Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Домарацький 12 червня 2025, 17:20
Дякую Дар'ї, табельний номер 7686, за швидку та змістовну відповідь. Дуже приємно, що співробітнция відповіла швидко та ввічливо. Спілкуватись з підтримкою монобанка це просто задоволення
monobank
Відповідь банку
12 червня 2025, 17:42
Дуже дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Віктор Гладкий 11 червня 2025, 14:59
Дуже ввічливе та доступне обслуговування, можна сказати на пальцях пояснила всі нюанси щодо умов розстрочки та користування кредитним лімітом (менеджер Уляна)
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 червня 2025, 15:40
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 червня 2025, 8:46
Відгук не зарахований (на 14.06.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
n4908 11 червня 2025, 8:04
Прийшло повідомлення на ел.пошту щоб терміново погасили борг перед моно банком у розмірі 45 т, але такої суми ніхто не позичав.
Повідомлення прийшло на імʼя моєї мами. Але мама не користується моно банком з тих пір, як загубила телефон на якому був додаток.
Тобто вона ніяких кредитів не брала. Невже моно не має якихось додаткових перевірок особи перед видачею кредиту?
І зараз приходять повідомлення «про ваші наміри щодо погашення треба повідомити упродовж трьох днів. І тоді у вас буде 10 днів, щоб погасити заборгованість та усунути питання»
Поясніть будь ласка звідки могла взятись така заборгованість?
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 червня 2025, 12:31
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Godeatr 11 червня 2025, 2:10
А саме Олександра табельний номер 10952
Допомогла із проблемою що стосується кредитів, все чітко пояснила як правильно вирішити проблему, незважаючи на пізню годину в 01:08 ночі ми разом із нею все вирішили.
Дякую монобанку за таку працю і особливе дякую Олександрі.
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 червня 2025, 12:41
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vshtura 10 червня 2025, 16:18
Дякую працівнику Уляні за професійне обслуговування
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 червня 2025, 18:43
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
krisqqzzzz 9 червня 2025, 21:27
Я из тех людей, которым надо все подробно и ясно объяснять. у меня произошла проблема с списанием денег, о котором я даже не знала и мне помог работник Николай (11464 — его табельный номер (вроде правильно)) работать с ним было одно удовольствие. объяснял все ясно и понятно, если где-то я не поняла, он спокойно объяснял до того момента, пока не пойму. подсказывал куда надо нажимать и так далее.
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 червня 2025, 9:52
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
Tetyana Bolharska 9 червня 2025, 2:23
Il team è stato eccezionale. la loro capacità di comunicazione in modo chiaro ed efficace ha permesso di raggiungere obiettivi significativi in tempi brevi. Io ero impressionata dalla loro capacità di lavorare in maniera gentile e oltretutto professionale. Loro attenzione al dettaglio hanno reso il lavoro più produttivo. Consiglio vivamente questo team a chiunque sia alla ricerca di una collaborazione di successo.
Grazie.
monobank
Відповідь банку
9 червня 2025, 10:06
Дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OVVua 8 червня 2025, 20:13
Служба підтримки банки не надає ніяких пояснень, пишуть «політика банку». Маячня якась :(
monobank
Відповідь банку
9 червня 2025, 9:58
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Slobodawa 8 червня 2025, 17:59
Коли злочинці заволоділи сімкою, я швидко написав в підтримку банку в чаті, але мене сюрприз послали. Сказали що будуть вирішувати питання тільки в чаті! А потім і зовсім заблокували. Прошу надати розголос, тому що мене обікрали в кінці кінців. А співробітники цьому сприяли. А я нагадую, коли Україна прийде на мою оккупировану батьківщину. Я знайду на вас управу. Журналістам надам скріншоту цього цирку!
monobank
Відповідь банку
8 червня 2025, 19:29
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою відображає ситуацію. На жаль, немає можливості повідомити деталі, щоб сформувати повне розуміння ситуації, адже в такому випадку ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим. Ми перевірили діалоги з колегами — всі дії були коректними.
nazar22 6 червня 2025, 18:51
Я ФОП в монобанку і скинув гроші їхнім партнерам в Абанк. Абанк кошти заблокував і не розблоковував коли я надавав декларації. Звʼязатися з абанком неможливо, якщо ти не підтвердив джерело: на дзвінки бот каже підтвердіть доходи і вибиває, з іншого номеру не можуть помогти, онлайн підтримка зразу переводить на бот верифікації джерел доходу і не дає можливості сформувати будь-який інший запит.

