ці питання, що допомагає нам ставати краще.
Також хочемо повідомити, що на підставі перевірки роботи операторів, у разі виявлення порушень, ми застосовуємо управлінські рішення відповідно до внутрішніх стандартів.
У цій ситуації з боку співробітників не виявлено порушень, консультації всіма співробітниками було проведено коректно.
Дії фахівців були відповідно до процесів банку, на підставі даних, отриманих від клієнта
Сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Проблема вирішена
Tanyahr 12 липня 2023, 10:44
Являюсь клієнтом монобанку близько 3 років, для мене він був самим зручним в порівнянні з іншими банками. Але зіткнувшись з шахрайським списанням коштів з мого рахунку, причому з кредитки, дуже розчарована системою безпеки банку!!! Шахраї вночі робили 6 спроб списання коштів на загальну суму 50000 грн!!! З цих шести спроб банк заблокував лише 4 спроби, а дві спроби вдало пропустив!!! В мене питання до системи охорони банку та до керівництва: чому мене не повідомили про підозрілі дії тих двух спроб, а дозволили списати кошти? Чому ж все-таки 4 спроби відхилено було, а дві ні? Списання відбувалося на одного того самого шахрая, а дії банку були різні!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 липня 2023, 17:41
Ситуація однозначно не приємна
Однак, інформація, що описана у відгуці, не повною мірою описує все, що відбулося.
На жаль, повідомити всі дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках.
Не вводити дані картки на підозрілих або фішингових сайтах, ресурсах, застосунках.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.

У монобанку є Anti-fraud-моніторинг – для блокування підозрілих транзакцій та контролю аномальної поведінки клієнтського рахунку. Наприклад, у разі підозрілих операцій, банк може обмежити деякі операції або відправити врізки в застосунок з попередженням, а клієнт може вибрати, чи продовжувати операції, або скасувати.

Стосовно списань, на разі ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в встановлений термін.
Якщо повернення не відбудеться, за вашим запитом ми можемо оскаржити транзакції через платіжну систему
Якщо згодні з умовами, будь ласка, підтвердить у застосунку в пуш — повідомлені, що ми можемо продовжувати оскарження
Юлия Соловьева 11 липня 2023, 16:05
Сплатила комунальні послуги 07.03.2023р. до отримувача гроші не дійшли, на карту не повернулись. Що робить і до кого звертатись не відомо — це не наше питання — вся відповідь.
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 липня 2023, 16:23
Для уточнення та перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
NikolasC 10 липня 2023, 18:47
10.02.2022, были куплены мною 2 акции, по цене 419.44$, за акцию
05.07.2023 Я был проинформирован, что больше в моноинвест, нельзя делать покупку\продажу и что акции нужно продать. Я продал 2 акции по 402.09$ за штуку. Тоесть у меня вышел убыток -34.7$
Теперь, когда я хочу вывести деньги на карту, меня информируют, что мне нужно заплатить налог с ПРИБЫЛИ, в сумме 31,69$
На мой вопрос, о какой прибыли может идти речь, мне ответили, что за это время КУРС ДОЛЛАРА вырос, и это считается, в мой доход, с которого я должен заплатить налог государству.
Есть два нюанса.
1. Акции можно было купить, ТОЛЬКО ЗА ДОЛЛАРЫ, я свои, наличные доллары положил на карту, а с них уже купил. Гривна никак не участвовала в сделке, при чем вообще курс гривна-доллар, непонятно
2. Этой информации нет нигде, ни на сайте,(https://www.monobank.ua/invest?lang=uk)
не в приложении, не в моем договоре. Более того, в примерах о оплате налога с прибыли, нет информации за курс валют
О таких вещах, нужно информировать заранее, я б никогда не покупал акции, если б знал, что при падении гривны, я потеряю деньги

