Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не лояльне відношення до громадян, військовослужбовців.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
OleksandrUA 25 січня 2023, 18:11
1. Попередньо був клієнтом банку, але з особистих причин закрив рахунки майже у всіх відділеннях банків, на час перебування на нульових позиціях.
2. Після отримання поранень та під час перебування у лікарні намагався відновити та зареєструвати віртуальну картку в монобанк.
Зв’язався щ операторами банку, через чат.
Я: «Доброго дня, чи можливо відкрити звичайну віртуальну картку в банку повторно?»

monobank: «Так, ви можете відкрити карту повторно.»

Я: «Як це зробити якщо я знаходжусь у лікарні і в мене немає з собою фізично паспорту, є з собою військовий квиток?»

monobank: «Пройти реєстрацію вам можна за наступними документами: Військовий квиток + ІПН» Попрошу, щоб ви надали в чат фото наступних сторінок військового квитка: 1, 4−5 и 26, та фото вашої довідки ІПН"

Я: надаю фото документів

monobank: Займаюсь вирішенням вашого питання, як тільки буде інформація — зможу надати вам відповідь. Протягом доби дані буде оновлено.

(Через добу)

Я: Доброго дня, у вас є інформація щодо заявки на отримання картки?

monobank: Прошу уточнити, а що зараз у вас в застосунку моно?

Я: В додатку пишуть щоб звернувся у точку видачі або купити у магазині. Мені потрібна лише віртуальна картка.

monobank: Все правильно, реєстрація завершена. Але для ВАС НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА віртуальна карта, тому потрібно отримати її на точці видачі.

Я: Я зрозумів, дякую, буду звертатись до іншого банку.

monobank: На жаль, проте функція віртуальних карток доступна не для усіх клієнтів.
Рекомендуємо вам поки що отримати карту в будь-якій точці видачі. Видача займе трохи більше 5 хвилин вашого часу.

Якщо людина перебуває в лікарні та вона фізично не може звернутись до відділення видачі, то навіщо проходження реєстрацій, надання документів, фото, селфі, перевірки дія і т.п., якщо віртуальну картку все рівно не видають? Одразу повідомляйте, що віртуальну картку онлайн не можна отримати, якщо ви «звичайна» людина.
monobank
Відповідь банку
25 січня 2023, 18:59
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації

Коментарі - 31

+
+48
OleksandrUA
OleksandrUA
25 січня 2023, 20:00
#
Не бачу сенсу уточнення інформації. Оператори вчора протягом години реєстрували інформацію і все уточнювали. Сьогодні ж повідомили, що не можуть відкрити віртуальну картку. Нажаль, як я зрозумів, що коли займаєшся підприємницькою діяльністю та постійно проводиш операції то банк йде тобі назустріч. А коли вимушено йдеш на війну, то відношення змінюється не в кращий бік.
+
0
Три літри
Три літри
25 січня 2023, 21:51
#
Якщо людина перебуває в лікарні та вона фізично не може звернутись до відділення видачі, то навіщо проходження реєстрацій, надання документів, фото, селфі, перевірки дія і т.п., якщо віртуальну картку все рівно не видають?

Якщо оператор наперед не знає чи буде доступна віртуальна карта то що він повинен сказати?

Нажаль, як я зрозумів, що коли займаєшся підприємницькою діяльністю та постійно проводиш операції то банк йде тобі назустріч. А коли вимушено йдеш на війну, то відношення змінюється не в кращий бік.

Сам вигадав, сам образився на вигадане.

Оформлював картку батьку, який просто пенсіонер, ні на яку війну він не ходив — так теж оформлювали через візит у точку видачи. Яка до слова знаходиться в іншому місті. З'їздили, все ОК, ніхто нас не з'їв.

+
+48
OleksandrUA
OleksandrUA
25 січня 2023, 23:07
#
Вигадати можете ви тільки самі собі щось. Якщо ви бот чи оператор того ж кол центру тоді відповідати не було потреби. Є Інтернет банкінг, є віртуальна картка. Чомусь мені в іншому банку за 20 хвилин в онлайн режимі відкрили картку без будь-яких проблем. А цей банк завдяки таким операторам як ви, х часом припине існування.
+
+1
Три літри
Три літри
25 січня 2023, 23:15
#
Вигадати можете ви тільки самі собі щось.

