Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Bosfor 18 березня 2024, 0:35
Больше 5 лет пользовался этим банком. Никогда никаких проблем с ним не было, считал его лучшим банком в стране. Но к сожалению 12.03.24 всё изменилось. Именно в этот день, около 4−5 вечера мне заблокировали счет и отказали в обслуживании без объяснения причины в одностороннем порядке. Никакие правила и ничего подобного я не нарушал. При попытке выяснить что же случилось, поддержка банка отвечает шаблонными сообщениями. В процессе диалога несколько сообщений вообще были удалены тп🤯 Хорошо что хотя бы вывели оставшуюся сумму денег со счета. Причину блокировку так и не узнал, а очень хотелось бы. В общем и целом, впечатления крайне негативные.
monobank
Відповідь банку
18 березня 2024, 10:07
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Pixelman95 17 березня 2024, 12:30
Хоча ситуація була більше року тому, але хочу поділитися щоб попередити інших.
Був одним з перших клієнтів, отримав 100 к кредитного ліміту, активно користувався кредитними коштами і сплачував відсотки по заборгованості.
В січні 2023 року виникла така ситуація — у мами зламався телефон, і я зайшов їй в акаунт зі свого телефону, адже в неї теж був використаний кредитний ліміт і треба було вчасно сплачувати, + оплачувати її особисті потреби. На той момент я не знав що за правилами безпеки не можна заходити в акаунти з одного телефону (бо в приваті такого нема, без проблем користувались двома акаунтами з одного телефону).
І от прилетіло мені сповіщення про розрив ділових відносин, хоча на той момент було біля 50 к заборгованості. Запитав про причини, але підтримка ж відповідає шаблонами. Погуглив і взнав що скоріше за все причина в тому що вхід у 2 акаунти з 1го телефону.
Спитав у підтримці чи можна знову стати клієнтом з часом — сказали що спочатку треба виплатити заборгованість і можуть переглянути рішення (дали реквізити, бо ж в додаток вже доступу нема)
Досі сплачую заборгованість, по моїм підрахункам залишилося приблизно 20 к.
Прошу у банку переглянути ситуацію і відновити обслуговування, бо без додатку досить не зручно сплачувати кредит (суму заборговані вираховую по смс з нагадуванням про мінімальний платіж)
monobank
Відповідь банку
17 березня 2024, 14:52
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
БАнк отказал мне в обслуживании попросил написать заявление на закрытие счета при этом укали что переведут деньги в течение одного дня. Прошло уже более двух дней Деньги мне так и не перевели по прежнему только говорят ожидайте ваш вопрос в обработке та сколько можно вы же сами указали время один рабочий день и сами же нарушаете свои обязанности. Верните мне мои деньги почему вы врете и не отдаете деньги как обещаете.
monobank
Відповідь банку
17 березня 2024, 12:05
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Питання зараз знаходиться у колег в роботі
Додатково колеги зв'яжуться з вами найближчим часом, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Петро Торчинович 15 березня 2024, 23:13
Хотів би відзначити дуже хорошу роботу тех підтримки, а саме
Найкращу працівницю соню😇табельний номер 9963, був би вам вдячний якби відзначили та заохотили бездоганну роботу вашого працівника 🫶🏼
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 березня 2024, 12:02
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Проблема вирішена
yagotinceva 15 березня 2024, 22:42
Понад п’ять років я була вашим відданим клієнтом і завжди користувалася вашими послугами з великим задоволенням. Я завжди рекомендувала ваш банк своїм друзям і знайомим. Навіть за кордоном я продовжувала активно використовувати картку України, яка завжди була для мене надійним засобом оплати.

Проте, 12 березня 2024 року, я отримала лист від вас, у якому повідомлялося про блокування моєї картки та припинення обслуговування, без будь-якого пояснення чи вказівки на причину. Це рішення здивувало мене і залишило мене в шоці.

Це дуже сумно і розчаровує мене бачити, що після такого тривалого часу співпраці ви раптово відмовляєте мені у послугах, не надавши жодного роз’яснення. Я була вашим відданим клієнтом, і таке ставлення викликає велике розчарування.

