Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fatchenko 6 квітня 2023, 9:35
Пользуюсь услугами банка пол года, не каких проблем всё отлично. Единственая проблема нет отделения.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 квітня 2023, 14:07
monobank — це продукт, заточений на віддалене обслуговування. Інтерфейс управління картою — це не відділення, в яке треба ходити, а мобільний застосунок, яке завжди під рукою.
Вдячні за ваш відгук!
Wolt 5 квітня 2023, 18:50
3 місяці тому отримав кредитний ліміт.Почав користуватися ним.Було складне становище.Все платив вчасно без прострочок.Сьогодні монобанк знизив ліміт і зняв всі кошти з картки.Так ці кошти були кредитними але я розраховував на них.Чому неможна попереджати про це завчасно щоб людина могла планувати що робити далі? зараз у мене в гаманці 0.Все що було було на картці.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 квітня 2023, 11:49
Розуміємо, що ви розраховували на ту суму яка була надана раніше.
Банк має право, на свій розсуд, переглядати ліміт в будь-яку сторону без попереднього повідомлення клієнта.
Згідно з умовами п. 5.3 та п. 6.3.2 посилання https://www.monobank.ua/terms
Для уточнення інформації по вашій картці, написали вам у особисті повідомлення
Проблема вирішена
Hadichn 5 квітня 2023, 9:27
7.03.2023р я здійснила платіж за послуги електропостачання на суму 1523.76. Гроші з рахунку були зняті, але електромережа стверджує, що не отримувала коштів. Звернулася у службу підтримки моно банку з проханням пояснити мені чому оплата за електроенергію, яка була здійснена мною, ще 7 березня 2023р до сих пір (минув майже місяць) не пройшла. Мені менеджер пояснив, що це через закінчення ліцензії Айбокс банку.
Також відповідають заготовленими на перед шаблонними фразами, на кшталт: «Нам дуже шкода, що у вас виникли складнощі. Дане питання вже передано на максимально високий рівень і наші фахівці працюють, щоб якомога швидше все виправити.
Будь ласка, дайте нам трохи часу.»
ВЖЕ МІСЯЦЬ ЧАСУ МИНУВ, СКІЛЬКИ ЩЕ ЧАСУ ТРЕБА???
В мене виник борг за електроенергію, як мені бути? Переслати ваше шаблонне повідомлення в електромережу??? Може також дадуть мені «трохи часу» і не будуть відключати електропостачання.
Поверніть мені на рахунок мої кошти або нарешті перерахуйте їх за призначенням!!!
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2023, 13:03
Приносимо вибачення за те, що підводимо вас
Дійсно затримка платежу пов’язана з анулюванням ліцензії Айбокс Банку
Наразі Айбокс Банк розраховується за своїми зобов'язаннями з усіма партнерами
І оскільки партнерів багато, а терміни стислі, взаєморозрахунки проходять трохи довше, ніж це було раніше
Кошти найближчим часом будуть зараховані отримувачу
Проблема вирішена
Эдуард Богач 5 квітня 2023, 8:56
Начиная с октябрь 2022 года я активно начал использовать рассрочки (был лимит на 10к) и кредитный лимит (так же 10к), из-за задержек выплат. Каждый месяц я вовремя гасил остаток, чтобы оставаться в льготном периоде, и никаких проблем с банком не было. Но ещё 2‑го апреля все было хорошо, я оформил очередную рассрочку на 1.5к (т.к денег не было, а нужно было срочно купить лекарства), и на следующий день 3 апреля мне пришли часть деньги для погашения лимита и когда я захотел использовать деньги с карты мне пришёл отказ. Я написал в ТП на что мне ответили вам нужно погасить кредитный лимит и банк ограничил использование кредитных средств. Заметьте чтобы банк сказал что нельзя пользоваться именно кредитными средствами, за личные ничего не сказал
https://prnt.sc/hwj7xE_tMZ2B
https://prnt.sc/edwDRwMjmEBO
https://prnt.sc/qYaxdcNPmTV_
