Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Artur1984 9 травня 2023, 9:22
Вже четверу добу перевіряють кошти відправлені від організації в якій я офіційно працевлаштований 8 років і отримував ЗП якраз від неї в цей банк. Всі необхідні документи було надано! Слава Богу, що кошти необхідні не на операцію!
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 травня 2023, 15:14
Ми шкодуємо, що ситуація, що склалася, викликала у вас негативні емоції.

Хотіли б звернути вашу увагу, що банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим клієнтам.
Ця процедура пов'язана з постановою НБУ — № 162 від 29.07.2022, постановою НБУ № 164 від 29.07.2022 «Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів та здійснення операцій з їх використанням» відповідно до статті 48 Закону України «Про банки та банківську діяльність»

А також, згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій клієнта.

Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку.Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Валерия Очеретна 8 травня 2023, 23:53
Відділення за адресою: Рівне, вул. Чорновола, 17-А (КТС)
Чому мені постійно приходять ці «непотрібні» сповіщення в монобанку про те, що «надійшов лист із запитом від виконавчої служби», а сьогодні(коли дійсно треба було мене сповістити!!! — ніякого сповіщення, як на зло, не було.ні вчора, ні позавчора …звоню в підтримку, то той хлопчик мені сказав, що вони «просто не встигли зробити так щоб я отримала сповіщення.не встигли сформувати сповіщення чи шось таке …👍просто, все .! сідайте. Вам — «2»!
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 травня 2023, 16:09
Ми розуміємо, що ситуація з обмеженням по рахунках для вас неприємна та доставляє незручності.
Повірте, подібні обмеження не в наших інтересах, нам набагато вигідніше, щоб клієнти не мали жодних обмежень у користуванні карткою.
У зв'язку з набуттям чинності нового закону, банк вимушений встановити арешти на рахунки клієнтів, відповідно до рішення виконавчої служби.​
Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до виконавчої служби.
З нашої сторони раніше, на жаль, була затримка з відправленням повідомлень, від усієї команди монобанк приносимо вибачення за цю ситуацію.
Ми надішлемо вам пуш-повідомлення, як тільки Виконавча служба зніме арешт з ваших рахунків.
Михаил Клубенко 8 травня 2023, 18:46
Не могу написать что все прям хорошо, но и не ужасно.

Из плюсов:
— Ачивочки
— Милый кот (куда же в интернете без них ;))
— Отсутствие ботов в техподдержке
— Очень удобное приложение

Из минусов:
— Нет возможности дополнитель защитить аккаунт. Вход идет по СМС вместо голосового звонка (СМС легко перехватить оборудованием с алика, в случае со звонком все посложнее будет)
— Крайне посредственное отношение к платежам. Коммуналка которую обещают провести второй месяц просто опустила доверие почти до нуля. Надеюсь
таких казусов больше не будет.
— Нет возможности создать виртуальную карту, которая будет работать ТОЛЬКО для оплат в интернете (у Привата такая фишка есть).
— Просто ужаснейшее качество видеоверификации. Ждать 20 минут не сворачивая приложение это перебор. Представьте себе, людям иногда могут позвонить. Ну и плюс для матрицы статическая картинка не слишком полезна.

Еще к плюсам отнесу вежливых сотрудников, которые почему-то не пишут свое имя в чате (мелочь, но неприятно, я же не с мебелью разговариваю).

Если говорить по 5 шкале — 4 с натяжкой. Приложение очень удобное и классное, но после казусов с платежами по комунальным услугам доверие немного пропало.

Положил немного на депозит. Посмотрим что из этого выйдет.
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 травня 2023, 19:56
Хочемо подякувати вам за детальний відгук.
Ми уважно розбираємо всю критику та пропозиції, що допомагає нам ставати краще.
Хотіли б детальніше проаналізувати ситуацію з відеоверифікації, та ім'ям оператора, написали вам в особисті повідомлення
Nathaniel1997 8 травня 2023, 12:40
Користуюся продуктами Mono вже понад рік. Усім задоволений. Однозначно найкращий банк. Техпідтримка відповідає максимально якісно. За гумор окреме спасибі. Піднімаєте настрій.

З того що мені не подобається:
Тільки те, що вхід у застосунок захищений тільки OTP і PIN. Замість PIN хотілося б для авторизації в застосунку (мається на увазі вхід на новому пристрої) запитувати саме пароль або додатково просити код з Email.
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 травня 2023, 16:24
Дуже дякуємо за високу оцінку
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
030308 5 травня 2023, 2:31
Проводила оплату за опалення 7.03.2023 р. Сьогодні 5.05. 2023, компанія з теплопостачання надсилає мені квитанції з боргом. Минуло майже 2 місяці, ні повернення грошей, ні зарахування на рахунок теплопостачальної компанії. Оператор Монобанку відповідає, що у всьому винен Айбокс! Але ж я сплачувала не Айбоксу!!! Чому за прорахунки банку я повинна відповідати своїми грошима і своєю репутацією? Оператор Моно навіть не може назвати строки, коли щось вирішиться з цією оплатою, лише порекомендував показати скрін платежу про сплату теплопостачальнику (тільки що йому до тієї квитанції, якщо кошти на рахунку все одно не з’являться і борг у мене не зникне). Дуже погано, що банк не моніторить платежі від клієнтів, знаючи свої «прогалини» в обслуговуванні.
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 травня 2023, 17:55
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов'язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.
https://iboxbank.online/ua/news/rozpochato_zadovolennya_vimog_kreditoriv_at.html
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jackjones69 5 травня 2023, 0:35
Найгірший «банк» якщо його взагалі можна назвати банком, скоріш за все бандитська контора, я би написав тут все що думаю але тоді комент не опублікують. Я брав кредит до того як почалася війна, коли це сталось самі знаєте що було, пізніше я виплачував борг щомісячно у суммі 1200 грн щомісячно, чітко та без прострочок, але коли я постраждав і мені довелось лягти в лікарню на декілька місяців, я не міг навіть говорити нормально, банк дзвонив мені і вимагав платежів, я через знайомих просив щоб вони поповняли частково покривали щомісячні платежі це 400 грн, але коли прострочка досягла 2700 гривень, цей скотобанк почав мені двзонити і погрожувати! При чому прямим текстом з дедлайнами і якщо я не сплачу то я побачу що буде!!!
ЦЕ за ТАКУ КРАЇНУ МИ ВОЮЄМ??? Та зараз купа інвалідів, купа сиріт, купа хворих ви будете їх з ліжка гроші забирати? чи нирки вирізувати? Якщо у хворих неходячих ви вимагаєте гроші, я пояснив цим *** що я відлікуюсь півтора місяці і виплачу, так ні їні погрози не зупинились і мені довелось зичити. Я нікому не раджу з ними звязуватись, нехай їм все вернеться що вони роблять
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 травня 2023, 18:23
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
zig4free 4 травня 2023, 23:46
Раньше я вроде знал где настройки безопасности карты. Но вот когда про них начали говорить мол моно классный, а не смог найти настройки безопасности, думал мол прикалываются. Чудо дизайнеры перенесли настройки безопасности в место приложения, на которое я обращал только когда я платил за кредитную задолженность по карте, т. е. раз в месяц

Дизайнера нужно уволить за такую услугу, тупо спрятать опцию от пользователей.
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 травня 2023, 18:20
Шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку.
Налаштування безпеки знаходяться на тій самій сторінці, що й раніше. Головний екран – свайп вліво.
Тепер вони одразу під картою (де раніше був інтернет ліміт), туди ж додані налаштування для оплат в інтернеті
Дякуємо вам за зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Kristina999 3 травня 2023, 19:12
Не рекомендую отправлять переводы в евро через этот банк. Сегодня мне отправили 350 евро, на счёт пришло 319. Банк-отправитель взял 8 евро. То есть, 23 евро — комиссия Монобанка. Оператор Монобанка в чате поддержки написал, что Монобанк комиссию за пересылку не берет, но у них есть дополнительные комиссии, которую и сняли. В общем, если решите отправлять в Монобанке евровый перевод, уточняйте у них сумму комиссии перед отправкой, а лучше пользуйтесь другими способами перевода. 23 евро от такой маленькой суммы — это перебор. Несколько лет уже пользуюсь услугами этого банка, всегда всем была довольна и сегодня впервые такая ситуация. Неприятно.
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 травня 2023, 15:10
За зарахування SWIFT-платежу з боку Монобанк комісія відсутня.
При цьому, в залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.