І я звернувся в монобанк з цією проблемою і вони звʼязалися з Абанком і розблокували мої рахунки!

Тобто монобанк має не тільки потужну техпідтримку, яка вирішує питання з їхнім сервісом, а ще й допомагає з банками партнерами — це дуже відповідально і сильно! Вони спокійно могли сказати, що це проблема на стороні абанку і це не в їхній компетенції, а натомість взяли і закрили питання — велике Дякую!
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 червня 2025, 20:16
Дякуємо вам за такий теплий відгук!
Раді, що змогли допомогти й усе вирішилося.
valeriiaprince 4 червня 2025, 16:02
Через шахрайську схему, де шахраї прикинулися підтримкою монобанку, стався переказ на шахрайський рахунок 140 000 гривень. Монобанк не блокував цю транзакцію, хоча вона майже сягнула обмеження НБУ і не була звичайною для моїх рахунків, на яких не зберігалося більше 20 тисяч гривень за раз останній рік.
Коли зв’язалася з підтримкою, не змогли повернути платіж. Єдине, що пропонують — реструктуризація боргу за умови внесення справи поліцією в ЄРДР.
Поки я чекаю на рішення поліції, нараховують відсотки та мінімальні платежі.

P. S. офіційний бот підтримки в російській соцмережі Telegram, де погана модерація та дуже легко ними прикинутися.
monobank
Відповідь банку
4 червня 2025, 16:56
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація
Звертаємо увагу, що зв'язок з підтримкою у нас реалізовано не лише в Telegram, також можна звертатися за допомогою: Viber, Facebook, iMessege (для власників айфонів). В самому ж Telegram наші офіційні канали позначені додатковим значком та статусом «Офіційний чат monobank»
Для уточнення інформації, написали вам в особистих повідомленнях
Sofa1125 4 червня 2025, 15:53
Я работала 2 месяца дома у своей сестры, помогала ей по дому за что мне платил ее парень, и по факту он заплатил мне криптой чтоб я училась ее использовать, он рассказал как вывести деньги на р2р я вывела, на утро наблюдаю картину как мне забанили карту, пишу в поддержку так и так начинают загонять про ок7 и ок 5 я думаю мне нет 18 лет, и у меня просят дать ок 7 моего отца, я дала и они еще просят подписи и свидетельство о рождении, я даю и им на подходит, звоню в поддержку и прошу сказать какие мне дать документы еще, они смутно отвечают и загоняют по 6.3.6, спустя двое суток меня начинают игнорировать в поддержке телеграм, я решаю позвонить на горячию линию и что я узнаю?
Мне заблокировали возможность звонить в поддержку, это просто ужас какой-то!
Так нагло делать, по итогу -минус деньги минус нервы
monobank
Відповідь банку
4 червня 2025, 16:39
Розуміємо, що перевірка була для вас неочікувана
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Написали вам в особистих повідомленнях, для перевірки інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Allalisuk 3 червня 2025, 20:53
Дякую Олені з міста Одеса, торгівельний центр сіті центр. Відкрили сьогодні картку, підключили картку АТБ. Дізналась дуже багато корисної інформації, буду із задоволенням користуватись!
monobank
Відповідь банку
4 червня 2025, 9:21
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OleksiiTuziak 3 червня 2025, 15:30
Просто чудова служба підтримки банку монобанк🙂
10426 табельний номер та і будь-хто інший, що траплявся мені)
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 червня 2025, 20:06
Вдячні за ваш відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 червня 2025, 9:07
Відгук не зарахований (на 06.06.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
sasacabanuk 3 червня 2025, 13:07
В мене в іншбанкі заблокувались кошти, я вивів блок на Моно банк так як знав цей банк і давно користувався, там відразу також вийшов блок, коли я вказую що хочу розірвати договір і вивести свої кошти, вони блокують і просять додаткові документи про надходження коштів, хоча видно що кошти виведені з іншого мого банку. Прошу допомогти в вирішенні цього питання!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 червня 2025, 14:48
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити дані
Parol975 2 червня 2025, 13:50
Виникла проблема, не могла розібратись з інтерфейсом Моно, вирішила написати в підтримку. Там мені все пояснили та допомогли. В планах було заблокувати рахунок поточної картки якою не користуюсь і підключити карту АТБ. Підтримка чітко пояснила, що без звичайної картки, картку АТБ не прив’язати. Допомогли підтягнути дані фізичної картки бо самостійно додаток пропонував зробити віртуальну картку. Загалом дуже вдячна бо ламала мізки пів дня щоб розібратись, а тут все чітко, швиденько і без головного болю! Що ще можна сказати, молодці!!!)
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 червня 2025, 15:26
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ArtemVitaliy 2 червня 2025, 11:40
Хочу подякувати Олені з мого Сіті центр Котовський за допомогу у поясненні та налаштуванні кешбеку та оплату частинами. Думав, що кредитні кошти — то щось страшне, але Олена дуже добре пояснила та заспокоїла.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 червня 2025, 12:13
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 червня 2025, 9:02
Відгук не зарахований (на 05.06.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
OlenaKulyk 1 червня 2025, 8:01
Пільговий період користування кредитом НЕ 62 дні, а ДО 62 днів.
Дуже цікава малесенька деталь, яка не роз’яснюється в застосунку, а вже по факту зняття відсотків пояснюється менеджером
Цитата: «Рекомендую я вам це зараз, моя рекомендація не прописана»
Шкода не можу вкріпити скрін.
На мою думку, слід бути чесними перед своїми клієнтами і додати ці пояснення/рекомендації в застосунку…
Досить неприємна деталь, яка особисто мою довіру до Монобанку суттєво похитнула…
Дякую
monobank
Відповідь банку
1 червня 2025, 14:09
Дуже шкода, що у вас склалася така думка
Ми намагаємось максимально прозоро вказувати умови користування кредитним лімітом. В застосунку, над балансом, є інформація про мінімальний платіж і якщо натиснути на неї, то там вказана актуальна інформація щодо заборгованості, про термін пільгового періоду і що необхідно зробити, щоб його продовжити. В умовах та правилах банку (в тому числі тарифах) і в застосунку в «Поширені запитання» — «Кредитний ліміт» — «Який пільговий період у картки монобанк» ми вказуємо про пільговий період саме ДО 62 днів.
Дійсно, якщо ви скористались кредитним лімітом в останній день місяця, то пільговий період діє до кінця наступного місяця, так само якщо б ви скористались кредитним лімітом на початку місяця. Щоб його продовжити, достатньо заборгованість, що сформовано на кінець минулого місяця, внести протягом поточного місяця. Наприклад, на 31.05.25 ви використали 1 000 грн кредитного ліміту, цю тисячу достатньо внести протягом червня, щоб продовжити пільговий період.
Також, ми обов'язково перевіримо діалоги з колегами щодо рекомендацій та проведемо роботу над помилками.
Сподіваємось, що подальше користування нашими послугами буде приносити лише позитивні емоції
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лариса Фоміна 31 травня 2025, 20:56
Хочу подякувати працівнику Уляні, з точки видачі Караван, Дніпро.
За швидке та якісне консультування.
monobank
Відповідь банку
1 червня 2025, 10:46
Дуже дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fire27 31 травня 2025, 19:41
Використовують крім інших картку Монобанку 4441 1144 4575 0209
monobank
Відповідь банку
1 червня 2025, 10:35
Дякуємо за сигнал!
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