×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Заблокували рахунок і не дали можливості користуватися карткою, бо я в окупації.
Коментарі (2)
Про банк
Уже є клієнтом приблизно 3−4 роки.
Недавно сталась ситуація з шахрайськими діями.
Служба підтримка відреагувала чітко і ефективно. В даному випадку, можливо було здійснити повернення коштів, шляхом оскарження. Дякую, за оперативність.
Готові завжди допомогти.
Деталі послуг чітко відображені у застосунку та на сайті банку.
Чудовий і простий у користуванні банк
Написати коментар
Не рекомендую
Рух коштів було обмежено на підставі отриманого листа від виконавчої служби про встановлення арешту
Ми вже отримали інформацію від виконавчої служби на зняття арешту, всі обмеження зняті
Коментарі (1)
Шахрайство
При цьому не всі сайти його використовують, при цьому ризики за такими операціями вони беруть на себе, а значить, успіх оскарження дуже високий.
У нашому застосунку можна обмежити ці операції без підтвердження в інтернеті. Або дозволити та встановити денний ліміт на такі операції.
Колеги опрацювали вашу заявку на оскарження, та надали вам відповідь та додаткову інформацію у чат
Коментарі (17)
Неадекватність 80 лвл
https://ibb.co/sJtTXhc
Тому насамперед у таких ситуаціях відправнику рекомендовано звернутися до одержувача для врегулювання питання.
Якщо відправник не знає одержувача або не може вирішити питання, тоді стандартна рекомендація звернутися до суду.
Коментарі (9)
Підтримують шахраїв
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що відбулося
На жаль, повідомити всі деталі можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Коментарі (2)
Шахрай! 4441 1144 0086 3534
Коментарі (2)
Вкрали мої кошти!
Мені сказали зробити іншим способом «Можете надати чоловікові реквізити депозиту, щоб він спробував поповнити за реквізитами»
В 22−40 я зробила оплату з додатку МОНОБАНКУ, кошти списали, операція успішна! дані для платежу вказані вірні!
Кошти зразу не зайшли! «Ваш платіж був відправлений не в операційний час, тобто після 22:30, тому банком він буде проведений о 1:30.»
Сьогодні 04.08.2023 кошти так і не прийшли!
У нас двоє маленьких дітей, чоловік працює один! Для нашої сім'ї це дуже великі кошти. Економимо на всьому що можна щоб була можливість покласти на депозит!
Рахунок у квитанції співпадає з тим рахунком що в мене в додатку. Операція проходила не міжбанками! А між монобанком та монобанком! Оплата пройшла успішно. Чоловік звертався у службу підтримки, кошти зайшли квитанція вірна. Нюансів немає. Кошти до мене не дійшли. Ви отримали кошти та поклали їх в інший банк на депозит. І це вже йде фінансова махінація!
3 дні пройшло! Де чітка відповідь куди пропали гроші? Чому вони не заходять на депозит???
Колеги склали запит за вашим зверненням.
Питання було роботі, ми додатково передали запит на прискорення, на поточний момент сума зарахована
Коментарі (7)
Ваши деньги в этом банке не в безопасноти!
Ознайомитися з відгуками в інтернеті щодо цього продавця або інтернет-магазину.
Іноді продавці пропонують перейти до іншого месенджера і відправляють посилання для «безпечної оплати», яке є підробленим сайтом. Не рекомендуємо проводити оплату за такими посиланнями.
На жаль, за правилами платіжних систем, не всі типи транзакцій можна оскаржити через диспут.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (4)
отказали в обслуживании и не отдают деньги!
Был открыт депозит, переслала с своей Аваль карты на моно более 80 тыс грн. Также предоставила документы, откуда деньги, даже договора с работы, но банк отказал в обслуживании и уже более 2 недель не возвращает мои деньги!
Ссылаясь на правила, которые человек подписывает при открытии карты, но САМИ же операторы не ознакомились с правилами.
Ведь указано, что банк ОБЯЗАН перевести средства клиента на счет, который клиент предоставил до 3 РАБОЧИХ ДНЕЙ.
Поддержка тупо каждый день шаблонно отвечает.
