Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Віталій Ішкевич 3 листопада 2022, 7:50
Розбив банку 02.10.2022 в 11:15. Вивід коштів вказав на білу карту. Сьогодні вже 03.10.2022 8:00. Грошей так і не має. Банк ніяк не хоче допомогти, чекайте чекайте чекайте. Гроші потрібні вже, а я їх не можу отримати добу.
monobank
Відповідь банку
3 листопада 2022, 12:22
Приносимо вибачення за незручності
Дійсно, на жаль, вчора була складність, через яку кошти не зараховувалися після закриття банки
Працюємо над вирішенням складності, постараємося якомога швидше вирішити
Проблема вирішена
bron1176 2 листопада 2022, 21:54
Сьогодні закінчився строк виплати облігацій.
В додатку було зазначено, що це 02.11.2022
Зараз, банк змивається, що це не так
В службі підтримки навіть не відповідають на прості питання
monobank
Відповідь банку
3 листопада 2022, 12:21
Шкода, що у вас склалася така думка
Так як ОВДП це цінні папери держави, коли термін закінчується, держава викуповує свої облігації назад, а натомість виплачує власникам номінальну вартість
Коли банк отримує кошти, вони зараховуються на рахунки клієнтам протягом 2 банківських днів, починаючи з наступного дня, після отримання коштів банком (згідно з договором), але стараємося, щоб кошти надійшли на ваш рахунок якомога швидше
bn4 2 листопада 2022, 16:24
Обратился в поддержку по поводу транзакции, которая не прошла, но отображалась в выписке. Некомпетентная сотрудница не придумала ничего лучше, чем разлогинить меня из приложения без моего согласия, не удостоверившись, что я помню PIN-код. В итоге транзакцию так и не провели, и я остался без доступа в приложение — я всегда входил по отпечатку пальца, PIN-код не запоминал.

Всего-то нужно было меня предупредить, чтобы перед разлогиниванием я сменил PIN-код на новый, который я буду знать. А теперь они требуют для восстановления доступа геолокацию и видеоверификацию с моим лицом.

То есть по факту, воспользовавшись ситуацией, поддержка разводит меня на передачу дополнительных биометрических данных обо мне, хотя этого можно было избежать, если бы сотрудник поддержки предупредил о своих действиях или если бы транзакция не зависла в первую очередь.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 листопада 2022, 17:27
Простите, что вы столкнулись с такой ситуацией при работе в нашем приложении.
Возможны сложности на нашей стороне, которые могут сказаться на работе с приложением, отражением и проведением платежей.
Наши специалисты работают, чтобы поскорее все исправить.
Также мы всегда стараемся предоставлять только качественный сервис. Поэтому мы передали ваши обращения в службу поддержки на проверку качества проведения диалога и примем соответствующие меры.
Lolik1837 1 листопада 2022, 18:18
В приложении Монобанка увидел такую услугу как приобретение краткосрочных долларовых облигаций под 3,71%. Решил попробовать и приобрести. Но не тут то было.

Купить облигации можно только оплатив их с долларовой карты Монобанка. И даже если у вас с головой хватает гривны на счете вы не можете пополнить долларовую карту.

И как мне объяснили в «службе поддержки» алгоритм для покупки долларовых облигаций такой — мне, имея гривну в Монобанке, надо снять ее наличными, потом с этими наличными пойти в кассу банка партнера (Универсал или, А банк), купить наличный доллар (это при условии, что он будет в кассе) и потом тут же этот доллар положить на счет валютной карты и только потом купить валютные облигации в приложении Монобанка.

Дорогой Монобанк, скажите- а зачем мне нужны физические долларовые бумажки, если я тут же положу их на счет? И опять же — мы вроде как в 21 ом веке живем, но зачем-то надо снимать наличную гривну, тащиться с ней в кассу банка, выстоять там в очереди, что бы купить опять таки наличный доллар (это если он еще есть в кассе), который мне и в руках держать не надо.