Ця фраза саме для тебе, Олександр.

Є Інтернет банкінг, є віртуальна картка. Чомусь мені в іншому банку за 20 хвилин в онлайн режимі відкрили картку без будь-яких проблем.

Тому що це інший банк з іншими правилами. В деяких банках взагалі не існує віртуальних карток — ти ж не будешь писати відгук з ниттям «чому Скайбанк не відкриває мені віртуальну карту коли інший банк відкрив». Принаймі сподіваюсь що не станеш. :D

А цей банк завдяки таким операторам як ви, х часом припине існування.

Твоя чергова видумка лише підтверджує що банк мав підстави не відкривати тобі віртуальну карту вимагаючи фізічного візиту у точку видачи.
+
+33
OleksandrUA
OleksandrUA
25 січня 2023, 23:22
#
А відповіді є ще більшими підставами, щоб зрозуміти що ти сам працівник банку. Щодо правил банку, то оператор повинен їх знати і надавати чітку відповідь. Якщо ти не вивчив правила, то йди вчись

+
0
Три літри
Три літри
25 січня 2023, 23:35
#
А той другий банк що відкрив картку — він справді існує чи це така ж вигадка як працевлаштування мене в Монобанк?

Щодо правил банку, то оператор повинен їх знати і надавати чітку відповідь.

Оператор надав тобі чітку відповідь про те що потрібно для відкриття рахунку. Те що ти не захотів або не зміг приїхати за картою в точку видачи — не проблема банка.

+
+33
OleksandrUA
OleksandrUA
25 січня 2023, 23:42
#
Ні, я залишив коментар не для тебе, а для людей, щоб знали що їх очікує. А ти, як працівник банку просто «бісишся» тому і відписуєш що небудь. Люди повинні знати в яких банках вони можуть розраховувати на відкриття рахунку якщо у них немає можливості «прийти чи приїхати».
Я залишив коментар, відкрив картку в іншому банку, і вже забув про цю подію. Але, ти своїми повідомленнями дійсно хочеш розвинути негативні відгуки по різних сайтах і соц.мережах.
+
0
Три літри
Три літри
25 січня 2023, 23:43
#
Ні, я залишив коментар не для тебе, а для людей, щоб знали що їх очікує.

Від імені усіх людей дякую тобі за таку цінну інформацію

А ти, як працівник банку просто «бісишся» тому і відписуєш що небудь.

А ти як так «бывшая» все ніяк не можеш прийняти той факт що тобі просто треба підійти на точку видачи якщо ти бажаєш відкрити карту — банк хоче пересвідчитись що ти реальна людина, а не хтось хто користується твоїми документами.

Якщо така вимога ображає твою гідність то ще приблизно 60 банків готові повтори цю образу.
+
+15
OleksandrUA
OleksandrUA
25 січня 2023, 23:49
#
Не всі банки заявляють про те, що вони мають можливість оформлення онлайн віртуальної картки. Якщо мені б чітко спочатку повідомили що моно банк не відкриє карту без візиту, я б одразу звертався до іншого банку. Нічого в цьому поганого немає. Правила, якщо є , вони є правила. Але, якщо працівник банку повідомляє що це можливо, отримує документи, реєструє, просить зачекати, а на наступний день тобі кажуть йди у точку видачі, то як це називається?
+
0
Три літри
Три літри
26 січня 2023, 0:04
#
Не всі банки заявляють про те, що вони мають можливість оформлення онлайн віртуальної картки.


То що з того? Більшість банків заявляє про можливість відкриття рахунку. Но це зовсім не гарантує відкриття рахунку: банки цілком можуть відмовити в цьому і чи зроблять вони це — стане відомо лише після того як ти зробиш заявку на відкриття.

