×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.87 | 41.3206 |
EUR | 44.84 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Незаконні дії
Коментарі (11)
Отвратительная служба поддержки!
Специально уточнял два раза по облигациям, «день в день зайдут деньги* ответ ДА не переживайте! Теперь рассказывают про, какие -то два дня, потом я так понимаю, ещё что-то придумают. Если люди вам задают такие вопросы, значит рассчитывают на конкретные сроки!
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дозвольте, будь ласка, перевірити діалоги зі співробітниками та провести роботу над помилками
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (5)
Монобанк не закриває рахунок
Коментарі (1)
Зручно, але підозріло
У застосунку також є багато налаштувань з безпеки карток і навіть динамічний CVV.
А тепер те що дуже дратує.
Нема можливості сплачувати в транспорті як це є у privat.
Багато відмов в обслуговуванні. Це ненадійно.
К критиці відносяться «баном» якщо почати щось критикувати у їх телеграмі.
Нема базової можливості заборонити відновлення PIN через OTP (у приват така можливість є, треба звертатися в підтримку). Якщо я не правий то вибачаюсь.
Якщо коротко:
Зручно, безпечно, ненадійно (багато відмов в обслуговуванні)
Для того, щоб заборонити відновлення ПІН-коду через кнопку «Забули ПІН-код?» достатньо перейти в меню карток (головна сторінка, значок карток над балансом), натиснути на місце для аватарки і майже в самому низу списку є налаштування «Заборона відновлення ПІН». В цьому випадку відновити ПІН-код можна буде лише через службу підтримки
На рахунок ваших звернень до підтримки, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (16)
Видають валютний депозит мотлохом
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та виправитися
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (4)
Один з кращіх банків України
1. Банк піклується про якість своєї клієнтської бази. Тут немає місця сірим бізнесам, відмиванню грошей, крипто-спекуляціям, тощо. Порушники правил обслуговування рано чи пізно отримають відмову в обслуговуванні, щоб адекватні законослухняні клієнти могли спати спокійно.
2. Чудова концепція банку без відділень, коли не треба ходити, стояти в черзі, спілкуватись з випадковими людьми. Якщо бажаєте звернутись до банку для певних юридичних дій, треба просто діяти за законом України «Про звернення громадян» а не вмовляти персонал банку прийняти за зареєструвати звернення у відділенні.
3. Підтримка банку вже довгий час є взірцем поваги до клієнта та зразком клієнтоорієнтовності. Якщо відповідь існує, вона буде надана. Підтримка дуже ефективно вирішує реальні проблеми законослухняних клієнтів. Стає на сторону клієнта та професійно діє під час диспутів з міжнародними платіжними системами. Доречі, решта українських банків почала активно копіювати концепцію роботи підтримки Моно.
Отже банк дуже користний для нормальних та адекватних клієнтів, яким треба ефективний та прогресивний фінтех продукт. Якщо ви працюєте легально, не порушуєте правила обслуговування та закони, можете почуватись цілком вільно та безпечно на довгий час. Висновки робіть самі
P. S.: Даний відгук є особистою думкою клієнта банку з багаторічним стажем обслуговування як фізособа і як фоп.
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще!
Коментарі (12)
Спасибо большое
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Худший банк в Украине
1. Банк может прекратить обслуживание клиента в любой момент и под любым предлогом, а деньги навсегда заблокирует, проще говоря — украдет. Соответственно на этом пункте доверие к банку можно прекращать. Ибо адекватный и здравомыслящий человек в жизни не доверит свои деньги ворующему банку.
2. Банк без отделений, куда обращаться и в какой колокол звонить, когда нужно добиться от банка какого-то действия, особенно юридического? Правильно, в никуда.
3. Поддержка банка абсолютно не клиентоориентирована, где практикуются банальные шаблонные ответы, она никоим образом не решает проблемы клиента и есть полностью бесполезной.
Соответственно пользы для клиента от этого банка нет никакой, зато может себе заработать геморроя и головняка на долгое время. Выводы делайте сами.
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Дозвольте перевірити діалоги з підтримкою, для цього написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (16)
Усе працює:)
Ігор з Mono, дякую тобі за допомогу! Я все ж хочу залишитися для тебе анонімом, але ти мені дуже допоміг. Дуже вдячний підтримці за терпіння та підтримку!
Що про застосунок?
Все як і маю бути. Не розумію кількості негативу до банку. Працює, а що ще треба від банку?
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Відсутність бажання вирішення питання
Ми хочемо вам допомогти з цим питанням і просимо уточнити у виконавця трек-номер листа, який було нам надіслано
Звернутися до виконавця можна дистанційно, за номером телефону або написати на електронну пошту, всі контактні дані є у застосунку, в повідомленні про накладення арешту
Коментарі (2)
Ненадійний банк
Наприклад: заборона УСІХ інтернет операцій (ПУМБ), інтернет картки (PB)
У банку найбільш ненадійний моніторинг. Тож вам замість запроси документів можуть взяти й відмовити в обслуговуванні. Чому? А тому. Вони самі не знають.