4‑го апреля мне приходят деньги для полного погашения кредитного лимита, и всех рассрочек на общую сумму около 10к
Кредитный лимит я погашаю, уменьшаю его до 0, захожу в раздел рассрочку и мне выбивает ошибку, что я не могу его погасить, тут и начинается интересная история с ТП, т.к они работают как ленивцы и будто специально оттягивают время
https://prnt.sc/s5WzJ4jBcOQ5
https://prnt.sc/tDlKnKb1E_SY
Они долго собирали информацию чтобы сказать что банк отказывается со мной работать
https://prnt.sc/xfRv-TIhS4nt
Я согласился вывести средства на что они сказали что банк сначала закроет рассрочки и потом можно будет писать заявление. Но банк до сих пор не закрыл рассрочки, хотя я не думаю что это очень долго делать, т.к мне ТП сказала что поддержка занимается этим 24/7
https://prnt.sc/HVJYREX2q0pH
https://prnt.sc/Y99vfhRt-yTe
https://prnt.sc/vRAxu27QG6vz
https://prnt.sc/hc-FCVjcahmn
https://prnt.sc/t0bV6ahPQK0u
Моно банку все равно что в стране сейчас идёт война, он задерживает деньги и не понимает что это могут быть единственные средства для выживания сейчас
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2023, 14:47
Розуміємо, що ситуація неприємна
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Колеги повідомили вам у месенджері інформацію по розстрочкам та переказу коштів на рахунок в іншому банку
Katerina9 5 квітня 2023, 0:05
до війни чудово співпрацювали: мала білу карту та кредитну. завжди своєчасно вносила платежі і була вдячна банку за довіру. зараз дуже розчарована. зіткнулась з фінансовими труднощами (з жовтня 2022), як і у багатьох почались проблеми з роботою та виплатами з.п. стараюсь хоча б частково повертати борг і поверну, питання часу…але саме для цього банка війни не існує. маю кредит у «російському» сенс банку і вже реструктаризувала: зменшили платежі та збільшили термін. при зверненні до кц моно шаблонна відповідь що пропозиції відсутні, платіть, подати запит на розгляд не можемо, письмові звернення не приймаються. поняття «лояльність» — відсутність пені і штрафів, в принципі, то що й так у всіх банках. роботизовані беземоційні співробітники кц, які слідують виключно інструкціям. до того ж на початку війни кредитні канікули не надавались, як у решти банків. все закрию, нікому не порекоменую.
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2023, 12:44
Розуміємо, що у поточних умовах виконати зобов'язання за кредитом є складним завданням для багатьох клієнтів. Звертаємо увагу, що зараз банк не списує штрафи за невнесення мінімального платежу
Але оскільки ми маємо зобов'язання перед вкладниками, ми змушені проводити списання відсотків за кредитами
Рекомендуємо вам вносити мінімальний платіж – 4% від суми заборгованості. Ця сума не списується з картки, важливим є сам факт поповнення і це дозволить зберегти хорошу кредитну історію
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
voloshynt 4 квітня 2023, 22:08
Я просто в шоці з швидкості обслуговування та реакції. Банк дуже змінився в негативну сторону і став не клієнт, а прибуток орієнтованим. Вчора я особисто поставив на свій рахунок суму до 400тис грн,і вона чомусь заблокована для платежів. По невідомій причині. Я надав довідки ПФУ, купу депозитів на більшу суму в вашому ж банку,і… триває перевірка, а по факту кошти заблоковані і з них йде заробіток для банку, оскільки вони у банку на рахунку є. Лінія кореспонденції банку ніяка. Одні відмовки. Перевірка фінмоніторингу займає до години в інших банках,і то при сумі більше 400тис. Тут менша сума і 1.5 доби перевірки при наявності депозитів в вашому ж банку на більшу суму. І довідки на більшу. Не реально.