З віртуальною карткою так само: те що банк заявляє про можливість її відкрити не гарантує що він відкриє саме віртуальну банку. А з врахуванням попереднього абзацу можливо не відкриє взагалі нічого. Прийми цю реальність як те що сонца встає на сході, а вночі темно.
+
0
OleksandrUA
OleksandrUA
26 січня 2023, 0:14
#
«Прийми цю реальність як те що сонца встає на сході, а вночі темно" — дуже інформативна відповідь. Люди похилого віку та інваліди які фізично обмежені у пересуванні, або тимчасово обмежені, будуть дуже в захваті від таких відповідей від банку. Дуже гарна робота та лояльність.
+
0
Три літри
Три літри
26 січня 2023, 1:04
#
дуже інформативна відповідь

Де ви в цьому речені побачили інформацію? З такими проблемами розуміння не здивуюсь що ви щось не так зробили в якись простій ситуації і це викликало в тих хто обробляв вашу заявку підозру. Надобраніч.
+
0
OleksandrUA
OleksandrUA
26 січня 2023, 10:19
#
Люди коли роблять помилки вибачаються, це і є відмінність людей від тварин. А коли починають знаходити якісь виправдання, говорити, що щось зробили не так, то це ще раз доводить не коректність та не професіоналізм. За всі відповіді ви знаходили величезну кількість причин, шукаючи їх у мені, але не звернули увагу на себе та роботу свого банку. Якщо працівник помилився, то це треба визнати і вибачитись, а не починати на весь світ кричати та виправдовувати свої помилки.
+
0
Три літри
Три літри
26 січня 2023, 13:08
#
Люди коли роблять помилки вибачаються, це і є відмінність людей від тварин.

Ну то вибачься за помилку. Ти ж не тварина. Ти приписав банку упередженне ставлення до віськових хоча насправді банк до віськових ставиться так само як і до інших своїх клієнтів. До слова в лікарні лежать не тільки військові.

Якщо працівник помилився

Працівник ні в чому не помилявся, на відміну від тебе. Можливість відкрити віртуальну карту є, але вона доступна не всім. Від кого саме банк буде вимагати прийти у точку видачи — ані сотрудник, ані навіть сам банк не знає — це рішення приймається в процесі відкриття.
+
+51
Микола Бутковський
Микола Бутковський
26 січня 2023, 17:00
#
Не звертайте увагу на цю людину, подивишись її профіль, можна відразу зрозуміти що це дуже ярий прихильник монобанку, і буде його захищати, знаходячи будь які вигадані аргументи)
+
+3
Anrey12
Anrey12
26 січня 2023, 17:11
#
ані сотрудник, ані навіть сам банк не знає — це рішення приймається в процесі відкриття- чергова маячня, т.я.
-моно це не банк, а проект Універсал-банку.Чи забув?
-працівник на етапі оформлення заявки повинен знати кому-так, а кому-зась.

Ну то вибачься за помилку. Ти ж не тварина- на відміну від тебе, так.
+
+33
Anrey12
Anrey12
26 січня 2023, 11:09
#
Якщо оператор наперед не знає чи буде доступна віртуальна карта то що він повинен сказати?-Якщо не знає, то оператор повинен уточнити про можливість та потім надати точну відповідь.
Підтримці доба знадобилась щоб з`ясувати це лише після другого дзвінка…М-монопофігізм.
+
0
Три літри
Три літри
26 січня 2023, 13:09
#
Можливість є, що саме уточнювати ще?

Он і підтвердження свіже https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/314782/#com4431987
+
+3
Anrey12
Anrey12
26 січня 2023, 13:27
#
Можливість є- але бажання немає у моно.
що саме уточнювати ще?-чи може моно видати тількі вірт.карту, без походу за пластіком.

Ти ж не купуєшь кетчуп замість коньяку?
+
+30
bmp
bmp
26 січня 2023, 10:46
#
Вчора (25.01)без проблем прямо на кухні тестю відкрив віртуальну моно, реєстрація через Дію.
Тепер пішов за пластиком (26.01) в точку видачі(в Україні зараз тривога, і стоїть на вулиці чекає, коли закінчиться, бо точка під час тривоги непрацює)
+
+30
OleksandrUA
OleksandrUA
26 січня 2023, 10:49
#
Так ви не читаєте і не хочете зрозуміти повідомлення.
Якщо ви фізично не можете вийти з лікарні, то як ви прийдете у точку видачі? На це і спрямовано було звернення в банк. Тому і було питання вирішення онлайн. Якщо онлайн не можна відкрити то так треба одразу і вказувати.
+
0
Три літри
Три літри
26 січня 2023, 13:10
#
Якщо ви фізично не можете вийти з лікарні, то як ви прийдете у точку видачі?

