×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.37 | 40.7997 |
EUR | 43.5 | 44.2008 |
Всі курси банку |
Swift перевод
Страна отправления Черногория, но сам отправляющий по документам житель РФ, может быть в этом причина?
Если да, то каким образом можно решить данный вопрос
Іноді платіж може надходити до 5 робочих днів, наприклад, якщо в переказі брало участь декілька банків-посередників або у них були різні часові пояси
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (6)
Банк припинив співпрацю без причин
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Коментарі (12)
Людям з пропискою Бахмута віртуальну картку не відкривають
Але можна отримати карту в будь-якій точці видачі.
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (5)
Ліквідація Моно, не спроможність банку повернути кошти, гендерна дискримінація по моновськи…
Отже, щоб зняти кошти з валютної картки необхідно буде її закривати?
Ви можете у будь-який момент перевести валюту на гривневу картку Монобанку. Кошти на картку надійдуть миттєво у гривні, конвертація валюти пройде за курсом Монобанку. Комісія за такий переказ відсутня.
Хотілося б звернути вашу увагу, що мінімальна сума переказу складає 1 грн або 1 долар/євро.
Також хочемо зазначити, що перевипуск, закриття та відкриття віртуальної валютної картки безкоштовне
Коментарі (27)
Не видають депозит за довіреністю.
Колеги в месенджері повідомили, яким чином можна зняти обмеження з рахунків та зняти депозит
Коментарі (1)
Жахлива якість пластику Монобанк. Перевипуск картки.
За багато років в користуванні було багато карток різних банків і з жодною з них не виникало таких проблем. І тепер потрібно платити 100 грн тільки за те, що у «найкращого банку» найгірший пластик, який не витримує звичайного повсякденного користування?
Рахую що монобанку треба щось робити з якістю свого пластику, або, хоча б не брати за перевипуск 100 грн, якщо вже через рік картку можна просто викинути бо вона стає непридатною для використання.
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (20)
Не можуть пояснити чому мені не доступний кредитний ліміт
Це не остаточне рішення, в майбутньому ліміт може бути збільшений
Коментарі (6)
Моно банк без узгодження з клієнтом розтринькуе мой гроші
09.01.2023 моно банк відчувши себе «богом» без узгодження зі мною, без попередження, без з’ясування обставин вирішив не заблокувати, а просто відправити мої 725 грн у виконавчу службу
Коли Я почав дізнаватися що і чому, то отримав відповідь: ми відправили згідно запиту, а ви там розбирайтесь, щоб вони «Виконавча Служба» вам їх повернули.
Дуже не раджу тримати власності кошти на картках цього банку, бо Моно банк розпоряджається ними, як своїми.
Якщо в банк надійшла вимога, то сума може бути списана в рахунок погашення боргу перед виконавчою службою.
Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації
Коментарі (11)
Прекрасний продукт та сервіс
мала проблему, що списав епл кошти за незрозуміло що обіцяли протягом 3-ьох днів відповідь, на наступний день отримала приємну відповідь по те, що кейсом займаються!
сподіваюсь, кошти повернуть, а всім співробітникам претезійної роботи дадуть премію, особливо дівчинці, що мені допомогає.
Написати коментар
Функція «Очистити історію переказів та платежів назавжди »
Коментарі (6)
Сума списалась, але коштів видало на 500 гривень менше
Коментарі (13)
Мошеник 5375 4141 2786 5383
Написати коментар
Проблема в банке
Ваш платіж здійснено за договором з компанією, кошти мають відобразитися в особистому кабінеті компанії протягом 5-7 робочих днів, з дати проведення платежу. У разі, якщо особовий рахунок та одержувач вказані коректно – рекомендуємо очікувати зарахування платежів
Коментарі (4)
Мошенники 5375411408127350
Ситуация в том что разводят людей на деньги на сайтах знакомств.
Я не попал, но написал что бы не попали другие. Посмотрите транзакции там в районе 400грн должны быть транзакции.
Спасибо за внимание.
Банк монобанк отличный банк, давно пользуюсь все хорошо)
Коментарі (3)
Невозможно вовремя получить свой депозит
Первый сюрприз: для снятия депозита доступны только три города, при этом нужно ждать два дня, пока подготовят нужную сумму.
Второй сюрприз: вечером накануне назначенного дня приложение сообщает, что депозит мне завтра в выбранном отделении не выдадут. Поддержка предлагает совершенно неприемлемые варианты:
1. Открыть счёт в Укргазбанке или А-Банке и снять наличку через него. Возникает большой вопрос, почему мне навязывают обслуживание в другом банке и почему депозит, оформленный в Универсал Банке, нужно снимать в другом банке.
2. Ждать около 20 дней до следующей доступной даты, чтобы получить наличку в выбранном отделении. При этом не гарантируется успех: накануне могут позвонить и снова перенести на неопределённый срок.
3. Не снимать депозит наличкой.
Совершенно не укладывается в голове то, что в банке знают объёмы резервов по отделению на 20 дней вперёд, тем не менее, обещают то, что не могут выполнить, — выдать депозит через 2 дня. Также удивляет, что всё равно могут сообщить накануне об очередном переносе.
Создаётся впечатление, что банк всеми способами пытается усложнить и задержать выдачу депозита, чтобы подольше бесплатно попользоваться моими деньгами в валюте.
В дополнение к этому, некоторые возможности просто скрыты из приложения, и выяснилось, что их можно заказать через поддержку. Если обратиться в поддержку до окончания депозита, то можно и дату выбрать не через два дня после окончания, а день в день, и город можно выбрать не из трёх предложенных (но тогда выдача будет в другом банке). Но как об этом узнать заранее? На это и расчёт, видимо.
Іноді вдається замовити валюту на інше відділення або в банк-партнер та запропонувати клієнту отримати кошти
Вибачте, будь ласка, за незручності
Додатково написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (27)
Чекаю SWIFT-переказ 3 тижні
Коментарі (11)
Заблокировали счет
не смогла пополнить мобильный счет. Написала в поддержку и оказалось, что со мной разорвали договор в одностороннем порядке и заблокировали счет без пояснения причин. На счете зависли 13 тыс. грн. Не рекомендую! В один момент можете остаться без денег!
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (8)
відмовили в обслуговуванні
Завжди всім рекомендував, радив, розповідав про зручну аплікашку, кешбек, зручне користування, миттєві перекази, нульові комісії і тд.
Однак нещодавно до мене прийшов лист, який дуууже був схожий на фішинг ніби від монобанку, без теми, лише із запитанням «коли надасте документи?». Я послав в спам так я к подумав, що то дійсно спам (попередньої переписки не було).
Пізніше я звернувся до підтримки з іншого питання і виявилось, що той лист все ж був від моно підтримки.
В новому листі пояснили, що я є родичем «публічної особи», надайте документи, які підтверждують дохід.
Звичайно, не весь мій дохід був офіційним, як і в більшості громадян України, обороти по карті були невеликі, чисто в обʼємі місячних витрат. (10−40к грн). Я надав виписку із Дії за декілька років по нарахуваннях офіційної зп. Зараз іще не оформлений офіційно, але маю дохід, його показав, прислав всі інвойси, виписки із інших платіжних систем, в т. ч. криптовалютних майданчиків, бо маю невеликі вкладення, котрими і користуюсь.
Через тиждень мовчання, 2-го січня мені відписали вже не на пошту, а в телеграм. Фактично послали без адекватних пояснень, зіславшись на свій один затертий скрипт про «право банку», «перевірку із декількох джерел» і тд. Відмовили в обслуговуванні.
Так, я згоден, частина моїх доходів не була офіційними, урок засвоєно. Однак таких не те що клієнтів, громадян України більшість (на жаль), деякі мають нормальні бізнеси (і відповідні заробітки) і взагалі не мають ніяких трудових відносин з точки зору закону.
Я в свою чергу працював по КЗпП, великих оборотів не мав, невеличкі кредитні борги, які мав час від часу закривав в найкоротші строки, мій батько в свою чергу є «публічною особою» вже декількадесят років.
Але ок, все ясно, вирішили, апеляцій не приймають, до побачення.
На моє питання, чи можу я в подальшому, після оформлення, наприклад ФОП стати клієнтом банку, мені відповіли «Якщо буде змога банку запропонувати обслуговування, то ми звяжемося». Що в цілому значить «виходь на%%й з чату вже і не томи».
Тому питання одне — чому після досить адекватної історії і взаємовідносин до мене ставиться як до покидька, як до шахрая?
Рік лише почався, на часі 3 січня, але я не знаю в кого вийде стати більшим розчаруванням року для мене, ніж монобанк.
P. S. оператори підтримки не виказують особливої зацікавленності і клієнтоорієнтованості, шлють одні і ті ж заготовані і неінформативні скрипти у відповідь.
Листи взагалі не піддаються жодній критиці, немає теми, структури, різний розмір, різний колір шрифту, неправильно написані слова.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Коментарі (35)
Снимал наличные с карты Монобанк в банкомате деньги не выдались ну списались с счета
Банки не пишуть один одному листи з подібними питаннями, повернення коштів за спірними транзакціями не відбувається таким чином
Оскарження проводиться безпосередньо через звернення до платіжної системи
Колеги написали вам в месенджері інформацію, стосовно оскарження операції
Коментарі (4)
Було повторне списання коштів
Коментарі (4)