Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Mpyk2020
Mpyk2020
26 січня 2020, 15:31
Добрий день, зареєструвалася в додатку монобанк, документи вже перевірено але картку ще не забирала. Скажіть будь ласка як скасувати видачу карти монобанка та бути впевненою що фото паспорта та дані отримані з цих фотографій буде видалено та не буде використано?
monobank
Відповідь банку
26 січня 2020, 16:29
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Robert010718
Robert010718
26 січня 2020, 12:02
Виктория
Здравствуйте. Такой вопрос. Что делать если карта монобанка утеряна. А там были деньги. Кредитные. Чтоб не шли проценты. И как восстановить чтоб сохранить кешбек и все как было там?
monobank
Відповідь банку
26 січня 2020, 12:23
Здравствуйте! Рекомендуем в мобильном приложении карту заблокировать, для этого достаточно сделать свайп влево и выбрать «Заблокировать карту». Саму же карту достаточно будет перевыпустить. Для перевыпуска карты достаточно обратиться в любую точку выдачи с документом подтверждающим личность. Адреса и график работы точек выдачи вы можете просмотреть на нашем сайте: monobank.ua/contacts
Кешбек, баланс, выписка — сохраняются, изменяться только реквизиты самой карты.
clevertech
clevertech
26 січня 2020, 10:29
Здравствуйте. Случайно заблокировал «новый телефон», нажал в пришедшем письме «це не мій пристрій». Не могу зайти в приложение. Как можно подвязать новый телефон к карте?
monobank
Відповідь банку
26 січня 2020, 11:05
Здравствуйте!
Достаточно в этом же письме подтвердить, что это ваше устройство и ограничения будут сняты.
FullMetal
FullMetal
25 січня 2020, 14:33
Полтава
Добрий день, зареєструвалася в додатку монобанк, документи вже перевірено але картку ще не забирала. Скажіть будь ласка як скасувати видачу карти монобанка та бути впевненою що фото паспорта та дані отримані з цих фотографій буде видалено та не буде використано?
monobank
Відповідь банку
25 січня 2020, 19:26
Доброго вечора. Написали вам в особисті повідомлення, щоб надати детальну консультацію.
FullMetal
FullMetal
25 січня 2020, 5:29
Полтава
Мой вопрос не был замечен. Хотелось бы все таки получить ответ. Нужно ли фотографироваться при получении карты на точке выдачи? Если да то фотографироваться нужно с картой или с паспортом?
monobank
Відповідь банку
25 січня 2020, 19:24
Добрый вечер. Да, при получении карты, будет проходить идентификация клиента с его паспортом.
Также, обращаю ваше внимание, что сотрудники банка не хранят фото, сделанные при выдаче на своем смартфоне.
Viktoriya14
Viktoriya14
24 січня 2020, 14:00
Рівне
В якому банку можна зняти кредитні кошти без комісії у м. Рівному?
monobank
Відповідь банку
24 січня 2020, 20:27
Якщо ви будете знімати гроші з карти, то за рахунок особистих коштів комісія 0,5%, якщо кредитні кошти, то буде 4% від суми. У будь-якому банкоматі на території України. Або в касі Універсал Банку, Таскомбанку, А-банку без обмеження по сумі зняття.

У банкоматах інших банків встановлені обмеження на зняття готівки. В основному не більше 1000 грн за операцію. Ви можете знімати в банкоматах УніверсалБанк (40 купюр, максимум 20 тис. Грн за одну операцію) і в банкоматах ТАСкомбанк — 5 000 грн / добу, але не більше 5 операцій / добу. У банкоматі Ошадбанка за одну операцію можна зняти 200 грн. Налаштування банкоматів можуть змінюватися. Ще можна зняти готівку до 500 грн в мережі заправок WOG
karinaIkvik
karinaIkvik
24 січня 2020, 10:47
Яk скасувати заявку на отримання карти??
monobank
Відповідь банку
24 січня 2020, 20:28
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Arabec
Arabec
24 січня 2020, 10:27
Ярослав, Ужгород
Чому невідповіли на моє питання? «Добрий вечер. В мене така історія! З моєї карти пробували зняти гроші із фінансової установи но на моїй карті небуло коштів і небуло кредитного ліміту. Но вчора зайшов в додаток і побачив мінус 3025 гривень! Чому співробітники банку без мене відкрили кредитний ліміт і перевели цій установі гроші!!! Без відома мене??»
monobank
Відповідь банку
25 січня 2020, 19:25
Відповіли на ваше звернення в особистих повідомленнях.
Nasalskaya
Nasalskaya
23 січня 2020, 23:55
Вероника, Днепр
Так мне изменить данные о номере, номер телефона поменялся и из за этого не могу войти в приложение
monobank
Відповідь банку
24 січня 2020, 12:38
Номер телефона можно поменять в приложении, в разделе ЕЩЕ.