Я считаю, что это обман клиента. Это примерно если б я открыл депозит в долларах, и с него пришлось бы платить налог, потому что, доллар вырос
monobank
Відповідь банку
10 липня 2023, 19:28
Нам прикро, що у вас склалася така думка
Методологія закладена Податковим кодексом України (170.2.2 ПКУ
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4140), і відповідно до неї ми маємо рахувати
При розрахунку фінансового результату і відповідно прибутку до уваги беруться:
1. ціна придбання в валюті й курс валюти до гривні на дату купівлі акцій;
2. ціна продажу в валюті й курс у валюті до гривні на дату продажі акцій;
3. розмір сплачених комісій.
lirida 10 липня 2023, 12:26
Користувалася послугами цього банку до тих пір, поки в один день мені не заблокували рахунки за кредит родича, який не платить кредит. Домовиться з виконавцем неможливо. Банк без попередження заблокував рахунки і всі гроші списали, але рахунки не розблокували! І все це під час війни! Була у адвоката він сказав що якщо я вирішу подати до суду на це може піти багато часу, а рахунки поки нікто не розблокує.Нікому не раджу зв’язуватися з цим банком. Банк обманює, продає ваші дані стороннім особам. Два рази мені писали, що рахунки розморожені, за фактом виявилося- брехня. Шахраї!
monobank
Відповідь банку
10 липня 2023, 12:54
Дійсно неприємна ситуація. Зверніть увагу, що не в компетенції банку, розслідування та виявлення незаконності рішення Виконавчої служби, проте в обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства. Якщо ви не згодні з рішенням Виконавчої служби, ви в праві його оскаржити згідно з чинним законодавством. Банк в будь-який момент готовий піти назустріч, і ми зробимо все можливе, щоб максимально швидко зняти арешт після отримання даної інформації про зняття арешту
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
aggr3ss1ve 6 липня 2023, 21:04
В общем, пользуюсь монобанком в основном для оплаты доставки еды. Все было хорошо, но.
С недавних пор они придумали прикольную вещь. Конвертация валют при оплате доставки еды в Болт-еда. Т. е. я живу на Украине, оплачиваю гривнями заказы и при этом банк должен конвертировать деньги и снимать лишние деньги? Пишу в тех поддержку, мол какого? Я что за границей еду заказываю? Они начали писать о том, что компания находится за границей и принимает деньги в долл. Окей. Пишу следующий вопрос в тех поддержке — во всех банках такие «условия»? ответ — да.
Пришлось привязывать другую карту (приватбанка) и сделал оплату. И как думаете что? Никаких конверсий денег нет. Списывает столько как указано в приложение.
Спасибо и удачи)
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 липня 2023, 15:27
Якщо офіційно компанія зареєстрована за кордоном та при оплаті за послуги кошти переказуються на закордонний рахунок, а при оплаті вам висвічується сума у гривнях, оскільки рахунок компанії іноземний, оплата проходить шляхом конвертації гривня (відображається на сайті) — долар (валюта платіжної системи) — гривня (валюта картки)
Раніше ми брали витрати на себе, якщо фактична сума списання була до 100 доларів, тобто, списувалась та сума у ​​гривні, що відображалась на сайті
У воєнний час дані умови змінилися, зараз беремо витрати на себе, якщо сума списання до 10 доларів
Саме тому фактично списана сума за послуги буде відрізнятися, ніж вам показала система спочатку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Moneyboy1 6 липня 2023, 12:01
Найкращій банк в Україні. Справді.

Так, я запізнився з цим відгуком, бо про МінФін нічого не знав до сьогоднішнього дня :)

Він був би більш доречним рік тому XD Ви можете мені не вірити, але їх підтримка зі СВОЇХ коштів компенсувала 1 гривню якої мені не вистачало.

Потім коли я тільки хотів відкрити рахунок (нагадую, це було два роки тому), я вже думав що задовбав нещасного менеджера. Але мені відповіли на всі запитання і я зрозумів те що хотів зрозуміти.

Так у нього є свої недоліки, але вони роблять все для того, щоб їх якнайшвидше прибрати.
monobank
Відповідь банку
6 липня 2023, 14:11
Дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
l56gires 5 липня 2023, 13:21
Монобанк зі свого боку вчасно відреагував, пояснив ситуацію мені, порадили звернутись у поліцію.

Але якщо Вам на ОЛХ попався продавець Назар із карткою моно: 5375 4141 3536 0286, не майте з ним справи. Шахрай товару не надсилає, я вносила мінімальну передплату 100грн, тому не так страшно, але все ж неприємно) Майте на увазі.
monobank
Відповідь банку
5 липня 2023, 14:08
Нам шкода, що сталася така ситуація
Рекомендуємо всім клієнтам не переказувати кошти неперевіреним продавцям (працювати тільки за післяплатою)
Евгений Тимонин 4 липня 2023, 6:09
И так начну с того что в начале мая заблочили карту якобы из-за долга по стараниям госс исполнителя, дозвонится на гарячую линию было не реально, далее через чат бот выяснил причину блокировки дозвонился с горем пополам к исполнителю на мой вопрос что это такое услышал ответ что ни каких производств и стягнень по моему фопу который уже закрыт с 2021 года нет отсюда вопрос по чему карту не разблокируете? Крайне не рекомендую связыватся с О.Гороховским и его шарагой так как даже лицензии от НБУ у них нет, а работают они по лицензии Универсал банка то есть в случае чего претензии предъявить не кому
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 липня 2023, 11:21
Розуміємо, що ця ситуація вас засмутила.
Рух коштів на вашій карті було обмежено на підставі отриманого листа від виконавчої служби про встановлення арешту.
Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки.
Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки Клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.

Раніше ми отримали від виконавчої служби постанову про арешт.
Направили вам в чат постанову, що отримав банк.

Як і встановлення арешту, так і його зняття відбувається за запитом виконавця.
Якщо впровадження закрите та арешт знято, то виконавча служба може надіслати нам документ на юридичну адресу банку. Також виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua.

Ми надішлемо вам пуш-повідомлення, як тільки виконавча служба зніме арешт з ваших рахунків.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleksii Ch 3 липня 2023, 15:29
Розкладав на початку нового місяця гроші по банках, та випадково поповнив банку на 20.000 з чорної картки, де був тільки кредитний ліміт і нуль власних коштів. Хотів з білої, але перемикав картки та останньою залишилась чорна. З неї і списало через мою неуважність цього разу.