За стандартами SWIFT існує 3 типи комісії OUR, SHA і BEN:
OUR — всі витрати, якщо вони виникають, сплачує відправник
SHA — витрати відправника лягають на банк-відправника, а витрати одержувача — на одержувача переказу.
BEN — всі можливі витрати лягають на одержувача.

Це пов'язано з рядом особливостей міжнародних розрахунків (особливо, що використовують функціонал системи SWIFT):
кожен банк-відправник має свою мережу банків-кореспондентів, і вибір «маршруту» платежу (банки, через кореспондентські рахунки яких, буде «проходити» обробку SWIFT-платіж) залишається за банком відправника;
всі банки мають унікальні комерційні умови з банками-партнерами, які представляють комерційну таємницю і не доступні іншим банкам для ознайомлення;
крім того, умови співпраці між банками можуть в будь-який момент змінитися (як і вибір маршруту відправлення платежу), що унеможливлює дати точний прогноз щодо можливого виникнення додаткових комісій банків-посередників.
Ми розуміємо, що вам би хотілося отримати повну суму переказу, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»).

Також хочемо звернути увагу, що для євро можна використовувати SEPA. Переказ коштів через SEPA набагато дешевше, ніж через SWIFT.
Поповнення вашої карти — безкоштовно. Відправлення платежів буде проходити за тарифами банку-відправника.
Проблема вирішена
Ned369 2 травня 2023, 19:46
История началась с начала войны.Я являюсь фельдшером скорой и отцом ребенка инвалида.Когда началась война потерял доход.Зарплата уменьшилась в 3 раза и по логике я стал хуже платить ежемесячные платежи.Последние 5 месяцев мой доход составляет 13тысяч гривен и к сожаления я работаю в семье один.Банк в угрожающей форме стал требовать оплаты всех просроченных платежей.Объяснив ситуацию, а также попросив реструктурировать долг, банк мне отказал.Сегодня поступила смс что банк требует полного погашения долга, а это 38 тысяч гривен.У меня их нет и что делать я не знаю.Очень надеюсь что не придется подавать иск в суд и банк пойдет навстречу.
monobank
Відповідь банку
3 травня 2023, 11:05
Ми передали інформацію колегам на перевірки
З вами зв'яжуться колеги в месенджері протягом дня
Natalia11111 2 травня 2023, 12:35
Не відкривайте в Монобанку рахунок ФОП, якщо не хочете втрачати клієнтів. Рік тому все працювало, на сьогоднішній день перекази від клієнтів зараховуються через раз. Приходить відмова і «зверніться у службу підтримки». Звертаюся, їх відповідь: це не наша вина, нехай відправник сам розбирається, чому його банк не хоче перераховувати нам гроші. Можливо проблема в ключ карті і потрібно надсилати клієнтам повні реквізити. Заради цікавості відкрила рахунок в іншому банку з такою ж ключ-картою і о диво кожен платіж проходить. Знову звоню в Монобанк і повідомляю, що така проблема існує тільки в них і якщо вони не хочуть втратити ФОПів, то їм варто було б розібратися, чому саме з їх рахунками такі проблеми, на що отримала відповідь: я не я і коняка не моя, в них лапки і вони нічого не можуть з цім зробити, а точніше не хочуть. Тому все просто, хочете отримувати платежі, не відкривайте тут рахунок ФОП, бо ніхто з клієнтів не буде робити роботу за Монобанк та розбиратися, чому саме в їх банк не зараховуються кошти, вони просто підуть в інший магазин з працюючим рахунком.
monobank
Відповідь банку
2 травня 2023, 15:09
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ksenia Viktorovna 2 травня 2023, 11:08