Вы рекламируете продажу валютных облигаций, но на деле получить эту услугу — реальная проблема
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 листопада 2022, 14:03
В приложении monobank облигации можно купить в гривне, долларе и евро.
Процесс покупки валютных облигаций проходит с валютной карты ( USD — USD, EUR — EUR)
Пополнить гривной валютную карту нельзя, так как такая покупка валюты запрещена согласно постановлению НБУ.
Вы можете пополнять валютную карту наличными в валюте в кассах Универсал Банка, Укргазбанка и А-банка.
Покупка валюты осуществляется непосредственно в кассе. Так как банкам разрешено продавать только валюту из оборота. То банк может продать лишь ту сумму, которую сам ранее купил у населения.
KaterinaOd 1 листопада 2022, 15:18
Відкрила депозит у серпні в рамках обмеженої суми НБУ на 3 місяці, за договором зазначено, що можу отримати валюту після закінчення цього періоду готівкою в касі банку/банків-партнерів. В результаті, коли настав час виплати — виявилося, що валюту вони можуть замовляти лише у певні банки у 3 міста України, решта клієнтів має самі шукати наявність грошей у банках-партнерах (була дуже щаслива об'їхати пів міста, витратити близько 2,5 годин і так і не отримати свої ж кошти).
В договорі не було вказано НІЧОГО про те, що готівкою на замовлення можна отримати лише в Києві, Дніпрі і Львові.
Тобто я кладу свої гроші на 3 місяці, розраховую отримати валюту, а отримую знову ту ж саму гривню. Навіщо тоді взагалі цей депозит анонсувати, якщо він по факту працює в 3 містах і якщо пощастить знайти валюту (а це не маленька сума, і можно зняти одрузу тільки все, частково ніяк), то ще десь, але це дуже навряд.
Раніше ніколи не було питань до банку, але нажаль зараз велике розчарування. Втрачені 3 місяці і нерви.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 листопада 2022, 15:45
Для перевірки інформації щодо замовлення валюти, написали вам в особисті повідомлення
Полезный комментарий
KaterinaOd 4 листопада 2022, 12:12
В той же день зв’язався співробітник банку, протягом 2х днів питання було вирішено, гроші з депозиту отримали. Дякую, сподіваюсь в подальшому на позитивний досвід з банком, як було й раніше)
alenywka13 1 листопада 2022, 9:22
Вчера 31.10.2022 около 17.15 сделала перевод на карту, деньги не пришли до сих пор как сообщает владелец карты, хотя в службе поддержки сказали что с ихней стороны платёж прошёл. Открыть квитанцию не получается, и что теперь делать не пойму…
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 листопада 2022, 14:29
Для уточнения данных, написали вам в личные сообщения
Diggabit 31 жовтня 2022, 23:12
31.10.2022 близько 17.15 через термінал Ibox поповнив свою карту Монобанку. Проте кошти мені не прийшли. Звернувся в підтримку — сказали якісь збої і вони вирішують питання. О 19.25 співзасновник Монобанку Гороховський написав, що проблеми вирішено. А гроші так і не повернулись.
Підтримка Ibox не відповідає. Що робити — гарне питання. Але думаю, що я далеко не один з таким прецедентом.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 листопада 2022, 11:39
Для перевірки інформації, написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
Олег Долиняк 31 жовтня 2022, 21:07
На бінансі було оголошеня на продаж гривні
Тобто переказ з гривня на іншу картку в гривні
Сталася така ситуація покупець перевів кошти на мою картку асаме 1200 грн і я підтвердив отримання коштів на бінансі