САМЫЙ УЖАСНЫЙ БАНК.
не возвращают людям ихние же деньги.
Банк може прийняти рішення щодо відмови в обслуговані на підставі накопиченої інформації із різних джерел.
Сьогодні отримали вашу заяву на виведення залишку коштів.
Питання вже в роботі.
Кошти будуть переказані протягом 3х робочих днів.
Коментарі (3)
4441 1144 1605 2015 мошенник шахрай олх instagram @hutsulshop Цібін Павло місто Рахів (Ясіня)
Заявление в полицию есть, в службу безопасности А-банка так же отправлено!
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (1)
Хотіла закрити рахунок в банку. Довго пимали про переваги. Весь час говорили про закриття КАРТКИ (різниця,суттєва). Не рекомендую. Матимете проблеми.
Коментарі (19)
Монобанк відмовляє у відкритті рахунку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
На жаль, ми не можемо запропонувати вам обслуговування в нашому банку
Коментарі (7)
Блокування коштів
Коментарі (3)
Депозитні ставки
Відсоткова ставка залежить від ситуації на депозитному ринку України. Ми уважно стежимо за тенденціями та приймаємо рішення відповідно до поточного положення.
З початку війни ставки за депозитами є одними з найвигідніших на ринку. Ми намагаємося запропонувати нашим клієнтам приємну відсоткову ставку за умов сьогоднішніх реалій.
Зниження ставок не зачіпає договори, що діють та стосується лише нових депозитів. Під час оформлення ми відображаємо в застосунку актуальні ставки.
Додатково ми інформуємо, коли з'являється можливість збільшити ставки, щоб клієнти не пропустили нагоду накопичувати кошти з максимальною вигодою.
Написати коментар
Навіть не думайте відкривати фоп в моно № 2
Більше тижня тому робили поворотню допомогу з Товки де я власник на Фоп моєї дружини в моно. Транзакція потрапили на фінмоніторинг і банк запросив додаткові документи для підтвердження (декларація, договір, пояснення), раніше такі ситуації вже у нас траплялись і вирішуувались на протязі півгодини, за що ми були раді що не потрібно проходити жахи привату в такій ситуації і це був великий плюс моно враховуючи що для підприємців вони за всі ці роки нічого не створили, а саме ні кредитів для ФОП ні банківських гарантій, ні ецп, завжди проблеми з обналом через інші банки, бо банкомат дає по 2 тисячі за операцію і т.д.Отримавши документи підтвердження менеджери не можуть досі дати притомну відповідь у чому штопор, не намагаються залагодити конфліктну ситуацію, не зацікавлені в тому щоб їхні вкладники почували себе фінансово безпечнно…лише сухі відповіді ваша заявка на розгляді і маємо право проводити перевірку на підставі закону про фінансування тероризму і щось в цьому дусі (ну да моя жінка ще той терорист :)! ні про дати розгляду ні про статус і взагалі коли і як має вирішитись питання, інформації жодної не надають. Таким чином банк вловживає своїми повноваженнями і тупо морозить скільки хоче мої кошти не намагаючись якомога в максимальний термін допомогти в вирішенні цієї ситуації зважаючи, а те що грошші для мене не малі і курс у нас буває за пар днів летить к чорту. Додам те що в дружини карта платинум і її має обслуговувати персональний менеджер, щоб не пояснювати кожному знову і знову свою ситуацію, але кожного разу це доводиться робити тому що його не має і такого взагалі не існує, крім того що в них таке написано… Ну що ж, якщо така ваша тактика вирішення проблемних ситуацій і все інше вас взагалі все влаштовує, бажаю вам успіху і як завжди шкода коли спочатку не поганий продукт перетворюється на щось, від чого в людини зникає бажання доторкатись…
Питання у колег у роботі, додатково передали сигнал, по можливості прискорити перевірку.
Зв'яжемося з клієнтом, як буде нова інформація
Коментарі (9)
Доступ к контактам
Никаких пунктов ДКБО и прочего мне не назвали. Ссылки никакие не дали, абсурд.
Чисто, доверяй мне, брат!
Решение консультанта: дать доступ, потом выключить его через настройку телефона. Гениально, когда доступ уже дан)
Обов'язково проведемо роботу над помилками
У зв'язку зі специфікою операційної системи IOS, якщо ви не бажаєте надавати доступ до контактів, то достатньо в меню «Переказати на картку» натиснути на «Дозволити», а далі з'явиться системне меню, де вже можна керувати доступом, та натиснути «Не дозволяю»
В цьому випадку, меню стане доступне, а доступ до контактів застосунок не отримає
Коментарі (20)
ОПАСНЫЙ глюк! При сканировании номера камерой — другой номер и деньги ушли не туда.
Причина — номер карты отсканировался с ошибкой. Интересно что ни одна-две цифры, а совсем другой номер! Только две-три цифры совпали! (узнал из квитанции потом)
Самое интересное — Имя и Первая буква фамилии у правильного и неправильного человека ОДИНАКОВЫЕ!!!
То есть это было на моих глазах — высветился человек внизу правильно!
Конечно надо и номер проверять (выше мелко), но уверен 90% людей ищут глазами Имя человека и узнав переводят деньги на карту!
Это что Моно сканирует номера как-то по фамилиям?
Как быть? Деньги ушли не туда. Девушке в ТП сказали — все ок, Вы перевели перевод, он дошел нормально, что хотите. Как будто ошибся я человек, а не приложение при сканировании!
Это просто треш…
Деньги вернут? Доказательства в виде квитанции с правильными «Имя.Буква» у моно есть. А номера разные из-за ГЛЮКА приложения.
И может быть пора ПОВЫСИТЬ уникальность подтягивая имени при переводе ПОЛНОСТЬЮ хотя бы добавить «ФАМИЛИЮ и ИМЯ» а не только «Вова.В».
Это капец. Не поверил бы если бы мне рассказали про такое…
Какой путь возврата платежа? Что ей делать? Возможно вернуть деньги?
Коментарі (40)
Новая афера
Два дня подряд в районе 5 утра приходит Push уведомление, о том что некий Олексій М. Предлагает вам разделить поездку на такси в размере 63 грн. На следующий день в такое время уже некий Кор**** Олександр предлагает вам разделить поездку на такси в размере 91 грн.
После звонка в «поддержку». Я узнаю следующее :«Людина напевно вас помилково обрала в списку контактів…". На мои вопросы откуда у этих людей мои контакты? Почему поездка на такси осуществляется в комменданский час? И т.д. и т. п.
Два дня общения со службой поддержки банка вывели из себя. Никак они не могут решить данную проблему. Безопасности НОЛЬ. В понедельник пойду сниму все деньги и закрою карту.
Беспредел. Аферисты работают, банк ничего сделать не может.
Для надсилання повідомлення з пропозицією розділити рахунок достатньо, щоб у відправника ви були в контактах в телефонній книзі
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (79)
Інтернет еквайрінг від МОНОБАНКА це жах, не відкривайте ФОП у монобанку
хто сплачує, чому сплачують, звідки гроші, надайте відгуки ваших клієнтів, чому ви гроші перевели на ту карту. Гіршого сервісу я не бачив у житті.
Буду користуватися LiqPay
Відповідно до п. 4.2.1 УіП Клієнт зобов'язаний надати документи та відомості, необхідні для здійснення належної перевірки, та інші передбачені законодавством документи та відомості, які витребує Банк з метою виконання вимог законодавства.
Стаття VII, розділ 4 пункт 10. Банк має право призупинити здійснення транзакцій у разі, якщо в результаті моніторингу буде встановлений факт здійснення транзакцій, що мають ризиковий характер. В такому разі Банк не пізніше наступного банківського дня направляє ФОПу запит щодо з‘ясування суті транзакцій/ діяльності ФОП та/або документального підтвердження джерел походження коштів каналами зв’язку, зазначеними у Договорі, разом з орієнтовним переліком документів, що можуть підтвердити суть транзакцій та характер діяльності ФОПа.
Відповідь, стосовно еквайрингу в монобанк, колеги відправили вам на вашу електрону пошту
Коментарі (12)