Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Anastasya2110 2 травня 2022, 18:08
Війна! Залишилась без роботи.
Монобанк знімає проценти по кредиту.
Відмовляється надати реструктиризацію кредиту.
Чому вони не ідите на зустріч людям?
Одумайтесь! Війна! Людям важко!
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2022, 18:10
Поточні кредитні канікули за розпорядженням НБУ — це скасування штрафів та підвищених відсотків. Нарахування стандартної процентної ставки не було скасовано і ми ніколи не обіцяли повної відсутності нарахувань відсотків.

Ми розуміємо всю складність ситуації, саме тому відсоткову ставку за всіма кредитними картками та розстрочками на період воєнного стану знижено до 1.6% на місяць.

У разі прострочення ми не нараховуємо штрафи/пені, не виносимо інформацію про прострочення в бюро кредитних історій. Ви можете погашати заборгованість у міру ваших можливостей.
Проблема вирішена
Ni Ko 2 травня 2022, 15:04
Користуюсь послугами банку роками. За рокі ніразу не прострочував платежів по кредиту, відношусь до такого відповідально, банк заробив на мені тисячі долларів.
В умовах війни важко десь заробити гроші, щоб надалі справно оплачувати кредит.
Що зробив банк, зняв відсотки з того ліміту що лишився і далі знімає нижче ліміту, тобто створює подвійний мінус на картці. Наскільки це законно не знаю, але геніальне рішення…
Неочікував такої поведінки банку, має бути якась адекватність, заробляєш на людях надприбуткі, то в тяжкі часи дай можливість оправитись клієнту щоб він надалі міг справно оплачувати кредити і приносити прибуток банку, ніж задавити його і втратити назавжди.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2022, 16:52
Ми розуміємо всю складність ситуації, саме тому відсоткову ставку за всіма кредитними картками та розстрочками на період воєнного стану знижено до 1.6% на місяць.
Щоб виконувати зобов'язання перед нашими вкладниками, ми продовжуємо списувати відсотки за користування кредитним лімітом та платежі за послугами «Розстрочка/Покупка частинами/кредит готівкою»
У разі прострочення ми не нараховуємо штрафи/пені, не виносимо інформацію про прострочення в бюро кредитних історій. Ви можете погашати заборгованість у міру ваших можливостей.
Dexaltat 2 травня 2022, 12:54
Хочу выразить благодарность поддержке за решение проблемы и быстрый возврат средств. Нужно было скинуть человеку деньги через shake to pay, но автоматом средства ушли на чёрную карту. Если я не ошибаюсь, то выбора на какую карту отправлять нет. Хотелось бы исправить эту мелочь.
А так, банк решил быстро мою проблему, спасибо!
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2022, 16:49
Благодарим за отзыв! Будем совершенствоваться
Проблема вирішена
Назар Пронь 2 травня 2022, 10:29
25 квітня, на білу карту було переводено 110 000 тисяч гривень. Під час спроби скористатись цими коштами, виявилось, що банк заблокував карту. Як пояснювали консультанти причиною блокування є ПЕРЕВИКОРИСТАННЯ кредитних коштів (кредитний ліміт був 50 000, використано було 49700. Тобто перевикористання не було.). На запитання чому також заблокована біла карта, отримав відповідь, що згідно пункту 5.23 (якщо є порушення то КАРТКА може бути заблокована до усунення порушень, але жодних порушень по білій картці не було). На запитання до банку чому заблокована біла карта отримав відповідь, що згідно пункту 6.3.1 (що банк має право не розблоковувати карту, хоча я так і не отримав причини блокування білої карти). Консультант сказав, що вони можуть перевести кошти з білої карти на чорну (в сумі 50 700, щоб погасити заборгованість) і тоді протягом доби біла карта буде розблокована. Після переведення коштів і доби очікування, отримав відповідь, що розблокування буде тільки після 1 квітня, коли будуть списані відсотки за користування кредитним лімітом.
Щераз попросив назвати причину блокування білої карти, і цього разу зявилась нова причина 6.3.6 (надходження незрозумілих коштів, або сумніви, що карта використовується клієнтом, НІЯКИХ запитів про уточнення походження коштів не було отримано.)Я попросив вивести кошти з білої карти на карту іншого банку, відповідь отримав, що це НЕМОЖЛИВО. 1 квітня звязався з консультантом сказали очікувати, очікував до 2 квітня, знову звязався з консультантом 2 квітня знову сказали чогось очіуквати. Після дзвінку в банк отримав відповідь, що банк вирішив припинити обслуговування як клієнта (напевно причина, що клієнту не сподобалось безпідставне блокування коштів білої карти на тиждень), і отримав відповідь, що тепер виявляється стало МОЖЛИВИМ виведення коштів білої карти на карту іншого банку (хоча декілька днів назад це було НЕ МОЖЛИВИМ). Якщо когось цікавить є збереженні переписки з консультантами банку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2022, 20:01
Звертаємо вашу увагу, що Банк діє в рамках Умов та Правил обслуговування клієнтів:

6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки, надати розпорядження про вилучення Платіжної картки і приймати для цього всіх необхідних заходів: ● в разі невиконання або неналежного виконання клієнтом зобов'язань, передбачених Договором; ● в разі підозр на несанкціоноване використання Платіжної картки; ● і в інших випадках на розсуд Банку.