А тобі хтось ставить це в вину? Чи вимагає від тебе кинути все і йти кудись?
+
+18
Anrey12
Anrey12
26 січня 2023, 13:35
#
Віталя, вголос 3 рази-Якщо онлайн не можна відкрити, то так треба одразу і вказувати.
+
+30
OleksandrUA
OleksandrUA
26 січня 2023, 13:53
#
Немає сенсу щось пояснювати неадекватну який зараз безпідставно починає знаходити причини, та в образливій формі відписує військовим. Коли б ти був у лікарні після поранення, я думаю тобі б було дуже приємно якби тобі якісь неадеквати відписували в такій формі. Я завжди лояльно відношусь до осіб, які можуть в нормальній формі надати пояснення. Але ти не така особа.
+
+8
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 січня 2023, 0:18
#
Друже, не ганьби військових своєю поведінкою.
Поранненя або наявність військового квитка з посадою не надає ніякого особливого статусу ні в інтернеті, ні в комерційних банках. Більше схоже, що ти цим фактом тупо маніпулюєш
+
0
OleksandrUA
OleksandrUA
27 січня 2023, 18:33
#
Чим саме, поясни мені? В чому ганьба? В тому що залишив відгук про роботу банку чи як? Які саме слова спонукають до ганьби?
+
+8
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 січня 2023, 20:48
#
В тому, що ви вже прирахували себе до обраних, яким особливо не можна відписувати в тій формі, що ім не подобається. Це дуже схоже на поведінку декторих дурнуватих дівчат: я особлива, зі мною не можна так поводитися.
Дуже співчуваю щодо поранення, але життя не почало обретатися навколо вас. І будь які вимоги, потреби або незадоволення має залишатися в правовому полі. А тут банк вам ніхіба не винен. Як і місцеві дописувачі не мають враховувати вашу тендітну душевну організацію.
+
0
OleksandrUA
OleksandrUA
28 січня 2023, 9:35
#
Це лише ваша особиста думка. Нормальна людина коли визнає свою помилку то вибачається. Якби працівник банку вибачився за свою некоректну роботу, то конфлікт був би вирішений. Але, працівники почали мені відписувати в недопустимій формі. Це може стосуватись не тільки мене, а й інших. Так не повинно відбуватись у правовій державі.
+
+8
Oleksii Ch
Oleksii Ch
28 січня 2023, 10:12
#
Я зараз маю на увазі саме вас, а ви переводите стрілки, бо розмова пішла незручно. Бачу, той факт, що я не захищаю банк, позбавляє вас аргументів.
+
0
OleksandrUA
OleksandrUA
29 січня 2023, 11:29
#
Я аргументовано пояснив причини конфлікту та помилку працівника банку. До чого тут переведення стрілок? Якщо Вас зачепило виділення мого статусу у коментарі, то я виділив його для того щоб описати зміну відношення саме до мене від банку. До військового часу і мене був бізнес, кредитний ліміт по картці 100000 , постійні грошові операції, закупки , продажі. Тоді ж працівники банку постійно і ввічливо зв’язувались зі мною, пропонували вигідні умови, збільшення лімітів і т.п. Жодного разу в мене не було заборгованості. Я не маніпулюю ніяким статусом, не потрібно зараз з мене робити незрозуміло що.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
30 січня 2023, 0:38
#
Мені ліниво зараз вас цитувати та тикати пикою.

Може у вас до війни щось і було, але точно не в монобанку, бо там співробітники ні з ким не звʼязуються, а просто приходить сповіщення в застосунку про підвищення ліміту =)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Не лояльне відношення до громадян, військовослужбовців.