Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
mgla008 12 травня 2023, 15:59
Решил впервые в жизни воспользоваться покупкой частями на маленькую сумму и тем самым протестировать, что это вообще такое, но к сожалению получил отказ. Картой пользуюсь очень давно, огромное кол-во операций, никаких долгов, но всё равно даже лимит 10000 грн не дали. Жаль, придётся опять возвращаться в приват
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 травня 2023, 18:20
Розуміємо, що ви хотіли мати додаткові кошти покупку частинами.
На даний момент ми не можемо запропонувати бажану суму ліміту.
Рекомендуємо використовувати картку для повсякденних витрат: покупки в магазинах, оплата комуналки, отримання зарплатні.
Фінансова активність по карті підвищить шанси на встановлення ліміту в подальшому.
Андрій Бу 12 травня 2023, 10:42
Мабуть, найбільш розповсюджена наразі проблема. Було виконавче провадження. У 2020 провадження закрите, що відображено у реєстрі ВП, до якого є вільний доступ. Тобто, про розпорядження КМУ «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану» від 02.03.2022 р. № 198-р, а також про Закон «Про внесення зміни до розділу XIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону «Про виконавче провадження» зовсім не йдеться. Отже, підстава блокування рахунку досить сумнівна.
Служба підтримки клієнтів через месенджер запропонувала звернутися до виконавця з проханням вислати листа до банку про те, що провадження закрите. Але в моєму випадку Виконавець знаходиться на тимчасово окупованій території і всі його контакти — стаціонарні телефонні номери…
Ось тут я не розумію, що заважає юристам Банку самостійно за зверненням громадянина взяти інфо із відкритих джерел для зняття блокування? Чому потрібно все так ускладнювати?
До останнього часу на свій рахунок Монобанку я отримував офіційну заробітну платню. Тепер доведеться шукати інший банк, або писати заяву про сплату з/п готівкою… А все так добре починалося…
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 травня 2023, 15:30
Розуміємо, що ситуація неприємна.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Як і встановлення арешту, так і цього зняття відбувається за запитом виконавця.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця.
Рекомендуємо знайти альтернативні варіанти звернення до виконавчої служби, щоб вони надіслали в банк повідомлення про зняття арешту.
Виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Virahorbunova 11 травня 2023, 19:33
На мою карту был наложен арест судебным исполнителем Деснянского р-на Киев. Судебный исполнитель написал письмо в банк с Решением полностью снять арест со счетов. встановлено:
Кошти згідно виконавчого документу, виконавчий збір та витрати ВП стягнуто в повному обсязi.
Монобанк в свою очередь не снимает арест и придумал еще какой то несуществующий арест!
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 травня 2023, 14:38
Виконавча служба може надіслати нам документ на юридичну адресу банку.
Також виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Ghruelf19 11 травня 2023, 14:15
Зробив депозит на карту через термінал щоб оплатити деякій рахунок, як результат маю якийсь арешт рахунку, на сайті виконавчої служби на мене нічого немає. Що робити з грошима не знаю адже підтримка монобанка круто ігнорить
monobank
Відповідь банку
11 травня 2023, 14:44
Розуміємо, що ситуація неприємна.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Рекомендуємо звернутися до виконавця (контакти якого є у повідомленні від нас), щоб він надіслав в банк повідомлення про зняття арешту. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Проблема вирішена
Veleva 11 травня 2023, 12:44
