Працівники банки не поважають мою мову
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
На сайті банку написано: «Людяна служба підтримки. Жодних автовідповідачів і роботів. Спілкування тільки з живими людьми, які заради вас зі шкури вилізуть!». Звернувся через телеграм про допомогу, в зв'язку з деякими труднощами. написав звернення українською мовою. Під'єднався оператор, який скопіпастив мені універсальну відповідь російською мовою! Ось така неповага з першої секунди спілкування. Далі я попросив надати мені цю ж інформацію українською. Після чого працівник скинув мені теж повідомлення дуже криво перекладене в гугл-транслейті (він навіть полінувався виправити помилки). Як ви це поясните? І так зійде? Українська другосортна мова? Може і клієнти україномовні для вас другосортні? Зазвичай я закриваю на це очі, але у Монобанка це вже не вперше. Почуваюся приниженим, бажання працювати з Монобанк по-тихеньку відпадає.
Відповідь банку
monobankua
29 липня 2019, 10:22
Дуже шкода, що склалася така ситуація, ми обов'язково перевіримо інформацію по вашому зверненню. Для цього, написав вам в особистому повідомленні.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Всі курси банку | ||