15 березня мені був відправлений SWIFT-переказ, який досі не надійшов. Неодноразово зверталася до банку-відправника, який стверджує, що гроші були відправлені та рекомендує звертатися до банку-отримувача. тобто Монобанку. Звертаюся до Монобанку- чую «звертайтеся до банку-відправника, у нас грошей немає». Складається дуже «цікава» ситуація, в якій банки мене просто футболять один до одного. Розбиратись ніхто не хоче у ситуації. Підтримка Монобанку вкрай некомпетентна — єдина їх робота — скопіювати та вставити шаблонні фрази, у більшості випадків навіть не читаючи питання. Тобто, служба підтримки існує тільки на словах, ніхто не хоче нічого робити. Наразі пройшло півтора місяці — переказу немає, де він — банки не знають. Повне розчарування.
monobank
Відповідь банку
2 травня 2023, 15:08
Докладно перевірили ситуацію, проте на наші рахунки цей платіж по свіфт-каналу ще не надходив
Оскільки у системі SWIFT немає процедури щодо включення банку одержувача у вирішення питання в такій ситуації, то, на жаль, уточнити докладніше статус переказу з нашого боку можливості немає. Вся комунікація по свіфт-каналу може відбуватися лише між банком-відправником та банком, на рівні якого зупинився платіж
Можливо, переказ випав на міжнародний фінансовий моніторинг, проте деталі можна уточнити лише через банк-відправник. Якщо переказ нам надійде, ми обов'язково зарахуємо його або зв'яжемося з вами для уточнення інформації
Проблема вирішена
slavik563476 2 травня 2023, 10:35
Доброго дня 27.04.2023 Подав заявку на вивід з депозиту Монобанк, сьогодні вже 2.05.2024, мої кошти так і не поступили мені на рахунок, підтримка Монобанк кожного дня мені кажуть тільки вибачте що так довго все буде завтра, і нічого так і не міняється, навіщо потрібні такі банки якщо воно не відають клієнту його власні кошти
monobank
Відповідь банку
2 травня 2023, 10:55
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Vadym2021 1 травня 2023, 12:50
До 24 лютого 2022 року, я справно сплачував всі відсотки по кредиту, без прострочення монобанку. Після цієї дати обставини дещо змінилися. Монобанк не йде на зустріч, щодо реструктуризації боргу, але шановний монобанк автоматично почав списувати надані державою кошти з карти єПідтримка, як допомога постраждалим жителям, які втратили свої домівки. При цьому не забуває прорекламуватися, щодо кіл-ті коштів переданих на ЗСУ. Тільки виходить, що ці гроші не від монобанку, а від вимушених переселенців.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 травня 2023, 15:46
Нам дуже шкода, що це списання викликало негативні емоції. Не зважаючи на складну ситуацію в країні, ми намагаємося йти на зустріч клієнтам. Саме тому ми не списуємо штрафи та подвійні відсотки, якщо клієнти не вносять щомісячних платежів.

Якщо з боку клієнта не були виконані зобов'язання перед банком щодо погашення боргу за кредитним лімітом, ми змушені списувати кошти з картки в рахунок внесення простроченого мінімального платежу, оскільки цей платіж є обов'язковим.
Тому щоб не погіршувати кредитну історію, з картки єПідтримка може бути списано власні кошти в рахунок погашення простроченої заборгованості

Також оскільки ми є представниками банківської сфери в Україні та несемо відповідальність за підтримку економіки нашої країни, для нас також потрібне внесення мінімальних платежів нашими клієнтам.
Це дає нам можливість залишатися на плаву і продовжувати надавати повний спектр послуг.