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2023, 13:14
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
На поточний момент питання в роботі у колег
Щойно буде інформація, колеги одразу з вами зв'яжуться
Проблема вирішена
AndreyB1970 4 квітня 2023, 20:34
25.03. було через Вайбер подано заяву на видачу коштів із закритої картки на рахунок до іншого банку.Все було вказано згідно з шаблоном, який надано службою підтримки. Так само з цією заявкою та паспортом сказали сфотографуватися … і це зробив.Підтримка пообіцяла, що згідно з їхніми нормативами, кошти мені будуть переведені на рахунок в іншому банку протягом трьох робочих днів.30.03. я не спостерігаючи грошей знову скликаюсь з підтримкою. Де на моє запитання, а де гроші кажуть: у вас одна цифра не читається розбірливо.Пропонують знову написати нову заяву з поточною датою і повторити процедуру з фото. Проходжу, відправляю, додаю пдф файл з банківськими реквізитами. Уточнюю правильність! Отримую підтвердження про вірність переданих даних.Оператор підтверджує, що все правильно. Пройшло три робочі дні!
Грошей на даному рахунку немає.
Знову зв’язуюсь із підтримкою і тут починається цирк! Оператор розводить руками та просить чекати…
На резонне запитання: скільки? Йдуть відмовки, що ми нічого не знаємо. На прохання дати того хто знає відповідь — чекайте.Це нормальна робота операторів?
І основне питання чому мені не віддають мої гроші?!!!
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2023, 14:10
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково проведемо роботу над помилками та вживемо заходів
Сьогодні кошти було відправлено згідно з заявою, яку ви нам надіслали
Проблема вирішена
scxlette 4 квітня 2023, 20:21
Здравствуйте. Отправили мне платеж ещё 29 марта с Франции на счёт монобанк. Уже 4 апреля средств так и не наблюдаю. В поддержке моно говорят что они ничего не могут поделать узнавайте в отправителя, или средства попали в международный мониторинг.Отправитель сказал что перевод был успешным ещё 29 марта. Куда делись деньги только бог знает…
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2023, 14:32
Розуміємо, що ситуація неприємна
Даний переказ не поступав на наші рахунки
Хочемо зауважити, що у квитанції, яку ви нам надали, відсутня інформація про адресу отримувача, можливо з цим повʼязана затримка в зарахуванні
Рекомендуємо звернутися до відправника коштів, для перевірки статусу переказу
Лише у банка-відправника є інформація з деталями по переказу
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
limbo4 live 4 квітня 2023, 9:03
Намагаюся підвищити кредитний ліміт, але вже декілька місяців отримую відмову. Дохід збільшується, але ліміт не підіймається. Раніше при менших доходах був ліміт більший (у відсоткових значеннях), а зараз отримую постійно відмову, як на ліміт по карті, так на покупку частинами. Намагвся дізнатися більш детальну причину відмови, чому система відмовляє, але підтримка лише загально відповіла. І навіть не знаю, на що звернути увагу, щоб в наступний раз можна було б отримати підвищення ліміту. КІ нібито в порядку, всіх умов дотримувався, але отримати збільшення ліміту ніяк не вдається.
А так, в цілому банк прекрасний. Користуюсь рахунком ФОП, і звичайною картою, проблем ніколи не було. Все зручно і зрозуміло
monobank
Відповідь банку
4 квітня 2023, 10:19
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
alexeiofficial 3 квітня 2023, 23:40
Сьогодні вдень відправив на монобанк, два платежі по реквізитах на мою картку монобанк! Платежі досі не надійшли. Написав в техпідтримку там скинули такий шаблон.