Наложили арест, связалась с частным исполнителем. Отправили постанову о снятии. Двое суток общалась с операторами, не видят письма. Я уже им и адрес с какой почты отправила, и на какую (их же адреса) все 100 раз разжевала, прикидываться дурочками. Наконец нашли это письмо, опять кормят обещаниями что до конца суток решат проблему. Нагло врут
monobank
Відповідь банку
11 травня 2023, 13:37
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою
На поточний момент питання в роботі, але через велике навантаження, може вирішитися не так швидко, як очікувалось
Приносимо вибачення за незручності
Проблема вирішена
Foxssssss 11 травня 2023, 12:33
Виводив с сайту кошти на сумму 55000 грн, 08.05.2023 в 17:08 сайт кошти успішно надіслав, але на картку мою кошти так і не надійшли. Спочатку підтримка ще відповіла, наразі в трьох месенджерах ігнорують. Говорять чисто чекати, але в більшості інших банків таких затримок немає. Вже 3 дні живу з думкою, що десь в системі банку продовжують кружитись мої 55000 грн.
monobank
Відповідь банку
11 травня 2023, 13:18
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Дійсно бачимо сповіщення про те, що банк, який обслуговує відправника, планує провести зарахування на картку
Коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше
Volodimir8989 10 травня 2023, 18:24
Заблокували рахунок за виконавчими провадженнями які закриті понад 2 роки тому. Відкрив в іншому банкові, все добре. Не рекомендую
monobank
Відповідь банку
11 травня 2023, 10:11
Розуміємо, що ситуація неприємна.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Рекомендуємо звернутися до виконавця, щоб він надіслав в банк повідомлення про зняття арешту. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Проблема вирішена
retou 10 травня 2023, 17:50
Маючи одну постанову банк подвоїв сумму блокування. Мотивують двома повідомленнями від виконавця.
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 18:12
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Полезный комментарий
retou 11 травня 2023, 21:50
Питання до банку вважаю вичерпаними, проблемма залишилась та наговарювати на банк не хочу. Буду писати листи до виконавця та далій.
Проблема вирішена
Helenka61 10 травня 2023, 15:08
Ще вчора написала у підтримку, що провадження від січня 2022р закрите у вересні 2022 року, про що є відповідні постанови: Постанова про зняття арештів з рахунків та Постанова про закриття виконавчого провадження.
Не подіяло. Заблокували і вимагають, щоб звернулась до виконавця за постановою.
Вибачте, я звернулась відразу і він мені вислав всі постанови! В реєстрі боржників теж всі постанови підтягнуті (я мовчу про те, що за рішенням суду я нічого нікому не повинна платити!).
Дуже цікаво працює банк — блокує відразу як отримує постанову, а розблокувати, щоб користуватись СВОЇМИ коштами, потрібно ще кланятись і додаткові папери збирати, при тому, що все є. Шановні банкіри, ви свій карман з чужим випадково не поплутали?
Мені це дуже скидається на незаконне користування банком чужими коштами. А що… Бачу, що нас тут багато. Непогано було б фінмоніторингу перевірити діяльність цього банку.
При зверненні в чат — «хвилька» обертається в очікування більше 3 годин. Ні вибачень, ні нормального роз«яснення немає.
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 17:44
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Ми надіслали вам в мобільний застосунок повідомлення про зняття арешту.
Перевірте, будь ласка
Проблема вирішена
AlexWokar 10 травня 2023, 14:37
Честно кажучи доволі неприємно це писати, але коли чат підтримки банку виглядає як чат зі скрипами, а зараз так взагалі не відповідають, тож доведеться.

Ситуація:
— з payoneer відправ кошти на моно
— вже місяць як їх немає
— моно нічого не знає і зробити не може, йдіть до відправника
— payoneer робить розслідування і надає всі документи підтверджуючі що платіж має бути
— mono нічого не знає, ніяких порад, перевірки за кодом, відхилення платежу, хоть щось
— payoneer «трохи здивовані» що моно нічого не знають, пообіцяли що далі будуть займатись цим платежом…

Далі буде, сподіваюсь гроші просто повернуться на payoneer.

Друга ситуація, гроші в той же час як і з payoneer, були відправленні з адсенсу. Теж на рахунок вже місяць не прийходять, від моно допомоги вже якось і не чекаю…

Короче сумно це все, особливо що я можу дозвонитись в payoneer за 5 хв, де мені дійсно намагаються допомгти. А от в моно вже пішла друга година, як в чаті немає відповіді, та й наперед відомо що будуть відмахуватись скриптами.
monobank
Відповідь банку
11 травня 2023, 11:00
Наш співробітник дзвонив вам, для допомоги у вирішенні питання
Микола Крючков 10 травня 2023, 14:08
Дякую за блокування коштів без попередження.
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 17:39
Ми зі свого боку відправляємо клієнту повідомлення про встановлення обмежень. Бачимо, що вам було відправлено дане повідомлення.
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
mlp711141 10 травня 2023, 14:01
Сегодня обнаружил/а/и в приложении, что банк арестовал мои счета (слава Богу, у меня в банке осталась лишь чёрная карта с 25 грн с копейками на счету). В прошлом году мне «в подарок на 8 марта» сняли арест со счетов, но на четыре месяца отключили токенизацию моих карт (не мог/ла/ли пользоваться картой через Gpay, вернули функцию только после ругательств с каждым банком в отдельности, Моно, Ощад, Конкорд). А теперь снова «в подарок на 8 марта» отключили токенизацию карты, а вчера, «в подарок на 9 мая» — арестовали счёт. Ладно, если бы сумма арестованных средств была бы той же самой, а то теперь сумму ареста средств удвоили не разобравшись! А ведь я с теми сатанинскими макаками из Прим*та согласно решению суда расплатился/лась/лись в полном объёме, но сатанинским макакам из Прим*та решение суда не закон, поэтому этот проклятый монобанк в моих глазах больше не милый котик, а драная кошка, если действуют не разобравшись. Макаки из Прим*та не дают справку об отсутствии задолженности — решение суда им не закон (я начал выплачивать тем сатанинским макакам по 666 грн ещё до исполнительного листа — по частям — не было возможности погасить всю сумму сразу через приставов по их реквизитам, а значит нет возможности получить и справку об отсутствии задолженности). Теперь я из-за данной проблемы не имею доступ к Діе — не могу авторизоваться через Bank-ID. Так что подавитесь моими 25 грн, в топку ваше приложение, деинсталировал/а/и. Проблему считаю вечно не решённой, даже если я не буду по полгода посещать данный ресурс.
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 17:34
Дійсно неприємна ситуація. Зверніть увагу, що не в компетенції банку, розслідування та виявлення незаконності рішення Виконавчої служби, проте в обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства. Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки. Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Проблема вирішена
michaelandriy 10 травня 2023, 10:45
Банк заблокував мою картку по виконавчому провадженні ВП № 65730799, яке вже закрито держ виконавцем 2 роки тому.
Надав документи про закриття що є в ДІЯ — не підходять. Навіщо тоді та ДІЯ?
Але жахливо, що ти не застрахований від дурості МОНО Банку, в будь який момент тобі можуть заблочити картку, а потім ходи й доказуй, що ти не боржник. Ліпше зняти все з картки під нуль.
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 11:08
Розуміємо, що ситуація неприємна. При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Проблема вирішена
Alla Nasheda 10 травня 2023, 9:14
Доброго дня. Дуже сумно, що сталася така сама ситуація. Нажаль банк заблокував рахунок в зв’язку з старим виконавчим впровадженням, яке було закрито ще рік тому. Дуже шкода, що банк позиціонує себе як діджиталізований. Адже наразі в країні ж вільним доступ до реєстру боржників та діючих ВП, а також судових рішень. Мені не шкода 250 гривень на рахунках. Та євровий рахунок шкода. Не маю більше бажання користування вашими послугами. Хоча раніше була дуже задоволена.
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 11:04
Розуміємо, що ситуація неприємна. Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки. Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.

При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
Zdorow Zdorow 9 травня 2023, 23:34
На каком основании банк по исполнительному документу на взыскание 100 грн. блокирует 100 000 грн. По тому же документу в Приват банке арест накладывают ровно на сумму взыскания, остальные средства в свободном доступе. Неужели софт не позволяет заблочить необходимую сумму, а только полностью счёт со всеми средствами? (самый технологичный банк)))), юротдел туповат? (вряд ли, база). Неужели алчность? А что, под прикрытием якобы неразберихи, побарыжить ресурсами ночку, другую…Диджитализация прошла мимо моно)) Все видят состояние исполнительных производств в смартфонах, доступны все реестры, а банк морозится. Неприятная неожиданность))) 🐱
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 11:01
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Kolay25 9 травня 2023, 21:08
Наложили арест 20.02.2023, сняли 20.03.2023, я пишу в тех поддержку они. Мне пишут на вас арест я пишу сняли нет говорят он есть я показываю, что со спорт банк снят арест, но главное они мне пишут что нет у вас арест и все, алоо мноно банк ты стал как и приват тупым банком, желаю вам звониться я ещё и хотел в Польше открыть его да ну нафиг игнор, даром карту не возьму теперь, главное со всех счетов сняли арест, но вот у моно нет неверю вы не компетентный банк
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 11:00
Розуміємо, що ситуація неприємна. Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки. Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.

