Відділення monobank: вул. Автозаводська, 54/19 (Універсал Банк), Київ
Адреса:
Київ, вул. Автозаводська, 54/19 (Універсал Банк)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Операційний відділ АТ Універсал Банк (Чергове відділення)
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
10 червня 2024, 15:05
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Ми завжди працюємо над покращенням системи безпеки. Колеги детально розберуть ситуацію та вживуть заходів, щоб в майбутньому подібних ситуацій не повторювалось
Наразі уточнили інформацію стосовно оскарження платежів: будемо працювати над оскарженням всіх операцій, щоб повернути кошти, що були списані шахраями
Колеги будуть інформувати вас, щойно буде з'являтися нова інформація по оскарженню
Ми завжди працюємо над покращенням системи безпеки. Колеги детально розберуть ситуацію та вживуть заходів, щоб в майбутньому подібних ситуацій не повторювалось
Наразі уточнили інформацію стосовно оскарження платежів: будемо працювати над оскарженням всіх операцій, щоб повернути кошти, що були списані шахраями
Колеги будуть інформувати вас, щойно буде з'являтися нова інформація по оскарженню
Я мала росрочки до війни, під час війни декілька місяців не виходило платити, як тільки банк почав потребувати мінімальних оплат, почала вносити оплати, в вересні був пропущенний платіж (змінила роботу) та ось в січні внесла не повний платіж, цього місяця внесла повний вже. Але на борг нараховується 3,1% тобто в мене з 33 000 сумма виросла до 146 000 на карті, декілька разів зверталась з приводу перерахунку відсотків чи реструктиризації боргу, банк відповідає що немає таких послуг, і чи є взагалі сенс платити ці платежі по 6000 грн якщо сумма ніяк не зменшується — я просто плачу відсоток банку сумма стоїть на місці, під час війни нажаль немаю тих доходів що раніше — і я пів зарплати віддію чисто на відсотки монобанку, банк не іде ні на які поступки, я розумію що сама винна що влізла в їх кредит, але чи є взагалі сенс платити, куди звертатись, бо такі відсотки це неадекватно, і виходить що поки не матиму 4500$ то буду чисто платити гроші в нікуди.мені дуже подобається моно, але ваші умови по кредиту, просто жах- це повічне рабство, дуже шкодую що користувалась кредиткою до війни (як би знала що втрачу свої доходи ніколи б не взяла б тут кредит)
Коментарі (11)
Ответ банка
22 лютого 2023, 16:05
Дуже шкода, що у вас склалася така думка.
На жаль, війна невідворотно позначається і банківському секторі. Зараз банки безпосередньо впливають на підтримку економіки країни і ми зобов'язані триматися «на плаву» для нашого спільного майбутнього.
Для виконання зобов'язань перед нашими вкладниками ми продовжуємо списувати відсотки за використання кредитного ліміту та інших кредитних продуктів.
Розуміючи весь тягар ситуації, ми не списуємо пені, штрафи та неустойки при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ.
Мінімальний платіж це 4% від суми боргу за карткою, а сума відсотків, що списується банком, це 3,1% на місяць.
Але хочемо звернути вашу увагу, що якщо крім боргу по картці є ще й розстрочки, то якщо не вносити суму платежів за розстрочками, вони списуватимуться з балансу картки, тим самим збільшуючи суму боргу.
По кожному Клієнту індивідуально розглядається можливість надання реструктуризації з урахуванням багатьох параметрів.
На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію.
Тому ми рекомендуємо по можливості вносити мінімальний платіж та платежі по розстрочках для поступового погашення боргу.
Якщо банком буде ухвалено рішення надати реструктуризацію, ми з вами зв'яжемося.
На жаль, війна невідворотно позначається і банківському секторі. Зараз банки безпосередньо впливають на підтримку економіки країни і ми зобов'язані триматися «на плаву» для нашого спільного майбутнього.
Для виконання зобов'язань перед нашими вкладниками ми продовжуємо списувати відсотки за використання кредитного ліміту та інших кредитних продуктів.
Розуміючи весь тягар ситуації, ми не списуємо пені, штрафи та неустойки при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ.
Мінімальний платіж це 4% від суми боргу за карткою, а сума відсотків, що списується банком, це 3,1% на місяць.
Але хочемо звернути вашу увагу, що якщо крім боргу по картці є ще й розстрочки, то якщо не вносити суму платежів за розстрочками, вони списуватимуться з балансу картки, тим самим збільшуючи суму боргу.
По кожному Клієнту індивідуально розглядається можливість надання реструктуризації з урахуванням багатьох параметрів.
На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію.
Тому ми рекомендуємо по можливості вносити мінімальний платіж та платежі по розстрочках для поступового погашення боргу.
Якщо банком буде ухвалено рішення надати реструктуризацію, ми з вами зв'яжемося.
Телефонують за тиждень до початку нового місяця мов нагадати про платіж (навіть коли немає просрочки) прикриваючись фразами (цеважливо доя економікі внесіть за 2 дні платіж) я розумію, що ваші коллектори хотять заробляти бонуси, але в мене є 30 днів на погашення, чому ви займаєтесь телефонним терором та щей погрозами (про кредитну історію) блокуть картки на користування для оплати в магазинах в так далі (поки не внесу платіж я не можу поповнити іншу карту)Ніяких підьгових періодів немають. Дуже цікаво, що так звані росрочки у вас списуться просто в мінумовий баланс. Я вношу щомісячні платежі- але ці колекторські діяння ще до початку списання платежа — неадекватні. Співробітники деякі спілкуються зверхньо.Навіть коли кажеш що будеш платити тобі все рівно будуть ще писати-дзвонити.Будь ласка, я не виходжу вже на просрочки ви не маєте права мене тереризувати.До війни мені подоболась користуватись Моно, додаток зручний та простий, банк видає файний ліміт на кредит та росрочку- але, можна хоть трошечки поваги доклієнта який не виїхав за кордон в намагається щомісяця гасити хоча б мінімальні плаиежі. Я знаю про свої обов‘язки і знаю що маю платити. І щоб співробітники які телефонують хоча б слухали що їм кажуть, а не просто читали скрипт
Коментарі (7)
Ответ банка
1 грудня 2022, 16:44
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Ми телефонуємо, щоб нагадати про необхідність внести мінімальний платіж, для збереження вашої кредитної історії та щоб ви не вийшли на прострочку
Діалоги з колегами обов'язково перевіримо та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за незручності
Ми телефонуємо, щоб нагадати про необхідність внести мінімальний платіж, для збереження вашої кредитної історії та щоб ви не вийшли на прострочку
Діалоги з колегами обов'язково перевіримо та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за незручності
В один день мені прислали стандартного листа від монобанку з відмовою в обслуговуванні по причині «блаблабла, а також фінансування тероризму», надавати докази вони не захотіли, бо не мають…просто почекайте 1−2 місяці і ми переведемо всі ваші кошти в інший банк, займайтесь своїм тероризмом там… Обвинувачення тягнуть на те, що зараз в кімнату залетить спецназ… В цивілізованому світі за такі інсинуації можна було б понести як мінімум велике фінансове покарання, але в Україні це поки проходить, виправимо… Ну то таке…
В мене в них були облігації, валютні депозити, рахунок фопа, пару поточних карткових рахунків фіз особи. Важливе уточнення валютні депозити — це була купівля валюти військового часу, де ти на міжбанку купуєш за грн доллари на депозит не менше 3 місяців, обмеження такої операції було 50тис. грн.
Почалось — все заблокували, перевели кошти на одну картку. Почали заставляти підписати заяву на розривання депозитів з мого боку, не хотів на них розмінювати час, підписав. Два місяці йшло це діло, годували завтраками. І тут на вказаний рахунок в іншому банку приходить сумма, яка не сходиться з моїми очікуваннями. Замісті того, щоб повернути мені валютні депозити по 50 тис грн з кожного, як я і купував, вони розірвали мені їх у валюті, перевели на карту і конвертували по своему чарівному курсу, повернувши мені по 47 тис замість 50 з кожного такого депозиту. І тут я не хотів маратись об їх дріб'язковість і відпустив цю ситуацію.
Зостались облгації, які мені сказали, не є власністю банку і вони лише посередник, тому будуть транзитити мені купон, а потім і тіло на вказаний мною рахунок іншого банку. І тут сьогодні вони присилають мені звіт по виконаному лімітному ордеру згідно якому продали всі мої облігації за безцінь, і готові колись там в майбутньому мені ці гроші повернути… І це вже ні в які ворота не лізе, післязавтра може ще кредит на мене оформлять заднім числом на пару млн., чому б ні?
В кінці хотів би додати, як там виходить, що банк може бути в своєму лиці і суддею, і слідчим, і палачем, це мені одному здається диким? Як я зрозумів, нас терористів монобанку вже стало дуже багато, треба єднатись і припиняти це свавілля.
Коментарі (7)
В мене в них були облігації, валютні депозити, рахунок фопа, пару поточних карткових рахунків фіз особи. Важливе уточнення валютні депозити — це була купівля валюти військового часу, де ти на міжбанку купуєш за грн доллари на депозит не менше 3 місяців, обмеження такої операції було 50тис. грн.
Почалось — все заблокували, перевели кошти на одну картку. Почали заставляти підписати заяву на розривання депозитів з мого боку, не хотів на них розмінювати час, підписав. Два місяці йшло це діло, годували завтраками. І тут на вказаний рахунок в іншому банку приходить сумма, яка не сходиться з моїми очікуваннями. Замісті того, щоб повернути мені валютні депозити по 50 тис грн з кожного, як я і купував, вони розірвали мені їх у валюті, перевели на карту і конвертували по своему чарівному курсу, повернувши мені по 47 тис замість 50 з кожного такого депозиту. І тут я не хотів маратись об їх дріб'язковість і відпустив цю ситуацію.
Зостались облгації, які мені сказали, не є власністю банку і вони лише посередник, тому будуть транзитити мені купон, а потім і тіло на вказаний мною рахунок іншого банку. І тут сьогодні вони присилають мені звіт по виконаному лімітному ордеру згідно якому продали всі мої облігації за безцінь, і готові колись там в майбутньому мені ці гроші повернути… І це вже ні в які ворота не лізе, післязавтра може ще кредит на мене оформлять заднім числом на пару млн., чому б ні?
В кінці хотів би додати, як там виходить, що банк може бути в своєму лиці і суддею, і слідчим, і палачем, це мені одному здається диким? Як я зрозумів, нас терористів монобанку вже стало дуже багато, треба єднатись і припиняти це свавілля.
Ответ банка
7 листопада 2022, 14:24
Розуміємо, що ситуація неприємна
В тексті, в якому повідомили про відмову в обслуговуванні, ми вказали, що відмова була на підставі аб.3 ч.1 ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-20#Text
Стаття 15. Відмова від встановлення (підтримання) ділових відносин, проведення фінансової операції
Частина 1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі:
встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей; (3 абзац)
Після розірвання депозитів, для подальшого переказу коштів на картку іншого банку, було здійснено конвертацію згідно з умовами та правилами банку: 4.3.16.
В тексті, в якому повідомили про відмову в обслуговуванні, ми вказали, що відмова була на підставі аб.3 ч.1 ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-20#Text
Стаття 15. Відмова від встановлення (підтримання) ділових відносин, проведення фінансової операції
Частина 1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі:
встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей; (3 абзац)
Після розірвання депозитів, для подальшого переказу коштів на картку іншого банку, було здійснено конвертацію згідно з умовами та правилами банку: 4.3.16.
Всем привет! В общем, была непонятная ситуация по прекращению сотрудничества между мной и банков несколько месяцев назад. Скажу сразу мой вопрос решили за 2 ДНЯ, не за 2 месяца))) просто была определенная бумажная волокита, и как-то было не до решения вопроса с банком. В общем, это все лирика.
Написал я ребятам, мол так и так, помогите решить проблему. Собственно, моя проблема была в моей неблагополучной прописке, и видимо банк решил сгрести всех под одну гребенку вместе со мной (хочу заметить, что в моем случае — это было по ошибке). По сути разговора я объяснил свою ситуацию, предоставил доказательства, что я ооооочень давно уже не живу по месту своей прописки. Банк многого не требовал, но я думаю тут ситуация индивидуальная у каждого.
И что же вы думаете — после предоставления запрошенных документов — банк возобновил со мной обслуживание в течении 10 минут после получения документов!!!
===
Подвожу итог, ребят, если Моно прекратил сотрудничество — это может быть далеко не ваша вина, не надо стесняться, пишите им — сотрудники максимально адекватные и компетентные. Просто опишите свою конкретную ситуацию — и вам помогут.
P. S. Просьба донести до руководства Монобанка адекватно объяснять причину блокировки, я всю голову сломал, пока понял чего от меня хотят, прежде чем написать им в личку на Форум. Не учите отвечать своих сотрудников заскриптованными фразами, прошу Вас))) это очень усложняет жизнь.
Всем добра!
Написати коментар
Написал я ребятам, мол так и так, помогите решить проблему. Собственно, моя проблема была в моей неблагополучной прописке, и видимо банк решил сгрести всех под одну гребенку вместе со мной (хочу заметить, что в моем случае — это было по ошибке). По сути разговора я объяснил свою ситуацию, предоставил доказательства, что я ооооочень давно уже не живу по месту своей прописки. Банк многого не требовал, но я думаю тут ситуация индивидуальная у каждого.
И что же вы думаете — после предоставления запрошенных документов — банк возобновил со мной обслуживание в течении 10 минут после получения документов!!!
===
Подвожу итог, ребят, если Моно прекратил сотрудничество — это может быть далеко не ваша вина, не надо стесняться, пишите им — сотрудники максимально адекватные и компетентные. Просто опишите свою конкретную ситуацию — и вам помогут.
P. S. Просьба донести до руководства Монобанка адекватно объяснять причину блокировки, я всю голову сломал, пока понял чего от меня хотят, прежде чем написать им в личку на Форум. Не учите отвечать своих сотрудников заскриптованными фразами, прошу Вас))) это очень усложняет жизнь.
Всем добра!
Ответ банка
5 жовтня 2022, 19:09
Простите, что мы несколько разочаровали вас. Мы постараемся больше вас не расстраивать.
И благодарим, что нашли время и оценили нашу работу! Ваша поддержка очень важна для нас и мотивирует нас работать еще лучше.
И благодарим, что нашли время и оценили нашу работу! Ваша поддержка очень важна для нас и мотивирует нас работать еще лучше.
Війна! Залишилась без роботи.
Монобанк знімає проценти по кредиту.
Відмовляється надати реструктиризацію кредиту.
Чому вони не ідите на зустріч людям?
Одумайтесь! Війна! Людям важко!
Коментарі (2)
Монобанк знімає проценти по кредиту.
Відмовляється надати реструктиризацію кредиту.
Чому вони не ідите на зустріч людям?
Одумайтесь! Війна! Людям важко!
Ответ банка
2 травня 2022, 18:10
Поточні кредитні канікули за розпорядженням НБУ — це скасування штрафів та підвищених відсотків. Нарахування стандартної процентної ставки не було скасовано і ми ніколи не обіцяли повної відсутності нарахувань відсотків.
Ми розуміємо всю складність ситуації, саме тому відсоткову ставку за всіма кредитними картками та розстрочками на період воєнного стану знижено до 1.6% на місяць.
У разі прострочення ми не нараховуємо штрафи/пені, не виносимо інформацію про прострочення в бюро кредитних історій. Ви можете погашати заборгованість у міру ваших можливостей.
Ми розуміємо всю складність ситуації, саме тому відсоткову ставку за всіма кредитними картками та розстрочками на період воєнного стану знижено до 1.6% на місяць.
У разі прострочення ми не нараховуємо штрафи/пені, не виносимо інформацію про прострочення в бюро кредитних історій. Ви можете погашати заборгованість у міру ваших можливостей.
Читаю отзывы и замечаю контору «Монобанк» в разделе банки, такие фразы — ответ банка. Плз «Монобанк» предоставте Ваш МФО и лицензию на ведение банковской деятельности от НБУ. Возможно это ошибка, но на сайте НБУ где МФО — 322001 это АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УНІВЕРСАЛ БАНК».
Коментарі (26)
Ответ банка
30 квітня 2022, 15:09
monobank — проект, который возник в рамках сотрудничества Universal Bank с командой Fintech Band
Так как monobank это проект Universal Bank, то соответственно и лицензия ПАО«УНИВЕРСАЛ БАНК» Лицензия НБУ № 92 от 10.10.2011
Так как monobank это проект Universal Bank, то соответственно и лицензия ПАО«УНИВЕРСАЛ БАНК» Лицензия НБУ № 92 от 10.10.2011
В монобанке открыт долларовый счет, к которому привязана долларовая карта. При попытке заказать установленную постановлением НБУ сумму в кол центре сообщили, что доллары в отделения не завозят по распоряжению руководства банка, поэтому заказать деньги на выдачу через кол центр заранее невозможно, а нужно ехать уточнять на месте, в свою очередь в кассах универсал банка и а-банка долларов нет, пришлось объездить 3 отделения, а результата ноль, пришлось убить пол дня на бессмысленные разъезды, в отделении сообщили что закупают валюту у населения и выдать доллары могут только с оборота, но по факту денег в кассах нет. Я завожу валютную выручку в страну ежемесячно, тем самым поддерживая экономику в столь сложный для страны период, однако не могу снять даже часть средств на погашение своих долговых обязательств в валюте. Прошу руководство/поддержку отреагировать соответствующим образом, в противном случае буду рассматривать вариант вывода средств и прекращение ведения ФОП в Монобанке.
Коментарі (17)
Ответ банка
20 квітня 2022, 18:50
Приносим извинения за неудобства, но в текущей ситуации, к сожалению, отсутствует возможность заказывать суммы в кассы банка партнера. Получить средства возможно, только при наличии суммы в отделении.
Наличие суммы в кассе Универсал банка, можем проверить день в день
Наличие суммы в кассе Универсал банка, можем проверить день в день
Банк продаёт персональные данные. Доказано! Творят что хотят. Всегда отказываются от своих действий. У них всё отлично. (конечно, ведь один из основателей этого банка сейчас в правительстве). Лучше уж пользоваться ощадом. Да, у них прога хуже, но отношение к клиенту в 100 раз лучше. Выкидываю вашу карту и заодно добавлю к ней приватовскую. Достали!
Коментарі (2)
Ответ банка
2 лютого 2022, 19:03
Для нас очень важно сохранить конфиденциальность персональных данных.
Мы не разглашаем персональную информацию, так как это является банковской тайной.
Для нас очень важно знать, что могло вас расстроить или что пошло не так, написали вам в личные сообщения для уточнения
Мы не разглашаем персональную информацию, так как это является банковской тайной.
Для нас очень важно знать, что могло вас расстроить или что пошло не так, написали вам в личные сообщения для уточнения
Я в шоке! Читал отзывы перед тем как положить деньги, считал что возможно «обиженные должники» такое пишут-оказываеться это правда и полный беспредел банка! Я тоже попал в такую ситуацию. И похоже что это происходит массово. Отказ выдавать клиентам их средства, блокирует счета. Это касается не только счетов с депозитами, но и карточных. Особенно в валюте. Я открыл валютную карту для международного перевода. Завел средства, подал документы в банк, прошел финмониторинг,(официальный доход в 3 раза больше чем сумма)-деньги зачислили на счет. А дальше ТРИ недели не проводили платеж придумывая разные отговорки и затягивая время стандартными отписками. Якобы собирали документы(одни и те же запрашивали по несколько раз), а по факту, когда я начал разбираться они даже не открыли текущий счет(мною был открыт только карточный) без которого этот платеж вообще невозможно отправить-тесть платеж даже никто не собирался отправлять. В итоге после моих обоснованных претензий о этих фактах банк без объяснения просто заблокировал счет по уже отработанной схеме: в сообщении просто пишут« по накопленной информации из разных источников и т.д.ваш счет заблокирован»-это уже здесь описывали, повторять не буду и отрубил онлайн-банкинг. На все мои письма с разной текстовкой(в том числе и требование предоставить выписки со счета) отвечают только одной фразой: напишите заявление на продажу валюты, тоесть в наглую заставляют продать валюту, но даже если я это сделаю конкретные сроки возврата средств отказываются сообщать. Переводить в валюте в другой банк наотрез отказываются, на все сообщения в чатах и горячую линию отвечают одной фразой. В итоге я написал и отправил заявление на закрытие счета и возврат денег, после этого вообще не отвечают-хотя по закону обязаны закрыть счет и вернуть деньги в течении дня!
Коментарі (14)
Ответ банка
18 листопада 2020, 11:48
Позвольте, пожалуйста, детально все проверить
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Відповідь адміністратора
20 листопада 2020, 15:18
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.11.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Вчора 7 червня з 5:06 по 6:05 ранку з моєї картки НЕЗАКОННО списали 180 ОДНАКОВИХ транзакцій на загальну суму 90 000 грн мого кредитного ліміту монобанк з 2 точок закордонних магазинів, в яких я ні разу не робила покупки та навіть не знала про їх існування
🤮При цьому Монобанк Н Е ЗУПИНИВ жодної транзакції зі 180, не вжив ніяких заходів безпеки та не захистив мене як клієнта від шахрайства.
Я не втрачала свою картку, не передавала нікому дані, не переходила за сумнівними посиланнями. Монобанк не зупинив ЖОДНУ з транзакцій, хоча за правилами мастеркард можна пропустити лише 35 транзакцій.
Зараз вони натякають мені на погашення «мого боргу» у розмірі 90 000 грн та попереджають, що з кожним днем відсотки будуть зростати!!!
За правилами мастеркард можна повернути лише 35 транзакцій ВСЬОГО і монобанк не хоче оскаржувати інші 145 транзакцій, бо це ніби не за правилами
А чи за правилами безпеки пропустити 180 ОДНАКОВИХ ТРАНЗАКЦІЙ та змусити клієнта платити за безвідповідальність банку?
Я була клієнтом моно понад 5 років і не користувалась послугами жодних інших банків. Ніколи не протерміновувала платежі та ніколи не мала заборгованостей перед ними.
Прошу вас не користуватися цим банком, бо у випадку незаконних дій вони нічого не зроблять!