Відразу зауважу, що у результаті блокування всі мої заощадження були просто заморожені, і я зараз залишилася за кордоном без грошей!!! Це надзвичайно важко і неприємно для мене.

Я буду рекомендувати всім своїм знайомим виводити свої кошти з вашого банку, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Немає ніякого сенсу зберігати кошти в банку, який може раптово і безпідставно відмовити в обслуговуванні.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 березня 2024, 14:46
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Детально все перевірили та переглянули рішення у відмові в обслуговуванні
На поточний момент всі обмеження зняті, картки активні.
Сподіваємося, що наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kostikwhite 15 березня 2024, 21:18
Хочу подякувати за допомогу Бавикіну Микиті (табельний номер 10229). Допоміг вирішити моє питання дуже швидко.
Дякую)
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 березня 2024, 12:27
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Oksana2196 15 березня 2024, 19:12
Все просто на висоті! Моя проблема була вирішена за лічені хвилини. Я вражена до глибини душі вашим сервісом — з вас потрібно брати приклад усім компаніям! Хочу відзначити Артема, який так турботливо і терпляче ставився протягом усього часу вирішення мого питання. Дякую за вашу роботу
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 березня 2024, 12:28
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
AndriiBeliaev 15 березня 2024, 18:05
10.03 Заблокували рахунок, тому що в них було запитання по транзакції, відразу ж я надав всі підтвердження, після цього потрібно було підтвердити що рахунком користуюсь я, що я і зробив відразу ж
Після цього всього зявилось питання звідки дохід, відразу я відповів на всі питання і мене відправили чекати від 30 хв до 48 годин
Через деякий час запросили ще документи які відразу я і надав в підтримку в чаті Телеграм, те ж саме відправив в додаток, де було написано що потрібно чекати відповідь 13.03
14.03 Відповіді так і не отримав, писав багато разів в підтримку відповіді так і не отримав сказали чекати ще, на запитання скільки?, відповіли що чекайте, далі я зателефонував по номеру телефона в підтримку де я пояснив ситуацію що я вже 4 дні без грошей та ще й в батька на днях була операція і дуже потрібні були кошти які на балансі (22к) які не можуть розблокувати, ні закрити рахунок до розгляду підтвердженнь доходу, оператор підтримки ввійшов в положення сказав що перетелефонує через годину
Пройшла година оператор зателефонував і сказав що сьогодні до вечора, ну МАКСИМУМ до обіда завтрішнього дня, ситуація буде вирішена
18.03 17:50 ДОКУМЕНТИ ЯКІ Я НАДАВ НЕ РОЗГЛЯНУТІ, і того я 5 днів без копійки, потрібні кошти за проведену операцію, зателефонував ще раз в підтримку де сказали що за слова свого колеги вони не відповідають і сказали чекати, на мої слова про те що я без коштів 5 днів в склалась ситуація таким чином, відповіли що нічим не можуть допомогти
Підтримка хоч і привітна але нічим допомогти не може, навіщо вони там сидять я не розумію
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 березня 2024, 19:29
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс.
Передали ваші звернення на перевірку якості проведення консультації, та вживемо заходів.

Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку. Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
beardedbeer 15 березня 2024, 13:40
Відкладав у них валюту через механізм 3-місячних депозитів. Часом переказував валюту родичам в валюті на валютні картки.
В якийсь момент валюта почала переводитись на гривневі картки, тобто валюта яку я по 3 місяця чекав депозитами — продавались в гривні. Звісно я «сам винен бо обирав гривневу картку для переказу», єдине що може сказати «привітний», але безтолковий персонал в підтримці. Хоча я впевнений що робив все завжди однаково. Звісно, в такій ситуації як мінімум можна зробити висновок що користувацький інтерфейс застосунку в якому таке може статись — жахливий. І це справді так в багатьох аспектах порівняно з іншими банками якими я користуюсь. Зато якісь досягення котами є, нахіба вони треба. Може там є досягнення « *** якого намахав монобанк»?
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 березня 2024, 15:36
Коли виводите гроші з валютного депозиту, то можна вивести на свою валютну карту Моно або зняти за кодом в касі банку.
Вже з валютної картки можна здійснювати перекази на валютну карту Моно близького родича після підтвердження родинного зв'язку.
Важливий момент, що переказ необхідно здійснювати на карту, валюта якої відповідає валюті відправки. Якщо при відправці буде вказано картку одержувача в іншій валюті — кошти конвертуються та надійдуть на гривневу картку.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
innapcholko 14 березня 2024, 17:26
Моему мужу сделали вчера выплату на карту еПидтрымка! Сегодня днем обнаружил, что все карты заблокированны — нужно подтвердить черед ДИЮ, ну подтвердили … теперь ждем пояснений, что за подозрительная операция…
для спарвки — монобанк делает подобное в ручном режиме — так что карты не спешат разблокировать!
Мы даже не можем представить, что же могло вызвать подозрения у монобанка… какой-же бред!
monobank
Відповідь банку
14 березня 2024, 17:51
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію.
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Ми, як банк, маємо періодично ідентифіковувати клієнтів
Попросіть, будь ласка, вашого чоловіка перевірити повідомлення від банку в застосунку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tolik99 14 березня 2024, 16:06
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 4, прим. 3 (Алло)
4 роки користувався цим банком, і от в вівторок не називаючи причину відмовили в обслуговуванні

Проклинаю ваш банк

Нікому не рекомендую ним користуватись
monobank
Відповідь банку
14 березня 2024, 17:11
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема вирішена
Aleksander274 14 березня 2024, 11:41
Я взял в розтрочку деньги через пару дней мне приходит сообщение что ваша карта заблокирована без обеспечения причини, а рострочка была на 6 месяцев, а мне сказали погасить все за 1 месяц у меня нет такой сумки как теперь быть,
monobank
Відповідь банку
14 березня 2024, 14:19
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Просимо погасити заборгованість згідно з пунктом умов та правил банку, з якими ви погоджувались відкриваючи рахунок:
10.7. Сторони узгодили, що в разі розірвання Договору за ініціативою Банку або Клієнта та за наявності у Клієнта невиконаних зобов’язань, що підлягають сплаті на користь Банку за будь-якими договорами, в тому числі кредитними, укладеним між Клієнтом та Банком, в т.ч. тих, строк виконання яких не настав, Клієнт зобов'язується виконати такі зобов'язання в повному обсязі до спливу тридцятиденного строку з дня ініціювання однією зі Сторін розірвання Договору.
Ollha 13 березня 2024, 23:00
Категорично не рекомендую відкривати карту Моно банку. Сказати, що я здивована/засмучена — нічого не сказати. Маю картки в різних банках України, жодних заборонених/підозрілих/незрозумілих, p2p, крипта, біржі та ін. операцій не проводила і не проводжу, простроченої заборгованості зрозуміло теж не маю, і жодних нюансів ні з одним банком не мала. І в один прекрасний момент, в секунду (по відгукам бачу, що я така далеко не одна) блокують всі рахунки і відмовляють в обслуговуванні, без попереджень, без аргументації (зрозуміло, що договором передбачено такі дії зі Сторони Моно без аргументації причини Клієнту).
Саме прикро — що я якраз була тим сумлінним Клієнтом, яка активно рекомендувала Моно, не один рік користувалася картою (відповідно кешбеками, рахунками) — і таке відношення.
У жодному разі не рекомендую Моно — в будь-який момент без попередження можна залишитися з замороженими коштам на невизначений термін.
Розчарування безмежне…
monobank
Відповідь банку
14 березня 2024, 11:28
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Катерина Нагорна 13 березня 2024, 17:59
03.03. Я сама переведа собі гроші на власну картку з власного пейпалу. Гроші списалися, й сьогодні вже 12.03., а грошей на картці немає! Ба не це найголовніше! Щодня я пишу у підтримку — вони мені відписують скрипти свої! Ваша заявка в роботі? Що? Питаю — коли? Дайте термін? Щодня — як тільки, то одразу. Це взагалі виглядає, як знущання. Квитанція надана. Гроші ж не в полі загубилися?! Дайте дедлайни. Я просто в шоці! 2 тижні! Пішки б швидше дійшли. І ще: надамо Вам інформацію?! Навіщо мені інформація? Мені потрібні мої гроші!
monobank
Відповідь банку
13 березня 2024, 19:43
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
erschlosse 13 березня 2024, 17:42
Завжди надавав перевагу монобанку через якість обслуговування та зручність. Думав навіть оформити врешті надходження зарплати від військової частини на свою карту в моно (бо завжди перекидував гроші з привату на моно), але по приїзду з бойового завдання бачу — «на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.»