6.3.7. Відмовити клієнту у проведенні операції з використанням Платіжної картки, а також блокувати дію Платіжної картки без попереднього повідомлення клієнта і на власний розсуд, якщо: ● в Банк не надійшов документ, необхідний для проведення операції і оформлений відповідно до вимог законодавства; та/або ● операція суперечить вимогам законодавства та/або Договору; ● в разі невиконання клієнтам зобов'язань, передбачених Договором; та/або ● запитувані Клієнтом послуги/операції не передбачені Тарифами Банку або у Банку відсутні технічні можливості щодо їх надання/проведення; та/або ● і в інших випадках на розсуд Банку
.
На даний момент, після погашення заборгованості, ми очікуємо від вас заяви на виведення коштів з картки
Проблема вирішена
Bclub2940004 2 травня 2022, 9:08
27.04 мне добрые люди скинули 800$ на специально открытую в монобанке долларовую карточку.
Монобанк зачислил их на гривневую по курсу 30, ссылаясь на запрет продажи валюты.
Я не просил купить валюту!!! Мне валюту перечислили! И я не просил ее продавать!!!
Поузнавал у знакомых, у кого есть валютные карты в ПриватБанке — там такие махинации с валютными картами не делают. Если скинул контрагент 800$ — то они заходят на долларовую карту в долларах!
Зачем вы делаете такие махинации с валютой? Есть проблемы с зачислением валюты на карту? — сделайте отказ отправителю. Пусть ему деньги вернутся! Зачем молча ее конвертировать в гривну по удобному вам курсу?
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2022, 14:48
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Данные переводы происходят путем продажи и покупки валюты: при отправке сумма конвертируется в гривну и получателю предлагается выбор, на какую карту зачислить платеж — гривневую или валютную. При зачислении суммы на валютную карту, производится покупка валюты. Так как на текущий момент НБУ ввел запрет на покупку валюты, средства автоматически зачисляются только на гривневую карту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0688755829 1 травня 2022, 21:57
Подала заявку 25 Марта, на получение 6500, прошло уже больше месяца, денеги так и не пришли
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2022, 14:38
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
NoName29 1 травня 2022, 18:27
Очень удобно пользоваться приложением данного банка. Очень надеюсь, что с ним будет все ок и войну он переживет и после запустят много новых крутих дополнений. :)
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 травня 2022, 20:56
Благодарим, что нашли время и оценили нашу работу! Ваша поддержка очень важна для нас и мотивирует нас работать еще лучше :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 травня 2022, 11:17
Відгук зарахований (на 02.05.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Andry22 1 травня 2022, 17:25
Відмовили в обслуговуванні, з яких причин невідомо
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 травня 2022, 20:49
Дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити Клієнту у випуску картки, а так само в наданні / відновленні кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин відповідно до пункту договору 6.3.1.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wowlover7 1 травня 2022, 13:36
Приблизно 28 березня замовив в Дiя 6500 епiдтримки. Досi не отримав.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 травня 2022, 21:02
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Максим Самохін 1 травня 2022, 11:58
За більш ніж чотири роки користування вашим банком я часто користувався вашими кредитними коштами і завжди вносив всю сумму обов’язкового платежу щоб не вийти з пільгового періоду. Вперше в квітні я не встиг внести сумму пільгового періоду в розмірі 1521.37 грн. Я розумів що мені повинні були нарохувати відсотки 1.6% з сумму 1521.37, але ви списали всю заборгованість моєї картки в період з 12.03 по 30.04 в сумі 310.58 грн. Мені не зрозумілий період з 12.03, а не с початку місяця як завжди. Чому не було списано і проінформовано 01.04 сумму заборгованості за березень? Тобто 12.03 був скасований пільговий період і почались нараховуватись відсотки щоденно на всю сумму заборгованості. Пільгового періоду вже не існує!
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 травня 2022, 15:25
Після того, як починаєте користуватися кредитним лімітом. Банк надає можливість користуватися пільговим періодом, тоді буде необхідно витрачену суму в одному місяці внести до кінця наступного.
Або можете скористатися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця потрібно буде внести мінімальний платіж (4% від суми боргу, але не менше 100 грн). На заборгованість нараховуватимуться відсотки за ставкою 3.1% на місяць (з 01/04 по 1,6%).
Якщо ви почали користуватися пільговим періодом у березні 12-го, значить суму боргу, яка була на 31/03, потрібно було внести до 30/04.
Якщо ви не погашаєте до останнього дня місяця суму заборгованості минулого місяця повністю, пільговий період не діє, і на всю суму заборгованості нараховуються відсотки від дати початку використання кредитних коштів (не на залишок заборгованості).
Таким чином відсоток був списаний за березень та квітень
У розшифровці, вказується як це відбувається( на яку суму заборгованості, який відсоток був нарахований і за який період)

