Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Karinaa001
Karinaa001
20 лютого 2023, 22:14
Добрый день!
Интересует вопрос, если я приобрела товар за границей и хочу его вернуть, через какое максимальное количество времени мне могут вернуть денежные средства обратно на карту?
Заранее спасибо!
monobank
Відповідь банку
21 лютого 2023, 17:01
ВітаюЗа правилами міжнародної платіжної системи строки зарахування коштів на картку після повернення можуть бути від 3 до 30 днів календарних днів.Якщо максимум впродовж 30 днів з моменту оформлення повернення торгова точка не здійснить повернення суми на вашу картку, повідомте нам, тоді банк захищатиме ваші інтереси за участю платіжної системи.
Bielobrova
Bielobrova
24 січня 2023, 14:29
Bielobrova , Kherson
Доброго для, підкажіть будь ласка де в Одесі, у якому відділенні я можу зняти долари з валютної карти Монобанк?
monobank
Відповідь банку
24 січня 2023, 20:14
Доброго дня, можна в відділеннях А-банк. Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
gorduw
gorduw
21 січня 2023, 16:41
Скільки приблизно наразі очікування замовлення зняття долларів у відділеннях міста Києва?
monobank
Відповідь банку
22 січня 2023, 13:58
Ми можемо завчасно замовити валюту на необхідну вам датуНаписали в особистому повідомленні, для уточнення інформації
vadimzikyolo
vadimzikyolo
16 січня 2023, 11:40
Вадим.
Сьогодні доставили карту монобанка, коли сканую її в застосунку пмше: помилка мобільного застосунку.
monobank
Відповідь банку
17 січня 2023, 17:39
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
vadimzikyolo
vadimzikyolo
16 січня 2023, 11:38
Нежавнл
Yosyp
Yosyp
10 січня 2023, 7:55
Я минулого тижня в четвер переслав гроші на моно, сьогодні 10.01.2023 вони досі не прийшли. Шо робити?
monobank
Відповідь банку
10 січня 2023, 13:26
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Qwerty1999
Qwerty1999
9 січня 2023, 0:35
Qwerty
Можно ли в приложении удалить ранее созданные хештеги.
Если нельзя, то может есть смысл добавить такую возможность.
monobank
Відповідь банку
9 січня 2023, 21:36
Обираєте операцію з хештегом, натискаєте поряд с хештег, та можете редагувати
54445103
54445103
2 січня 2023, 12:04
Олег, Одеса.
Добрый день, Подскажите когда банк начал брать проценты за переводы внутри банка? И вообще за какие оплаты появились проценты? Где это увидеть?
monobank
Відповідь банку
3 січня 2023, 18:42
Добрый деньЕсли это перевод с карты на карту в счет кредитных средств, то удерживается комиссия, так было с самого началаДетально по тарифам карты вы можете просмотреть информацию по ссылке: https://www.monobank.ua/
kromchyk
kromchyk
30 грудня 2022, 19:37
Роман
В мене проблеми з Монобанком (monobank). Неодноразово звертався на гарячу лінію банку (усі звернення і переписки між мною і monobank йдуть через відомий банку і мені Телеграм канал), щоб він розробив WEB доступ зі стаціонарного комп'ютера доступ до особистого кабінету (хоча б мінімальним функціоналом, я у банків-партнерів monobank).
Ці звернення пов'язані з тим, що не маю можливості користуватись застосунком monobank зі смартфона. На неодноразові мої звернення посадовці банку реагують так: «ваші кошти у вас на рахунку. Ви можете увійти в застосунок зі смартфону та користуватися ними.».
Я неодноразово пояснював, що отримати у тимчасове користування смартфон від третіх осіб чи купити новий смартфон чи користуватись власним смартфоном на даний час НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ.
У мене виникла необхідність доступу до власних коштів у іноземній валюті, а через відсутність смартфону із застосунком monobank не можу їх фізично отримати через касу банку-партнера.
15.12.2002 оператор від monobank на ім'я Олександр у Телеграм каналі monobank запропонував провести безготівкову конвертацію з рахунку в іноземній валюті на гривневу картку будь-якого іншого українського банку в гривнях але я НЕ ПОГОДИВСЯ.
27.12.2022 оператору від monobank на ім'я Олеся у Телеграм каналі monobank я повідомив, що хочу провести таку конвертацію.
28.12.2022 я надав реквізити гривневої картки одного з українських банків.
30.12.2022 мені повідомили через Телеграм канал monobank, що на всі кошти з рахунку у іноземній валюті банк monobank провів безготівкову конвертацію у гривні, хоча я дозволу на всю суму коштів у іноземній валюті згоди не давав, мені терміново потрібна була конвертація лише частини цієї суми.
Банк monobank (через дії його представників) порушив мої майнові права і позбавив коштів у іноземній валюті повністю, згоди що я НЕ ДАВАВ і не був ПОІНФОРМОВАНИЙ в повному обсязі його представниками перед безготівковою конвертацію.