Вибачте, будь ласка, зараз є складнощі на нашому боці, які можуть відобразитися на вашій роботі з проведенням платежів.

Дане питання вже передано на максимально високий рівень і наші фахівці працюють, щоб якомога швидше все виправити.
Будь ласка, дайте нам трохи часу.

На питання чому так і в чому проблема скинули ще один шаблон.

Шкода, що сталась така ситуація, складність спостерігаться на нашому боці.

Питання ніяк не вирішується! Мої кошти застрягли невідомо де!!! І зараз по всіх пабліках і в усіх чатах у всіх людей також проблема! А монобанк на томічть нічого не робить і питання не вирішує!!! Скільки ще мені чекати свої кошти! Чому саме з вашим банком постійно якість неприємності! Не раджу нікому користуватися даним банком!!!
monobank
Відповідь банку
4 квітня 2023, 10:13
Приносимо вибачення за незручності
Дійсно, у нас були складнощі у проведенні вхідних та вихідних переказів за реквізитами
На поточний момент складність усунено, платежі повинні вже зарахуватися
Проблема вирішена
SabArt 2 квітня 2023, 21:04
Мабуть, всі знають про перехід до СЕП-4.
«В суботу, 1 квітня, запрацювало нове покоління Системи електронних платежів Національного банку України (СЕП). Відтепер система функціонує на базі міжнародного стандарту ISO 20022 та доступна для проведення міжбанківських платежів 24/7»
Проте, воно як виявилось запрацювало не в усіх. Monobank пасе задніх та не проводить операції в вихідні та неробочий час.

Як складалася ситуація?
1.04 увечорі зробив переказ за реквізитами з Моно до Сенс Банк, проте вже станом на 2.04 нічого не надійшло. Написав до підтримки з питанням чи є ви учасником СЕП-4.
Відповідь:
«Ми є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводимо платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Даний термін зарахування/відправки платежів діють тільки якщо 2 банка учасника платежу є учасниками нової версії СЕП. Тому якщо банк-одержувач є учасником цієї версії, тоді платіж буде зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо банк-отримувач не є учасником нової версії, в такому випадку терміни зарахування таких платежів до 3-х робочих днів»
«Так, ми є учасниками СЕП4»
«На жаль, для уточнення можу лише порадити звернутись у банк отримувач, тому як з нашої сторони кошти були успішно переказані, та мали надійти отримувачу протягом години»

Ну то добре, думаю я, хоча яка година) вже пройшло пів доби.
Роблю ще один переказ за реквізитами на той самий рахунок… Нічого.

Думаю, ну щож ви брехуни такі)) Вирішив перевірити на практиці.
Роблю операцію на цей рахунок з Райфу та з рахунку Сенс Банку до Райфу. Та й що ж воно?
А все гаразд, платіж за реквізитами у обох надходить менш ніж за годину.
Думаю, що на це вже мені підтримка не зможе відповісти — йдіть до інших банків, у нас все гараз та працює. Але ж ні, що пишуть:
«З нашої сторони відсутні складнощі що могли призвести до затримки. Кошти з нашої сторони були надіслано успішно в адресу реквізитів що вказано у переказі»

Це стає вже смішно, адже я відправив навіть скріни доказів. Кажу давайте фіксувати скаргу, адже окрім шаблоних відповідей ніякого рішення чи їх спроб немає. Зафіксували.
Після чого нарешті хоч якісь питання почались та оператор перевірив айбан на який було відправлено переказ.

Доходимо до кульмінації цього видовища, повідомлення виглядає так:
«Додатково уточнив по вашому питанню у фахівців, ми розуміємо, що можливість відправлення платежів у вихідні дні та неробочий час є дуже важливою для наших клієнтів. На жаль, тимчасово з нашого боку це неможливо. Нам потрібен час, щоб переналаштувати внутрішні процеси. Суму вашого переказу буде відправлено у найближчий банківський день — 03.04.2023. Вибачте, що завдали вам незручностей, з 03.04 подібних затримок не буде відбуватись»
Це феєрична кінцівка, яка заслуговує цього відгуку. Тобто протягом усього цього часу платіж нікуди навіть не був відправлений.

Тому не довіряйте Моно, адже завжди будуть казати, що у нас все добре та зсилатися на інших, коли у самих проблеми. Перевірено на собі та з доказами.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 квітня 2023, 13:36
Нам дуже шкода, що склалась така ситуація.
З 01.04.2023 ми переходимо на роботу з СЕП-4, тому нам потрібно трохи часу, щоб переналаштувати внутрішні процеси.
Платежі за 01-02. 04. 2023 будуть проведені 03.04.2023
Та вже з 03.04.2023 при відправці переказу за реквізитами у вихідні дні, з нашого боку відправка платежу буде відбуватися у той же день, і дата валютування у квитанції буде день відправки платежу.
Також колеги передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, що завдали вам незручностей.
Сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Проблема вирішена
Артем Сабуров 1 квітня 2023, 16:27
Повысьте мне лимит на 35к. Ну десять это вообще ничто, на них не прибарахлишься. Я писал в поддержку на вайбер, странно, что в самом приложении нет чата, ответили, что надо открыть депо.
Посмотрите суммы, которые проходят и сделайте мне 35к на оплату частями.
monobank
Відповідь банку
1 квітня 2023, 16:53
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Yevhen16 30 березня 2023, 21:03
Склалася в мене така ситуація вивів гроші на карту монобанк ще 28 березня з сайту космолот. Вивід пройшов успішно підтвердження прийшло на мейл, а гроші на карту так і не надійшли. Пишу до космолот вони пишуть що все нормально пишу до монобанк їм пофіг. Пройшло два дня хто мені поверне 1700 грн? Не розумію взагалі чому цей банк ще існує якщо всі пишуть скарги на них і вони присвоюють собі гроші людей!!! Не рекомендую користуватися цим банком!!!
monobank
Відповідь банку
31 березня 2023, 10:17
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Дійсно бачимо сповіщення про те, що банк, який обслуговує Космолот, планує провести зарахування на картку
Коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше
AAron Lib 30 березня 2023, 14:26
Исключительно доволен обслуживанием и отношением к клиентам в этом банке!
Редко пишу отзывы, но в данной ситуации, считаю, что будет несправедливо не выразить благодарность в решении службой поддержки банка моей проблемы!
Суть проблемы — перед войной были куплены авиабилеты. После начала войны компания отменила все рейсы, а деньги вернула в виде промокодов. Возвращать деньги на карту авиакомпания отказалась. На сообщения отвечать перестала.
Решение — Служба поддержки Монобанка помогла корректно оформить и подать заявку на процедуру chargeback, практически через год после списания. В итоге — мне вернули все мои деньги, при этом я не заплатил никаких комиссий за данную услугу. Большое человеческое спасибо банку и его сотрудникам за это!
Для меня загадка, откуда здесь столько негативных отзывов о банке. Пользовался Райфайзен, пользовался Приватом, но лично для меня Моно — самый удобный банк.
Никогда никаких глобальных проблем у меня с ним не возникало. Если и были сложности — поддержка максимально оперативно их помогала мне решить.
Снять валюту с депозита — нет проблем.
Оплатить все коммунальные без комиссии нажатием одной кнопки — пожалуйста!
Мои наилучшие пожелания банку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 березня 2023, 16:56
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
urytos 29 березня 2023, 14:03
Чтоб получить их карту в точке выдаче (а они только в магазинах) нужно чтоб тебя с открытым паспортом в руке сфоткал продавец на свой телефон. Вы только вдумайтесь в этот д***м!!! Не представитель банка, а левый человек смотрит твои данные, да еще и непонятно удалит их со своего телефона или нет. Мало того нужно еще минут 15 проторчать там в магазе чтоб твой фейс отправили в чат этого банка и там ответили одобрением, либо послали! Вобщем сразу видно мошенников, хорошо что не успел открыть карту у них, теперь еще и закрою свой счет.
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 березня 2023, 18:45
Для формування повного пакету документів для надання обслуговування необхідно фото в момент отримання картки. Це нормальна практика для будь-якого українського банку.
Звертаємо вашу увагу, що співробітники не зберігають фото, зроблені під час видачі на своєму смартфоні. Фотографії вантажаться в спеціальний бот і миттєво йдуть в банк.
Співробітник несе адміністративну відповідальність перед банком за збереження ваших персональних даних.
kieverror 29 березня 2023, 3:54
монобанк банк террорист, просто терроризирует мою кредитную историю, которую я специально уже заблокировал от этих чокнутых мошенников из монобанка, уже который день я требую остановить терроризм со стороны монобанк, и перестаь делать бесконечные запросы в мою кредитную историю, при этом Я НЕ ЗАХОЖУ ВООБЩЕ К НИМ В ПРИЛОЖЕНИИ, НЕ ХОЧУ НИКАКИХ КРЕДИТОВ И НЕ ДЕЛАЛ ЗАПРОСЫ, ОНИ ЖЕ ТЕРРОРИЗИРУЮТ НАРОД УКРАИНЫ, сначала наяривали терроризировали открой счет, я требовал постоянно удалить мой номер и не звонить мне, после того как они в 500 раз позвонили, открыл счет, теперь они начали наяривать в убки свои запросы, при этом не говорят что это кто-то пытается с моим счетом что-то сделать, это их фахiвцi что-то «ремонтируют» (возможно свой мозг чинят) и притом как видно по времени сообщений оповещений из убки, их супер герои работают круглосуточно и делают запросы и в Пт ночью после 20 часов, и в будние почти в 22 часа…
ОСТАНОВИТЕСЬ УЖЕ!!! ЧОКНУТЫЙ БАНК!