Якщо ви виходите із пільгового періоду, відсотки нараховуються щодня на максимальну суму заборгованості на день.
Наприклад
1 числа протягом дня ви витратили 5000 грн, тоді буде нараховуватися на цю суму.
До 5-го числа ви не витрачали кредитний ліміт. 5-го числа ви витратили 3000 грн., тоді буде 5000+3000 грн. = 8000. Буде налічується на 8000 грн.
Якщо ви внесли 20 числа 4000 грн., тоді 8000-4000 грн. = 4000 грн., відсотки нараховуються 21 числа на 4000 грн.
За формулою сумарно на місяць за ставкою 3.1% у березні та за ставкою 1,6% з квітня.
Наприклад:
Сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,1 (або 1,6%) * 12/365/100
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів на рік);
• 3,1 (або 1,6%) – щомісячна відсоткова ставка згідно з тарифами;
• 12 – постійна величина (кількість місяців на рік).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andrey1556 30 квітня 2022, 10:16
20 квітня через Дію подав заявку на отримання допомоги українцям, де ведуться бойові дій. Але грошей на картку Монобанку я досі так і не отримала. Прикро
monobank
Відповідь банку
30 квітня 2022, 15:15
Якщо є повідомлення про успішну реєстрацію заяви, отже, Мінсоцполітики її прийняло та кошти зараховують.

Щойно кошти будуть перераховані в банк, ми зарахуємо їх на ваш рахунок, який ви вказали під час подачі заяви.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
userhome 30 квітня 2022, 2:22
Читаю отзывы и замечаю контору «Монобанк» в разделе банки, такие фразы — ответ банка. Плз «Монобанк» предоставте Ваш МФО и лицензию на ведение банковской деятельности от НБУ. Возможно это ошибка, но на сайте НБУ где МФО — 322001 это АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УНІВЕРСАЛ БАНК».
monobank
Відповідь банку
30 квітня 2022, 15:09
monobank — проект, который возник в рамках сотрудничества Universal Bank с командой Fintech Band
Так как monobank это проект Universal Bank, то соответственно и лицензия ПАО«УНИВЕРСАЛ БАНК» Лицензия НБУ № 92 от 10.10.2011
Anyway123 29 квітня 2022, 18:48
Здравствуйте я второй месяц требую прошу закрыть счёт моего сына, в вашем банке предоставляли все фото поступления денег на ваш банк, и в течение двух месяцев мне как робот повторяют ожидайте ожидайте.Что у вас за банк такой мало того что с 14 лет открываете счета детям, нужно жаловаться чтобы у вас не было такой услуги, так вы не закрываете по требованию клиента этот счёт.Как от вас избавиться как моему сыну перестать быть клиентом вашего ужасного банка?
monobank
Відповідь банку
30 квітня 2022, 15:06
В Монобанке можно оформить карту без кредитного лимита (т.е. дебетную), при достижении 14 лет, а получить кредитный лимит на карту можно только при достижении 18 лет.
https://www.monobank.com.ua/umovy

Согласно Гражданского кодекса Украины, п. 4, статья 32 — Неполная гражданская дееспособность физического лица в возрасте от четырнадцати до восемнадцати лет предполагает самостоятельно заключать договор банковского вклада (счета) и распоряжаться вкладом, внесенным им на свое имя (денежными средствами на счете).
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15
Svitlana14 29 квітня 2022, 15:41
Перечислили гроші з є підтримки магазину, який не працював на той момент, я залишила заявку на відміну транзакції, вже пройшло 2 місяці, а результату немає.
monobank
Відповідь банку
29 квітня 2022, 17:34
Очікуємо від торгової точки повернення коштів
Зі свого боку ми звернулися до магазину й зробили все, щоб кошти вам повернути
Сподіваємося, що кошти будуть зараховані якомога швидше
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
serhii2733 28 квітня 2022, 17:29
23 березня подав заяву на отримання коштів по програмі єПідтримка 6500 гривень та станом на 28 квітня коштів ще немає
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 квітня 2022, 20:09
Для перевірки даних, написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
andriidiachenko 28 квітня 2022, 15:58
Впачетления о банке в целом положительные, но в последнее время проигрывает конкуренцию. Являюсь владельцем премиум IRON карты, около года средства за обслуживание не списывались. На данный момент, в не самое подходящее время, начали списывать 750 грн/мс за обслуживание карты. Не скажу что это критично, да и я не любитель «халявы», но в любом случае решение не самое лучшее. Прошу заметить что качество услуг в связи с военными действиями ожидаемо стало хуже. Ситуация номер 2. В довоенное время банк предоставил мне кредитный лимит в 100 000 грн, я им пользовался, это действительно удобно. Всегда погашал задолженность в срок, никогда проблем с этим не было. В итоге после начала войны банк понизил кредитный лимит со 100 000 грн до 70 000 грн. Причин понижения в разговоре с менеджером мне не назвали. Я настроен только на повышение кредитного лимита, а не на его понижение. Для этого имею все необходимое в виде подтвержденного дохода и своевременного погашения задолженности без всяких дополнительных для себя же процентов. Даже в государственном ПриватБанке, которым я практически не пользуюсь, у меня лимит выше чем в Монобанке, которым я пользуюсь повседневно. В общем и целом не совсем понятна мне политика по отношению к клиенту.
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 квітня 2022, 17:58
Лимит по картам пересчитывается ежедневно автоматически. Система учитывает более 1000 параметров.
Если система получает дополнительную информацию это может повлиять на размер лимита.

Всем клиентам, у которых был размещён IRON-депозит по состоянию на дату 19.02.2021 было автоматическое льготное обслуживание железной карты до 28.02.2022 года.
Затем клиентам применен стандартный тариф обслуживание железной карты (750 грн в месяц).

Мы прекрасно понимаем, какая сейчас сложная ситуация, при этом мы же хотим обратить ваше внимание на привилегии, которые не теряют своей ценности даже в такое время:
вы имеете две карты платежных систем MasterCard и VISA наивысшего ранга;
быстрая и человечная служба заботы 24/7, консьерж монобанк и платежной системы VISА, который готов свернуть горы, ради решения вашего вопроса. В условиях войны мы выполнили уже тысячи заказов по организации и доставки продуктов, товаров и лекарств, средств первой необходимости. А также поиск всей необходимой информации в условиях войны;

Мы стараемся сохранить комфортные условия обслуживания для всех клиентов банка, при этом выполняя свои обязательства и верим в победу
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Skorpion2022 28 квітня 2022, 13:59
31 березня подав заяву на отримання коштів по програмі є підтримка 6500 гривень станом на 28 квітня коштів ще немає.
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 квітня 2022, 17:12
Для перевірки даних, написали вам в особисті повідомлення
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleh Hello 27 квітня 2022, 22:14
Разочарован МоноБанком!
Вроде бы самый передовой банк в Украине, был единорогом в уе, не закрыли кредитную линию, как другие банки во время войны, постоянные рекорды, вроде бы все отлично.
Но вот скотились!
Заблокировали карту изза превышения лимита уже 5 дней. Все необходимые документы предоставил. Объяснил детально с ссылками на МинФин, что такое ОВГЗ и купон, какая формула и т. п.
И все равно цинично тянут с решением, чтобы в следующем месяце провести все операции по старому лимиту — «нам очень жаль, что контакт с банком доставил вам негативные эмоции».
Невозможно дозвониться теперь на горячую линию, вероятно, забанили, чтобы не надоедал.
Действительно, очень жаль!
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 квітня 2022, 17:05
Для уточнения информации по этой ситуации, написали вам в личные сообщения
Nashu 27 квітня 2022, 20:27
Не советую продолжать отношения с данным банком. Период военных действий. Я студентка. Связи с родителями нет, они в Мариуполе. Есть кредит на черной карте. Переслали знакомые помощь на белую карту.

! Монобанк заблокировал доступ к картам!

В тех.поддержке сказали, что решили прекратить сотрудничество и не хотят выводить деньги с белой карты. И чтобы вывести данные средства, мне необходимо погасить долг…
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 квітня 2022, 12:41
Для уточнения информации, написали вам в личные сообщения
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MELenaK 27 квітня 2022, 15:03
Наприкінці березня через Дію подала заявку на отримання допомоги українцям, де ведуться бойові дій. Але грошей на картку Монобанку я досі так і не отримала. Прикро.
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 квітня 2022, 21:09
Для уточнення даних, написали в особисті повідомлення

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.8 42.1905
EUR 49.25 49.7488
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.8 42.1905
EUR 49.25 49.7488
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