Техпідтримка це просто пекло. Пишиш щось більш менш складне, а у відповідь набор «скрипту». Таке враження що вони на будь які запитання про відмови та моніторинги беруть копіювати вставити.
Жахлива якість обслуговування. Ніхто нічого не знає та не каже. Але якщо щось порушено (що саме — гадай) відправляють до біса.
Нажаль Mono — єдиний банк без тих де не треба ходити у відділення (у ПУМБ наприклад можуть періодично запрошувати на веріфікацію у відділення) тож для мене Mono єдиний варіант.
Сподіваюся тих відмов стане менше, а підтримці змінять шаблони.
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Уточнення походження коштів не означає, що ми відмовляємо в обслуговуванні. У разі, якщо банк отримує достатні пояснення щодо підозрілих операцій, перевірка не впливає на можливість обслуговування
Банк не зацікавлений у відмові в обслуговуванні клієнтам, оскільки частково отримує прибуток від розрахунків клієнтів
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Дозвольте перевірити діалоги з підтримкою, для цього написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (10)
Я в захваті
Привіт службі турботи:)
Але є один недолік — PIN для входу в аккаунт замість паролю як у всіх інших банках
Ми активно працювали і працюємо над безпекою входу в застосунок. Для вводу ПІН-коду необхідно ввести номер телефону та код з смс. Якщо все ж у 3 особи є доступ до фінансового номера телефону, то при некоректному вводі ПІН-коду декілька разів, ми встановлюємо ПІН-блокування і далі необхідно відновлювати ПІН або за допомогою селфі, або через відеодзвінок. У випадку якщо у 3 особи є доступ до номера телефону та пін-коду, для повноцінної роботи з переказами необхідно підтвердити новий пристрій на вашій електронній адресі, яка вказана в застосунку
Написати коментар
Непрозрачная политика
В теории любой может заблокировать чужую карту переводя на нее небольшие суммы денег очень много раз. И если с финмониторингом все понятно то отказ в обслуживании максимально вероятен в таком случае. Вы ничего не сможете доказать техподдержке.
Это мы говорили про теорию. А теперь к практике:
В банке полностью отсутствует возможность заблокировать прием средств на свой счет (только перевыпуск карты)
Ссылка на пополнение счета (не банки) статическая и никогда не обновляется. Огромнейший минус так как вам могут устроить проблемы скажем сотнями мизерных пополнений)
Абсолютное отсутствие объяснений количества отказов в обслуживании перед аудиторией. Что именно можно нарушить?
Из того что раздражает: техподдержка которая говорит скриптами вместо живого общения и низкая компетенция сотрудников PR (нет взаимодействия с клиентами)
Под вопросом:
Компетенция сотрудников финмониторинга (судя по жалобам они принимают далеко не все аргументы, однако опыта с ними по счастью не имею поэтому от себя писать не могу) и безопасность аккаунта защищенного 4 циферками (49=262144 комбинаций). Защит от подбора обнаружено небыло (поправьте меня если я неправ)
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею
Ми активно працювали і працюємо над безпекою входу в застосунок. Для вводу ПІН-коду необхідно ввести номер телефону та код з смс. Якщо все ж у 3 особи є доступ до фінансового номера телефону, то при некоректному вводі ПІН-коду декілька разів, ми встановлюємо ПІН-блокування і далі необхідно відновлювати ПІН або за допомогою селфі, або через відеодзвінок. У випадку якщо у 3 особи є доступ до номера телефону та пін-коду, для повноцінної роботи з переказами необхідно підтвердити новий пристрій на вашій електронній адресі, яка вказана в застосунку
Для перевірки діалогів з підтримкою, написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (9)
зарплата біла карта
хто оформляв зарплату на карту моно чи це дійсно так?
Коментарі (8)
Є зауваження до банку
Дратує відсутність можливості не відкривати чорну картку, а одразу зробити білу. Так можна анулювати ліміт через підтримку але я кажу як є.
Приватність під питанням. Чому я не можу заборонити бачити моє ПІБ коли я даю номер картки іншому користувачу Моно? Чому банківська таємниця працює на інші банки (якщо я дам номер картки наприклад людині з Ощад то вони не побачать ПІБ)? Так це зручно але чому вибірково?
Підтримка прості речі вирішує. Що там буде якщо буде щось поскладніше не знаю.
Є залізна банка та динамічний CVV. Ванька з рашки зі своїми схемами шось засумував.
Нема можливості вимкнути інтернет оплати чи зробити окрему картку тільки для цього. З окремим лімітом на витрати. Дуже незручно. Наприклад я не хочу щоб зарплатня картка мала можливість зняття через інтернет (для тих хто зараз почне про підтвердження через додаток: так це є АЛЕ не на всіх сайтах, а тільки на тих які це підтримують, отже якісь іноземні сайти не будуть надсилати вам підтвердження у застосунок і це величезна проблема у безпеці)
Можна блокувати картку та розблокувати. Рекомендую картки з великими сумами блокувати, а коли потрібні перекидати на іншу картку (наприклад на білу) і знов блокувати.
Банки для донатів — топ. Сподіваюся ви не зробите клоунаду з відмовленнями в обслуговуванні якщо я отримую на неї десь 20 гривень на місяць? Бо занадто багато про це скарг.