Апотім якимось чино ті кошти повернулися відправпикові
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 листопада 2022, 12:11
Для уточнення інформації, запитали дані в особистому повідомлені
Ilona1996 31 жовтня 2022, 15:18
Відділення за адресою: Дніпро, Запорізьке Шосе, 62-К
Здравствуйте, хочу обратиться по поводу банка, по началу была очень довольная этим банком.
Но сейчас с данной ситуацией в стране, есть некоторые проблемы по погашению кредитного лимита.
Я сейчас нахожусь без работы уже на протяжении 2 месяцев, и сейчас нахожусь на лечении.
Все мои родственники и друзья помогают мне оплачивать жилье и платить на мое лечения.
Я обратилась в банк с просьбой как-то или уменьшить мне процент или взять какой то отпуск.
Потому что в данной ситуации, не могу оплачивать даже минимальный платеж.
На что мне банк ответил, мы не можем ничем помочь, вам нужно платить чтобы у вас не было, дальнейших проблем с кредитной историей.
monobank
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 18:01
Понимаем, что в текущих условиях выполнить обязательства по кредиту — не самая простая задача
Обращаем ваше внимание, что сейчас мы не списываем штрафы при невнесении минимального платежа
Поскольку у нас есть обязательства перед вкладчиками, мы вынуждены проводить списания по кредитным продуктам
Уверены, что в скором времени все наладится и мы с вами вернемся в стабильность!
KaterynaSh 31 жовтня 2022, 9:57
Мої відносин з моно тягнуться ще з перших років роботи цього банку. Раніше всім рекомендувала цей банк оскільки він був супер зручним та лояльним, зараз починаю шкодувати…
До початку війни у мене були доступні доволі значні суми на оплату частинами та кредитними коштами, але десь в середині літа я вирішила їх закрити оскільки витратила картку. Наразі я відновила картку і вирішила знову відкрити собі ліміти і купити техніку, але моно мені відмовив, навіть не дивлячись на відкритий депозит у цьому банку, на офіційну зарплату та відсутність жодних прострочень по платежам.
monobank
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 12:46
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GGoncHarova 30 жовтня 2022, 21:18
Напевно всі коли небудь потрапляли на шахрая ось і я попала.Гроші скинула, ні товара, ні грошей.На сайті ОЛХ продає різний товар, навіть має рейтинг хорошого продавця, та навіть доставки має (ну це вже згодом стало зрозуміло як набились ці доставки та хороший рейтинг) Карта монобанка 5375 4114 0788 3359 (5375411407883359) Надіюсь це допоможе комусь зберегти кошти.
monobank
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 12:23
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Полезный комментарий
GGoncHarova 2 листопада 2022, 19:28
Завдяки швидкому реагуванню Монобанк та сайту ОЛХ проблема вирішена .Дякую за допомогу
Проблема вирішена
Виктория Музалевская 30 жовтня 2022, 10:47
16 октября звонила в службу поддержки Монобанка, оператор сказал, что комиссия при снятии личных средств составляет 0,5%.
Сегодня оказалось, что комиссия в итоге 0,9%…
При общении в мессенджере с сотрудником Монобанка выясняется, что данный процент за снятие действует с 1.09!
monobank
Відповідь банку
30 жовтня 2022, 12:15
Приносим извинения за эту ситуацию
Действительно, с 01.09 была изменена комиссия с 0,5% на 0,9%
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
a1ekspro123123 29 жовтня 2022, 13:14
Мобильное приложение удобное.
Техподдержка отвечает быстро и по делу.
Скрытых платежей, комиссий нет.

Все познается в сравнении. Когда пользуешься мобильными приложениями других банков, тогда разница действительно чувствуется как «небо и земля».

А когда стало возможным покупать облигации и валюту, это было круто и удобно.
Спасибо команде Монобанка. Развивайтесь дальше.

Единственный недостаток, сложность снимать валюту с депозитов через А-банк. В банке не всегда есть валюта для выдачи ((
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 жовтня 2022, 15:52
Спасибо за ваш отзыв!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alians72 28 жовтня 2022, 15:12
Заказал депозит валютный на 11 ноября хотя сегодня 28 октября ответ банка такой З приводу зняття.Наразі є заявка для замовлення коштів для зняття з депозиту на суму 1330 доларів.
Замовлення обробляються в порядку черги. Заявка на 11.11 ще знаходиться в роботі. Якщо будуть зміни щодо замовлення — ми з вами зв’яжемось за один робочий день до дати замовлення.Какая то очередь и прикрываются военным положением проблема доставки в отделение Киева.
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 жовтня 2022, 20:32
Нам очень жаль, что данный процесс заказа валюты, вызывал у вас негативные эмоции.
Стараемся сделать все возможное, чтобы валюта была во всех отделениях, однако война вносит свои коррективы
Мы делаем заказ валюты на отделение, но если будут изменения заказа, мы связываемся с клиентом за один рабочий день до заказа.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TMUkraine 28 жовтня 2022, 12:24
Добрий день. Хочу залишити відгук стосовно роботи даного закладу під час російської агресії. На початку війни їм було запропоновано закрити кредитну картку з невеликою знижкою — вони відмовилися і почали шантажувати якимись бюро, намагаючись заробити ще більше. Дана установа прямо або приховано займається лихварством, добиваючи людей з іншої сторони, вимагаючи відсотки не надаючи домоміжних умов реструктуризації і т д. Мною було визначена юридично чітка позиція щодо таких дій. Були помічені факти обману зі сторони працівників та неповаги факти яких будуть зазначені на судовому засіданні. Хочу зазначити, що з огляду на таку поведінку ви не отримаєте від мене ні копійки, а лише і тільки після судових рішень.
Ваші дії класифікуються як заробіток на біді. Усі ваші шаблонні відповіді, написи, фрази більше не працюють.
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 жовтня 2022, 14:36
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
Звертаємо вашу увагу, що зараз ми не списуємо пені, штрафи та неустойки при невнесенні мінімального платежу.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
Man2019 27 жовтня 2022, 12:22
Маю борг перед монобанк, зателефонували та запропонували реструктурізацію за умови внесення 10% боргу, надіслали цю пропозицію в мобільний додаток. На моє прохання вислати умови договору реструктурізації — відмовили та сказали, що це можливо тільки після внесення платежу боргу 10 відсотків. Вніс платіж. Відповідь від монобанк — незараховано платіж. Внесіть ще 10% і тоді розглянемо це питання знов. Маю сподівання що це всьго ж людський фактор деяких співробітників і питання буде вирішене на рівні керівництва. Але виглядає як простий розвід і це в СКРУТНЕ СТАНОВИЩЕ ПІД ЧАС ВІЙНИ ((Дуже розчарований таким ставленням від монобанку. І все ж сподіваюся що це якась технічна помилка та непорозуміння та ситуація буде вирішена позитивно. Попереджаю, будьте обережні під час таких пропозоцій від монобанк!
monobank
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 12:56
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Колеги написали вам в месенджері
alians72 27 жовтня 2022, 12:04
11 ноября заканчивается депозит в валюте позвонил на горячую линию сделал заявку на Бажана 26 в отделении юниверсал банка сотрудник ответил что может удовлетворить заявку только 17 ноября. Тогда подобрали отделение на Саксаканского и сделали заявку.Проблема что отделение далеко и в нужном отделении на дату окончания депозита нет валюты.
monobank
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 12:52
Приносим извинения за доставленные неудобства
Стараемся сделать все возможное, чтобы валюта была во всех отделениях, однако война вносит свои коррективы
Проблема вирішена
Игорь Рябинин 27 жовтня 2022, 9:37
Закончился депозит и хотел его снять в Харькове в отделении А-Банка на пр. Александровский 91. В приложении пишет выберите отделение. Смотрю на карте, ближайшее это Киев. Звоню в поддержку. Говорят неважно, выбирайте любое. Ок, выбираю Киев. Пишет «Для подготовки денег, нам надо 2 дня. Выберите число.» Ближайшее через 4 дня. Снова звоню в поддержку. Говорят выбирайте любое число, главное вам придет код, с которым можете в кассе снять. ОК. Приезжаю в 9.00 к отделению. Стоит очередь из бабушек, человек 50 за какими-то выплатами. С боем и проклятиями прорываюсь к операторам, чтобы узнать. Говорят денег нет, приходите после 14.00. Жду.
monobank
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 12:46
Понимаем, что ситуация неприятная
Мы можем заказать сумму в отделение, но уже на ноябрь
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlionaRudenko26 25 жовтня 2022, 14:46
Продает товар в телеграмме. Просит оплату 50%. После оплаты удаляет переписку и не отвечает на смс. Когда с других номеров пишу, то отвечает, но когда пишу что бы вернул деньги сразу блокирует.
Пишу номер карты, что бы больше никто этому человеку не отправлял деньги на перед.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 жовтня 2022, 18:16
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Heti555 25 жовтня 2022, 13:55
Маю рахунок ФОП, користувався картою у сфері консалтингу та послуг, використовував чорну карту. Не проводив операції із валютами жодного разу. Інколи перевищував ліміт на транзакції по чорній карті, однак старався його не перевищувати. В якийсь момент постійно хтось почав звертатися в підтримку Монобанку, давати їм мій номер карти, і просто пишуть що знайшли мою карту, пишуть номер карти — а банк блокує. Я задовбався її розблоковувати, тртмаючи її в руці, просіть фото карти або ще щось, або через верифікований метод звертання. А на днях взагалі закрили всі рахунки. Я розчарований. Піду ваш Monobeer бомжам віддам.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 жовтня 2022, 18:03
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