На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію. По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі.
Бачимо колеги розглянули ваші звернення та допомогли вам за декількома списаннями.
Проблема вирішена
Maximus7887 26 квітня 2023, 20:00
Моно Банк заблокував рахунки, та відмовив в обслуговуванні! На рахунках є гроші, не малі. Не повертають кошти! Підтримка вже написала що протягом дня будуть повернуті кошти на інший мій рахунок, але вже пройшов день, нічого не повернули. Підтримка вже котрий раз пише: «Поки ще колеги займаються вашим питанням, вам нададуть зворотній зв’язок за розглядом питання» хоча писали що протягом дня буде переказ!
monobank
Відповідь банку
27 квітня 2023, 16:30
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково перевіримо діалоги та проведемо роботу зі співробітниками
Сьогодні з вами зв'язувалися колеги та повідомили коректні терміни переказу коштів на рахунок в інший банк
Cardif 26 квітня 2023, 9:22
Після переходу монобанку на термінали ізіпей, почалося розповсюдження персональних даних клієнтів, а саме:
1.Повністю відображається номер картки клієнта, а не як раніше тільки перші та останні цифри;
2.Повністю відображається ПІБ, а не як раніше тільки ім'я та перша літера прізвища;
3.Повністю відображається фінансовий номер телефону клієнта, чого раніше не було.
Після поповнення на такому терміналі, мені почали дзвонити шахраї, називаючи всі вище перелічені дані.
На скаргу яку я залишив в службу підтримки клієнтів монобанку, я отримав оригінальну відповідь «КОРИСТУЙТЕСЯ БЕЗПЕЧНИМИ СПОСОБАМИ ПОПОВНЕННЯ КАРТОК, А САМЕ НЕ ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛИ, А ВИКЛЮЧНО У ВІДДІЛЕННЯХ БАНКУ».
І подальші скарги служба підтримки ігнорує!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 квітня 2023, 11:53
Для нас дуже важливо зберегти конфіденційність ваших персональних даних.
З власником даного терміналу банк уклав договір, щоб виключити можливі помилки при поповненні карт моно, ви завжди можете звірити ім'я і прізвище перед тим як вносити кошти.
При цьому, ваші дані не вносяться в загальну базу компаній для здійснення рекламних дзвінків і вся конфіденційність і банківська таємниця за вашими даними зберігається.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lolik1837 25 квітня 2023, 10:00
Дорогой Монобанк. В связи с тем, что в последнее время ваш банк стал уж откровенно жадным, я сократил до минимума сотрудничество с вами. Одно из того немногого, что я оставил по работе с вами — это оплата услуг ЖКХ.

Но сейчас, как я посмотрю, оплата услуг ЖКХ через вас стала невозможна. Деньги просто уходят в никуда!!! Люди платят за ЖКХ через ваше онлайн приложение, деньги с карты Монобанка снимаются, но до поставщиков услуг ЖКХ они просто не доходят.
Сперва это были разовые жалобы, а сейчас количество таких жалоб нарастают как снежный ком.
Вот только несколько из выборки
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/321913/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323008/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/320098/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323783/#com4471992

Вы отвечаете стандартно, что типа это не вы сами воруете, а привлекаете к этому какую то «прокладку Айбокс и воруете уже вместе с ней.
Мы понимаем, что вы хотите переложить ответственность с себя. Но что делать людям которых вы обворовали ???
Сейчас услуги ЖКХ, особенно за зимние месяцы, представляют очень солидные суммы для людей. Когда вам люди просрочивают платежи — вы не забываете с них брать проценты.
А вы, монобанк, как-то собираетесь платить людям за пользование их деньгами, которые вы украли ???
Вы понимаете, что после такого очень многие откажутся от оплаты ЖКХ через ваш банк?
Когда вы вернете людям деньги и проценты за их использование???
monobank
Відповідь банку
25 квітня 2023, 11:01
Ми працюємо з різними консолідаторами для розширення договірної бази, щоб якомога більше платежів наших клієнтів проходили без комісії
Айбокс банк був одним із партнерів, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої забов'язання згідно з договорами і вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти будуть перераховані в компанії
Проблема вирішена
Grzegorz 25 квітня 2023, 0:13
Встановив кешбек на місяць, за місяць зібралося десь 600 х копійками гривень. І от потім монобанк раптово перестав нараховувати кешбек. Той самий маркет біля дому, кешбек нараховувався,і от вуаля розплатився в сільпо, а кешбеку дзуськи! В кафе теж саме. Хоча й кешбек встановлено по цим категоріям. Що взагалі з кешбеком?
monobank
Відповідь банку
25 квітня 2023, 10:46
Розумію ваше бажання накопичувати більше бонусів
При цьому, за умовами програми, максимальна сума накопичених бонусів в одному календарному місяці за банківськими категоріями може становити 500 грн
Звертаємо вашу увагу, що ви можете накопичувати кешбек також за партнерськими категоріями, кожна категорія має свій власний ліміт
Rozs 24 квітня 2023, 19:54
Картой пользуюсь давно и активно. -Затерлась, расслоилась, перестала считываться в банкомате. — Мой «косяк» — перевыпустила карту за 100 грн. — Нормально. -Плачу кредит и чтобы пополнять карту без комиссии таки нужна рабочая карта. Здесь вдруг свежая новая карта размагнитилась. Нашла поддержку. — Перевыпустила карту ещё раз за еще 100 грн. Проверила, все идеально. Сегодня вторые 100 грн.за вторую некачественную карту мне вернули на счет. Нормально все, Люди! Чтобы Вас услышали — нужно говорить. Респект Банку! Мне все понравилось!
monobank
Відповідь банку
25 квітня 2023, 10:41
Дякуємо за відгук!
Проблема вирішена
kostianMendes 24 квітня 2023, 17:44
7 березня я заплатив за комуналку близько 5 тисяч гривень. (вода, світло, газ і т д) Через тиждень звернув увагу що грошей немає в кабінетах компаній. Надіслав квитанції до компаній вони сказали гроші не надходили. Я звернувся до підтримки банку вони сказали що всьому виною Айбокс що їм ліцензію аналювали. Але я платив з картки в додатку монобанку то. Сказали мені що Айбокс переведе кошти на рахунки але вони не знають термінів. Але питання яким боком цей банк це зробить якщо без ліцензії банку не можна проводити фінансові операції. Вже йде другий місяць і ні коштів і ні відповіді. Лише заїджена фраза що айбоксу ліцензію аналювали і гроші він зарахує колись.

Але сьогодні оператор чату мене просто добив, сказав що у них нова ліцензія і Айбокс — проводить платежі по троху. А це на хвилинку банк без ліцензії… Навіть не знаю що тепер і робити. Я вже і листа до айбоксу навіть надіслав на особу гарантування вкладів (айбоксу). І в підтримку пишу і пишу. І результату нуль. Кошти десь але не там де треба. Ще крім цього вони перейшли на новий тип переказів по новому закону, і тепер платежі по ІБАН робляться у зазначений час. Я собі переводив кошти з іншого банку і вони теж пропали, я почав писати де кошти і як виявилося у них якась там проблема виникла і кошти надійшли аж на наступний день.
monobank
Відповідь банку
24 квітня 2023, 18:44
Приносимо вибачення за незручності
Наразі Айбокс Банк розраховується за своїми зобов'язаннями з усіма партнерами
І оскільки партнерів багато, а терміни стислі, взаєморозрахунки проходять трохи довше, ніж було раніше
Вже є інформація, що реєстр виплат був погоджений і ми чекаємо, що виплати будуть зроблені найближчим часом
Ми постійно на зв'язку із партнерами та всі учасники цього процесу дуже зацікавлені провести платежі якомога швидше

Дійсно, після переходу на нове покоління СЕП, у нас деякий час були труднощі з зарахуванням платежів і кошти зараховувалися не так швидко, як очікувалося
На поточний момент ці складнощі виправлені та все працює коректно
Постараємося в майбутньому не допускати подібних складнощів
Майже 3 роки користуюсь додатком та карткою Монобанку.
За весь рік не було жодної критичної проблеми. Ну хіба що кілька разів із додатком були трабли, напевно технічні роботи велися.
Відсотки на залишок нараховуються, кешбек, дуже швидка робота програми. Все дуже зручно! Рекомендую для повсякденних невеликих витрат.
Переваги:
Швидка та зручна робота програми. Кешбек та відсоток на залишок. Мінімальні комісії на все.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 квітня 2023, 19:19
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