100 гривень на місяць коштує обслуговування неактивного рахунку. Що в них є неактивним рахунком — питання (про це ніде не написано). Майте на увазі. (Уважно читайте тарифи до умов)
При переказі по номеру картки відображається лише ваше ім'я та перша літера прізвища. Повністю ПІБ не відображається
Можна залишити оплату в інтернеті лише з підтвердженням в застосунку/смс. Щоб це зробити, достатньо зробити на головному екрані свайп вліво, обрати «Налаштування безпеки», «Оплата в інтернеті» і вимкнути. Тепер можливі списання лише у випадку, якщо при оплаті буде 3DS
Якщо по рахунку відсутні оплати протягом 36 місяців, то цей рахунок вважається неактивним
Коментарі (19)
Є над чим працювати
З того що мені сподобалось:
1) Разом з білою карткою йде заява на отримання заробітної плати, дрібниця, але приємно
2) Кридитний ліміт можна вимкнути, залишивши розстрочку (у більшості випадків кредит як такий не потрібен, бо у магазинах зручніше розстрочка)
3) Нульові комісії при оплаті комунальних послуг та мобільного (це саме ті операції які проводяться найчастіше)
4) Посилання на поповнення. Не треба давати номер картки (а отже шушара за «служб безпеки» одразу лісом)
5) Динамічний CVV. Не зовсім зрозуміло як він працює при підписках, але працює і на тому добре
6) Котик. Для когось це дрібниця, але це робить застосунок меньш набридливим та більш комфортним для використання
З того що не сподобалося:
1) Надто багато відгуків та скарг про відмову в обслуговуванні у порівнянні з іншими банками. Отже тримати у них щось більше ніж 2000 гривень я не буду.
2) З VPN не дружить (мабуть так треба, але PB24 працює)
Висновок:
Я не вважаю його надійним (мабуть то моя параноя) та завжди напоготові про їх «відмови», тож не рекомендую тримати там хоч якісь великі гроші.
Уважно слідкуйте за відсотками та кнопками конвертації валюти розміром з піксель. Дрібне шахрайство з непомітною кнопкою $ та €.
Не беріть через моно облігації. Відсотки та вибір надто погані. Купуйте через Дія. Перевірте самі якщо вам не сподобалось як я це написав.
І ще. Рекомендую відрізати застосунку доступ до камери та мікрофону після того як ви їси скористувалися. Застосунок передає велику кількість інформації (перевірено сніфером на роутері). Не знаю що у цих зʼєднаннях (зашифроване) але буде все одно краще вимкнути.
Динамічний CVV працює при оплаті в інтернеті або підв'язці картки. В деяких випадках він не перевіряється, якщо є підтвердження операції в застосунку, оскільки цього достатньо для забезпечення безпеки оплати
При підписках, в основному, списання відбуваються по токену, який формується в момент оформлення підписки. По цьому токену списання можуть проводитися навіть з перевипущеної картки. Тому ми рекомендуємо слідкувати за підписки та скасовувати неактуальні
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею
Коментарі (10)
Заблокували рахунок взагалі без будь якої причини! Багато років був клієнтом, ніякі умови не порушував, а тут бам і блокування…
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Коментарі (20)
Самый отвратительный банк.
Обов'язково перевіримо всі діалоги з колегами та проведемо роботу над помилками.
Для додаткової безпеки даних вашої карти ви можете встановити в додатку монобанк динамічний CVV код або проводити оплати лицьовою стороною картки.
Коментарі (15)
Непогано
Все добре окрім:
— Відсутність карток для WEB оплати (хочу остаточно перейти на mono, але без цього це неможливо…)
— Надто повільна перевірка документів. Ну мені сказали що це норма, але модно якось пришвидшити? :D
— Нема можливості зробити вхід по Дія підпис. OTP легко перехопити, PIN занадто короткий (хочаб 6 цифр для входу в застосунок)
Це всі претензії. А так все гарно.
Милий котик муркотить при поповненні!
Коментарі (19)
Кручу, верчу — обмануть хочу
Вы отлично знали, что МСС 6211 (гос услуги) НЕ облагается комиссией, так же как и намеренно врали людям, что это МСС «квази кеша»
Ради любопытства позвонил в десяток различных банков и мне ВЕЗДЕ ответили, что их банки НЕ ВЗЫМАЮТ комиссию по МСС с оплатой за государственные услуги.
Так, а Моно банк это что? Единственный банк которому закон не писан? Или единственный банк, который может врать людям, что их оплата за гос услуги является, якобы покупкой квази кеша причем СОВСЕМ ПО ДРУГОМУ НОМЕРУ МСС?
До квазі-кеш транзакцій належать категорії видаткових операцій, які по суті не передбачають оплати реальних товарів чи послуг, тобто придбання облігацій підпадає під квазі-валюту
Комісія списується лише у випадку, якщо оплата відбувається в рахунок кредитних коштів. Ми попереджуємо про комісію, яку буде утримано при оплаті кредитними коштами, при підтвердженні операції в застосунку моно
Коментарі (22)