Дуже шкодую, що зберігати
monobank
Відповідь банку
1 січня 2023, 19:13
monobank — це проект з зручними банківськими сервісами для власників смартфонів.Ми створили цей крутий мобільний застосунок, щоб клієнти могли завжди мати доступ до коштів в будь-який час і в будь-якій точці світу. Ми не плануємо розробляти веб-версію застосунку.Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
NeradkaDiana
NeradkaDiana
30 грудня 2022, 11:14
Доброго дня, хочу закрити карту моно, але доступу до додатку і номера телефона немаю, як можна це зробити?
monobank
Відповідь банку
30 грудня 2022, 11:41
Доброго дня В такому випадку, рекомендуємо звернутися до нас за номером 0 800 205 205 з вашого нового номеру телефону, або написали в месенджер https://www.monobank.ua/contacts
MartaKurumer
MartaKurumer
28 грудня 2022, 20:59
Хотіла оформити картку. Всі дані ввела, відеодзвінок був, потім потрібно було ввести для завершення код з смс. Чекала на нього пів дня. Замовляла дзвінок. Нічого. Як я маю завершити то оформлення??? В підтримці нічим не можуть допомогти. Цілий день пишу. Скидають ссилку і кажуть що зараз зв’яжеться оператор. Ніхто не зв’язується. Що за проблема в якомусь елементарному коді для входу????
monobank
Відповідь банку
30 грудня 2022, 11:39
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Papigon
Papigon
22 грудня 2022, 18:51
Сергей, Киев
Есть вопрос. Имеется виртуальная белая карта. Есть необходимость получить пластик. Подскажите, при заказе пластика сохранится ли тот же номер карты, что был у виртуальной? И если нет, то что будет с деньгами, которые, например, по старой памяти будут слать на старую виртуальную карту?
monobank
Відповідь банку
22 грудня 2022, 19:22
При выпуске пластиковой карты номер будет такой же, как и у вашей виртуальной карты
Ipusir44
Ipusir44
16 грудня 2022, 11:29
Через скільки часу має прийти поверненя на карту?
monobank
Відповідь банку
16 грудня 2022, 20:08
При поверненні суми від торгової організації за правилами міжнародної платіжної системи строки зарахування повернення на картку можуть варіюватися від 3 до 30 днів календарних днів.Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Tania1976
Tania1976
15 грудня 2022, 15:37
Як відновити віртуальна карту монобанк якщо не має доступу до фінансового телефону та кабінету
monobank
Відповідь банку
15 грудня 2022, 18:27
Щоб змінити номер телефона на актуальний зателефонуйте на 0800 205 205, або напишіть у чат https://www.monobank.ua/contacts
Alex33278
Алексей Морозевич
8 грудня 2022, 21:15
Київ
При перерахуванні коштів клієнту операція була скасована банком отримувачем і кошти повернуті 29.11.2022 року. На сьогоднішній день кошти не зараховані платнику та знаходяться на перевірці. Як довго тривають такі перевірки, як отримати інформацію про результати?
monobank
Відповідь банку
13 грудня 2022, 19:44
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
exh
exh
2 грудня 2022, 18:01
exh
Понял, спасибо, и последний вопрос, если карта заказана, но я её не заберу она просто утилизируется? и что будет с моими данными которые я давал при регистрации?
monobank
Відповідь банку
2 грудня 2022, 18:53
На точке выдачи находятся карты «пустышки», карта будет подвязана к вашему счету только после активации. По этому, если вы не получите карту, то ничего не произойдет. Данные, которые вы указали при регистрации, сохраняются в банке
exh
exh
2 грудня 2022, 17:26
exh
Спасибо, но, как активировать карту в приложении после получения пластиковой карты, если в приложении ничего не кликабельно, а только сообщение «получите карту»
monobank
Відповідь банку
2 грудня 2022, 17:44
После получения карты приложение автоматически перейдет на екран активации картыНа точке выдачи вам могут помочь с активацией и навигацией по приложению, если такова помощь понадобится
exh
exh
2 грудня 2022, 16:04
exh
Прошел регистрацию в приложении, в итоге пишет получите карту (в приложении не могу пользоваться вирт.картой.) Мне ждать сообщения на телефон как будет готова пластиковая карта? и в приложении после получения пластиковой карты смогу ли пользоваться оплатой через вирт.карту?
monobank
Відповідь банку
2 грудня 2022, 16:56
ЗдравствуйтеКарту вы можете уже получить в любой точке выдачи, которая будет для вас удобнаКарта становится персональной только после того, как вы ее активируете в приложенииПосле активации карты, по ней можно будет проводить любые операции как в интернете, так и в наземных магазинах
Karina0301
Karina0301
25 листопада 2022, 17:26
Якщо карта була заблокована мною та доступ до неї в програмі втрачений уже протягом довгого часу, чи буде потрібно робити оплати?
monobank
Відповідь банку
26 листопада 2022, 20:42
Є комісія за обслуговування неактивного рахунку, на якому є решта коштів — 100 грн. на місяць, але не більше залишку коштів на рахункуЯкщо по карті не було 36 місяців оплати — рахунок вважається неактивним.Для уточнення даних написали вам у особисті повідомлення
razortm
razortm
11 листопада 2022, 17:40
Чи можливо оформити картку без ідентифікаційного коду?
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2022, 18:16
Так, ви можете пройти реєстрацію, у разі відмови від ІПН. В такому випадку, при запиті ІПН в мобільному застосунку зробити фото розвороту паспорта, де видно штамп, в якому зазначено, що ви можете робити все платежі за серією та номером паспорта, або світлини зворотнього боку id-карти, на якій є позначка в поле ІПН «Відмова» і слідувати всім крокам реєстрації в застосунку.
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank