×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.92 | 41.3206 |
EUR | 44.92 | 45.4401 |
Всі курси банку |
НАЙГІРШИЙ БАНК!!!
Хотіли б звернути вашу увагу, що банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим клієнтам.
Ця процедура пов'язана з постановою НБУ — № 162 від 29.07.2022, постановою НБУ № 164 від 29.07.2022 «Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів та здійснення операцій з їх використанням» відповідно до статті 48 Закону України «Про банки та банківську діяльність»
А також, згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій клієнта.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку.Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Коментарі (15)
Блокування виконавчою
Повірте, подібні обмеження не в наших інтересах, нам набагато вигідніше, щоб клієнти не мали жодних обмежень у користуванні карткою.
У зв'язку з набуттям чинності нового закону, банк вимушений встановити арешти на рахунки клієнтів, відповідно до рішення виконавчої служби.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до виконавчої служби.
З нашої сторони раніше, на жаль, була затримка з відправленням повідомлень, від усієї команди монобанк приносимо вибачення за цю ситуацію.
Ми надішлемо вам пуш-повідомлення, як тільки Виконавча служба зніме арешт з ваших рахунків.
Коментарі (6)
Могло быть и лучше
Из плюсов:
— Ачивочки
— Милый кот (куда же в интернете без них ;))
— Отсутствие ботов в техподдержке
— Очень удобное приложение
Из минусов:
— Нет возможности дополнитель защитить аккаунт. Вход идет по СМС вместо голосового звонка (СМС легко перехватить оборудованием с алика, в случае со звонком все посложнее будет)
— Крайне посредственное отношение к платежам. Коммуналка которую обещают провести второй месяц просто опустила доверие почти до нуля. Надеюсь
таких казусов больше не будет.
— Нет возможности создать виртуальную карту, которая будет работать ТОЛЬКО для оплат в интернете (у Привата такая фишка есть).
— Просто ужаснейшее качество видеоверификации. Ждать 20 минут не сворачивая приложение это перебор. Представьте себе, людям иногда могут позвонить. Ну и плюс для матрицы статическая картинка не слишком полезна.
Еще к плюсам отнесу вежливых сотрудников, которые почему-то не пишут свое имя в чате (мелочь, но неприятно, я же не с мебелью разговариваю).
Если говорить по 5 шкале — 4 с натяжкой. Приложение очень удобное и классное, но после казусов с платежами по комунальным услугам доверие немного пропало.
Положил немного на депозит. Посмотрим что из этого выйдет.
Ми уважно розбираємо всю критику та пропозиції, що допомагає нам ставати краще.
Хотіли б детальніше проаналізувати ситуацію з відеоверифікації, та ім'ям оператора, написали вам в особисті повідомлення
Коментарі (2)
Все чудово! Найкращій банк!
З того що мені не подобається:
Тільки те, що вхід у застосунок захищений тільки OTP і PIN. Замість PIN хотілося б для авторизації в застосунку (мається на увазі вхід на новому пристрої) запитувати саме пароль або додатково просити код з Email.
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Коментарі (8)
Банк зняв кошти з рахунку та не сплатив за комунальні платежі.
Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов'язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.
https://iboxbank.online/ua/news/rozpochato_zadovolennya_vimog_kreditoriv_at.html
Коментарі (6)
Банда
ЦЕ за ТАКУ КРАЇНУ МИ ВОЮЄМ??? Та зараз купа інвалідів, купа сиріт, купа хворих ви будете їх з ліжка гроші забирати? чи нирки вирізувати? Якщо у хворих неходячих ви вимагаєте гроші, я пояснив цим *** що я відлікуюсь півтора місяці і виплачу, так ні їні погрози не зупинились і мені довелось зичити. Я нікому не раджу з ними звязуватись, нехай їм все вернеться що вони роблять
Коментарі (7)
Спрятали Настройки Безопасности
Дизайнера нужно уволить за такую услугу, тупо спрятать опцию от пользователей.
Налаштування безпеки знаходяться на тій самій сторінці, що й раніше. Головний екран – свайп вліво.
Тепер вони одразу під картою (де раніше був інтернет ліміт), туди ж додані налаштування для оплат в інтернеті
Дякуємо вам за зворотній зв'язок.
Коментарі (9)
Высокие комиссии переводов в евро
При цьому, в залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.
За стандартами SWIFT існує 3 типи комісії OUR, SHA і BEN:
OUR — всі витрати, якщо вони виникають, сплачує відправник
SHA — витрати відправника лягають на банк-відправника, а витрати одержувача — на одержувача переказу.
BEN — всі можливі витрати лягають на одержувача.
Це пов'язано з рядом особливостей міжнародних розрахунків (особливо, що використовують функціонал системи SWIFT):
кожен банк-відправник має свою мережу банків-кореспондентів, і вибір «маршруту» платежу (банки, через кореспондентські рахунки яких, буде «проходити» обробку SWIFT-платіж) залишається за банком відправника;
всі банки мають унікальні комерційні умови з банками-партнерами, які представляють комерційну таємницю і не доступні іншим банкам для ознайомлення;
крім того, умови співпраці між банками можуть в будь-який момент змінитися (як і вибір маршруту відправлення платежу), що унеможливлює дати точний прогноз щодо можливого виникнення додаткових комісій банків-посередників.
Ми розуміємо, що вам би хотілося отримати повну суму переказу, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»).
Також хочемо звернути увагу, що для євро можна використовувати SEPA. Переказ коштів через SEPA набагато дешевше, ніж через SWIFT.
Поповнення вашої карти — безкоштовно. Відправлення платежів буде проходити за тарифами банку-відправника.
Коментарі (4)
Реструктуризация
З вами зв'яжуться колеги в месенджері протягом дня
Коментарі (10)
Не відкривайте в Монобанку рахунок ФОП
Коментарі (16)
Не прийшов SWIFT-переказ
Оскільки у системі SWIFT немає процедури щодо включення банку одержувача у вирішення питання в такій ситуації, то, на жаль, уточнити докладніше статус переказу з нашого боку можливості немає. Вся комунікація по свіфт-каналу може відбуватися лише між банком-відправником та банком, на рівні якого зупинився платіж
Можливо, переказ випав на міжнародний фінансовий моніторинг, проте деталі можна уточнити лише через банк-відправник. Якщо переказ нам надійде, ми обов'язково зарахуємо його або зв'яжемося з вами для уточнення інформації
Коментарі (16)
Не виводять депозит
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Написати коментар
Монобанк списує карти з карти є підтримка, які надаються постраждалим переселенцям
Якщо з боку клієнта не були виконані зобов'язання перед банком щодо погашення боргу за кредитним лімітом, ми змушені списувати кошти з картки в рахунок внесення простроченого мінімального платежу, оскільки цей платіж є обов'язковим.
Тому щоб не погіршувати кредитну історію, з картки єПідтримка може бути списано власні кошти в рахунок погашення простроченої заборгованості
Також оскільки ми є представниками банківської сфери в Україні та несемо відповідальність за підтримку економіки нашої країни, для нас також потрібне внесення мінімальних платежів нашими клієнтам.
Це дає нам можливість залишатися на плаву і продовжувати надавати повний спектр послуг.
На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію. По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі.
Бачимо колеги розглянули ваші звернення та допомогли вам за декількома списаннями.
Коментарі (7)
Моно Банк не повертає кошти!
Обов'язково перевіримо діалоги та проведемо роботу зі співробітниками
Сьогодні з вами зв'язувалися колеги та повідомили коректні терміни переказу коштів на рахунок в інший банк
Коментарі (1)
монобанк розповсюджує персональні дані клієнтів
1.Повністю відображається номер картки клієнта, а не як раніше тільки перші та останні цифри;
2.Повністю відображається ПІБ, а не як раніше тільки ім'я та перша літера прізвища;
3.Повністю відображається фінансовий номер телефону клієнта, чого раніше не було.
Після поповнення на такому терміналі, мені почали дзвонити шахраї, називаючи всі вище перелічені дані.
На скаргу яку я залишив в службу підтримки клієнтів монобанку, я отримав оригінальну відповідь «КОРИСТУЙТЕСЯ БЕЗПЕЧНИМИ СПОСОБАМИ ПОПОВНЕННЯ КАРТОК, А САМЕ НЕ ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛИ, А ВИКЛЮЧНО У ВІДДІЛЕННЯХ БАНКУ».
І подальші скарги служба підтримки ігнорує!!!
З власником даного терміналу банк уклав договір, щоб виключити можливі помилки при поповненні карт моно, ви завжди можете звірити ім'я і прізвище перед тим як вносити кошти.
При цьому, ваші дані не вносяться в загальну базу компаній для здійснення рекламних дзвінків і вся конфіденційність і банківська таємниця за вашими даними зберігається.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Коментарі (20)
Случаи когда Монобанк массово мошенничает со средствами на оплату ЖКХ растут
Но сейчас, как я посмотрю, оплата услуг ЖКХ через вас стала невозможна. Деньги просто уходят в никуда!!! Люди платят за ЖКХ через ваше онлайн приложение, деньги с карты Монобанка снимаются, но до поставщиков услуг ЖКХ они просто не доходят.
Сперва это были разовые жалобы, а сейчас количество таких жалоб нарастают как снежный ком.
Вот только несколько из выборки
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/321913/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323008/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/320098/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323783/#com4471992
Вы отвечаете стандартно, что типа это не вы сами воруете, а привлекаете к этому какую то «прокладку Айбокс и воруете уже вместе с ней.
Мы понимаем, что вы хотите переложить ответственность с себя. Но что делать людям которых вы обворовали ???
Сейчас услуги ЖКХ, особенно за зимние месяцы, представляют очень солидные суммы для людей. Когда вам люди просрочивают платежи — вы не забываете с них брать проценты.
А вы, монобанк, как-то собираетесь платить людям за пользование их деньгами, которые вы украли ???
Вы понимаете, что после такого очень многие откажутся от оплаты ЖКХ через ваш банк?
Когда вы вернете людям деньги и проценты за их использование???
Айбокс банк був одним із партнерів, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої забов'язання згідно з договорами і вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти будуть перераховані в компанії
Коментарі (28)
Кешбек
При цьому, за умовами програми, максимальна сума накопичених бонусів в одному календарному місяці за банківськими категоріями може становити 500 грн
Звертаємо вашу увагу, що ви можете накопичувати кешбек також за партнерськими категоріями, кожна категорія має свій власний ліміт
Коментарі (4)
Респект, Банк!
Коментарі (1)
Монобанк не перевів кошти за комунальні платежі!
Але сьогодні оператор чату мене просто добив, сказав що у них нова ліцензія і Айбокс — проводить платежі по троху. А це на хвилинку банк без ліцензії… Навіть не знаю що тепер і робити. Я вже і листа до айбоксу навіть надіслав на особу гарантування вкладів (айбоксу). І в підтримку пишу і пишу. І результату нуль. Кошти десь але не там де треба. Ще крім цього вони перейшли на новий тип переказів по новому закону, і тепер платежі по ІБАН робляться у зазначений час. Я собі переводив кошти з іншого банку і вони теж пропали, я почав писати де кошти і як виявилося у них якась там проблема виникла і кошти надійшли аж на наступний день.
Наразі Айбокс Банк розраховується за своїми зобов'язаннями з усіма партнерами
І оскільки партнерів багато, а терміни стислі, взаєморозрахунки проходять трохи довше, ніж було раніше
Вже є інформація, що реєстр виплат був погоджений і ми чекаємо, що виплати будуть зроблені найближчим часом
Ми постійно на зв'язку із партнерами та всі учасники цього процесу дуже зацікавлені провести платежі якомога швидше
Дійсно, після переходу на нове покоління СЕП, у нас деякий час були труднощі з зарахуванням платежів і кошти зараховувалися не так швидко, як очікувалося
На поточний момент ці складнощі виправлені та все працює коректно
Постараємося в майбутньому не допускати подібних складнощів
Коментарі (14)
Зручний Monobank зі своїми особливостями
За весь рік не було жодної критичної проблеми. Ну хіба що кілька разів із додатком були трабли, напевно технічні роботи велися.
Відсотки на залишок нараховуються, кешбек, дуже швидка робота програми. Все дуже зручно! Рекомендую для повсякденних невеликих витрат.
Переваги:
Швидка та зручна робота програми. Кешбек та відсоток на залишок. Мінімальні комісії на все.
Коментарі (7)