Звісно спочатку не зрозумів з чим це може бути пов’язано, а деталізувати інформацію мені відмовили. На будь-які інші запитання відповідали досить конкретними правовими посиланням на договір. Проте, як з цього слідує — вирішення цієї проблеми повністю залежить від банку та якогось моменту, коли вони змінять свою думку у моєму відношенні.

Загалом це досить ускладнює життя та можливість відкрити елементарно банку задля забезпечення підрозділу. У мене звісно є версія чому це могло статися — бо була біла карта на яку приймав гроші з продажу мілітарного мерчу, які потім йшли на забезпечення роти (можливо це було обачно, але ніяких питань не було); +при зборах використовували також криптовалюти, бо не всі донатери знаходяться в Україні, тож доводилося через p2p виводити гроші (або навпаки закидати з міркувань того, що гроші будуть «працювати» на нас) та закидати на банку (ніяких питань, знову ж таки, з цього приводу не було, я би надав всю інформацію яка відноситься до цієї теми) — судячи з різних джерел це досить часта проблема.

Одним словом досить дивне відношення після стількох років обслуговування. В якийсь момент взагалі написали «дякуємо вам від всієї команди за захист нашої країни, але немає можливості поновити обслуговування». Що тут сказати… Дякую й вам, дуже приємно що проблеми військових вас хвилюють, хоча звісно виглядає інакше.
monobank
Відповідь банку
13 березня 2024, 20:20
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Детально все перевірили та переглянули рішення у відмові в обслуговуванні
На поточний момент всі обмеження зняті, картки активні
nadezdalitv 13 березня 2024, 16:45
Вітаю, по відношенню до мене сталась неприємна ситуація, я пенсіонерка з інвалідністю I групи та внутрішньопереміщена особа з 2022 року, знаходжусь в Україні і справляюсь лиш за підтримки своїх родичів та близьких людей, які надсилали мені кошти на мій рахунок, користувалась я для переказів тільки карткою Монобанка, так як сказали що це найкращий банк без комісій. Але вчора, перед сном о 23:00 отримала смс, що мені відмовлено в обслуговуванні, я намагалась отримати пояснення і сказали зателефонувати по відеодзвінку. Я звʼязалась з підтримкою по відео, куди через 20 хв підключилась Ірина, яка повідомила в грубій формі, що ми вас більше не обслуговуємо без пояснення причин і наше рішення остаточне. Я пояснювала, просила і перепитувала, що не так, що потрібно вам надати чи пояснити, я живу тільки за рахунок своїх близьких, дітей та внуків, які мене підтримують (а всі мої збереження чи особисті кошти я намагалась завжди обміняти у валюту чи віддати дітям), на що грубо отримала відповідь: «це все і більше з вами не працюємо». Я спантеличена таким відношенням, користувалась в особистих цілях банком з початку війни активно. Я прошу востановити доступ до свого рахунку, адже так вчиняти з клієнтами є непристойним. Все що потрібно я, як клієнт можу надати, квитанції чи особисте пояснення повторно. В мене застрілі документи і я їх не можу оновити, так як далі 1 кімнати не можу самотійно передвигатись, можливо це було також причиною блокування, але я стою в черзі в паспортний стіл, щоб до мене вони приїхали самостійно й оновити документи. Але я дуже прошу вийти на звязок, щоб не втратити доступ до свого рахунку та як іншими банками не користуюсь і тут трапилась якась помилка. Прошу вас відгукнутись і допомоги.
monobank
Відповідь банку
13 березня 2024, 17:45
Розуміємо, що ситуація неприємна
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Voodi13 13 березня 2024, 16:45
12 марта поздно вечером просто приходит сообщение о том что мне просто отказано в обслуживании в одностороннем порядке. Причины не сообщаются. Просто в один момент я перестал иметь доступ к своим деньгам и возможности получать зарплату. Нахожусь в месте где нет мобильной связи и банков. Монобанк просто взял и лишил меня средств и получения этих средств к существованию и покупке себе ЕДЫ. Мы все прекрасно понимаем какие сложные времена у людей. Но с МОНОБАНК они у вас могут стать еще сложнее, если вы окажете этому банку доверие хранить ваши деньги! Я закон не нарушал и в праве получать услуги или хотя бы нормальное отношение и имею право узнать хотя бы причину такого внезапного изменения отношения ко мне как к давнему клиенту. В такое время создавать людям дополнительные сложности — это скотство!
monobank
Відповідь банку
13 березня 2024, 17:43
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 березня 2024, 9:22
Отзыв не засчитан (на 15.03.2024).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
pmn19 13 березня 2024, 14:38
Купували у вашому додатку військові облігації в доларах і гривні. Облігації погашено у 2023 році, дохід отримано. Зараз замовила в податковій довідку про доходи за 2023 рік у і в ній немє інформації про дохід ані за долларовими, ані за гривневими облігаціями.
Користуюсь послугами ще трьох інших брокерів, по ним вся інформація є.
Прошу прокоментувати чому так і що з цим робити.
monobank
Відповідь банку
13 березня 2024, 19:36
Оскільки доходи ОВДП не оподатковуються, то ці доходи не були «відзвітовані»
Не підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб та не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізичної особи:

— процентні доходи (купон), нараховані на облігації внутрішньої державної позики (п.165.1.2 ПКУ);

— інвестиційний прибуток (різниця між доходом від продажу та витратами на придбання ОВДП) від операцій з облігаціями внутрішньої державної позики (п.165.1.52 ПКУ).

Крім того, сума доходів, отриманих платником податків як відсотки, нараховані на облігації внутрішньої державної позики, та інвестиційний прибуток від операцій з цими паперами не є об'єктом оподаткування військовим збором

Якщо ви бажаєте це показати в декларації, то це можна зробити вказавши у відповідному розділі (отримані доходи, що не підлягають оподаткуванню). В разі потреби підтвердити ці доходи, в нас в довідці для декларування є про це інформація (останій розділ довідки)
Проблема вирішена
Андрій Михайловський 13 березня 2024, 10:58
До вчорашнього дня все було добре я всі кошти переводив собі в моно мені було так зручно
Так я військовий і вчора вечері після важкого дня мені прийшло повідомлення що мені відмовлено в обслуговуванні
Ну відмовили і відмовили це їхня політика хай нею і користуються далі всеодно мені
Але в мене залишилися кошти всі які були на картці
Я звьязався з підтримкою якось ми вирішили всі ці фото заяви
І тут кульмінація питаю коли чекати кошти пишуть 1 робочий день ок Сьогодні звоню в підтримку вже на протязі 3 робочих днів
Одним словом дякую тобі моно банк ти кращий по клієнто орієнтованою
monobank
Відповідь банку
13 березня 2024, 12:51
Приносимо вибачення за некоректну консультацію
Зі співробітниками обов'язково проведемо роботу над помилками
Додатково колеги все детально повідомили стосовно відмови в обслуговуванні
Колеги подзвонили вам, для надання інформації
Aligator343434 13 березня 2024, 2:37
Відділення за адресою: Полтава, вул. 23-го Вересня, 11 (Vodafone)
Призакрытии счета моно банк сказал написать заявление про вывод денег суммы и карты когда я это сделал начали уже 10 дней подить по кругу то деньги есть то денег нет то видео звонок то контакт цент 3 сотрудника подтвердили сумму остальные говорят другую
monobank
Відповідь банку
13 березня 2024, 11:42
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Колеги працюють над тим, щоб якомога швидше провести переказ коштів по вашій заяві
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 45 45.4504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 45 45.4504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