Если доступа к приложению у вас пока нет, просим вас по этому вопросу обратиться на телефонную линию 0 800 205 205 со старого или нового вашего номера телефона
FullMetal
FullMetal
23 січня 2020, 23:49
Полтава
Нужно ли фотографироваться при получении карты на точке выдачи? Если да то фотографироваться нужно с картой или с паспортом?
ulchik848
ulchik848
23 січня 2020, 21:01
Юлия
Здраствуйте.Для открытия депозита нужна справка переселенца если прописка в зоне Ато?
monobank
Відповідь банку
24 січня 2020, 19:35
Здравствуйте.
Для открытия депозита нет необходимости в данном документе.
Sulya71
Sulya71
23 січня 2020, 20:30
Віталій
Подав заявку на отримання дебютової карти вашого банку. Хочу її скасувати.як це можна зробити?
monobank
Відповідь банку
24 січня 2020, 12:03
Для перевірки інформації написали вам в особисті повідомлення
Arabec
Arabec
23 січня 2020, 18:28
Ярослав, Ужгород
Добрий вечер. В мене така історія! З моєї карти пробували зняти гроші із фінансової установи но на моїй карті небуло коштів і небуло кредитного ліміту. Но вчора зайшов в додаток і побачив мінус 3025 гривень! Чому співробітники банку без мене відкрили кредитний ліміт і перевели цій установі гроші!!! Без відома мене??
monobank
Відповідь банку
23 січня 2020, 19:02
Написали вам в особисті повідомлення, для перевірки даних
Alexkordun
Alexkordun
23 січня 2020, 12:38
Добрый день! Попались на мошенников, отправили большую сумму. Можно ли вернуть средства? В милицию заяву уже подали. Что делать дальше?
monobank
Відповідь банку
23 січня 2020, 19:01
Написали вам в личных сообщениях, в ответ на ваше обращение.
Alexkordun
Alexkordun
23 січня 2020, 12:37
Добрый день! Попались на мошенников, отправили большую сумму. Можно ли вернуть средства?
Tania231
Tania231
22 січня 2020, 11:22
Якщо не забрати карту з лімітом з точки видачі, вона не дійсна?
monobank
Відповідь банку
22 січня 2020, 12:43
Ні. Для того, щоб картка стала активною, її потрібно отримати у точці видачі і активувати в мобільному додатку.
Elensa
Elensa
21 січня 2020, 16:38
Елена, Киев
У меня заблокирована карточка Монобанка. Как можно ее разблокировать? Снять деньги с банкомата невозможно.
monobank
Відповідь банку
22 січня 2020, 12:38
Для детальной проверки информации, написали вам в личном сообщении.
std
std
21 січня 2020, 10:18
std, Київ
Поповнення картки через термінали IBox: вхід нормально спрацьовує, інформація (піб, №телеф.) відображається правильно, купюри термінал починає приймати, але одразу ж, починаючи з першої, повертає без пояснення причини. Така сама ситуація повторюється на всіх терміналах IBox в різних місцях по місту протягом години, тобто претензій до робочого стану якогось конкретного термінала немає. Стан купюр задовільний — чисті і без загинів. АЛЕ… На терміналах, де можна поповнити картку MONOBANK з оплатою комісії, ті самі купюри прийнялися бездоганно. За поповнення 1000 грн було знято 30 грн комісійних.
Хотілося б пояснень стосовно такої «поведінки» терміналів поповнення «без комісії». IBox надто часто або «тимчасово» відмовляє в обслуговуванні, або поводиться так, як описано вище. Про розмір комісійних на терміналах попередньої інформації немає — не знаєш наперед, яку суму доведеться втрачати.
monobank
Відповідь банку
22 січня 2020, 12:37
Шкода, що виникла така ситуація. Якщо термінал не приймає купюру, можна спробувати внести її в термінал іншими сторонами. Також, якщо таки ситуація виникає, то можна скористатися терміналами Таскомбанку (комісія відсудня) або ПриватБанку. Комісія за поповнення карт Монобанку в терміналах самообслуговування ПриватБанку складає: 0,5% від суми (мінімум 5 грн).

При цьому буде компенсація на рахунок кешбеку в розмірі 0,5% незалежно від суми поповнення, якщо поповнення було готівкою і без авторизації в терміналі (не потрібно вводити номер телефону або вставляти картку ПриватБанку). Якщо поповнення на суму 1 000 грн і більше, то буде повністю компенсована сума комісії, якщо менше 1 000 грн поповнення, то частково компенсуємо.
Ilona1312
Ilona1312
21 січня 2020, 7:18
ЯК скасувати заявку на отримання карти?
monobank
Відповідь банку
22 січня 2020, 12:31
Шкода, що ви прийняли таке рішення. Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні.
McNik
McNik
20 січня 2020, 19:20
Как вернуть деньги, которые Facebook сняла с карты? Кстати, без предупреждения, нарушая правила.
monobank
Відповідь банку
22 січня 2020, 12:29
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.18 41.6493
EUR 43.55 44.2008
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.18 41.6493
EUR 43.55 44.2008
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank