monobank гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.53 | 44.2302 |
Всі курси банку |
Не оспорюю — можливо ї правильно!
Також заблокували карту дитини.
1. Чому? І якими нормативними документами керувались при блокуванні карти дитини?
2. Представники банку при переписуванні у вайбері наголошують, що переоформити на іншого з батьків карту неможливо, також не можливо виготовити нову карту з привязкою до іншого з батьків… Чому?
Дякую!
Це як додатковий ваш рахунок, а при арешті всіх рахунків його відсутня можливість не блокувати.
2. Для уточнення інформації, написали вам у особистому повідомленні.
Коментарі (1)
виникла така ситуація
змінив телефон і при переустановці додатку монобанк, випадково натиснув заблокувати телефон з якого здійснюеться вхід, зараз при вході в монобанк пише що телефон заблоковано…
Як зняти блокування телефону?
У тому ж повідомленні ви можете підтвердити, що то ваш пристрій.
Достатньо це зробити, блокування буде знято.
Написати коментар
Для перевыпуска карты достаточно обратиться в любую точку выдачи с документом подтверждающим личность. Адреса и график работы точек выдачи вы можете просмотреть на нашем сайте: monobank.ua/contacts
Для смены финансового номера телефона, достаточно позвонить к нам по номеру 0 800 205 205 с нового номера.
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении.
Написати коментар
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
Написати коментар
Проценты за пользование кредитным лимитом начисляются на максимальную задолженность в день и за каждый день с момента возникновения задолженности.
Например, вы начали пользоваться лимитом и использовали:
— 1 числа 1000 грн;
— 2 числа 1000 грн;
— 5 числа еще 1000 грн;
— 25 числа еще 5000 грн.
В этом случае проценты будут начислены:
— 1 числа на сумму 1000 грн;
— с 2 по 4 число уже на 2000;
— с 5 по 24 число на 3000 грн;
— с 25 числа на сумму 8000 грн и так далее.
Написати коментар
Написати коментар
Действительно, сегодня была сложность с оплатой картами.
Сложность уже устранена, операции проходят успешно.
Написати коментар
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
Написати коментар
На основании ЭТОГО, — ПРОШУ аннулировать ваше сообщение в органы налоговой службы!!!
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Для уточнения информации, написали вам в личных сообщениях.
Написати коментар
Написати коментар
SWIFT переказ — до 5 робочих днів
Написати коментар
Мені скинули гроші з Європи ( але в гривнях) там було вказано, шо транзакція пройшла успішно, гроші знали, а до мене вони не дійшли. Що робити в такій ситуації?
Написати коментар
Написати коментар
Для уточнення інформації, написали вам у особистому повідомленні.
Написати коментар
Написати коментар
Достаточно заново установить приложение, для этого перейти в одно из приложений (в зависимости от устройства) Google Play (Play Маркет)/App Store/AppGalery — с помощью поиска найти «monobank» — установить. Для входа достаточно использовать номер телефона, код из смс и пин-код карты.
Написати коментар