При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
20ev 9 травня 2023, 21:03
Сьогодні зранку побачив повідомлення, що на мій рахунок накладений арешт виконавчою службою.
І тут виникає «цікава ситуація», мені моно банк блокує кошти, по двом старим виконавчим провадженням, срок дії яких вже закінчився. Друге, там написано, що заблокували суму 12416 грн, всі інші кошти, що вище, я можу ними користуватися у звичайному режимі. Але не все так просто, вони просто взяли, сумували два старі одинакові виконавчі провадження, і тепер я зовсім не можу користуватися рахунком.
І це просто дика ситуація, як для банка, який не має доступу до баз боржників, і який може просто заблокувати кошти, за виконавчим провадженням, срок якого закінчився в 2017 році.
Тобто якщо у вас було якесь закрите провадження допустимо десь навіть у 2013 році, то все рівно ваші кошти в небезпеці, так як банк не має доступу до реального стану виконавчих справ, їм хватає тільки того, що у вас просто було виконавче провадження.
Я в шоці, так як 3 роки підряд користувався тільки цим банком, і був впевнений в його надійності.
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 10:54
Розуміємо, що ця ситуація вас засмутила. Рух коштів на вашій картці було обмежено на підставі отриманого листа від виконавчої служби про встановлення арешту. Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки. Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.

При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
Проблема вирішена
Максим 234 9 травня 2023, 18:02
Не прошел перевод SEPA, банк отправителя — говорит прична в Моно, в Моно отказываются давать комментарии.
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 травня 2023, 20:14
Дуже шкода що склалась така ситуація.
Бачимо колеги склали запит за вашим зверненням для уточнення ситуації щодо SEPA переказу та передали фахівцям.
Ми надамо вам відповідь, як отримаємо інформацію за вашим питанням
Проблема вирішена
I1234567 9 травня 2023, 17:05
Сьогодні вранці отримала лист, що заблоковано картку. Коли написала в підтримку, то почали кидати постанову КМУ та те що було впровадження от вони і заблокували. Коли почала доводити що впровадження закрите, надала фото з ДІЇ де вказано.Перевірила в виконавчій службі все закрито. Але монобанк аргументує що вони базу не оновлюють і я маю особисто звязуватись з виконавчою службою щоб саме лист дійшов до їхнього банку. Цікавий факт що сума яка в проваджені і яка заблокована в банкінгу вказана різна.Напевно 1000грн зникла за 3 роки закриття. В чому проблема вони сказать не можуть вже цілий день. Після з консультації з юристом та працівником виконавчої служби отримала відповідь.що дії не законні та мають порушення прав, бо те нащо вони посилаються закрито. Цілий день чую що пару хвилин на консультацію, або те що постанова від 06.05 КМУ. А чому заблокували та що робити нуль. Коли надаєш всю інформацію то мовчать. За 5 років з банком такого ще не було, навіть в Приватбанкі могли якось аргументувати чи допомогти в вирішенні. Тут просто тиша та порада читати КМУ
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 травня 2023, 18:59
Нам дуже шкода, що ви зазнали таких негативних емоцій. Банк зобов'язаний дотримуватись законодавчих норм і реагувати на них.
У зв'язку з набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень та рішень інших органів під час дії воєнного стану», банк вимушений встановити арешти на рахунки клієнтів, відповідно до рішення виконавчої служби.
Якщо ми не отримували від виконавчої служби запиту про зняття обмеження, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця.
Бачимо колеги склали запит за вашим зверненням, та надамо вам відповідь, як отримаємо нову інформацію
Проблема вирішена
Sergiy1983 9 травня 2023, 15:17
Хотів купити ОВДП. Оплату відхилили.
Написав в підтримку, отримав відписку що є якийсь арешт від виконавчої служби, тому транзакцію здійснити не можуть. Попросив надати номер та дату постанови.
Не відписують.
Телефонні дзвінки неможливі. Після стандарного програвання робота зєднання з оператором не відбувається, просто вибиває. І так 8 разів.
Пишу на Вайбер, не відповідають протягом 2год.
Початок нових діалогів у Вайбер також не допомагає.
Звязався з виконавчою, там повідомили що арешту немає. Це якась помилка і що нехай банк надасть номер та дату постанови.
А з банком ЗВ«ЯЗОК ВІДСУТНІЙ!!!

І чим ви кращі за ПриватБанк??? До них хоч дозвонитись можна.
Питання вирішують за 30хв.

З сервісного банку МОНОБАНК перетворився у СОВКОВУ КОНТОРУ!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 травня 2023, 16:41
Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс.
Хочемо вибачитись за те, що можемо відповідати вам повільніше, ніж зазвичай…
Зараз у нас ажіотаж у зв'язку з відновленням накладання арештів виконавчої служби на рахунки.
Бачимо ваше питання вже вирішене.
Але додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.
Зробимо все можливе, щоб більше вас не засмучувати.
Полезный комментарий
Sergiy1983 9 травня 2023, 16:21
Після мого відгуку на Мінфін, звязались протягом 20хв.
Питання вирішили за 30хв

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