UBKI.UA 20.03.2023 12:57:12 nadiishov zapyt informatsii shchodo vas vid monobank | UniversalBank z metoiu identyfikatsii. 0445851194

UBKI.UA 21.03.2023 15:37:21 monobank | UniversalBank zapytav, ale ne otrymav informatsiiu shchodo vas. Pry zvernenni po kredyt vidkliuchaite FREEZE. 0445851194

UBKI.UA 21.03.2023 21:38:13 nadiishov zapyt informatsii shchodo vas vid monobank | UniversalBank z metoiu identyfikatsii. 0445851194

UBKI.UA 22.03.2023 10:52:36 nadiishov zapyt informatsii shchodo vas vid monobank | UniversalBank z metoiu identyfikatsii. 0445851194

UBKI.UA 22.03.2023 11:41:11 monobank | UniversalBank zapytav, ale ne otrymav informatsiiu shchodo vas. Pry zvernenni po kredyt vidkliuchaite FREEZE. 0445851194

UBKI.UA 24.03.2023 20:20:34 nadiishov zapyt informatsii shchodo vas vid monobank | UniversalBank z metoiu identyfikatsii. 0445851194

UBKI.UA 27.03.2023 13:18:42 nadiishov zapyt informatsii shchodo vas vid monobank | UniversalBank z metoiu identyfikatsii. 0445851194
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 березня 2023, 17:13
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Три літри 29 березня 2023, 0:33
Сьогодні я на решті зрозумів про що пишуть ті люди яки скаржаться на те що в них «расслоилась карточка».

Я фізичною картою користуюсь не часто, особливо останні роки два-три: якщо на початку я знімав з неї гроші то пізніше я знайшов рішення (наприклад карту ПУМБ) які дозволяли знімати одразу великі суми грошей замість отого др… в банкоматах Привата коли банк видає тобі по 200₴. Тому власне і карта більшу частину свого життя лежала в гаманці чи взагалі вдома. Недавно придбав собі кардхолдер з метою платити картою не достаючи її з нього — такий був експерімент. Нажаль експерімент провалився, а карта декілька раз доставалась з кардхолдера і засовувалась обратно після оплати. І от після таких маніпуляцій я помітив що з одного боку карти є щось схоже на так зване «расслоение».

Ну є і є, якось не сильно цікавило: я все одно більшу частину операцій роблю смартфоном. Але сьогодні згадав і вирішив придивитись щож це таке, невже карту доведеться міняти. І відповідно писати гнівний відгук в дусі усіляких даніличей. І що ж виявилось?

Виявилось що Монобанк на звичайну пластикову карту (мова про звичайну чорну і білу карти) наклеяв плівку зі зворотнього боку. На плівці знаходяться:
— магнітна стрічка; в сучасних умовах непотрібна, принаймі в Україні
— CVC код; цей код можна подивитись в застосунку, а в мене він взагалі динамічний тож код на картці взагалі не потрібен
— фотографія якщо ви замовляли картку з власною фотографією; я колись замовив таку, але насправді на це фото ніхто не дивиться, це такий же атавізм як і підпис який в мене за все моє життя перевіряв лише один прискипливий поляк в туристичному інфоцентрі при оплаті магнитиків

Тож я просто взяв і легким рухом руки ту стрічку відірвав. Тепер в мене картка Монобанка така ж звичайна карта як і всі інші карти на яких ніякої плівки ззаду ніколи не було. Тільки немає ані магнітної стрічкі, ані CVC.

