×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Нарешті вирішили мою ситуацію.
Коротко про ситуацію. У 2021 році банк виграв суд, я почала сплачувати маленькими частинами (біля 4000), проте у 2023 році звернулись до приватного виконавця і відкрили виконавче.
Також після рішення суду мені почали нараховувати проценти.
Я не раз писала звернення на пошту і у чат боті, проте вирішення не було. Сплачуйте всю суму боргу.
Я вже була розчарувалась. Але сьогодні 28.11.2023 року я знов звернулась до банку, та як сума вже залишилась по виконавчому 4 674 грн. і мені
списали (повернули)ці кошти. Відповідно виконавче закрите.
Дякую, співробітниці банку. Імені нажаль не запам’ятала.
Написати коментар
Шахрайські дії в моно
Застосунок працює погано. Я вимикала послугу «розрахунок без підтвердження в інтернеті», через деякий час заходжу, а він увімкнений (((
Вони кажуть: Безпека наших клієнтів понад усе, але не зробили нічого щоб допомогти!
Ви зазначаєте що я могла десь засвітити картку, але як тоді нею розраховуватись? Навіщо вона коли ти не можеш нею безпечно користуватися?!
Зараз вони поновили додаток. Дуже вчасно.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що та чому відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках. Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, не переходити за фейковими та фішинговими посиланнями.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.
У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Коментарі (7)
Невозможно получить валюту с депозита
Посмотрев, что у меня в городе есть отделение их банка-партнера, где по условиям можно будет получить средства с депозита, я купил валюту под депозит. Когда вышел срок в 3 месяца, обратился в техподдержку что бы заказать валюту, и с удивлением услышал, что такой возможности нет. Оказывается, я должен идти в кассу отделения, и если там есть деньги, то может они мне что-то дадут (плюс зависит от кассира, сколько он захочет мне выдать). В итоге я не могу забрать свои же деньги из банка.
Такой вот обман клиентов.
У банков конкурентов я могу заказать валюту на определённый день и забрать в отделении, без траты времени на поездки наугад и не зависимо от настроения кассира.
Пользоваться банком желание пропало, хочу только поскорее забрать свои деньги которые у них в заложниках.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (20)
На людей вообще плевать.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Згідно з умовами та правилами банку (https://www.monobank.ua/terms), а саме пунктів 10.7. та 10.7.1. клієнт зобов'язується погасити заборгованість перед банком в повному обсязі до спливу тридцятиденного строку з дня ініціювання однією зі сторін розірвання договору
Коментарі (1)
повне розчарування роботою monobank
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (7)
Заблокували карту.
Ну що робити, мені з голоду ж не помирати. Попросив друзів та підписників підтримки, сказали що будуть підтримувати скільки потрібно. Роботу зараз знайти важко. Монобанк звісно заблокував карту, та розірвав угоду. Слухати пояснення що мені ПРОСТО ДОПОМОГАЮТЬ ВИЖИТИ ніхто не став. Написали ви що комерційною діяльністю займайтесь? Ні. Не займаюсь. Я намагаюсь вижити. А не комерційною діяльністю буду займатись. У мене просто немає слів не відомо від чого тепер можна померти чи з голоду чи від війни. Але думаю що помру з голоду. Дякую вам моно банк. Величезна подяка.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію
Коментарі (31)
Дякую
Написати коментар
Хорошая работа
Написати коментар
Відмова отримання картки
Якщо банк змінить рішення у майбутньому, ми з вами зв'яжемось
Коментарі (6)
Заблокували кошти (Питання вирішене, 25.11.2023)
Ми передали запит колегам, щоб допомогти вирішити це питання.
Найближчим часом фахівці зв'яжуться з вами для надання інформації.
Коментарі (17)
Потрапив на шахраїв та розірвали договір
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (11)
Блокування рахунку та чи можливе його розблокування.
Підкажіть чи дійсно можливе розблокування облікового запису та поновлення обслуговування клієнту в банку.Чи ні.
Всі ми колись робимо помилки та хочеться розуміти чи матимемо змогу ми колись повернутись до команди котиків монобанк.Чекатиму на відповідь, дякую!
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Коментарі (8)
Банкомат готівку не видав , а кошти з рахунку зписані повністю + комісія
Кошти в розмірі 11400 намагалася зняти в банкоматі Приватбанку 07.11.2023 року в самому центрі м. Полтава-ЦУМі. Оскільки готівку знімаю вкрай рідко, помилилася з пінкодом, з третьої спроби банкомат почав відраховувати кошти, потім видав помилку й коштів не видав. Після завершення активації нового телефону й завантаження додатку Монобанк близько 23 години 07.11.2023 року побачила, що всі мої кошти з рахунку зписані разом з комісією 102,60. Одразу звернулась і до Приватбанку, і до Монобанку. Незважаючи на те, що несправність виникла в банкоматі Приватбанку, оператор відправив вирішувати проблеми в Монобанк. Служба підтримки Монобанку зафіксувала випадок, все докладно розпитали й повідомили, що потрібно чекати до 20.11.2023, можливо за цей час кошти повернуться, але цього не сталося. З повідомлень служби підтримки я зрозуміла, що оформлений запит до платіжної системи й чекати потрібно до 60 днів, і це в кращому випадку. Тут у відгуках є непоодиничні подібні ситуації, й все ж питань дуже багато. Виходить, що ні Приватбанк, ні Монобанк не вирішують ці питання, вони чекають, що вирішить, і невідомо коли вирішить платіжна система? Вибачте, чому власник коштів не має доступу до своїх коштів, має чекати так довго, адже людина опиняється у критичній ситуації, не отримавши свої кошти? Хто ними зараз користується, і де вони фактично обертаються, якщо їх безпідставно списали з мого рахунку? Чому тримач банкомату, що глюкнув не відповідає за технічну справність обладнання і нічого не робить для повернення коштів? Чому Монобанк не забезпечив хоча б обласні центри СВОЇМИ БАНКОМАТАМИ, адже такі ситуації повторюються дуже часто, і в банкоматах Привату ,і Ощадбанку? Невже репутація й гарантії для клієнтів банку — це пусте? У всіх випадках запевняють, що вирішення питання через платіжну систему — це єдине рішення. Ок. В кінцевому випадку, з технічної проблеми банку/банків/платіжної системи страждає КЛІЄНТ, який не отримав свої кошти в банкоматі, не має до них доступу в безготівковому вигляді, й не може вирішити свої власні проблеми. Не кажіть, що це НОРМАЛЬНО — чекати 60+ днів повернення коштів!
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково колеги вам написали вам в месенджері стосовно оскарження операції
Коментарі (4)
Велике дякую за підтримку!
Написати коментар
Банк обслуживает мошенников
Лучше обращаться к официалам чем к этим шарлатанам. Там и цены дешевле будут, да и доверия больше
в качестве подтверждения тест сообщения от регионального менеджера:
«Доброго дня, це ваш регіональний менеджер.
Загальна вартість ремонту 16 300,00 грн, передоплата — 5000грн.
4441 1144 6369 1707 Візенталь Олександр Борисович
Як внесете кошти, пришліть, будь ласка, квитанцію або скріншот чеку/квитанції.
Номер ремонту R147OD»
В итоге — машину с ТурбоСто заюбрали в разобранном состоянии (в Турбо СТО хотели еще +5000грн за сборку машины!!) эвакуатором (за 700грн отвезли и не надо было платить за сборку и повторную разборку! в другое СТО! Где турбину полностью реставрировали в заводских условиях в два раза дешевле чем в Турбо СТО!
Собираю людей пострадавших от мошенников для написания Коллективоного Иска!
А банку внимательнее присмотреться к своим клиентам — особенно тем, кто ведет предпринимательскую деятельность!
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (31)
Я працюю в МОНО БАНК . НЕ йдіть туди працювати якщо не хочете стати бомжами !!!
Монобанк дурить своїх працівників на гроші, забирає 50% зарплати за дурні і тупі штрафи. Графік (брехня) ти працюєш за безкоштовно, навіть на їжу не вистачає, дають стільки щоб люди не змогли накопити та убігти звідти.
Розповідаю таємницю. Все онлайн. Щоб зайти в управу банку. потрібен впн, також ссилки на сайти.
Не ходіть туди працювати (БАНК ***. ВІДНОШЕННЯ ***. ВИ СТАНЕТЕ БОМЖАМИ!!!) Це я кажу за для того щоб люди які шукають мсце праці, не пішли на цю дурню… Там погано!!! Бережіть себе!!! Слава Україні!!!
І мені пофіг на вашу не до тайну. ви самі її не дотримуєтесь продаючи данні клієнтів.
Коментарі (4)
Обмежили рахунок просто так і не хочуть розбиратися
Тобто, розкручений мобільний банк проявив 0 лояльності до свого клієнта та вимагає кошти за зняття обмежень рахунку буквально НІ ЗА ЩО. Ганьба!
Зверніть увагу, що в обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства.
06.05 набрав чинності Закон, який скасовує дію постанови КМУ, що знімала арешти виконавчої служби на суму менше 100’000 грн на час дії воєнного стану.
Поточний Закон дозволяє клієнтам з арештами користуватися сумою у розмірі двох мінімальних зарплат (13’400 грн.) за умови, що клієнт звернеться до виконавця і той у свою чергу надішле до нас постанову на зняття арешту на суму 13’400 грн. за одним із рахунків.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (12)
З техпідтримкою щось не те: півтори години марних порад, ігнорування скарги щодо якості допомоги
Попри чітко сформульоване питання, багато скріншотів і пару відео, замість відповіді на моє питання (або відповіді про те, що через монобанк зробити неможливо), а отримав 8 порад щодо введення чогось в іншому форматі наугад, або щодо платежу з іншим призначенням.
Питання щодо скарги на якість підтримки ігнорується.
Наразі призначення дійсно не можливо редагувати.
Це зроблено для надійного та безперешкодного переказу коштів отримувачу. Призначення автоматично розбивається на блоки згідно з вимогами СЕП 4.0. Таким чином податкова отримує дані про платіж у правильному форматі.
Якщо вам необхідно передати якісь дані щоб податкова їх побачила, ви можете скористатись полем Додаткова інформація та заповнити там дані.
Вибачте, будь ласка, що розчарували вас. Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс. Колеги передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Фахівці зв'яжуться з вами для надання відповіді по запиту.
Коментарі (3)
Крадуть гроші
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (4)
Не дають нормально заплатити податки
Дійсно натискаючи на «повторити платіж» можна відредагувати суму переказу.
Щоб була змога редагувати шаблон достатньо на головному екрані обрати інші платежі, платіж за IBAN та потрібний шаблон, там можна змінити призначення.
Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (1)