Комісія 799 гривень з гаком. І стало так шкода та неприємно — краще бі ці гроші пішли до когось із знайомих волонтерів.

Пишу в підтримку:
«Добрий день. Зробив помилкову операцію — поповнив банку з чорної картки в рахунок кредитного ліміту замість білої, де було достатньо коштів. Чи можна відмінити цю економічно безглузду операцію? Допоможіть будь ласка, комісія 800 гривень просто на рівному місці»

Розумію, що це такі собі аргументи, треба бути уважнішим, але спроба — не випроба, як то кажуть. Підтримка створила запит на відповідального менеджера та попросила почекать до 5 робочіх днів.

А сьогодні операцію з поповнення банки відмінили разом з поверненням комісії.

Дуже приємно, що банк ставиться до адекватних клієнтів з відповідною адекватністю.
Дякую операторам підтримки, та тому, хто приймав рішення.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 липня 2023, 16:28
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрій Taran 3 липня 2023, 9:42
Дуже вдячний банку за взаємовигідну співпрацю. Протягом останніх 5.5 років банк завжди давав найкращий сервіс, ставився з розумінням до моїх звернень та забезпечував можливість користуватися коштами на стільки на скільки вимагали мої потреби. Так, інколи виникали питання в роботі, але у порівнянні з роботою інших банків, монобанк — ТОП. Тому ставлю найвищу оцінку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 липня 2023, 12:08
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 липня 2023, 18:47
Відгук не зарахований (на 05.07.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема вирішена
Krusha 30 червня 2023, 19:20
Доброго дня! Виникла така ситуація: в мене було відкрито виконавче провадження, на рахунок наклали обмеження, це все зрозуміло, але виконавче провадження вже закрито, а рахунок так і не відкрито, до того я військовий, а на час військового стану, військовослужбовці отримували відстрочку!
Слів бракує щоб висловити свою думку!
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 червня 2023, 20:24
В обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Як і встановлення арешту, так і цього зняття відбувається за запитом виконавця.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Elenakoladincev 29 червня 2023, 7:23
Итак, давайте представлять зовут меня Елена, не отношусь к клиентам жалобщикам и тем не менее в банке разочарована, я прописана в Луганске, но последние 9 лет проживаю в Днепре имею справку переселенца, все документы в полном порядке, в мае месяце прошу консультацию у банка по системам международных переводов ожидая перевод с Америки, мне любезно предоставляют в чате список я выбираю SWIFT перевод и передаю данные отправителю, согласно данных переводов перевод может идти до 6ти дней в назначенную дату перевод так и не поступает на счёт, начинаю с этим банком списываться, уточнять почему нет поступления средств на счёт, получаю ответ «Банки-посередники можуть призупиняти/повертати такі платежі. Враховується належність населеного пункту до тимчасово окупованої території з 24.02.2022 та Донецької/Луганської області/АР Крим. Ми дуже намагаємося вплинути на їхнє рішення, але, на жаль, на даний момент воно залишається незмінним.» На вопрос на каком основании вы блокируется платёж если я нахожусь 9 лет на территории Украины, ответ оператора «Підкажіть, будь ласка, у вас є документ, що підтверджує проживання на підконтрольній території України (це може бути штамп у паспорті про зміну прописки (повний розворот) чи довідка про переселення)?» Я отвечаю: «конечно есть» и отправляю документ следует ответ оператора мы все исправили (заметьте с банком с 2019 года) спасибо что предоставили данные, на вопрос «почему не внесли сразу? и почему при консультации до отправки денег не перепроверили информацию» Ответ «просим прощение за невнимательность сотрудника» а далее пошло все интереснее, счёт отправителя из-за санкций заблокировали, деньги так и не поступили, пересылаю квитанции об отправке операторы отписывались что не все данные я отправила, то квитанция не того формата, то непонятно какой счёт, начали выкручиваться одним словом, на вопрос кто понедельник ет ответственность за мои фин потери из-за вашей ошибки ответ «у отправителя могли заблокировать счёт по другой причине, а у вас мы просим прощения «отправитель отправляет уведомления о фин мониторинге из-за санкций, банк наш морозится, мы не виноваты и так далее… 5юна вопрос прошу предоставить контакты специалиста мониторинга банка, мне сказали что не имеют право, пишите письмо, т. е. «живые» специалисты отсутствуют, теперь этот банк использую только как украинский счёт просто для временного хранения денег, грубо говоря транзитный счёт.
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 червня 2023, 15:29
Дійсно ситуація, що виникла с переказом, неприємна
На жаль, зі сторони банку відсутня можливість вплинути на політику банків-посередників, які приймають участь під час проведення даного типу платежів.
Тому ми не рекомендуємо використовувати адресу
тимчасово непідконтрольних територій для отримання SWIFT-переказів.
Раніше при реєстрації була вказана інша адреса.
Після вашого звернення та надання нової адреси, довідка про переселення успішно зафіксована, інформація актуалізована.
Додатково інформуємо, що ви можете надіслати платіж через Western Union, RIA, Moneygram.
Платежі через дані сервіси проходять успішно незалежно від прописки.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