Не знаю нащо Монобанк пішов на таке рішення, можливо на то є якісь свої причини чи обгрунтування. Но я б порадив від цього відмовитись бо це негативно сприймається навіть людиною (зараз я про себе) яка розуміє що та відділившася плівка ніяк не погіршує можливості користуватись карткою. А для меньш досвідчених користувачив це вгазалі щось майже фатальне про що вони і пишуть у свої відгуках про «расслоившуюся карточку».
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 березня 2023, 20:21
На всіх картках нанесена плівка, а на плівку нанесена магнітна стрічка
На жаль, неможливо нанести CVV під плівку, адже спочатку виготовлюється картка (з захисною плівкою), а вже потім відбувається процес персоналізації, тобто наноситься номер, CVV, фото
Solyn 28 березня 2023, 23:15
Зайшов сьогодні до банку, але мені сказали звернутися до підтримки, де мені і повідомили від, про те, що припиняють зі мною співпрацю і відмовляють у подальшому обслуговуванні.

Я є клієнтом цього банку не перший рік, і за весь час прекрасно співпрацював з моно (справно платив за кредитом, «лівих» грошей ніколи не надходило на карту, не крутив бінанс). У підтримці не надали, ніякої конкретики і причини блокування рахунку не назвали.

Читаючи подібного роду відгуки, зрозумів, що така ситуація часто трапляється з клієнтами цього банку. Але все одно, залишається не зрозумілим, яка тому причина і що ніяк не можна вплинути/оскаржити рішення банку. Хоча в інших установах співробітники йдуть на контакт і просять хоча б надати довідку про доходи, або пояснити звідки ті чи інші фінанси до того, як «викинути» з банку.

Тут же, на мій жаль, немає клієнтоорієнтованості. Плюс до того ж, блокування монобанку може спричинити наслідки в інших банках і на кредитну історію загалом, що дуже неприємно.
Нікому не пораджу даний банк, та будемо вирішувати цю ситуацію через соц сети
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 березня 2023, 16:49
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
li1payne 28 березня 2023, 15:53
На сьогодні склалася така ситуація, як і в багатьох інших відгуках про монобанк. Отримав повідомлення від банку, про те, що припиняють зі мною співпрацю і відмовляють у подальшому обслуговуванні.

Я є клієнтом цього банку не перший рік, і за весь час прекрасно співпрацював з моно (справно платив за кредитом, «лівих» грошей ніколи не надходило на карту, не крутив бінанс). Зловив блокування після того як за ордером купив USDT. У підтримці «пояснювали» все скриптами, ніякої конкретики і причини блокування рахунку не назвали.

Читаючи подібного роду відгуки, зрозумів, що така ситуація часто трапляється з клієнтами цього банку. Але все одно, залишається не зрозумілим, яка тому причина і що ніяк не можна вплинути/оскаржити рішення банку. Хоча в інших установах співробітники йдуть на контакт і просять хоча б надати довідку про доходи, або пояснити звідки ті чи інші фінанси до того, як «викинути» з банку.

Тут же, на мій жаль, немає клієнтоорієнтованості. Плюс до того ж, блокування монобанку може спричинити наслідки в інших банках і на кредитну історію загалом, що дуже неприємно.
monobank
Відповідь банку
28 березня 2023, 18:17
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки:

10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tatanka 25 березня 2023, 22:00
Купила карту монобанка в магазине партнере Варус, для регистрации ее на маму, поскольку мама живёт удаленно приехать в точку выдачи нет возможности, пытаюсь ее активизировать и это просто нереально. Затуп на точке выдачи и все, дальше ничего не могу сделать, зачем тогда вы продаете карты для самостоятельной регистрации?
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 березня 2023, 14:42
Після придбання такої картки Клієнту достатньо відсканувати QR-код і пройти шлях реєстрації за підказками у застосунку.
Якщо Клієнту недоступна віддалена реєстрація, у застосунку буде екран з рекомендаціями підійти на точку видачі та отримати картку там
Технологія віддаленого процесу ідентифікації доступна не всім Клієнтам, рішення приймається на основі розрахунків скорінгової моделі.
Для уточнення даних написали вам у особистому повідомленні

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